Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Lelelelele ti se navadili baš. Ja bi na tvom mestu za takve otvorio kladionicu, kafa, sokče sve po redovnim cenama.
 
Ima li gde apk koji radi? Ne treba mi sa plej prodavnice, jer je nemam.
 

Odgledao 4 epizode, i baš sam zadovoljan. Prva sezona mi je bila zanimljiva, sasvim solidan triler, ali ova se unapređuje u ratnu dramu, i to sasvim zadovoljavajuću. Odmah mi se dopalo što ima taj neki Call of Duty vajb, jeste sve fiktivno ali ima baziranog narativa, kojem naravno u ovom žanru ne fali ni propagande. Ali vrlo fina priča, scenografija, gluma, akcija sasvim poštena. Možda nije najautentičnije ali nije ni najjeftinije.
 
Imam dva Yettelova boxa. Oba povezana na Fox android televizora.
U dnevnoj android 12, u trpezarija verzija 9.
Kada isključim TV posle gledanja, a sutradan kada uključim TV na 12 je box uključen (što i želim), dok na 9ci se box totalno ugasi, ali se ne gasi istog trena kada isključim TV, nego nekada kasnije. Box mora da se uključi na dugme na boxu. TV 9 nema HDMI CAC.
Da li postoji mogućnost da se podesi box na 9ci da se ne gasi?
 

Odgledao 4 epizode, i baš sam zadovoljan. Prva sezona mi je bila zanimljiva, sasvim solidan triler, ali ova se unapređuje u ratnu dramu, i to sasvim zadovoljavajuću. Odmah mi se dopalo što ima taj neki Call of Duty vajb, jeste sve fiktivno ali ima baziranog narativa, kojem naravno u ovom žanru ne fali ni propagande. Ali vrlo fina priča, scenografija, gluma, akcija sasvim poštena. Možda nije najautentičnije ali nije ni najjeftinije.
Kakav antologijski promašaj teme😂
 
Imam dva Yettelova boxa. Oba povezana na Fox android televizora.
U dnevnoj android 12, u trpezarija verzija 9.
Kada isključim TV posle gledanja, a sutradan kada uključim TV na 12 je box uključen (što i želim), dok na 9ci se box totalno ugasi, ali se ne gasi istog trena kada isključim TV, nego nekada kasnije. Box mora da se uključi na dugme na boxu. TV 9 nema HDMI CAC.
Da li postoji mogućnost da se podesi box na 9ci da se ne gasi?
Proveri u podešavanjima da nije aktivirana opcija da se stb isključi posle nekog vremena.
 
Ceo dan na bilo kom tv kanalu da je tv, imam u gornjem desnom uglu ekrana crni krug i u njemu manji zeleni krug.
Šta li su ovi retardi smislili, pošto sigurno nije ništa pametno.
Ne pomaže restart uređaja, aplikacije, ništa živo.
Urezaće mi se u oled, ne znam hoće li oni da mi ga nose na popravku?

Da li neko zna čemu ovo služi, u stvari ne zanima me čemu služi nego kako se sakriva?
 
Jel bio mozda neki update ove nesrecne aplikacije gde su resene one greske pri promeni kanala P0001?
Pitam iz razloga sto se kod mene nekada pojave odmah a nekada nakon izvesnog vremena.
 
sa ovakvom aplikacijom, i selekcijom sportskog programa nakon arena A4P, A5P i adrenalin, mogu da kažem da me je Yettel doooobro *****ao sa produzetkom ugovora a isto tako im je to to od mene. Iz principa neću preci na veći paket da bih gledao ono sto sam imao do sad. Gledao se i ranije sport van provajdera pa ću tako i od sad. A usput brojim dane do isteka ugovora. A njima je bolje da ne zovu kad mi se približi istek, u stvari i mogu, imaću svašta da im kažem.
 
sa ovakvom aplikacijom, i selekcijom sportskog programa nakon arena A4P, A5P i adrenalin, mogu da kažem da me je Yettel doooobro *****ao sa produzetkom ugovora a isto tako im je to to od mene. Iz principa neću preci na veći paket da bih gledao ono sto sam imao do sad. Gledao se i ranije sport van provajdera pa ću tako i od sad. A usput brojim dane do isteka ugovora. A njima je bolje da ne zovu kad mi se približi istek, u stvari i mogu, imaću svašta da im kažem.
Nema šta da im kažeš, internet je dobar, za TV se cenkaš pa ako prođeš ok, ionako su sad svi isti. Eon tv je najskuplji, Orion prihvatljiv pa vidiš ko ti ponudi bolju cenu, ako imaš još provajdera u zgradi, onda ako želiš prelazi i sa netom, sad se gleda ko ti bolju cenu da, došlo vreme i mi da gledamo svoju korist...
 
Nema šta da im kažeš, internet je dobar, za TV se cenkaš pa ako prođeš ok, ionako su sad svi isti. Eon tv je najskuplji, Orion prihvatljiv pa vidiš ko ti ponudi bolju cenu, ako imaš još provajdera u zgradi, onda ako želiš prelazi i sa netom, sad se gleda ko ti bolju cenu da, došlo vreme i mi da gledamo svoju korist...
Imam svašta da im kažem. Ja sam ispao glup jer sam produžio ugovor dok se nisu znali sadržaji i cena paketa. Za ono sto meni treba i zbog čega sam im plaćao, više nisu ni najjeftiniji, najpouzdaniji, najkvalitetniji itd.
 
Imam svašta da im kažem. Ja sam ispao glup jer sam produžio ugovor dok se nisu znali sadržaji i cena paketa. Za ono sto meni treba i zbog čega sam im plaćao, više nisu ni najjeftiniji, najpouzdaniji, najkvalitetniji itd.
Sebi dižeš pritisak, oni su navikli (svi provajderi odnosno radnici) da im svi svašta kažu. Najbolje je na finjaka, suština je da ni oni nisu znali, sve je ispalo nabrzaka, mene jedino nervira "nova unapređena aplikacija" oni je unazadili pogasili opcije, bagovita. Tako da sam staru vratio i nju koristim jeste sporija ali radi. Ova nova bezveze.
 
Stvarno @Yettel Srbija , ima li nade da dočekamo vraćanje opcije "snimi" na ovu novu aplikaciju?

I koja vam je ti fora da na boksu ide aplikacija već dva meseca, a web i smartTV teraju po starom?

Ok je nedelju, dve, ali ovo je već cirkus 😊
 
Da li neko zna password, developer page za aplikaciju, baš me zanima šta se krije izaIMG_20250914_090340.jpg
 
To smo uradili već 100 nas. Nista se ne dešava. Evo već skoro 48 sati . Čak i na govornom automatu obaveštavaju da "postoji problem na Voždovcu i da će ubrzo biti rešen" . Niti znaju da daju neku info, niti se ovde, kao po običaju, bilo ko iz podrške javlja kad treba da odgovori na konkretna pitanja. Najgora podrška u Srbiji ubedljivo.
 
To smo uradili već 100 nas. Nista se ne dešava. Evo već skoro 48 sati . Čak i na govornom automatu obaveštavaju da "postoji problem na Voždovcu i da će ubrzo biti rešen" . Niti znaju da daju neku info, niti se ovde, kao po običaju, bilo ko iz podrške javlja kad treba da odgovori na konkretna pitanja. Najgora podrška u Srbiji ubedljivo.
Jedino što možeš da dobiješ je umanjenje računa za dane koje si bez usluge i to je to... Oni da umeju brže, rešili bi, ali ne umeju. Doduše, ni drugi tu nisu ništa bolji..
 
Nazad
Vrh Dno