Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Crtice i razmaci se sistemski ignorišu, tj. za knjiženje je ‪"012-34-56-002155" isto što i "‪012 34 56 002155", i to je isto što i ‪"0123456002155" i tako dalje, iako ti se možda vizuelno drugačije prikazuje u samoj aplikaciji. Takođe, svejedno je da li model ostaje prazan ili se stavlja 00 (Yettel ni nema eksplicitno tu opciju, samo prazan, 97 i 11). Tačke već nisu dozvoljene.

Nevezano za to, probao sam sad ovaj broj sa crticama, prošao je bez problema. Da nemaš ti možda neki nevidljivi karakter u unosu ako kopiraš odnekle? Kreni od praznog polja i ručno kucaj karakter po karakter. Sigurno će proći, a ako ne, znaćeš tačno u kom karakteru je problem, jer će ti se poruka o nevažećem formatu prikazati tačno kada uneseš sporni karakter. Alternativno, idi ovde i generiši QR kod za plaćanje, pa ga skeniraj, i to će sigurno proći ako prođe samo generisanje koda.
Bravo rovello, bio si u pravu za skriveni karakter. U strahu da nešto ne pogrešim kopirao sam sa uplatnice poziv na broj i tom prilikom vrv pokupio još neku nevidljivu glupost. Kada unosim ručno (pojedinačno) ne pravi problem. Naravno bez broja modela.
Hvala puno!
 
Prestao sam da primam platu i sad vidim da mi pise da moram da potrosim 30k,da li se racunaju placanja lupam struje i tih komunalija,ako platim 30k lupam struju preko onog ips skeniranja dal ce to da prodje kao potrosnja?Ajde rovelo guglu djesi🤣
 
Izgleda da sam morao da se sklonim kako bi drugi mogli da uskoče. 😂
Prestao sam da primam platu i sad vidim da mi pise da moram da potrosim 30k,da li se racunaju placanja lupam struje i tih komunalija,ako platim 30k lupam struju preko onog ips skeniranja
Ne. Ako platiš karticom kroz EPS Uvid u račun, računaće se (proviziju vraćaju do oktobra na narednom računu).
 
Da li u Yettel banci prihvataju pasoš umesto lične karte, barem dok ne izvadim novu?! Pisao sam upit na mail, ali bez odgovora...
 
Da li u Yettel banci prihvataju pasoš umesto lične karte, barem dok ne izvadim novu?!
Može pasoš uz potvrdu MUP-a da je u toku postupak izrade lične karte.
Izvor: ČPP, pododabir Platni račun
 
Po Zakonu su dužni da priznaju pasoš kao ravnopravni identifikacioni dokument, kakva crna potvrda iz MUPa. Opet kažem, ako krenu da se prave pametni, valja pripretiti žalbom NBSu i isterati to do kraja
 
Upravo sam dobio odgovor od Yettela da može pasoš kao privremeni dokument, produžen mi je rok na 90 dana da dostavim novu ličnu kartu, taman ću tada stići da je izvadim :cool:
 
Naravno, zato sam i pitao da li mogu da ga pošaljem kao privremeno rešenje, dok ne izvadim novu ličnu kartu, s obzirom da su gužve i uspeo sam da zakažem termin ponovo tek za kraj jula (prethodni sam morao da otkažem, razlog nebitan :ROFLMAO:)...
 
Oba su identifikaciona ali nisu ravnopravna.
To stoji, ali u bankarskom kontekstu bi trebalo da jesu, jer i pasoš sadrži sve ključne podatke. Ono što je bankama važno jeste da utvrde rezidentnost klijenta, odnosno prebivalište im je važnije od državljanstva. To dobro znaju "napredni" korisnici koji imaju iskustva sa stranim fintech kompanijama, a u suštini važi i kod nas. S tim u vezi, sa ličnom kartom za strance (rezidente koji nemaju srpsko državljanstvo) moguće je otvoriti/imati sve uobičajene račune kod nas, ali isto bi trebalo da važi i za srpski pasoš u kom stoji srpska adresa. Kod nekih banaka je to i potpuno zvanično, a pravi primer je Raiffeisen, koji dozvoljava otvaranje iRačuna samo sa pasošem, bez ikakvog traženja lične karte, čak ni na uvid.
 
Moja greška, zakon je trebalo da bude malim slovom, a zapravo nisam mislio ni na to nego na mišljenje ministarstva koje je dobio moj ortak pre tipa 10 godina kad ga je Intesa drndala oko toga i nisu hteli da priznaju pasoš kao identifikacioni dokument, ali ih je na kraju ipak naterao da to urade nakon što je iscimao NBS i ministarstvo. Probaću da nađem dotično mišljenje i da ga linkujem ovde.

S druge strane, ja sam upravo sa pasošem otvorio iRačun u Raiffeisen-u i službenica mi je prilikom video identifikacije rekla da oni zapravo preferiraju pasoš umesto lične jer se uredno vidi adresa stanovanja (koja doduše ne mora da bude tačna u trenutku verifikacije pošto se pasoš ne menja ako se promeni prebivalište ali eto).
 
Sad vidim u tc stadion po prvi put nov bankomat Y banke. Nista nije brze naravno, ali lepo izgleda 😂
 
Kada nešto plaćam u din na POS terminalu a nemam dovoljan iznos na tek. rn. sistem automatski skida potreban/nedostajući iznos sa deviznog rn.
Mogu li nekako u podešavanjima ili preko banke da to sprečim tj. da u takvim situacijama ne skida devizni deo već da jednostavno ne izvrši plaćanje?
 
Ne znam, ali ja u praksi to postignem tako što sve eure sa tekućeg prebacim na EUR štednju po viđenju. Tu štednju napraviš sam iz aplikacije sa dva klika. Kad mi zaista zatreba trošenje EUR-a, recimo putujem u inostranstvo, vratim ih na tekući
 
Ako istog dana obezbediš dinare na računu, neće ti skinuti evre. Možda može i kasnije, ali pre knjiženja - nisam probao.
 
Koja uzgred ne radi na Android Oreo. Novo, bolje, brže, veće, više, jače, evo sa'će, evo sa'će.
 

Prilozi

  • Screenshot_2025-07-14-13-55-24-852-edit_com.mail.mobile.android.mail.jpg
    Screenshot_2025-07-14-13-55-24-852-edit_com.mail.mobile.android.mail.jpg
    106.2 KB · Pregleda: 112
Jel uvedoše oni podelu na rate bilo gde van stare web aplikacije? Zadnji put kad sam delila jedino je preko nje moglo.
 
Izgleda da sam morao da se sklonim kako bi drugi mogli da uskoče. 😂

Ne. Ako platiš karticom kroz EPS Uvid u račun, računaće se (proviziju vraćaju do oktobra na narednom računu).
Nisam ovo razumeo - provizija za plaćanje karticom se obračunava, ali posle vraća? To je nešto specifično za YB, ili?
Hvala ti!
 
Vrh Dno