Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Pošto vidim da se svašta dešava, ima da dižem keš pa ga uplaćujem u Rajfajzenu umesto što bih pustio nalog za prenos. Tamo mi je istorijat ranijih naloga pa mi je lakše da ih ponovim.
Proverio sam preko CC, tu su i dalje transakcije ali oni i dalje nisu uspeli da reše problem i kažu da ne vršim plaćanja dok se ne reši. Kad će - ne znaju
Ne pipajte nista, meni je malopre stigla jedna uplata i obicno bih je samo prosledio na avista stedni, sad ne pipam dok se ne presaberu ko pije ko placa.
E pa ja sam to uradio i celu platu zarobio
 
Meni je skoro sve na štednji, auuu... Je l' to znači sad da samo karticama može da se plaća sa tekućeg dok ne prođe taj bag? Koliko sam shvatio, IPS prijem im barem radi.
 
Meni je skoro sve na štednji, auuu... Je l' to znači sad da samo karticama može da se plaća sa tekućeg dok ne prođe taj bag? Koliko sam shvatio, IPS prijem im barem radi.
Trebalo bi da ostalo radi, transakcije odnosno platni nalozi ne rade. Meni je radilo prebacivanje sa stednje i nazad u okviru jetela, ali sam ja poslao u drugu banku i ta je uplata zarobljena
 
  • Like
Reagovanja: uji
E, dobro, makar im interni prenosi rade. Sreća pa mi nisu sad potrebni nalozi, ali u ponedeljak imam da puštam doprinose i neke račune.
 
Na četu mi je rečeno da nisam dobio mejl, jer ne ispunjavam uslove:
Screenshot 2025-09-10 at 16-43-45 Live Chat.png
iako ispunjavam uslove za "KAMPANJA 2".
Poslato na proveru, javiće sutra.
 
Tek sad stiglo obaveštenje za instant koji sam pustio jutros sebi i za koji znam da je prošao odmah na drugu banku. Dakle rešili su valjda, kako ono beše, izazov.
 
Danas mi se desilo da mi je bankomat AIK banke pri uplati EUR zadržao 50 EUR koje sam podigao sa Yettel bankomata sa obrazloženjem- mogući falsifikat. Iskreno se nadam da je u pitanju samo neki bug. Rekli su mi u flijali da se dešava i da je nemoguće da je bank nota koja je podignuta iz druge banke falsifikat...
Dva puta mi se to desilo do sada, oba puta nije bilo problema samo zadržali zbog provere. Samo što je prvi put, ko za inat, bilo 200e pa mi nije bilo baš svejedno :D
 
Opet izazovi sa instant nalozima. Drugarici jutros ne prolaze. Pa oni su baš opasno prsli.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ovo: Odljavljeni ste zbog neaktivnosti mi ide posebno na živce, nestignem ni uplatnicu popuniti, sistem me odjavi i onda ajd ispočetka. Moželi se to eliminisati ili bar produžiti ?
 
Ovo: Odljavljeni ste zbog neaktivnosti mi ide posebno na živce, nestignem ni uplatnicu popuniti, sistem me odjavi i onda ajd ispočetka. Moželi se to eliminisati ili bar produžiti ?
Zbog njihove "brige za bezbednost korisnika" to vreme nikako da povecaju. Zalio sam im se na chat, ali kao i sve ostalo, bice prosledjeno kolegama...
Opet izazovi sa instant nalozima. Drugarici jutros ne prolaze. Pa oni su baš opasno prsli.
Ja jos nisam imao problem sa instant nalozima, iako sam ispratio ovde na forumu da je bilo zalbi.
 
Ne moraju vreme da povećaju, već da "aktivnost" ima veze sa aktivnošću. Meni se desilo da mi se "odjavljeni ste zbog neaktivnosti" desi u trenutku dok sam aktivan u aplikaciji, odnosno aktivno popunjavam uplatnicu. WTF?
Treba ih zasuti kritikama na četu možda se opamete. Ja se žalio gospođica/gospođa mi reče niko se dosad nije žalio :devilish: Rekoh joj ako je tako kad legne plata prebacim pare na Rajfajzen i plaćam ko gospodin čovek. Ovda sam mislim na YB samo zbog bankomata i kreditne kartice.
 
Treba ih zasuti kritikama na četu možda se opamete. Ja se žalio gospođica/gospođa mi reče niko se dosad nije žalio :devilish: Rekoh joj ako je tako kad legne plata prebacim pare na Rajfajzen i plaćam ko gospodin čovek. Ovda sam mislim na YB samo zbog bankomata i kreditne kartice.

Ma ne vredi to ništa, oni su blesavi ili se prave blesavi.
 
Ma ne vredi to ništa, oni su blesavi ili se prave blesavi.
Pa dobro, ako im je to interes, Rajfajzen mi takođe besplatno održavanje. Na YB ću primam platu ( koriszim bankomate i eventualno kreditnu karticu i ćao) a sa RF ću plaćam pa ako je njima to u interesu i meni je. A da se z.....bavam sa njihovim budalaštinama neću sigurno.
 
Ne moraju vreme da povećaju, već da "aktivnost" ima veze sa aktivnošću. Meni se desilo da mi se "odjavljeni ste zbog neaktivnosti" desi u trenutku dok sam aktivan u aplikaciji, odnosno aktivno popunjavam uplatnicu. WTF?
Desilo se i meni, pa mi nije jasno kako mere vreme aktivnosti, isto kao sto ti kazes
 
Je l ti ljudi uopšte i rade nešto?! Koja je njihova svrha?! Ne vidim da su išta privrednili mesecima unazad. Silne bagove ispeglali nisu, a o novim funkcionalnostima (odavno najavljenim!) tek da i ne pričamo. Kad bih samo mogao 8h da provedem sa njima, da vidim čime se oni bave u toku radnog vremena... Pošto unapređenjem app se sigurno ne bave. Žali bože to sve. Ko god je zadužen za vođenje toga. Žalosno.
 
Poslednja izmena:
Eh, kad sam ja ovde pre godinu dana pričao o toj neaktivnosti a zapravo sam bio vrlo aktivan u aplikaciji, dežurni yettelbankobranilac mi je govorio da sam ja prespor, da je to zbog mojih specifičnih potreba, blablabla. I naravno, banka bbrine o mojoj bezbednosti, zamisli da mi neko otme telefon iz ruke. Jeste, neko će u sopstvenoj sobi da mi otme telefon iz ruke. Al dobro, bankobranioci tome služe. Na sreću, te bede sam se rešio i sad plaćam natenane i gle čuda, ako sam stvarno neaktivan, banka me odjavi. Ne YB; naravno. Ovde samo posmatram šta se dešava i grickam kokice, dok ne ugase svetla.
 
O tome pričam. Kad ti ne odgovara banka, promeniš je.
Recimo ja retko plaćam nešto preko uplatnica. Obično je nešto što sam već plaćao, pa samo ponovim iz istorije (eventualno promenim iznos). Ili je skeniranjem QR koda. Nisam još imao taj problem da me je prekinuo pre kraja.
Mene kod Yettel aplikacije najviše nervira to što kada kod kreditne kartice kliknem na dugme "Otplati", moram da ukucavam iznos. A nigde na toj strani ne piše koliko dugujem. Piše samo koliko još mogu da se zadužim, pa onda pošto znam koliki mi je limit, oduzimam u glavi i upišem taj broj. Ili sa prethodne strane upišem iznos na papir, pa ga onda prepisujem u polje "Iznos".
Doduše, to radim jednom mesečno, pa nije strašno, ali izgleda da taj ko je smišljao UI, ne koristi aplikaciju koju je pravio.
 
To sa kreditnom i mene izluđuje, izgleda je baš ogroman problem napraviti još jedno dugme u aplikaciji koje bi unelo trenutnu ili dospelu potrošnju kao što je recimo slučaj kod Intese i onda sve ide normalno, srećom pa mi Yettel kreditna služi kao backup i ne koristi se aktivno pa ni ne moram da izmirujem dugovanja iz meseca u mesec inače bih odlepio totalno.

Izgleda se baš svojski trude da ostanu najnebitnija banka na tržištu.
 
Mene kod Yettel aplikacije najviše nervira to što kada kod kreditne kartice kliknem na dugme "Otplati", moram da ukucavam iznos. A nigde na toj strani ne piše koliko dugujem. Piše samo koliko još mogu da se zadužim, pa onda pošto znam koliki mi je limit, oduzimam u glavi i upišem taj broj. Ili sa prethodne strane upišem iznos na papir, pa ga onda prepisujem u polje "Iznos".
Doduše, to radim jednom mesečno, pa nije strašno, ali izgleda da taj ko je smišljao UI, ne koristi aplikaciju koju je pravio.

Pa to ti je unapređenje, kako ne shvataš? :ROFLMAO:

U staroj Mobi banci je bio taj iznos u aplikaciji vidljiv. Ali si i tad morao da unosiš iznos. U novoj web aplikaciji postoji ta stavka (u mobilnoj nema), ali se ne prikazuje pravilno, odnosno nastavi da se povećava nakon prvog u mesecu, umesto da se zaustavi, a kao rok za plaćanje stoji današnji dan umesto 15. u mesecu. Potpuno diletantski.

Tako da, digitalna banka, gledaj izvod, razumeš? :ROFLMAO:
 
Bitno da mene proziva da sam bankobranilac i uz to izmislja da sta sam mu rekao, na ovo aludira. Prvi post je isecen jer je bilo postova izmedju mene i njega.


Dakle niti sam mu rekao da je prespor, niti da ima specificne potrebe vec da mu je situacija specificna (zbog vida). Uz to u istoj konverzaciji prozivam banku bas za stvari koje su sad aktuelne iako meni licno uopste nisu relevantne.

Sad bi za ovo trebalo da ga prijavim jer je jako bezobrazno s njegove strane ali bolje da se ovako autira.

Mislio sam da ce da batali da pise kad se prebaci u Rajfajzen ali ocigledno nisam te srece.

1757881235800.png
1757881258575.png
 
To sa kreditnom i mene izluđuje, izgleda je baš ogroman problem napraviti još jedno dugme u aplikaciji koje bi unelo trenutnu ili dospelu potrošnju kao što je recimo slučaj kod Intese i onda sve ide normalno, srećom pa mi Yettel kreditna služi kao backup i ne koristi se aktivno pa ni ne moram da izmirujem dugovanja iz meseca u mesec inače bih odlepio totalno.

Izgleda se baš svojski trude da ostanu najnebitnija banka na tržištu.

Pa to ti je unapređenje, kako ne shvataš? :ROFLMAO:

U staroj Mobi banci je bio taj iznos u aplikaciji vidljiv. Ali si i tad morao da unosiš iznos. U novoj web aplikaciji postoji ta stavka (u mobilnoj nema), ali se ne prikazuje pravilno, odnosno nastavi da se povećava nakon prvog u mesecu, umesto da se zaustavi, a kao rok za plaćanje stoji današnji dan umesto 15. u mesecu. Potpuno diletantski.

Tako da, digitalna banka, gledaj izvod, razumeš? :ROFLMAO:

Jedino mi pada na pamet da je to namerno. Da mi što više otežaju da otplatim, a kada ne otplatim, da mogu da mi zaračunaju kamatu :)
Šalim se.
Ali da žele da olakšaju korisnicima, minimum bi uveli podsetnik da treba da se izmire obaveze pre nego što rok dođe. I da na jedan klik omoguće da se sve otplati (naravno, ako ima sredstava). Ali pretpostavljam da im nije u interesu da u stvari otplatiš dugovanja (na vreme). Očega bi inače živeli?
 
Jedino mi pada na pamet da je to namerno.

Ma kakvi namerno, oni su u nekom limbu. Evo imamo primer da im se čovek žali na odjavljivanje zbog neaktivnosti dok je aktivan pre par dana, oni mu odgovaraju da prvi put za to čuju, a mi smo ovde od prvog predstavljanja ove aplikacije pre više od godinu dana više puta pisali o tome, a neki su se i žalili još tad. Kako to drugačije nazvati osim limbo?
 
Radi li vam app?
"Trenutno nismo u mogućnosti da učitamo podatke"

Edit: Opasuljila se posle par min :rolleyes:
 
Nazad
Vrh Dno