Šta je novo?

Vojvodjanska (OTP) mbanking

Teško da nece isplatiti, samo ce se verovatno odužiti
Ne kažem da neće…na kraju krajeva i moraju da ispoštuju i isplate. Ali da ja sad trebam da ih cimam i da se “bavim” sa njima je smešno. Ispunio sam sve uslove još pre 40 dana i ok njihovo je pravo bilo da isplate makar i u 23:59h 15.07. ali da probijaš rok koji si ti sam sebi zadao…ispadaju smešni. A poslao sam im poruku preko mobline aplikacije juče oko 12:30h i nisu mi ceo dan ništa ni odgovorili.
 
Da li vam radi prenos sa Visa virtuelne kartice na RSD tekuci racun u okviru Prestiz paketa? Meni ne prijavljuje da nema dovoljno sredstava iako ima tj. izbacuje gresku Err_95621/-113
 
Ja otvorio krajem aprila, plata legla 5. maja i nema uplate do ovog trenutka...
@Laki_Srb Još uvek mi nisu isplatili. 15.07. sam im pisao preko mobilne aplikacije i tek su mi juče 16.07. posle podne odgovorili kako su prosledili nadležnoj službi na proveru. U međuvremenu sam juče ujutru poslao mail direktno mom ličnom bankaru i nije mi ni odgovorila uopšte što mi je skandalozno. A i ovo da ti odgovaraju u aplikaciji posle dan i po je sačuvaj me Bože. Kad sam video da mi ne odgovara ništa posle 3 sata čekanja sam okrenuo Call centar gde su mi rekli da će proslediti nadležnima i da će me neko naknadno kontaktirati. Naravno nisu ni zvali. A majku su zvali naknadno i rekli joj naravno kako za penzionere ne važi akcija. Pa kad im je rekla da će da preda pritužbu NBS da obmanjuju narod preko FB gde su pisali da važi i za penzionere malo su spustili loptu i kao imate li link od te objave itd. Kao proveriće, pa će se javiti (nisu posle ni tražili da im dostavimo ni sliku ni link)
 
Ne kažem da neće…na kraju krajeva i moraju da ispoštuju i isplate. Ali da ja sad trebam da ih cimam i da se “bavim” sa njima je smešno. Ispunio sam sve uslove još pre 40 dana i ok njihovo je pravo bilo da isplate makar i u 23:59h 15.07. ali da probijaš rok koji si ti sam sebi zadao…ispadaju smešni. A poslao sam im poruku preko mobline aplikacije juče oko 12:30h i nisu mi ceo dan ništa ni odgovorili.
Ček kad bih ti još rekao koliko su se čekali lidl vauceri iz Unicredit Banke 🤣
 
Da li vam radi prenos sa Visa virtuelne kartice na RSD tekuci racun u okviru Prestiz paketa? Meni ne prijavljuje da nema dovoljno sredstava iako ima tj. izbacuje gresku Err_95621/-113
Evo sad probao i prebacio 100 dinara i radi.
 
Otvorio sam tekući račun prestiž u OTP banci preko linka uz promociju 10000 din uz prenos zarade. Ona prva tura promocije što je rok za isplatu nagrade bio 15.7. Ispunio sam sve uslove 5.5 kada je legla zarada ali uplatu nisam bio dobio. Kontaktirao sam telefonom ličnog bankara 17.7 i zahtevao da ispune svoj deo obaveze i danas 22.7 je legla uplata. Da li na intervenciju bankara ili inače kasne ne znam ali da znate da su isplatili.
 
Otvorio sam tekući račun prestiž u OTP banci preko linka uz promociju 10000 din uz prenos zarade. Ona prva tura promocije što je rok za isplatu nagrade bio 15.7. Ispunio sam sve uslove 5.5 kada je legla zarada ali uplatu nisam bio dobio. Kontaktirao sam telefonom ličnog bankara 17.7 i zahtevao da ispune svoj deo obaveze i danas 22.7 je legla uplata. Da li na intervenciju bankara ili inače kasne ne znam ali da znate da su isplatili.
Meni i majci su isto kasnili i zvao sam ih, pisao im prigovore itd. i isto su nam danas isplatili. Malo neozbiljno da isplaćuju sa zakašnjenjem pogotovo što smo svi ispunili uslove odavno. Pitam se da li su isplatili samo onima koji su im se žalili :)

@Laki_Srb da li su isplatili i tvojoj majci danas možda?
 
Ja sam otvorio račun online ali nije mi dodeljen lični bankar, imam samo pin kod za call centar. Da li da tražim bankara ili jednostavno neko dobije a neko ne?
 
Ja sam otvorio račun online ali nije mi dodeljen lični bankar, imam samo pin kod za call centar. Da li da tražim bankara ili jednostavno neko dobije a neko ne?
Pogledajte u mobilnoj aplikaciji sekcija "ostalo/profil/moji podaci" da li imate podatke o ličnom bankaru. Moje iskustvo je da nakon otvaranja nisam ni ja imao, ali bio sam u ekspozituri nedugo nakon otvaranja da odnesem potvrdu o primanjima i gospođa koja me je primila je postala moj lični bankar i njeni su mi se podaci pojavili u gore pomenutoj sekciji nakon posete. Tako da verujem da ne dodeljuju automatski, makar ne svima ili ne odmah nakon otvaranja računa.
 
Aha, znači moguće da je to. Odabrao sam filijalu prilikom otvaranja računa ali podaci o ličnom bankaru stoje prazni.
 
Meni i majci su isto kasnili i zvao sam ih, pisao im prigovore itd. i isto su nam danas isplatili. Malo neozbiljno da isplaćuju sa zakašnjenjem pogotovo što smo svi ispunili uslove odavno. Pitam se da li su isplatili samo onima koji su im se žalili :)

@Laki_Srb da li su isplatili i tvojoj majci danas možda?

Nisu joj isplatiti.
Sad ću da pošaljem prigovor.
Koliko ste čekali posle prigovora na isplatu?
Jel bilo nekog kontra odgovora?
 
@Laki_Srb 18.07. smo pisali prigovor i odmah prvi sledeći radni dan 21.07. su odgovorili da će isplatiti u roku od 7 dana i odmah su 22.07. isplatili. Nije bilo nikakvog kontra odgovora u smislu da smo morali da se nešto natežemo.

Samo im napiši da će majka da uloži pritužbu kod NBS pošto joj još uvek nisu isplatili iako joj je legla penzija i ispunila je sve uslove a rok za isplatu je istekao još 15.07. I neka im pošalje i link te fb objave gde su odgovorili da važi i za penzije

Link

Možeš to da im pošalješ na email [email protected]

Jedino što smo pre toga 16.07. zvali prvo Call Centar pa su već tad bili upoznati sa problemom. Ali mislim da je najbolje da im odmah zvanično uputiš prigovor, jer tako imaju zakonski rok od 15 dana da ti odgovore.
 
Ladno su izmenili komentar, a sećam se da su potvrdno odgovorili u nekoj od objava na Facebook-u.
 
Vrh Dno