Šta je novo?

Raiffeisen bank

RF banka je vec upropscena kao i vecina ili mozda i sve banke u Srbiji losom kadrovskom politikom, stalnim odlaskom radnika i zaposljavanjem novih lose obucavanih. Zbog prirode posla saradjujem sa vise banaka neverovatan je nivo neznanja zaposlenih.
O stalnom premestanju kadrova da ne pricam. Taman nadjes nekog ko nesto zna oni ga posalju na drugo mesto....uzas.
To se najbolje vidi zvanjem kol centra. Osim sto nisu u stanju da odgovore na za njih najjednostavnija pitanja, skloni su laganju i muljanju kako bi izbegli teske razgovore i provere. Ocigledno im rade priuceni klinci, a taj sistem mi je poznat, jer sam 4 godine radio u korisnickom servisu i znam sta znaci ‘’prosledili smo kolegama, javicemo vam’’. Od pet zvanja u poslednjih nekoliko godina, nijedan jedini put nisam dobio povratnu informaciju ili poziv, kao sto obecaju. Ne samo to, kada pozovete opet, morate sve da ispricate od nule. Jedan operater slaze kako ne moze da vidi transakcije iz bezbednosnih razloga, drugi kaze da zna i vidi o cemu govorim, ali da ne moze nista da proveri i tako u nedogled. Neko je rekao na forumu da je jedini nacin da dobijete krsten odgovor slanje reklamacije, sto sam 2 puta uradio i oba puta je prigovor prihvacen. Iscrpe i poslednji, 15. dan za odgovor, ali ga barem dobijete zvanicnim putem. Operateri ne znaju najosnovnije informacije o portfoliju kartica, ne znaju razlike izmedju paketa, informacije o prevremenoj otplati kredita, ne poznaju tarifnik banke, gomilu puta bi nastala neprijatna tisina i zamuckivanje sa druge strane (i ne, nisam neljubazan niti drzak), vec je opsti utisak kao da sluze samo da kupe pozive na cekanju. Verujem da je neko imao i pozitivno iskustvo, ali sam previse sumanutih razgovora imao sa njima da bih ih smatrao ozbiljnim CS-om, doslovno su sramota za banku
 
U kontakt centrima rade ljudi preko agencija na odredjeno i realno nemaju neki interes da nauce mnogo. Koliko sutra ce mozda dobiti otkaz ili ih prebaciti u kontakt centar nekog provajdera interneta, osiguranja ...
To nije nas problem kao korisnika usluga banke, vec samo ukazuje na neozbiljnost banke i nebrigu prema korisnicima.
 
Da li u poslednje vreme imate problem sa obaveštenjima na Raiff app? Sporadično mi ne stižu informacije o uplatama/isplatama sa računa...takođe u Wallet app (iOS) nemam pregled svih transakcija kao ranije.
 
Juče mi se bivši član foruma javio sa problemom da na običnom deviznom računu dobija poruku kako mu je potreban minimalni depozit od 20€, iako je to tipično za Visa virtuon namenske.
 
Juče mi se bivši član foruma javio sa problemom da na običnom deviznom računu dobija poruku kako mu je potreban minimalni depozit od 20€, iako je to tipično za Visa virtuon namenske.
Poštovani,
Kada klijent ima rezervisana sredstva na računu, nije moguće prodati celu valutu.
Potrebno je da na računu ostane depozit od 20 EUR. Tek nakon isteka rezervacije, sva sredstva sa deviznog računa mogu biti u potpunosti iskorišćena.
Zahvaljujemo se na razumevanju.
Mora da se proknjiži ako je palo ispod 20€. Ovo je odgovor korisničke podrške RB
 
Mora da se proknjiži ako je palo ispod 20€. Ovo je odgovor korisničke podrške RB
Zahvaljujem! Nije tako bilo ranije, tj. ostalo mi je pre par meseci oko 10€ i platio sam Visa debitnom normalno sa deviznog iRačuna. Zvanično i oni su cirkus od banke. Jesu manji od Yettela i Poštanske, koji su stavili SlideRoom na crnoj listi (budibogsnama) pošto mi je tek u Rajfajzenu prošlo plaćanje, ali iz priloženog se vidi da i oni imaju svoje bubice. Erste je otišla iz mog grada, iako bih radije još odavno i tamo otvorio deviznu Visa karticu, jer sada daju i mBanking samo uz devizni.
 
Da, transakcije i interni prenosi ne mogu dok se sve ne proknjiži.

Jednom sam se zeznuo, kupio sam dolare i platio na AE u dolarima. Rezervisana su sredstva bila i interni prenosi uopšte nisu radili.

Ovo su mi prošle godine napisali
 

Prilozi

  • Screenshot_2025-09-01-13-12-26-082_com.google.android.gm.png
    Screenshot_2025-09-01-13-12-26-082_com.google.android.gm.png
    67.1 KB · Pregleda: 59
  • Like
Reagovanja: uji
To je to onda, bilo mi je proknjiženo čim sam tada mogao da platim, jasno mi je sada sve.
 
Da li ima šanse da i naši napokon puste RaiPay niz vodu i uvedu Google Pay kao u nekim drugim državama?

IMG_7937.jpeg
 
  • Like
Reagovanja: uji
Da li ima šanse da i naši napokon puste RaiPay niz vodu i uvedu Google Pay kao u nekim drugim državama?
Samo ukoliko procene da im je neisplativo prilagođavanje RaiPay na novije Android verzije pa odluče da ga stave van snage. Verovatno ga iz tog razloga vremenom fazno i menjaju za GPay, jer Google stalno izmišlja neke nove preduslove kojima odvraća mnoge programere. Mada, slažem se da bi trebalo i kod nas da ga zamene, jer ne radi na zaključanim Xiaomi telefonima i bez aktivne internet konekcije, u čemu GPay ipak prednjači.
 
A što RaiPay ne radi na iOS uređajima i što li se ne bune da i oni dobiju istu "superiornu" uslugu? :)
 
Zbog toga što Apple ne dozvoljava eksterna rešenja i iOS ekosistem je od samog početka konstruisan kao closed-source. U prilog činjenici ide i to što za prihvat kartica koristi se Apple Pay for merchants.
 
Ali zato android dozvoljava da radi i Google Pay kao kod drugih banaka, ne trebaju mi 2 aplikacije za istu namenu na telefonu.
Naravno da im se ne isplati da imaju i Google Pay pored RaiPay, a i realno vrv niko ne bi koristio RP da postoji podrška za GP. ;)
 
Upravo je o tome i suština, a i Android je open-source. Kada GPay nije bio omogućen u Srbiji, svi su pravili svoja rešenja (Intesa, AIK eWallet, SoGe...), onda se apdejtuju Android verzije, AIK eWallet skroz pukla, u Intezi nisu mogli da prate promene, OTP je po uvođenju GPay/ApplePay povukla digitalni novčanik i promenila aplikaciju, ali suština je da, hteli-ne hteli, pola ih je prešlo, a pola uvelo GPay i jedino Rajfajzen preostaje koji ima polovično rešenje, a sami su svesni toga, te omogući HCE Wallet, te omogući poddozvole za menjanje WiFi konekcije, prikaz na zaključanom ekranu i omogući popup dok radi u pozadini, al uzalud, kad prislonim, terminal dvaput zapišti kao da je kartica neispravna i to na više telefona je isti slučaj (Poco F2, Redmi Note 11, Mi 9 SE). Tako da, možda je kod HyperOS to upeglanije, ali Redmi Note 11 nemam nameru da apdejtujem sa samo 4gb rama na Android 13 kad i 11 odlično funkcioniše (što je pandan Windows 10 u svetu telefona) tako da mu ništa ne fali.
 
Ma kontam ja sve to, nego jednostavno nije mi praktično, npr. ja sad imam račun u 4 banke (2 u Srbiji i 2 van) sad zamisli da svaka ima svoju aplikaciju i da to stoji na telefonu. Sreća ove 3 koriste Google Pay, a RaiPay neću ni da koristim...
Valjda će i oni omogućiti Google Pay kao drugi :)
 
  • Like
Reagovanja: uji
Imam iRacun sa 2 vize, fizicka i virtuelna(?), ova druga istice 12/25 i, posto ih ukidaju, moje pitanje je hocu li dobiti novu lepu karticu ili ce mi ostati samo stara fizicka? Hvala!
 
dobices novu vizu a virtuelna vazi do kad vazi, posle isteka virtuelne nece se reizdati
 
Malo se pitanje i odgovor ne poklapaju. Dobiće novu fizički Visu tek kad istekne stara, kao zamenu za nju. Pitanje je valjda bilo da li će je sada dobiti, kao zamenu za digitalnu, i tu je odgovor odričan. Tako da će mu ostati samo jedna, i to stara fizička. Moje pitanje, ovo znači da su ranije izdavali fizičke i digitalne sa različitim datumom isteka? Ja sam otvorio račun u novembru 2024. i sve četiri izdate kartice mi važe do 30. novembra 2028, dakle pune četiri godine. Koliko vidim, on ga je otvorio u februaru 2024, pa ispada da mu digitalna neće važiti ni cele dve godine.
 
Istim. Jedino onima što je izdata samo digitalna, a tražili su i fizičku u poslovnici imaju različite datume isteka.
 
Sigurno se već pisalo o tome, ali ne mogu da pronađem u temi. Da li se automatski reizdaje kartica neki period pred istek, a pošto pretpostavljam da je tako, da li nova kartica dolazi u ekspozituru ili šalju na adresu (iRačun)?
 
Da li se automatski reizdaje kartica neki period pred istek, a pošto pretpostavljam da je tako, da li nova kartica dolazi u ekspozituru ili šalju na adresu (iRačun)?
Dolazi opet na adresu. Meni je Dina stigla u drugoj nedelji, a Visa maltene pred kraj meseca. Bio sam na pragu da je prijavim kao da nije pristigla, ali srećom, ništa nije trpelo.
 
IMG_0772.jpeg

Razmisljao sam jedno minut kako se zove i nisam pogodio :’)
Hvala na odgovorima, mislio sam da cu dobiti novu dodatnu fizicku krajem godine ali ipak ne. Racun otvoren u februaru prosle godine i obe digitalne isticu 12/25 a fizicke 2028, jeste malo cudnovato. Pretpostavljam da ce ubuduce svim novim korisnicima da vezu i devizni i rsd na tu jednu karticu. Meni sluzi kao rezervni i za placanja online pa mi i nije toliko bitno.
 
Poslednja izmena:
Teško da će novim korisnicima automatski da vežu Visa kartice za devizni. To je rezervisano za paket račune. Njima je slatka para od autokonverzija. Sve što mogu da uzmu na ljusku glupost, to i iskoriste. Sestra kojoj sleduje Visa Gold CAS (preuzeta iz CA), nije je preuzela na vreme i savetnik/ca joj uvali Visa Classic sa osiguranjem. Pritom, čak ni ne veže za devizni i video sam da regularno plaća sa tekućeg reklame na instagramu. Ne bi oni uvodili proviziju za uplatu na karticu od 0.5% da im je sve baš tako potaman.
 
  • Like
Reagovanja: fiy
Istim. Jedino onima što je izdata samo digitalna, a tražili su i fizičku u poslovnici imaju različite datume isteka.

Moraću da te opovrgnem. Kada sam otvarao iRačun izdavala se i fizička i digitalna kartica. Digitalna Dina i Visa mi važe do 31.12.2025, a fizičke Dina i Visa do 28.02.2026.

Jedino ostavljam mogućnost da su možda u međuvremenu skratili važenje svih digitalnih kartica do kraja ove godine, pošto ih ukidaju, a ne sećam se koji je prvobitni datum isteka digitalnih kartica bio kad sam otvorio račun.

Inače, jedna stvar je kod tih digitalnih kartica u Raiffeisen banci bila kod mene zbunjujuća. U aplikaciji se one zovu digital, a fizičke kartice se zovu online, te u početku sam stalno bio u dilemi koja od dve je fizička, a koja virtuelna, jer i naziv online na neki način sugeriše da je i ona virtuelna. Par puta mi se dešavalo da sam morao da uzimam fizičku karticu da vidim broj, kako bih znao koja je koja u aplikaciji.
 
  • Like
Reagovanja: fiy
Vrh Dno