Grga Pitić
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 26.05.2024
- Poruke
- 653
- Poena
- 115
Lelelelele ti se navadili baš. Ja bi na tvom mestu za takve otvorio kladionicu, kafa, sokče sve po redovnim cenama.
Vrati se neki korak unazad. Postavio je korisnik link ka preuzimanju apk za android TV.Ima li gde apk koji radi? Ne treba mi sa plej prodavnice, jer je nemam.
Instalirao hipernet TV sa APKpure ali je ne otvara. To je kod mene problem.Vrati se neki korak unazad. Postavio je korisnik link ka preuzimanju apk za android TV.
Ako ne skini Hipernet aplikaciju, ali je ne ažuriraj.
Kakav antologijski promašaj teme😂![]()
The Terminal List: Dark Wolf (TV Series 2025– ) ⭐ 8.0 | Action, Drama, Thriller
1h | TV-MAm.imdb.com
Odgledao 4 epizode, i baš sam zadovoljan. Prva sezona mi je bila zanimljiva, sasvim solidan triler, ali ova se unapređuje u ratnu dramu, i to sasvim zadovoljavajuću. Odmah mi se dopalo što ima taj neki Call of Duty vajb, jeste sve fiktivno ali ima baziranog narativa, kojem naravno u ovom žanru ne fali ni propagande. Ali vrlo fina priča, scenografija, gluma, akcija sasvim poštena. Možda nije najautentičnije ali nije ni najjeftinije.
Proveri u podešavanjima da nije aktivirana opcija da se stb isključi posle nekog vremena.Imam dva Yettelova boxa. Oba povezana na Fox android televizora.
U dnevnoj android 12, u trpezarija verzija 9.
Kada isključim TV posle gledanja, a sutradan kada uključim TV na 12 je box uključen (što i želim), dok na 9ci se box totalno ugasi, ali se ne gasi istog trena kada isključim TV, nego nekada kasnije. Box mora da se uključi na dugme na boxu. TV 9 nema HDMI CAC.
Da li postoji mogućnost da se podesi box na 9ci da se ne gasi?
To ti je bila uključena lokacija iz nekog razloga, inače se isključuje u podešavanjima aplikacije gde su dozvole.Ma nisam, posle trećeg restarta onog njihovog krša od uređaja je nestalo.
To ti je bila uključena lokacija iz nekog razloga, inače se isključuje u podešavanjima aplikacije gde su dozvole.
Nije, ja koristim staru aplikaciju (box uređaj)Jel bio mozda neki update ove nesrecne aplikacije gde su resene one greske pri promeni kanala P0001?
Pitam iz razloga sto se kod mene nekada pojave odmah a nekada nakon izvesnog vremena.
Nema šta da im kažeš, internet je dobar, za TV se cenkaš pa ako prođeš ok, ionako su sad svi isti. Eon tv je najskuplji, Orion prihvatljiv pa vidiš ko ti ponudi bolju cenu, ako imaš još provajdera u zgradi, onda ako želiš prelazi i sa netom, sad se gleda ko ti bolju cenu da, došlo vreme i mi da gledamo svoju korist...sa ovakvom aplikacijom, i selekcijom sportskog programa nakon arena A4P, A5P i adrenalin, mogu da kažem da me je Yettel doooobro *****ao sa produzetkom ugovora a isto tako im je to to od mene. Iz principa neću preci na veći paket da bih gledao ono sto sam imao do sad. Gledao se i ranije sport van provajdera pa ću tako i od sad. A usput brojim dane do isteka ugovora. A njima je bolje da ne zovu kad mi se približi istek, u stvari i mogu, imaću svašta da im kažem.
Imam svašta da im kažem. Ja sam ispao glup jer sam produžio ugovor dok se nisu znali sadržaji i cena paketa. Za ono sto meni treba i zbog čega sam im plaćao, više nisu ni najjeftiniji, najpouzdaniji, najkvalitetniji itd.Nema šta da im kažeš, internet je dobar, za TV se cenkaš pa ako prođeš ok, ionako su sad svi isti. Eon tv je najskuplji, Orion prihvatljiv pa vidiš ko ti ponudi bolju cenu, ako imaš još provajdera u zgradi, onda ako želiš prelazi i sa netom, sad se gleda ko ti bolju cenu da, došlo vreme i mi da gledamo svoju korist...
Sebi dižeš pritisak, oni su navikli (svi provajderi odnosno radnici) da im svi svašta kažu. Najbolje je na finjaka, suština je da ni oni nisu znali, sve je ispalo nabrzaka, mene jedino nervira "nova unapređena aplikacija" oni je unazadili pogasili opcije, bagovita. Tako da sam staru vratio i nju koristim jeste sporija ali radi. Ova nova bezveze.Imam svašta da im kažem. Ja sam ispao glup jer sam produžio ugovor dok se nisu znali sadržaji i cena paketa. Za ono sto meni treba i zbog čega sam im plaćao, više nisu ni najjeftiniji, najpouzdaniji, najkvalitetniji itd.
Zato što su zaj**li sve postojeće i nove. 😉Reagovace samo u slucaju masovnijeg odliva korisnika a koji tesko da ce se desiti.
Zovi centar pa prijavi, ako postoji kvar.Šta se dešava na Voždovcu . Ceo dan nema ni TV ni NET
Jedino što možeš da dobiješ je umanjenje računa za dane koje si bez usluge i to je to... Oni da umeju brže, rešili bi, ali ne umeju. Doduše, ni drugi tu nisu ništa bolji..To smo uradili već 100 nas. Nista se ne dešava. Evo već skoro 48 sati . Čak i na govornom automatu obaveštavaju da "postoji problem na Voždovcu i da će ubrzo biti rešen" . Niti znaju da daju neku info, niti se ovde, kao po običaju, bilo ko iz podrške javlja kad treba da odgovori na konkretna pitanja. Najgora podrška u Srbiji ubedljivo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari