Šta je novo?

Total TV / EON Sat

Da li imaš DVB-S2 tjuner na televizoru?
Imam, probao sam skoro i rade mi fta programi. Nisam još uvek raskidao saradnju jer mi je ovako lakše zbog drugog tv-a i risivera dole u kući gde su moji plus imam i HBO Max u paketu. Ali vidim da ćemo uskoro da se rastajemo 😅 Ne znam samo da li se vraća antena prilikom raskidanja saradnje sa operaterom. Velika je žal što se ovo događa a pogotovo što živim u selu gde je sada samo mts, nemam drugog izbora. Do sada je izbor za internet bio očaj a sada postaje i za tv. U 21. veku 🤦‍♂️
 
Hoće mangupi da se novi ugovor potpisuje prilikom zamene opreme? Aha. Mogu da shvatim kome je istekao ugovor ali da ti nekoga uslovljavaš kome je ostalo recimo par meseci do godinu dana sa novim ugovorima e to je već bezobrazluk.

Očigledno su prvo krenuli po ruralnim predelima u akciju.
 
Mene su zvali za zamenu opreme iako sam raskinuo ugovor, tako da ne sekirajte se ništa. Sve je moguće. Oterao sam ih u 3 lepe šargarepe.
 
I mene su zvali.....inace nemam vise ugovornu obavezu, pa kao da vam zamenimo opremu pa da se dogovorimo za dalje..... sticajem cudnih okolnosti moja oprema je u inostranstvu, pa cu im je rado vratiti cim stigne do mene.....
 
Da li moze mala pomoc kako da namestim n1 i novu s na ovom modelu resivera?
 

Prilozi

  • IMG_20250801_105252.jpg
    IMG_20250801_105252.jpg
    98.5 KB · Pregleda: 119
Šta se dešava kad ti crkne risiver? Hoće da zamene za drugi ili mora na msat? Čisto da se pripremim, zvaću svakako.
 
Msat.

Ja imam jedan u rezervi srećom ... Danas me je zvao tehničar koji mi je instalirao TTV i rekao ono što već znamo, da bi trebalo da se zameni oprema za msat itd ... Ja mu rekao da hoću da koristim ovu barem do isteka ugovora (oktobra), a ako je moguće i kasnije, na šta je on samo rekao "uživkaj". 😄 Odličan lik inače. Tako da za sada mi ostaje ovako, a kasnije videćemo. Napomenuo sam da svakako neće biti potpisivanja novog ugovora za msat jer već imam na toj adresi mts iptv, ona varijanta za dž na 2 godine (a i da nemam - opet ne bi bilo) tako da, to im je ...
 
Hvala. A ako neću msat, šta onda? Raskid ugovora? Nije da imam drugu opciju, to mi je u kući na selu ali bih da pregovaram malo...
 
O cemu da pregovaras kad nemas drugu opciju? I sta ti znaci "A ako necu MSat" ? Sta bi onda ti? Sam kazes da nemas drugu opciju.
 
@peja
Odgovorio si umesto mene.
Hvala.
 
Pa eto ako ti je dosta tih par kanala na obicnoj anteni sa resiverom, tako i uradi. Mozes onda da uzmes Antena Plus..
 
Da li mi sto nemamo Telekomove brojeve mozemo da koristimo Moj MTS aplikaciju? Da li je neko probao da plati racun od Totala preko aplikacije?
 
Мени су на супернови за Мој МТС послали на мејл корисничко име и линк за промену шифре.
 
Da li je neko uspeo da plati racun za Total TV preko Moj Mts aplikacije?
Ja sam uspeo da se ulogujem ali nema nigde racuna a i pise da koristim Lite nalog.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250810_224232_Moj mts.jpg
    Screenshot_20250810_224232_Moj mts.jpg
    56.8 KB · Pregleda: 67
Ovaj pasus je van koteksta: Lite nalog je ranije bio kada imaš mobilni kod njih i prijaviš se pomoću jednokratnog koda poslatog SMS-om. Tada imaš pristup samo usluzi u okviru koje je taj broj (pripejd, postpejd tarifa, neki BOX), a za sve funkcionalnosti i ostale usluge moraš da se prijaviš korisničkim imenom i lozinkom, koje su ti ili oni dali prilikom potpisa ugovora ili si samostalno naknadno definisao pomoću JMBG i šifre korisnika.

E, sad, u kontekstu, pošto si se ti prijavio na drugi način, biće da prosto nisu i dalje omogućili sve funkcionalnosti za Total TV, pa da možda zato automatski piše da je Lite nalog. To i ne čudi, pominjano je već da praktično autsorsuju generisanje računa. Svakako, Lite nalog za druge usluge podrazumeva uvid u račune, tako da to ne bi trebalo da bude razlog što ih kod tebe nema.
 
Da li je neko uspeo da plati racun za Total TV preko Moj Mts aplikacije?
Ja sam uspeo da se ulogujem ali nema nigde racuna a i pise da koristim Lite nalog.
Probaj da se ulogujes sifrom korisnika i jmbg
Ovaj pasus je van koteksta: Lite nalog je ranije bio kada imaš mobilni kod njih i prijaviš se pomoću jednokratnog koda poslatog SMS-om. Tada imaš pristup samo usluzi u okviru koje je taj broj (pripejd, postpejd tarifa, neki BOX), a za sve funkcionalnosti i ostale usluge moraš da se prijaviš korisničkim imenom i lozinkom, koje su ti ili oni dali prilikom potpisa ugovora ili si samostalno naknadno definisao pomoću JMBG i šifre korisnika.

E, sad, u kontekstu, pošto si se ti prijavio na drugi način, biće da prosto nisu i dalje omogućili sve funkcionalnosti za Total TV, pa da možda zato automatski piše da je Lite nalog. To i ne čudi, pominjano je već da praktično autsorsuju generisanje računa. Svakako, Lite nalog za druge usluge podrazumeva uvid u račune, tako da to ne bi trebalo da bude razlog što ih kod tebe nema.
Lite nalog je kad se prijavis bez bilo kakvih podataka, i imas opciju samo placanja racuna (tek kad naknadno uneses poziv na broj sa racuna, ne i uvid u racune), i propejd dopunu
 
Probaj da se ulogujes sifrom korisnika i jmbg
Ja sam shvatio da se on tako i prijavio, jer si mu to sugerisao u prethodnoj poruci.

bez bilo kakvih podataka, i imas opciju samo placanja racuna (tek kad naknadno uneses poziv na broj sa racuna, ne i uvid u racune)
Kako tačno funkcioniše logovanje bez podataka? Prvi put čujem da postoji nešto treće pored klasičnog naloga za Moj Mts (korisnično ime i lozinka) i prijave pomoću jednokratkog koda za usluge koje sadrže mobilni broj (mislio sam da je to Lite). I ovde su navedena samo ta dva načina.
 
Ja sam shvatio da se on tako i prijavio, jer si mu to sugerisao u prethodnoj poruci.


Kako tačno funkcioniše logovanje bez podataka? Prvi put čujem da postoji nešto treće pored klasičnog naloga za Moj Mts (korisnično ime i lozinka) i prijave pomoću jednokratkog koda za usluge koje sadrže mobilni broj (mislio sam da je to Lite). I ovde su navedena samo ta dva načina.
 

Prilozi

  • AISelect_20250811_220006_Moj mts.jpg
    AISelect_20250811_220006_Moj mts.jpg
    122.6 KB · Pregleda: 47
Meni jos nije stigo racun , Neznam koja stavka je Sifra korisnika ne pise nigde iz predhodni racun
Screenshot_8.png
 
Evo sa kakvim kompanijama imamo posla:
Imao sam u Yetell banci trajni nalog za plaćanje izmedju ostalog i za Total Tv, i kada sam dobio iz banke obaveštenje da je pristigao račun za Total Tv,
ja sam mahinalno stisnuo "plati" i ne zagledajući u račun osim cifre naravno.
Sledeći mesec je stiglo iz Yetell banke obaveštenje da ne može više da se koristi trajni nalog za Total Tv , a iz Telekoma da dođem račun za Maj, znači nije prošla uplata.
Pogledam malo detaljnije i vidim da su promenili broj računa, dobro moja greška, ali pošto živimo u iole normalnoj državi, računam 21. vek informacione tehnologije, ispraviće neko grešku.
Medjutim, naravno krene vožnja izmedju Yetella i Telekoma, da bi na kraju se oboje složili da je najbolje da nadjem banku u kojoj je otvoren stari račun za Total Tv pa pošto su pare kod njih da oni nešto pomognu.
Nije teško, nadjem banku od starog Totala, i gle čuda, račun je otvoren u Yetell banci.
Trenutno se svi prave mrtvi, i ovi što sam uplatio u njihovoj banci i ovi drugi koji su preuzeli Total, a kao nisu preuzeli i tekući račun.
Koja Moskva, koji Pariz, koji London, njima je **** zinulo za mojih 1945 din, i onda me zovu da obnovim ugovore.
Ne znam kome bih se mogao dalje žaliti u ovakvoj uredjenoj državi.
 
Poslednja izmena od urednika:
Nazad
Vrh Dno