Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

U vezi keš-beka: Dakle, svi klijenti koji su u statusu aktivna kartica, nemaju niti jednu transakciju, a average balance od početka godine im je veći od 0.
Svi klijenti koji su u statusu aktivna kartica i imaju samo bankomat transakcije a average balance od početka godine je veći od 0
I takođe svi klijenti koji su u statusu kartica poslata klijentu, a average balance od početka godine im je veći od 0.
Kao i sve aktivne kartice koje su imale POS transakciju u poslednjih 90 dana, a da nemaju niti jednu e wallet transakciju putem Google Pay / Apple pay i da je average balance od početka godine veći od 0. Jes da neznam štaje average ali mi čika iz Yetel.Bank četa to odgovorio na upit. Ko nije dobio mail može se nadati ako čike iz Yetel.Bank procene da ispunjava uslove i nezaborave da mu pošalju mail :) .
 
Sta ako klijent ima vise kartica?

Aktivno koristim kreditnu i debitnu putem digitalnog novcanika, ali imam i jednu kreditnu po ovlascenju koja jeste dodata na Google Pay, ali je nisam koristio vise od 90 dana. Dobio sam mejl.
 
Pa izgleda da ce me nate
Kako misliš da iskoristiš ovu akciju ako nemaš Google Wallet? :D

Ja i dalje imam 150 dinara po rati kamatu, tako da ne znam odakle si izvukao tih 6%? To me buni?
Pa izgleda da ce me nateraju da ga koristim 😂
Sta ako klijent ima vise kartica?

Aktivno koristim kreditnu i debitnu putem digitalnog novcanika, ali imam i jednu kreditnu po ovlascenju koja jeste dodata na Google Pay, ali je nisam koristio vise od 90 dana. Dobio sam mejl.
Trebalo bi da vazi za svaku, ali je cashback po 1 racunu/osobi. Ja tako razumem promociju.
 
@uji hvala za info. Totalno me zbunilo i ušao sam da proverim da se nisam slučajno zeznuo, ali videh da mi je poslednja transakcija od pre mesečak dana računata po 150 dinara po rati. Svakako kada izmene na 500 dinara kao što neki imaju, odoh u Intesa banku, jer oni nemaju kamatu na podelu na rate. Jeste da nije baš 100% svuda pokriveno ali u većini tih većih radnji u kojima i kupujem nešto na rate jeste, znam pošto supruga koristi tu pogodnost kod Intesa banke.

Isto tako bih se nadovezao da ne pišem novi post, a tiče se OTP koda prilikom online plaćanja na nekim od sajtova. Ja koristim Steam platformu i prikom dopune kredita kada uzimam neku igru, nemam nikakav OTP ili SMS kod kao potvrdu pre plaćanja. Čisto da imate info, dok za druge sajtove radi uredno. Sada, dovoljno je da neko uhakuje Steam servere i može lagano svima skinuti novac sa kartica, pa prebaciti na svoj nalog i tako kupiti neku od igara... Samo mislim da se to ne isplati, jer svakako novac sa Steam naloga ne možeš da podigneš na račun, pa to nikom nije zanimljivo da radi, a oni su ostavili da može plaćanje bez provere.
Uzivaj dok ti ne istekne ta kreditna,i mi koristimo zeninu u intezi jer je bolja🤣
ej, s4m3m4n propustio si da lajkuješ poruku od Tileka. Da se čovek ne oseti zapostavljeno? :D
HAHAHAHAHAHHAHAHAHA
 
Vidim spominjete min 3 transakcije (a neko i min 5000 po transakciji).
Kod mene min 2 transakcije zbirno 5000.
2025-09-03_01-02-20.png

Evo obavio danas pa cekam cashback.

PS: Sad videh @gdesikuco post. Ili su menjali promociju ili imaju razlicite promocije.
Meni mail stigao: 01.09 u 15:52.
Izgleda opet kreću personalizovane akcije, upravo pristiglo kod mene u inbox:

584bec3e41690ad46511c0445de52368.png
 
Polisu zvanično šalju nakon aktivacije, tako da bi relevantnije bilo kad bi znao kad si aktivirao karticu, što mora biti neki dan nakon što je poslata, jer joj teba vremena da stigne.
Prvi put je korišćena pet dana pre nego je stigao mail sa polisom. Ta prva transakcija je proknjižena dan pre nego je stigla polisa (ako je relevantno)
 
Jes da neznam štaje average
Budući da je balance stanje, a average prosek, tako je average balance neko prosečno stanje. Pitanje je stvarno na kom nivou računaju taj prosek. Ako je na dnevnom, onda otpadaju oni koji samo prebacuju novac između tekućeg i štednog računa, jer im je stanje na kraju dana uvek nula. Što se tiče nemanja transakcija, tu me buni slučaj @Milos977, koji valjda redovno koristi obe kartice za plaćanje telefonom. Svakako, džabe i diskutujemo, dobio je ko je dobio, a vidimo i da imaju različite ponude. 😃
 
Budući da je balance stanje, a average prosek, tako je average balance neko prosečno stanje. Pitanje je stvarno na kom nivou računaju taj prosek. Ako je na dnevnom, onda otpadaju oni koji samo prebacuju novac između tekućeg i štednog računa, jer im je stanje na kraju dana uvek nula. Što se tiče nemanja transakcija, tu me buni slučaj @Milos977, koji valjda redovno koristi obe kartice za plaćanje telefonom. Svakako, džabe i diskutujemo, dobio je ko je dobio, a vidimo i da imaju različite ponude. 😃
Kakvi su oni takav im je i mačak :). Ja se zlopatim sa naručivanjem Kreditne kartice, iz aplikacije nemogu (nema te opcije mislim da se završi do kraja) slao tri puta onu opštu prijavu preko weba niko da se javi. Šta reći, koju poslugu porati :). Srećom nezavisi mi život od njih.
 
1756890159517.png
Ipak ima neki problem , samo nema ko da ga reši ili objasni. Podnošenje zahteva za kredit, a Kreditna kartica se ne spominje i nemogu da je naručim. Ovo mi iskoči kad se ulogujem preko weba.
 
@mozzart_nb od prvog dana kada je pušten Yettel eBanking može da se podnese zahtev za kreditnu, tj. ideš u odeljak za kredite i biraš podnošenje zahteva sa prijemom zarade u Yettel banci ili iz druge banke. U prilog tome ide i činjenica da nedugo zatim povlače podatke iz kreditnog biroa (Mobijev sistem nije na taj način funkcionisao), tako da relativno brzo dobijaš odluku.
 
Ikea i yettel furaju taj fazon na ti, kao da smanje distancu, to mi je tako neukusno, mozda sam samo ja old school sta znam.. Sreca pa imaju vecih problema od toga :') npr. da jos malo srede aplikaciju
 
Sreca pa imaju vecih problema od toga :') npr. da jos malo srede aplikaciju

Još puno da srede aplikaciju. Svaki put kad uđem u aplikaciju primetim neku grešku. I što je najgore, tamo gde su pokušali da isprave grešku uglavnom je nisu ispravili nego zamenili drugom greškom. :ROFLMAO:

Da ne pričam o nedostatku funkcionalnosti i informacija koje su postojale u staroj aplikaciji.
 
@Milos977 svakako uživam ali proverio sam sa njima. Kada istekne opet imam iste uslove, jer mi je vezana za ugovor i kreditni limit koji mi je dozvoljen. Ako bih išao na veći limit onda bi rata bila 500 dinara. Limit koji sam tražio još kada sam prvi put aktivirao je 100k. Tako da znaju ostali, ako bih išao na veći limit svakako bi rata bila 500 dinara umesto sadašnjih 150 dinara.

Da li neko zna kako da se vide transakcije na kreditnoj kartici, to jest podele na rate? Jel moguće da su izostavili takvu stvar? Kada idem na transakcije imam gore da skrolujem ali nigde nema kreditne kartice, dok je na Mobi aplikaciji to postojalo.
 
@Milos977 svakako uživam ali proverio sam sa njima. Kada istekne opet imam iste uslove, jer mi je vezana za ugovor i kreditni limit koji mi je dozvoljen. Ako bih išao na veći limit onda bi rata bila 500 dinara. Limit koji sam tražio još kada sam prvi put aktivirao je 100k. Tako da znaju ostali, ako bih išao na veći limit svakako bi rata bila 500 dinara umesto sadašnjih 150 dinara.

Da li neko zna kako da se vide transakcije na kreditnoj kartici, to jest podele na rate? Jel moguće da su izostavili takvu stvar? Kada idem na transakcije imam gore da skrolujem ali nigde nema kreditne kartice, dok je na Mobi aplikaciji to postojalo.
sa kime si proverio?To nema nikakve logike,pa valjda kreditni limit ugovir nazovi kako oces ti traje kolko i kreditna kartica,kada istekne kartica moras ponovo da predas za karticu i novi limit ili to ne ide tako?Nekako mi ovo zvuci nelogicno,pa nije ovo pijaca gde se svako cenka i dobija uslove kakve hoce🤣
 
1756901637299.png
Konačno podneo zahtev za Kreditnu karticu (uz asistenciju fine gospođice/gospođe) i evo odgovora. Možda sam preterao sa limitom od 600.000,00 din.
 
Ako ti je tek legla treća plata, potrebno je neko vreme da je evidentiraju. Svakako, dali bi ti manji limit ako ne ispunjavaš uslov za veći.
 
@Milos977 zvao da pitam u vezi podizanja limita i rekli su mi da ako bih se odlučio da to uradim rata bi bila 500 dinara umesto 150 dinara i da je bolje da ostavim ovako. Kada mi kartica ističe, ja nemam ugovor niti potpisujem bilo šta. Stiže mi nova na adresu kao uvek do sada i nastavljam da koristim.
 
Ako ti je tek legla treća plata, potrebno je neko vreme da je evidentiraju. Svakako, dali bi ti manji limit ako ne ispunjavaš uslov za veći.
Ma prošli mesec mi legla tek prva penzija, nigde nisam pročitao da treba da legnu tri plate/penzije. Našao jedino da treba da budem tri meseca kod istog poslodavca, a ja imam mnogo više od tri meseca kod istog poslodavca :) PIO fond mi poslodavac. Probaću sutra sa manjim limitom.
 
Ma prošli mesec mi legla tek prva penzija, nigde nisam pročitao da treba da legnu tri plate/penzije. Našao jedino da treba da budem tri meseca kod istog poslodavca, a ja imam mnogo više od tri meseca kod istog poslodavca :) PIO fond mi poslodavac. Probaću sutra sa manjim limitom.
Nije to problem, nego što ako si išao na opciju prijave preko Yettel banke, oni tako registruju i dobio si automatsku odbijenicu. Probaj sa drugom opcijom pa priloži izvode iz prethodne i Yettel banke ili sačekaj da ti zavedu tri plate pa predaj ponovo prijavu za prvu.
 
Da li je realno da salju kartice u otvorenim kovertama? Stigla nova Dina, ne vidim da je lepak upotrebljen, samo onako onaj jezicak koverte gurnut unutra. Pisem im pa neka salju drugu sta da im radim
 
@Milos977 zvao da pitam u vezi podizanja limita i rekli su mi da ako bih se odlučio da to uradim rata bi bila 500 dinara umesto 150 dinara i da je bolje da ostavim ovako. Kada mi kartica ističe, ja nemam ugovor niti potpisujem bilo šta. Stiže mi nova na adresu kao uvek do sada i nastavljam da koristim.
Ako je tako to je dobro,ja sam mislio kad mi ova istekne da cu morati ponovo da predam za kreditnu pa da cekam dal ce da prihvate a onda naravno i krecu novi uslovi.
Da li je realno da salju kartice u otvorenim kovertama? Stigla nova Dina, ne vidim da je lepak upotrebljen, samo onako onaj jezicak koverte gurnut unutra. Pisem im pa neka salju drugu sta da im radim
Barem meni i zeni nije tako bilo.
Pogledajte prilog 504126
Konačno podneo zahtev za Kreditnu karticu (uz asistenciju fine gospođice/gospođe) i evo odgovora. Možda sam preterao sa limitom od 600.000,00 din.
Sve zavisi kolika ti olata penzija,mada oni svakako imaju neku cudnu svoju racunicu🤣
 
Nije to problem, nego što ako si išao na opciju prijave preko Yettel banke, oni tako registruju i dobio si automatsku odbijenicu. Probaj sa drugom opcijom pa priloži izvode iz prethodne i Yettel banke ili sačekaj da ti zavedu tri plate pa predaj ponovo prijavu za prvu.
Koja je druga opcija ?
 
sa kime si proverio?To nema nikakve logike,pa valjda kreditni limit ugovir nazovi kako oces ti traje kolko i kreditna kartica,kada istekne kartica moras ponovo da predas za karticu i novi limit ili to ne ide tako?Nekako mi ovo zvuci nelogicno,pa nije ovo pijaca gde se svako cenka i dobija uslove kakve hoce🤣

Ne. Važenje kreditne kartice je 48 meseci, a ugovor kreditnog limita je na 36 meseci, što je i jako bitna stavka u načinu otplate po revolving modelu. Ne znam šta se dešava nakon isteka ugovora o kreditnom limitu, da li se ugovor automatski obnavlja na 3 godine ponovo sa istim limitom ili korisnik mora da podnese zahtev za novi ugovor.
 
Sve zavisi kolika ti olata penzija,mada oni svakako imaju neku cudnu svoju racunicu🤣

Njihova računica je potpuno nejasna. Prvo ti u razgovoru kažu da odobravaju iznos limita duplo veći od plate, a onda kad zatražiš limit u iznosu od jedne ipo plate, odobre ti iznos 3/4 plate. Tako je bar u mom slučaju. Pritom primam kod njih platu.

Koliko su retardirani, ne bi me čudilo da pošto platu primam iz dva dela da su oni računali samo prvi deo plate kao prosek. :ROFLMAO:
 
Da li je realno da salju kartice u otvorenim kovertama? Stigla nova Dina, ne vidim da je lepak upotrebljen, samo onako onaj jezicak koverte gurnut unutra. Pisem im pa neka salju drugu sta da im radim
Definitivno je neki propust bio, morali bi da ti pošalju novu o svom trošku.

Edit: sad vidim da stoji samo Kreditna kartica. Više nema opcija A ili B.
Trebalo bi da se to pojavi nakon što se odabere limit, ali trenutno im ni ne radi podnošenje zahteva. Makar meni javlja da preuzimanje podataka nije uspelo.

Edit: bogami, prođe sad, i ostalo mi je još samo da kliknem na pošalji zahtev, tako da izgleda da ipak imaju neki problem. Ako ništa, makar sam sad video nacrt ugovora, pa evo šta kaže član 18, koji se bavi trajanjem: Ovaj ugovor se zaključuje na period od 3 godine. Pod uslovom da Korisnik ispunjava uslove za korišćenje limita, Banka može obnoviti Ugovor na isti inicijalno ugovoreni period i pod istim ugovorenim uslovima. U slučaju da nije došlo do obnavljanja perioda korišćenja limita, Korisnik nema pravo na dalje korišćenje limita i obavezan je da u celosti izmiri svoje obaveze po ugovorenom modelu otplate. Dakle, banka sama odlučuje možete li da nastavite da koristite nadalje pod istim uslovima ili ne.
 
Poslednja izmena:
@Blade Runner zašto bi tražio novu karticu ako ta nije aktivirana preko bankomata i aplikacije? Jer ti znaš kako kartice funkcionišu i da niko ne može ništa sa tom karticom ako je fizički nema u rukama? :D Uzmi to i koristi, ne pravi cirkus. Svima nam stižu u koverti u sandučetu i niko nije imao problema. Problem je ako ti stigne prazna koverta, onda moraš da naručiš drugu. :D
 
Nazad
Vrh Dno