Jasna je politika SBB-a...
Resili su da smanje cokoladu od 100g i da je prodaju kao 70g, ali posto znaju da niko nece da kupi takvu cokoladu onda im je cilj da prodaju cokoladu od 200g ali u pakovanju od 170g...
Dakle vlasnik SBB-a, tj. Yettela, kaze ok, sad smo kupili ove, dali silne pare, dovedite strucnjaka analiticara da vidimo kako narodu da uzmemmo vise para da pokrijemo troskove akvizicije...
I onda strucnjak razmislja, imamo previse paketa, lite, full i premium, dajemo akcije, to je previse zbunjujuce za narod a i ljudi uzimaju manje pakete i tu nam je manja zarada...
Hajde da najmanji paket, podignemo na preko 4000din, ali da narod to ne bi uzimao, ukinimo sport, jer bez premium arena, ove ostale nista ne vrede, i to ni jedan provajder ne radi, da ne daje arene na najnizem paketu. A vecina naroda gleda sport, uvek ima nekog u kuci ko to trazi, dakle 90% korisnika sa basic paketom nema sta da radi...
Dodatne opcije bi trebalo da prave razlike izmedju paketa, dakle brzi net, hbo, dodatni paketi u video klubu, slotovi za eon i sl.
Ovde su stavili da basic paket je na 900 din razlike od maksimalnog koji je 5000din, a za maksimalni su ostavili cenu od starog premiuma, da ne bode oci povecanje.
I sad, istekne ugovor nekome na lite, ili full paketu, ako je imao promocije, on placa full cenu, a ne isplati mu se da uzima basic iako mu mozda nista ne treba od dodataka ali treba sport, dakle jedina opcija premium...
Isto tako stari premium, kad istekne, po istoj ceni moze da uzme novi, ali gubi slotove i samo jedan strim u isto vreme.
Cilj je da sve korisnike nateraju da potpisu nove ugovore i da idu na premium varijantu, bar 90%, i da stare pakete zamene novima, koji su usaglaseni sa Yettelom, i da deljenje slotova ukinu takoreci.
Nijedan provajder kad izmeni nazive paketa, ne ostavi starom SVE paketu da nema par kanala koje ima novi paket, to niko ne radi, svi su nove arene dodali paketima koji imaju arene, dakle ocito je sta zele.
Neko je to fino izrazmisljao, ali videcemo da li ce im se obiti o glavu ili ce im proci...