Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Bolje platite pretplatu regularno nekoliko puta godišnje, pogledate šta ima za to vreme i kraj priče. Finansijski je isto ili manje, a nema gimnastike i nerviranja...
Kod VPN-a je uvek problem sto Netflix vecinu tih IP adresa koju daju VPN provajderi, prepoznaje i zbog toga ne radi. Ako si dovoljno uporan i nadjes server koji nudi neku adresu iz opsega koji Netflix ne prepoznaje, onda ce ti raditi. Slicna je situacija sa svim streaming servisima.
Taman sam pomislio da sam izbegao ovu secu kad me fiknuse sinoc😂😂🤔.
Jos mi vratili payment metod na staru karticu.
Nista sacekacemo malo da poseku sta mogu pa ispocetka🤣
Mene šutnuli prvi put, razmišljam da se prebacim na tursku ili našu pretplatu na mesec dana, pa da se posle vratim. Nešto mi govori da će ova seča da se nastavi u nedogled...
Sinoć je kolega pokušavao da gleda seriju, izbacivalo mu houshold poruku posle svake epizode… reko šta su navalili nikad nije bilo tako. Od jutros ukinuto skroz…
Rešili da nas se reše… kako god, oni su na gubitku mi ćemo se snaći ( RD )
Postoji li sansa da se prebace profili na drugi account ? posto na Nigerijskom nece ni jedna kratica sad da prodje (pokusavam bez vpn normalnu preplatu )
Apsolutno se slažem sa kolegom @musicman , ako vas već drugi put zaredom izbacuju, zašto biste im opet davali nekoliko evra ni za šta kada su se očigledno nameračili na neko ozbiljnije uklanjanje takvih naloga.
Mene danas prvi put izbaciše u ovom krugu. Ne dam im ni ja 10 evra za domaću pretplatu, čekam malo da vidim razvoj situacije, pa ću videti.