Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024 / 2025)

Desktop, ne koristim app jer salju 1920138129 poruka dnevno 😂 i uneo sam opet podatke
 
Desktop, ne koristim app jer salju 1920138129 poruka dnevno 😂 i uneo sam opet podatke

Ma samo blokiraš notifikacije. Ja to ništa ni ne otvaram osim ako nije nešto u vezi porudžbine. Mislim da aplikacija ima bolje sigurnosne standarde od sajta Aliexpressa, možda se zato i desio tvoj problem. Bilo je priča da su Visa/Mastercard BPŠ i OTP blokirane za plaćanja na Aliexpressu.
 
Imam jedan problem, sad sam bio na bankomatu postanske stedionice(imam njihovu karticu) i prilikom izbacivanja para bankomat mi je izbacio sve izguzvane pare (podigao 26000) ja sam polako izvlacio sve te izguzvane pare i u jednom trenutku bankomat se zatvorio i progutao mi je ostatak para (16000) . Covek posle mene je dizao pare i sve je bilo normalno. A na mom racunu(proverio na telefonu) se vidi da su mi sve pare skinute. Da li je neko imao ovakvo iskustvo
 
Zovi call centar odmah i prijavi. Vratiće ti pare, ali ćeš čekati da provere bankomat.
 
Ako ti izdeklamuje radno vreme, znači da ne radi. Broj nadležne službe za kartice je 0113024761
 
Samo još da dočekamo dodavanje kartica u Google/ApplePay jednim klikom, kao što je obećano pre pripajanja i aplikacija je kompletna.
 
ima jos stvari da se poboljsa, tipa kada hocu da pronađem neku transakciju od pre moram da idem na više pa na više dok se ne otvori da bi se prikazala u pretrazi inače neće

mts mi je bila bolja što se tiče preglednosti, neće nikad na tom nivou biti
 
Da li su rešili problem naplaćivanja novca sa dinarskog računa umesto deviznog kada se plaća u inostranstvu? Ili i dalje prvo zaduže dinarski pa kasnije isprave?
 
Da li neko zna kako ide procedura kad se aplikacija instalira na drugi telefon (android) izlogovao sam se sa starog telefona ali ne uspevam da dobijem verifikacioni kod na novom telefonu, pretpostavljam da cu morati njih da zovem.
 
Da li neko zna kako ide procedura kad se aplikacija instalira na drugi telefon (android) izlogovao sam se sa starog telefona ali ne uspevam da dobijem verifikacioni kod na novom telefonu, pretpostavljam da cu morati njih da zovem.
Ja sam skoro radio ponovnu registarciju na drugom telefonu.
Instalirao app, zatim opcija registracija, log sa kedincijalima eBankinga (ne mBanking).
Poslali mi sms sa kodom i onda definises novi pin.
Ako imas problem sa dobijanjem koda moraces da ih kontaktiras.
 
@terzazak Hvala, kad sam prvi put pokrenuo app ja sam preskocio taj deo da se logujem i odmah sam isao na verifikaciju broja, morao sam da deinstaliram app i u roku od 2m aktivirao nalog. Spasio si me maltretiranja i cekanjela da se jave na poziv 😎
 
Imam jedan problem, sad sam bio na bankomatu postanske stedionice(imam njihovu karticu) i prilikom izbacivanja para bankomat mi je izbacio sve izguzvane pare (podigao 26000) ja sam polako izvlacio sve te izguzvane pare i u jednom trenutku bankomat se zatvorio i progutao mi je ostatak para (16000) . Covek posle mene je dizao pare i sve je bilo normalno. A na mom racunu(proverio na telefonu) se vidi da su mi sve pare skinute. Da li je neko imao ovakvo iskustvo
Kontaktirao sam ih i napisao izjavu sta se dogodilo.E sad su mi uplatili celokupan iznos od 26.0000rsd (trebali su 16 000) jer sam vec podigao 10.000rsd. Sad sam ja u plusu 10.000rsd. sad cemo videti sta ce biti
 
Poslednja izmena:
Da li je neko uspeo da instalira mobilnu aplikaciju poštanske štedionice na rutovanom android telefonu?
 
Da li su rešili problem naplaćivanja novca sa dinarskog računa umesto deviznog kada se plaća u inostranstvu? Ili i dalje prvo zaduže dinarski pa kasnije isprave?
Meni je u Madjarskoj pre par nedelja direkto bio zaduzen devizni racun.
 
Već dva dana pokušavam da promijenim PIN za Dina karticu preko aplikacije.
Promijenim u aplikaciji, odem do bankomata, ukucam novi PIN i provjerim stanje, dođem u prodavnicu i POS uređaj odbije novi PIN, a prihvati stari 🤨
I tako dva puta.
 
Nisi jedini sa tim problemom. Da li je zapravo iko uspešno promenio? 🙈 Kao da promena radi samo za bankomate.
 
Meni je promenjen pin jedno vreme radio na pos terminalu i prošle nedelje kada sam nacionalnom čip Dinom plaćao, odbijen mi je novi pin pa odobreno sa starim.
 
Šou program. Nego može li se online podnijeti nekako zahtjev za reizdavanje Dina kartica sa beskontaktnim čipom ili se mora u poslovnicu?
 
Da li je usluga prenesi besplatna u BPS, i kako se uopste registruje u app ne postoji opcija za registraciju ?
 
Da li je usluga prenesi besplatna u BPS, i kako se uopste registruje u app ne postoji opcija za registraciju ?
Besplatna je u svim bankama. Registracija se obavlja u Više/Podešavanja/Podešavanje Prenesi i klikom na dugme Registruj se
 
Besplatna je u svim bankama. Registracija se obavlja u Više/Podešavanja/Podešavanje Prenesi i klikom na dugme Registruj se
Usluga bi trebalo da je besplatna medjutim banke, osim Raiff, za eksterne prenose ( na platni racun kod drugih pruzaoca platnih usluga ) Prenesi tarifiraju po 15, 20, 30, 40... din u zavisnosti od banke i racuna.
Takav slucaj je npr sa OTP bankom.
 
  • Adds to story
Reagovanja: uji
Poslao sam drugu pare online u petak oko 20h i jos mu nisu legle pise mi : status transakcije na cekanju 22.09
znam da u ostalim bankama konkretno erste preko vikenda kad se salje pare legnu odmah
Ovde u postanskoj izgleda vikendom ne moze
 
Za eksterne prenose Prenesi OTP tarifira po 15, 20, 30, 40... din u zavisnosti od banke i racuna
To mi je baš čudno. Mislio sam da važi pravilo koliko košta eksterni nalog, toliko. 😳
 
To mi je baš čudno. Mislio sam da važi pravilo koliko košta eksterni nalog, toliko. 😳

Mislim i da jeste tako.
Poslao sam drugu pare online u petak oko 20h i jos mu nisu legle pise mi : status transakcije na cekanju 22.09
znam da u ostalim bankama konkretno erste preko vikenda kad se salje pare legnu odmah
Ovde u postanskoj izgleda vikendom ne moze

Da nisi slučajno odštiklirao "hitno"?
 
Nazad
Vrh Dno