Do daljnjeg da...Opcija snimanja vise nije dostupna na yettel novoj platformI?
Do daljnjeg? Kako rade biće za stalno...Do daljnjeg da...
Do daljnjeg? Kako rade biće za stalno...Do daljnjeg da...
U mom kraju imam provucenu optiku, ali u stanu nemam. Konkretno kod SBB koristim Internet 150/15Mbps.Yettel ti je na optici i ako nemas provucenu optiku u tvom kraju ne mozes preci
Yu Net takodje koristi MTS optiku, imaju znatno bolje cene (trazite kompletnu ponudu na e-mail) i nude staticke IP adrese.Yettel ti je na optici i ako nemas provucenu optiku u tvom kraju ne mozes preci. Jedino ako si i sada na optici kod SBB onda moze.
Optiku svi hvale na sva usta, ali dzaba kad je 99% korisnika iza CGNat. Jedino da se doplati za staticku adresu, ali to vise nije to, jer paket je skuplji. Jedino sto ne jos drži na SBB je net, iz razloga sto nisam iz CGNat.
U zgradi konkretno imam provucenu mts i SBB optiku, ali mislim da nemam optiku provucenu u stan, samo obične kablove od SBB (jos kad je bio Ikom)…Yu Net takodje koristi MTS optiku, imaju znatno bolje cene (trazite kompletnu ponudu na e-mail) i nude staticke IP adrese.
Instalirace oni to, ja nisam presao kod njih jer sam dobio 50% popusta u MTSu kada sam im trazio IDP broj za prenos ali izgledaju ok (sa rezervom, ista glupost kao telekom)U zgradi konkretno imam provucenu mts i SBB optiku, ali mislim da nemam optiku provucenu u stan, samo obične kablove od SBB (jos kad je bio Ikom)…
Pogledaj u podesavanjima STBa da li postoji novo azuriranje~Dobio sam mail da je ažurirana yettel TV box aplikacija i da je u pitanju potpuno novi interfejs ali ja apsolutno nikakve promene ne primećujem .
Zna li neko od čemu se radi ?
Zamenite mesta box-evima, dalji na bližu lokaciju i obrnuto, pa vidite da li i dalje isti box pravi problem, odmah ćete znati da li je do samog box-a ili do nečeg drugog.Meni na jednom boxu gotovo da i ne radi televizija, stalno se pri promeni kanala pojavi plavi ekran sa zelenim kruzicem i to vrti neko vreme dok ne izbaci da sadrzaj ne moze biti reprodukovan, kod greske P000 ili P001.
Prijavljivao smetnje, resetovali box, oni, ja...nista nije pomoglo, na kraju su dosli njihovi iz servisa i zamenili box i opet isto.
Na staroj platformi nisam imao ovih problema, nova je izgleda veci krs nego prethodna.
Da napomenem da onaj drugi box koji je blizu rutera radi bez problema tako da sumnjam da im ova nova aplikacija otezano radi ili ne radi ukoliko box nije bas neposredno do rutera.
Jel imao neko slicnih problema?
Nemam načina, ruter je sprat iznad.Poveži ga lan kablom sa ruterom.
Verovatno je slab wifi i zato zeza.Nemam načina, ruter je sprat iznad.
Da li si probao da izmeriš jačinu WiFi signala u blizini tog boxa koji ti pravi probleme? Ili da proveriš da li ti je WiFi na 5GHz ili ruter radi samo na 2.4GHz (naravno, bolje je da ti bude na 5GHz, pogotovo ako puno vas istovremeno koristi taj internet)? Probaj da pomeriš ruter sa postojećeg mesta na neko drugo radi boljeg signala kao i da proveriš da li između rutera i box-a ima nešto što mu ometa signal (bežični telefon, mikrotalasna, strujni kablovi u zidu koji je između, komšijin ruter s druge strane zida,...)? Da li si merio jačinu wifi signala kod boxa kao i koji su kanali najviše opterečeni susednim WiFi-evima (to možeš i preko telefona nekom od aplikacija kada staneš kod boxa a možeš i na samom boxu da instaliraš takvu aplikaciju pa da meriš gledajući na TV-u rezultate i da sa njom meriš brzinu neta i vidiš opterečenost WiFi kanala). Ako ti je WiFi signal na lokaciji tog boxa slab - da li si razmišljao da uzmeš pojačivač wifi signala (takozvani Most) i da ga staviš gore na sprat i u toj sobi gde ti je taj box? Ili da probaš preko etherneta tj. kabla? Da li imaš opciju da koristiš aplikaciju za TV na pametnom TV-u pa da preko nje gledaš televiziju umesto na boxu, možda ti tada svi navedeni problemi nestanu?Ali meni su oni iz servisa vec zamenili box novim, situacija je ista.
Ma nova dreš, jedino što ima brzinu ostalo kršResih malo da eksperimentisem i ispostavilo se da je ipak do internet veze, iz nekog razloga ova nova platforma im je bas osetljiva na slabiji wifi pa baguje, u smislu plavog ekrana i nece da pusti sadrzaj.
Imao sam neki Asusov ruter koji mi je sluzio kao ripiter da siri wifi u prizemlju pa iz njega nabodem mrezni u stb i proradi kako treba, tek po nekad se mozda na sekund pojavi plavi ekran pri promeni kanala ali brzo nestane i pusti kanal bez da izbaci onu gresku kao ranije. Mogu ovi iz Yettel-a da me zaposle kod njih da im radim podrsku posto od njih nema 'leba😀
Druga stvar koja me nervira od kada su mi zamenili box je da se i on gasi kada se ugasi tv, koja bese to opcija da je iskljucim?
Hvala svima koji su sa predlozima pomogli da resim problem👍
HDMI-CECResih malo da eksperimentisem i ispostavilo se da je ipak do internet veze, iz nekog razloga ova nova platforma im je bas osetljiva na slabiji wifi pa baguje, u smislu plavog ekrana i nece da pusti sadrzaj.
Imao sam neki Asusov ruter koji mi je sluzio kao ripiter da siri wifi u prizemlju pa iz njega nabodem mrezni u stb i proradi kako treba, tek po nekad se mozda na sekund pojavi plavi ekran pri promeni kanala ali brzo nestane i pusti kanal bez da izbaci onu gresku kao ranije. Mogu ovi iz Yettel-a da me zaposle kod njih da im radim podrsku posto od njih nema 'leba😀
Druga stvar koja me nervira od kada su mi zamenili box je da se i on gasi kada se ugasi tv, koja bese to opcija da je iskljucim?
Hvala svima koji su sa predlozima pomogli da resim problem👍
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari