Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Prekjuče sam podigao novac sa bankomata poštanske, ne znam da li se nešto u međuvremenu promenilo
 
Kako sad ide naplatiti sa kreditne (revolving) nakon sto su proknjizene transakcije? Ja kod mene samo vidim podeli na rate
 
@Lanikor moguće da je to u pitanju, ako ovim drugim članovima radi. Malo je zbunjujučća poruka koju njihov bankomat izbacuje. Interesantno da je većina bankomata bila prazna za vikend, a verovatno zbog festivala u Guči i stranaca.
 
Kad smo kod bankomata drugih banaka, na primer desava mi se na bankomatu rajfajzen da ne mogu da podignem npr 40000 rsd, vec moram cetiri puta da podizem po 10000 rsd.
Pojavi se da nije moguce izvrsiti isplatu, pa cekam 3 min da izbaci karticu i onda idem na manji iznos i sve bude ok.
 
Kad smo kod bankomata drugih banaka, na primer desava mi se na bankomatu rajfajzen da ne mogu da podignem npr 40000 rsd, vec moram cetiri puta da podizem po 10000 rsd.
Pojavi se da nije moguce izvrsiti isplatu, pa cekam 3 min da izbaci karticu i onda idem na manji iznos i sve bude ok.
Ako koristiš običan bankomat i izbacuje ti kombinovano 1000 i 500, onda je do toga, pošto su takvi bankomati preuzeti iz CA ograničeni na svega 20 novčanica.
 
Ako pitaš za Yettel, meni stiglo par komada danas
 
Stižu odmah.
 
Provukao sam Dinu i stigla je odmah.
 
Danas imao tri transakcije i stiže sve uredno. Možda da resetuješ dozvole od aplikacije ako su slučajno nepažnjom mutirane ili zabranjene.
 
Generalno obavestenja iz app kasne, ili se dogadja da ni ne dodju, dok mail nekad dodje i po sat vremena zaostatka.
Najbolje si bile sms poruke dok nisu poceli da naplacuju 6 rsd.
 
Meni vikendom i ne dodje notifikacija nekad, a prosla je recimo transakcija.
SMS obavestenja su mi ugasena.
 

Dve banke su za šest meseci u gubitku, i to Jetel banka od 2,6 miliona evra i Mirabanka sa minusom od 277 hiljada evra.

Zaista treba biti talenat da posluješ sa gubitkom u bankarskom sektoru :ROFLMAO:
 
Problem je što im ljudi više ne uzimaju kredite, a i izgubili su dosta korisnika u poslednje 2 godine. Ne bi me čudilo da proglase likvidnost jedno jutro i time zamrznu račune korisnika. Banka ode u stečaj i pare kao krajni korisnik ne možeš povratiti ako su doo ili ad, jer pare sigurno neće zateći na računima firme... Ovo mi se ni malo ne sviđa...
 

Dve banke su za šest meseci u gubitku, i to Jetel banka od 2,6 miliona evra i Mirabanka sa minusom od 277 hiljada evra.

Zaista treba biti talenat da posluješ sa gubitkom u bankarskom sektoru :ROFLMAO:
To je cena ulaska na tržište sa agresivnom marketinškom kampanjom. Što se mene tiče kvalitetno odrađen posao, imaju propusta sa tehničke strane ali su sa svojom ponudom probudili naše tržište banaka. Privukli su veliki broj klijenata i očekujem ubiranje plodova u sledećem periodu.
 
Al im je EBITDA jako losa, ne znam ko ce da ih kupi ako planiraju neki dan da se prodaju.

Mislim da će im glavna vrednost u prodaji biti broj korisnika kojima je Yettel glavna banka, stoga tolike pogodnosti ako se prima plata preko njih.

To je cena ulaska na tržište sa agresivnom marketinškom kampanjom. Što se mene tiče kvalitetno odrađen posao, imaju propusta sa tehničke strane ali su sa svojom ponudom probudili naše tržište banaka. Privukli su veliki broj klijenata i očekujem ubiranje plodova u sledećem periodu.

Zbog dva uzastopna snižavanja "bonus" kamate za štednju meni deluje da posluju bez planiranja i jasne strategije. Prvo su sa 4% kamate privukli veliki keš od stanovništva koji nisu uspeli da plasiraju kroz kredite, smanjili na 3%, pa opet shvatili da rade sa gubitkom, pa aj sad da probamo sa 2%... deluje mi neozbiljno da tako često menjaju uslove nečega što im je bio jedan od glavnih argumenta u privlačenju klijenata.
 
Ili je to oduvek bio deo planiranja i strategije?
Meni deluje kao dobra strategija. Držiš dobru kamatu po viđenju, privlačiš korisnike, a u planu je da kad postigneš određeni milestone, da smanjiš na 3%, kad postigneš sledeći, smanjiš na 2%,...
Korisnici su dosta inertni što se tiče banaka. Ako privučeš određen broj korisnika da primaju platu u preko tvoje banke, teško da će puno njih da se iscima da ode u drugu banku samo zato što si izjednačio štednju po viđenju sa tom drugom bankom. Nije sad da druge banke mogu tu nešto značajnije da ponude, pa da bude presudan faktor.
 
Sve je ovo ok što ste napisali ali minus od 2,5 milki je ozbiljna suma za bankrot ako u međuvremenu ne uzmu sami neki kredit od NSB za refinansiranje, a da to pokriju tako što će ponuditi bolje uslove i povoljnije kamate. U suprotnom, do kraja godine ide na 3 milke. Drugo, i da neko hoće da kupi banku, nije lud da uzme istu sa dugom, jer taj dug mora izmiriti kako bi bio na nuli da krene da posluje. Tako da ovo miriše na likvidaciju banke u skorije vreme.
 
Kako su poslovali svih ovih 10+ godina? Zar nije pravo čudo ako završe u plusu? Zar nemaju veću korporaciju iza sebe koja je voljna da finansira te gubitke?
 
@Truba Pa, nije im dug bio pre 10 godina toliki. Čudo jeste ako završe u plusu, to svakako. Ta veća korporacija je prodata i nije ista vlasnička struktura kao dok je bila Mobi banka. Svakako strah postoji barem kod mene da se ne probudim jedno jutro i doživim da su pare zamrznute. Tako da nije zezanje.
 
Zato su verovatno i pustili Max paket sa potrošnjom debitnom preko 30k da motivišu one bez primanja ili koji neće da prebace platu, a da oni uzimaju deo kolača od međubankarskih naknada i uspeli su. Razlog više mi je uplata deviza na bankomatu uz korišćenje Master kartice za devizna plaćanja bez provizije. Dokle god to bude trajalo, ostaću. Ne dižem sa tuđih bankomata, Jetelov mi je prekoputa, a imam tekuće u Poštanskoj i Rajfajzenu ako mi zatreba keš u blizini njihovih uz Multicard.
 
Svakako strah postoji barem kod mene da se ne probudim jedno jutro i doživim da su pare zamrznute.
Sigurno ne bi bilo prijatno ali ipak u tom slučaju isplata bi trebalo da krene u roku od 7 dana, tako da se ne brinem previše. Naravno, suludo je držati preko 50K eura u bilo kojoj banci a ne samo u yettel-u, jer su depoziti osigurani samo do tog iznosa.
 
Nije to smak sveta, nije klasična banka pa da ima rezultate kao one. Šta je cilj matične kompanije niko ne može da zna unapred. Da može da propadne, može, kao i sve ostalo.

Od 2019. je u vlasništvu PPF-a, na njihovom sajtu imaju finansijski podaci grupe, za yettel banku piše samo ovo:

"Operating under the umbrella of PPF Group, Yettel Bank benefits from robust synergies with the telecommunications services of Yettel, with the shared mission of making both technology and banking services more accessible, safer, and simpler.
In 2024, the bank rebranded from Mobi Banka to Yettel Bank, marking the beginning of anew era of stability and rapid growth. This transformation was followed by the launch of the new Yettel Bank mobile application, featuring a modern user interface, innovative services, and state-of-the-art cybersecurity technology – all designed to provide customers with an exceptional digital banking experience.
Building on this momentum, Yettel Bank has recorded remarkable growth, cementing its position as the fastest-growing bank in the country and attracting a steadily growing customer base. The number of customers receiving their salaries through Yettel Bank accounts has increased by 40%, further solidifying its reputation as a trusted fnancial partner. At thesame time, the bank’s credit portfolio has expanded by nearly 70%, while deposits have grown by 40%.
By the end of 2024, Yettel Bank was providing more than 830,000 clients with a comprehensive range of personal retail fnancial services. As at 31 December 2024, the bank was managing assets worth EUR 384 million."

S tim u vezi, uvek treba imati u vidu da svi finansijski podaci mogu, i ne tako retko, da se lažiraju - i pozitivni i negativni.
Ako hoćete da znate stvarno kako finansijski stoji neka kompanija, treba vam osnovno znanje iz finansija i dobro poznavanje poslovanja te kompanije.

A mi ne treba time da lupamo glavu, imamo već gomilu problema. Osim ako neko nije mazohista :)
 
Nazad
Vrh Dno