Šta je novo?

Raiffeisen bank

Mene je kašnjenje notifikacije umalo koštalo 50€ juče. Bio u Beocentru, uplatim nešto dinara na račun na bankomatu, završim operaciju slanjem izveštaja sebi na mail i pređem kod službenica da završim neku administraciju.
Dođem kući, uzmem telefon, vidim stigao mail o uplati, stigla notifikacija o uplati, a stigla i notifikacija o ISPLATI 50€ sa deviznog računa. Dok sam bio kod službenica neka žena je dolazila da prijavi da je neko zaboravio novac na bankomatu, ali pošto nisam podizao, ja sam to ignorisao, a i službenice su bile prilično nezainteresovane.
Vratim se, prijavim slučaj, oni pozovu ženu (ostavila kontakt), ona se ne javlja, pa se dogovorimo da me pozovu kada se javi da ponovo dođem. Zovu posle 20 minuta, žena došla, pa da dođem i ja.
Dođem, oni me spoje sa ženom (nisu hteli da se upliću), i ispostavi se da je žena naišla na bankomat, ja OSTAO ULOGOVAN, kaže "dobitak na lotou", pa se častila sa mojih 50 evra. Onda se predomislila "da je ne bije maler", a verovatno se dosetila kamera svuda, pa je najednom imala izliv poštenja.

Vratim ja tih 50e preko bankomata, pošaljem sebi na mail potvrdu, i vidim da izlazi iz sesije nakon toga, kao i svaki put ranije. Da li se još nekome dešavalo da sesija ostane aktivna nakon završetka operacije uplate? Karticu ne ubacujem u bankomat da mi se ne grebe, bežično je očitam.
 
Nemam odgovor na tvoje pitanje jer nisam koristio bankomate za uplatu, ali me interesje da li si prvi put pri uplati koristio onaj treći "izdvojeniji" bankomat? U poslednjih godinu dana mi se čini da su baš taj servisirali više puta. Možda je red herring i totalno mašim poentu, ali i nevezano za konkretan bankomat tvoj slučaj mi liči da je vredan pominjanja njihovoj podršci jer bi mogao (imho) da se kategoriše kao bezbednosni incident. I mene interesuje jel bag u softveru njihove aplikacije ili je možda zaglupeli/usporeni WIndows (ili šta već koriste kao host OS).
 
To je definitivno bag. Nevezano za tip transakcije, beskontaktnim očitavanjem je moguće izvršiti samo jednu. To je i logično, upravo da se ne bi desilo ovo što se desilo, a to im stoji i u ovom uputstvu za upotrebu višenamenskih uređaja, koje je aktuelno, iako je staro skoro četiri godine.
 
Isto očitavam beskontaktno karticu i šaljem sebi izveštaj na mail, ali uvek sačekam odjavnu poruku, baš iz nekog straha da ne ostanem ulogovan, mada mi se to nije nikad desilo.
 
Eto sad znamo da je apsolutni prioritet sačekati, srećom nisam platio školarinu. Nije bio izdvojeni bankomat, već onaj s leve strane, do hola.
 
Imam e-račun u RF već godinama i virtalnu Visa karticu , koristim isključivo za internet plaćanja , juče mi stiže notifikacija sa aplikacije , potrošnja 2600 din. Glovo usluga , imam Glovo nalog i registrovanu tu karticu godinama , pomislim neko mi ušao na nalog i poručio , ali ne , na nalogu nema nikakve porudžbine , nazovem banku da blokiraju karticu , e sad da li neko ima neko mišljenje da li je tu Glovo kriv ili ko , bukvalno nigde nisam čuvao podatke sa kartice na netu , se G pay ima sačuvano ali uvek traži naravno cv kod , sačuvana samo na Glovo i Wolt , ali naravno ni tamo se ne vidi ceo broj kartice , kada god plaćam negde drugo traži mi token da kreiram u aplikaciji , jedino ne traži ako je sačuvana kartica , kao na Glovo , da li iko ima predstavu odakle podaci sa kartice ? Ko je kriv , banka , Glovo ili ja , a nigde nisam pamtio podatke.na netu ( sem G pay ) nemam ni fizički uopšte karticu , niko ne zna cv kod , da li je moguće da se pri plaćanju na nekom sajtu na neki način neko skine podatke , pa i cv broj , ili neko iz tih firmi ( kontam da ni oni mnogi nemaju pristup tim informacijama ) baš baš sam pazio na sajtove na kojima koristim , živo me zanima odakle im podaci ,nisu neke pare , ali ruke im se osušile lopovske...
 
Prijavi banci zloupotrebu i traži novac nazad. Ne razmišljaj o tome kako je procurelo, pošto se i meni slično desilo, takođe digitalna, a bio sam pažljiv. Koristi za internet i aplikacije posebnu karticu, račun i prebacuj tu sredstva po potrebi neposredno pre kupovine (npr. imaš kod Raiffeisen Visa Virtuon). Tako ti ne mogu ništa.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Pokreni proceduru povraćaja i otvori još jedan besplatan avista devizni račun za svrhu prijema doznaki u ekspozituri na kome ćeš obavljati interni prenos po potrebi. Imaćeš mogućnost da podigneš novac na višenamenskom bankomatu sa bilo kojom karticom, ali isto bi se računalo i da makneš pare na Visa Virtuon, a verovatno ti dodatna kartica nije neophodna pa će još jedan račun biti dovoljna mera zaštita od zloupotrebe na internetu. Ako si ugovorio samo virtuelnu bez plastične, ionako su planirali njenu zamenu za fizičku (kao što se u gorepomenutom slučaju menjaju Master za Visa kartice).
 
Imam e-račun u RF već godinama i virtalnu Visa karticu , koristim isključivo za internet plaćanja , juče mi stiže notifikacija sa aplikacije , potrošnja 2600 din. Glovo usluga , imam Glovo nalog i registrovanu tu karticu godinama , pomislim neko mi ušao na nalog i poručio , ali ne , na nalogu nema nikakve porudžbine , nazovem banku da blokiraju karticu , e sad da li neko ima neko mišljenje da li je tu Glovo kriv ili ko , bukvalno nigde nisam čuvao podatke sa kartice na netu , se G pay ima sačuvano ali uvek traži naravno cv kod , sačuvana samo na Glovo i Wolt , ali naravno ni tamo se ne vidi ceo broj kartice , kada god plaćam negde drugo traži mi token da kreiram u aplikaciji , jedino ne traži ako je sačuvana kartica , kao na Glovo , da li iko ima predstavu odakle podaci sa kartice ? Ko je kriv , banka , Glovo ili ja , a nigde nisam pamtio podatke.na netu ( sem G pay ) nemam ni fizički uopšte karticu , niko ne zna cv kod , da li je moguće da se pri plaćanju na nekom sajtu na neki način neko skine podatke , pa i cv broj , ili neko iz tih firmi ( kontam da ni oni mnogi nemaju pristup tim informacijama ) baš baš sam pazio na sajtove na kojima koristim , živo me zanima odakle im podaci ,nisu neke pare , ali ruke im se osušile lopovske...
Da nije mozda neka Glovo Prime pretplata? Njihov support je očajan pa bolje preko banke pokušaj da vratiš pare
Heh stiglo mi danas da odem sutra do poslovnice da pokupim visu biznis
Ja sam usao danas da proverim posle tvoje poruke, na delu za pravna lica nema nista, kad sam usao u fizička lica pa u obavestenja tu je bilo (stiglo 11.9.), cudno…
 
Da i ja sam dobio notifikaciju.
 
Ovi poceli da salju kartice bez ikakvih brojeva na njima lol
Moj ujak u soku jer kako ce da placa onlajn .. zovemo ih i kazu mu nakon prve transakcije u radnji pojavice se u aplikaciji svi detalji kartice , interesantno
 
  • Like
Reagovanja: fiy
Ovi poceli da salju kartice bez ikakvih brojeva na njima lol
Moj ujak u soku jer kako ce da placa onlajn .. zovemo ih i kazu mu nakon prve transakcije u radnji pojavice se u aplikaciji svi detalji kartice , interesantno
Imas podatke odmah kartice na aplikaciji, ja se ne secam da sam morao da provucem prvi put na terminal, mada uglavnom kad uzmem karticu istog trenutka na bankomat odradim upit stanja zbog aktivacijeZ Meni je to ok ako izgubis pa neko zeli da zloupotrebi online gde nema 3d verifikacija.

Elem ja vratio mastercard biznis debit i uzeo visu biznis debit. Medjutim vidim da mi i dalje aktivna na aplikaciji a ubedjuje me bankarka da master vise ne radi sad i da visa samo radi? Stavio na privremenu blokadu, videcu sutra sta ce biti.

Elem lepo izgleda i dizajn visa biznis debit isto ko fizicka samo crn header sivo ostalo, al svi podaci pisu na kartici :D
 
Poslednja izmena:
Izgubiće ti se Master kartica kroz par dana, strpi se malo, to je uobičajeno i kod reizdavanja, tj. Visa i Dina za fizičko lice mi nisu odmah nestale, ali su po aktivaciji reizdatih automatski postale nevažeće. Za kartice iRačuna mora prethodno da se odradi deblokada u aplikaciji. Zatim, da bi se plaćanje na internetu otvorilo potrebno je pre toga da se uradi isplata na bankomatu/besplatna promena pina ili provuče umetanjem čipa u prodavnici pa tek onda prolazi beskontaktno, tj. može da se doda u RaiPay/ApplePay i plaća na internetu.
 
karticu sam dobio krajem jula pocetka avgusta, aktivirao sam je 10.8 a idalje stoji slika mastercard kartice u app, ali detalji kartice uredno prikazani zajedno sa nazivom da je upitanju visa debit online il kako vec zovu kartice, ali mi je nelogicno da posle mesec dana u aplikaciji nisu sredili samo sliku iste.
 
Generalno nisu azurirali izglede novih kartica ni za fizicka ni za pravna lica a ni na apple pay. Generalno sve bi trebalo da zamene a posebno slike visa kartica koje prikazuju kao mastercard :D
 
  • Like
Reagovanja: fiy
za apple pay su ubacili novu visa studentsku, al u app nisu :(
 
Podigao Visa Biznis karticu, isti šablon i dizajn kao i na novoj fizičkoj samo sto je umesto žute neka srebrna boja i odštampani su podaci na njoj.
 
Stiglo na viber
Poštovani, kao što smo Vas već obavestili, Vaša Mastercard Business kartica biće zamenjena Visa Business karticom koja će biti poslata u ekspozituru u kojoj ste do sada preuzimali kartice.

PIN kod ostaje isti kao na postojećoj Mastercard Business kartici.

Po preuzimanju Visa Business kartice, molimo Vas da počnete da je koristite u najkraćem roku. Prvom upotrebom ove kartice, Mastercard Business kartica automatski prestaje da važi.

Ako novu karticu ne počnete da koristite, imajte u vidu da Mastercard Business kartica ostaje aktivna do 31.10.2025, nakon čega će biti blokirana. Visa Business kartica ostaje spremna za korišćenje i nakon tog datuma.

Ukoliko koristite mobilni novčanik (RaiPay, Apple Pay, Garmin Pay), biće potrebno da Visa Business karticu dodate u njega, kao i da ažurirate podatke o kartici kod svih e-commerce/onlajn trgovaca.

Kliknite niže za detalje u vezi sa mobilnim novčanicima.

Za više informacija, pišiite nam na: [email protected].
 
Ljudi treba mi pomoc oko raiff sistema, njihov support je bas beskoristan i nemaju pojma sta pricaju, ubedjuju me u neke stvari a nisu u pravu.

Imam iRacun (+devizni), iRacun biznis (+devizni), imam standardno 6 kartica. Voleo bih da mi neko pojasni ovde iz svog iskustva posto njihov support nije mogao do sada ove stvari:

* deo za stanovnistvo

  • prvo su mi izdali 2 biznis kartice sa pogresnim imenima, reizdali su ih ali ove 2 stare nikako ne nestaju, kapiram da vi ovde ne mozete da pomognete ali ne mogu ni oni izgleda, uporno mi salju razlicite ljude da pricam sa njima i oni kao prosledjuju IT delu ali se nista ne resava, da li je neko bio u ovakvom problemu
  • ako date jedan alias kartici taj alias vise ne moze da se koristi i ako ga sklonis sa kartice i pokusas da dodas na drugu karticu
  • kada odaberem biznis karticu u sekciji kartice pod delom aplikacije za stanovnistvo i pogledam 'Detalji' nemam nikakav info nego pise Usluga nije dostupna za izabrani proizvod (Err_96460/1), da li je kod nekog isto ovako? Jedno od odgovora za ovo sam dobio da ta usluga trenutno nije u funkciji i da ce je omoguciti u Septembru (sto je ocigledno bila laz)

* biznis deo

  • prvi problem jeste da kada odem na kartice u biznis delu moje kartice nemaju slike tako da kazem u onog headeru gde pise VISA DEBIT BUSINESS ONLINE I DINA... ima mala ikonica visa i dina ali normalne slike nema nego je tu telefon koji po sredini ima zuti krug i crni X preko njega
  • drugi problem je kada otvorim dodatnu karticu gde bi velika slika trebala da bude kartice meni je pomenuta slika od gore samo razvucena preko celog polja
  • ako odaberem dugmence koji ima na sebi 2 strelice koje formiraju krug gore desno dobijem ui koji bi trebao da mi pokaze detalje kartice ali tu su skriveni cvv i deo broja kartice sto je vrv i ok, ako je kartica neaktivna ili privremeno blokirana ako pokusam da kopiram broj ili cvv preko dugmenceta pored nista se ne desava, ukoliko je kartica aktivna (neblokirana) onda mi iskoci poruka da idem u podesavanje / prikazi detalje kartice
  • ovo se nadovezuje na ovo iznad ali ja nigde u podesavanja nemam dugme da vidim detalje kartice, imam samo dugme blokada/deblokata kartice

Da li iko od vas ima neke od ovih problema?
Hvala!
 
Što se tiče biznis kartica u delu za fizička lica, uvek je stajalo da usluga nije dostupna (transakcije, rezervacije). U biznis delu nisam imao tih problema. Doduše, ranije je moralo da se ide u ekspozituru i rade zahtevi za kartice, tako da su mi sve bile regularne (Dina, Master i Visa Debit). Davnih dana sam imao situaciju da mi je omladinska Master debitna izdata na ime oca pa je službenica prilikom uručenja primetila grešku i tražila hitno reizdavanje na moje ime tako da je stigla za nedelju dana. Tada nije bilo mobilnog bankarstva i postojao je stari Raiffeisen Online koji je ubrzo zamenjen novim (ovim koji se koristi i dan danas sa kojim je uvedena mobilna aplikacija) pa se da budem iskren i ne sećam kako je tada bilo.
 
Ja imam transakcije za biznis kartice ali na Detalji tabu je error, @uji da li imas opciju da vidis detalje biznis kartice pod podesavanje unutar biznis dela aplikacije i da li imas sliku kartice kada odaberes dodatnu karticu?
 
Ovako to izgleda

IMG-20250918-164232.jpg
IMG-20250918-164133.jpg
Screenshot-From-2025-09-18-16-46-40.png
 
Nemam, nažalost. Ugasio sam paušalca prošle godine. Čak i majci je ukinut pristup info portalu gde su se isto videle kartice, tako da sada sa njom funkcionišem na slepo preko izvoda. Ranije kada se ulazilo u biznis do nije bilo žuto, već sivo i nisu bile kartice ovako poređane po klizaču, nego svaka zasebno. Ne znam stvarno zašto ne nestaju ako su blokirane i otkazane. Kada sam išao da gasim omladinski pred vanredno stanje, tada je bila procedura da se prvo otkažu kartice pa nakon toga ode i ugasi račun. Nestale su odmah sutradan. Ne znam šta se tu zbilo i zašto je sistemu potrebno neko vreme to da isprocesuira. Da li će taj famozni 31. oktobar neke stvari da reši, mogu samo da pretpostavim.
 
Koristi za internet i aplikacije posebnu karticu, račun i prebacuj tu sredstva po potrebi neposredno pre kupovine (npr. imaš kod Raiffeisen Visa Virtuon). Tako ti ne mogu ništa.
Imam već iračun kod RB, koliko bi koštala ta virtuon kartica, izdavanje i održavanje?
Trenutno za online koristim stari račun MTS banke, ali najavljuju poskupljenje, pa da vidim šta je isplativije.
 
To je već neminovno i sa karticama višeg ranga. Bez provizije onda Visa internet u PŠ, Erste Visa devizna i Visa Gold uz Alta besplatan dinarski+devizni račun. Eventualno Yettel Max ili OTP Prestiž na godinu dana bez održavanja uz online otvaranje.
 
Vrh Dno