Šta je novo?

ProCredit Banka

Uh, imam dve ekspoziture usput od kuce do posla, plus je dobro sto je 5 podizanja na bilo kom bankomatu besplatno ali ovo pod 3 da ne moze da se placa sa deviznog tekuceg mi se ne svidja uopste. Ono tipa razmenis 100 eura i platis nesto na netu ili sta god.
Izgleda da cu morati da trazim dalje.

@masteruni Hvala na odgovoru.
 
@MoonMoon razmisli o Yettel banci i Max paketu, pošto ako budeš prebacila platu, neće ti naplaćivati održavanje i otvaranje svakako moraš da obaviš fizički pa tom prilikom zatraži potpisivanje benefit izjave gde za prenetu platu ti uplaćuju po 500 dinara mesečno narednih 10 meseci. Sa prenešenom zaradom imaš neograničen broj podizanja sa tuđih bankomata, dok su u sklopu paketa besplatna plaćanja i Master kartica može da se koristi uz devizni račun. Međutim, ukoliko ti je striktno potrebna i Visa kartica, možeš da otvoriš dinarski i devizni Raiffeisen iRačun, te dinarsku povežeš na deviznom. Kod njih nisi uslovljena da prebaciš platu, ne naplaćuje se održavanje kada nemaš primanja i možeš da imaš račune u više banaka.
 
@uji Hvala na odgovoru i savetu.
Ne mora striktno visa, moze MC, svakako kad bude vezana za paypal necu povlaciti novac na nju vec cu samo placati.
Pogledacu i temu o PP za svaki slucaj.

Saznala sam od korisnicke sluzbe procredit banke da zapravo ako zelim odvojeni racun, moram da otvorim dodatni dinarski i na njega da zakacim dodatnu master karticu. Nije mi palo na pamet u momentu da pitam da li moze dodatni devizni umesto dinarskog. Mada to nije ni bitno ukoliko je kurs konverzije sa dinarskog za placanje preko PP okej. Placanja su uglavnom u eurima do sada bila.

Tako da, istrazivanje se svakako nastavlja, pa cu da vagam opcije. Ovo u PC ne deluje kao losa opcija opet ako hocu da mi bude sve na jednom mestu, sta znam, videcu, ne zurim nikud.
 
  • Like
Reagovanja: uji
@MoonMoon za plaćanja već nije problem sa Masterom ako postaviš card currency u EUR, jedino su povlačenja sporna.

U suštini, nije to problem, ti faktički možeš da otvoriš i (dodatni) besplatan dinarski račun pa kupiš Master karticu za 1200 dinara koja važi 5 godina, ali propust je što nisu predvideli potrošnju sa deviznog i ide dodatna provizija od 1% za plaćanja u inostranstvu, kao i u Rajfajzenu.

Sve u svemu, razumem te sa glavnog aspekta da ti je bitnije da razmeniš dinare za devize po povlašćenom kursu i koristiš uplatne bankomate za evre.
 
@uji
Za iRacun se naplacuje odrzavanje ukoliko su redovna primanja??
Trebalo bi da je racun besplatan.
To sam i naveo, nego poredim sa Yettel-om, gde posle isteka 3 meseca od početka korišćenja promocije Isprobaj Max, ako ne prebaciš platu, imaš mogućnost da zadržiš besplatno održavanje ako debitnom karticom trošiš preko 30k mesečno. Ovo može da se delimično premosti plaćanjem dažbina (EPS uvid u račun i druge komunalije na blagajnama) ako Yettel nekom nije glavna banka ili nije u mogućnosti da ima toliki mesečni odliv.
 
Nije baš sveža vest, od pre je tačno dva meseca, ali do kraja godine se uz onlajn otvaranje računa dobija šest meseci bez održavanja. Može da bude korisno, budući da je praktično bezuslovno, a pritom Total paket, podsećanja radi, uključuje pet besplatnih podizanja na tuđim bankomatima i deset bezgotovinskih transakcija bez naknade, a zanimljiva je i mogućnost kupoprodaje evra po srednjem kursu u iznosu do jedne hiljade mesečno.
 
Hvala za ovo, sad sam im pustio mail da mi deaktiviraju SMS.
Baš čudno da nemaju neku opciju na m-bank/e-bank za to.
Jedino da pišeš tamo u inbox, ali isti đavo. Ja sam morao da im ponovim zahtev mejlom, pošto nisu isključili sve. Ostaje aktivan samo sms za odbijenu transakciju i to se ne naplaćuje.
Otvorio juče besplatan račun, planiram je kao sekundardnu banku (primarna Yettel, hahaha), mahom za štednju da malo diversifikujem...
Ako je oročena, onda ok, pošto Flex je samo nekih 0,8/9% što je stvarno neisplativo i opet je tu Yettel sa 2% bolji. Na kraju krajeva, oni se zapravo vraćaju na staro i to im je dugo bila kamata za dinarsku avista štednju.
 
Jedino da pišeš tamo u inbox, ali isti đavo. Ja sam morao da im ponovim zahtev mejlom, pošto nisu isključili sve. Ostaje aktivan samo sms za odbijenu transakciju i to se ne naplaćuje.

Ako je oročena, onda ok, pošto Flex je samo nekih 0,8/9% što je stvarno neisplativo i opet je tu Yettel sa 2% bolji. Na kraju krajeva, oni se zapravo vraćaju na staro i to im je dugo bila kamata za dinarsku avista štednju.
Koliko brzo reaguju, iz tvog iskustva?

Meni je smešno, jer sad kada sam ih nešto dao dobijem istu ženu koja mi je juče on-line otvarala račun (još je ostala posle radnog vremena, jer je u sred prvog procesa pukla konekcija)

I jedno pitanje: da li stižu mail notifikacije o promenama, ako isključim SMS?
 
Koliko brzo reaguju, iz tvog iskustva?
Istog radnog dana ili sutradan.
Meni je smešno, jer sad kada sam ih nešto dao dobijem istu ženu koja mi je juče on-line otvarala račun (još je ostala posle radnog vremena, jer je u sred prvog procesa pukla konekcija)
Jasno mi je sve. Jedno je neformalno komuniciranje sa službenikom banke, a drugo video pozivom kada se snimak šalje narodnoj banci, mada i tu sam bio očevidac blagih odstupanja od normi pa se sve manje-više uspešno završilo.
 
Editovah prethodnu poruku, ali vrv kasno... Koje su opcije za dobijanje notifikacija o promenama ako nema SMSa? Da li imaju mejl kanal za to kao Yettel npr?
Sad su mi deaktivirali SMS, ali nemam nikakve notifikacije putem mejla (što mi trenutno nije previše bitno, ali u budućnosti možda bude). Pominju kroz mejl samo neke izvode na dnevnom/nedeljnom/mesečnom nivou.
 
Editovah prethodnu poruku, ali vrv kasno... Koje su opcije za dobijanje notifikacija o promenama ako nema SMSa? Da li imaju mejl kanal za to kao Yettel npr?
Sad su mi deaktivirali SMS, ali nemam nikakve notifikacije putem mejla (što mi trenutno nije previše bitno, ali u budućnosti možda bude). Pominju kroz mejl samo neke izvode na dnevnom/nedeljnom/mesečnom nivou.
Meni ne stizu uopste push notifikacije iz aplikacije niti imejlovi, pa mi je ostalo upaljeno da mi stizu SMS notifikacije. Prezivecu par dinara mesecno, s obzirom da koristim karticu par puta mesecno
 
Editovah prethodnu poruku, ali vrv kasno... Koje su opcije za dobijanje notifikacija o promenama ako nema SMSa? Da li imaju mejl kanal za to kao Yettel npr?
Ništa više. Uđeš u aplikaciju i pratiš promene.
Sad su mi deaktivirali SMS, ali nemam nikakve notifikacije putem mejla (što mi trenutno nije previše bitno, ali u budućnosti možda bude). Pominju kroz mejl samo neke izvode na dnevnom/nedeljnom/mesečnom nivou.
Ne sećam se da sam dobijao izvode mejlom, a i da postoji ta mogućnost, verovatno sam je isključio. Pravo da ti kažem, nisam nesposoban da sam ne pratim stanje, a i dešavalo mi se pre da ne dobijem nikakve notifikacije, niti sms poruke, a vidim promene u e/mBankingu i to mi je sasvim normalna stvar. Nemaju čak ni blokadu kartica po kanalima ili upravljanje limitima, za razliku od, recimo Poštanske štedionice, koja takođe koristi Digital Edge i ima sve to za kompletan portfolio svojih kartica. Oni će pa uvesti sms za sve od 1. septembra tj. Card alarm biće besplatan. Nisam se udubljivao da li ukidaju naplatu kod Visa internet kartica, ali to bi im onda bio dodatni plus i više ne bi važio dnevni limit za internet kanal od 200€.
 
Postoji li poseban razlog što si uzeo taj, a ne Total sa prvih šest meseci bez održavanja? Ne bi možda posle mogao da se promeni paket?
Ne znam za promenu paketa, ali ne očekujem da ću previše aktivno koristiti jer kao što rekoh planiram za oročenu štednju i kao sekundarnu banku.
Eto čisto zbog toga.
 
Vrh Dno