Šta je novo?

Total TV / EON Sat

Najavi otkaz 30 dana ranije.
Ja ću ih definitivno tužiti za pokojnu taštu I otkazni rok. 20 maja vratio opremu, priložio umrlicu, oni pošalju račun za maj za ceo mesec. Uložim prigovor, kažu prihvaćen raskid 03 juna.
Neverovatno.
 
Tužiti sudski? Budući da je prilično čista situacija (ugovor prestaje da važi nakon smrti), trebalo bi da je prigovor RATEL-u dovoljan, a možda bi mogao i ponovljen prigovor samom Telekomu. Ja upravo sa njima imam pozitivno iskustvo sa otkazivanjem fiksnog telefona nakon smrti vlasnika. Naime, vlasnik je preminuo u jednom mesecu, a fiksni je otkazan tek narednog. Stigao je račun zaključno sa danom otkazivanja, ali je nakon prigovora/molbe storniran račun za poslednji mesec. Fiksni je, doduše, specifičan po tome što je jasno bilo da od smrti vlasnika uopšte nije korišćen, ali svejedno je, nisu stornirali račun zbog nekorišćenja nego zato što su znali da ne moram da ga platim.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Meni je tužba bukvalno džabe, ne verujem Ratelu. Samo iz inata.
 
Jel se vama desavalo da se promeni kanal na Totalu kad povecate ton ili smanjite na daljincu od TV-a?

Meni se desava ponekad kad hocu da smanjim ili povecam ton na Teslinom daljincu, promeni sam od sebe kanal na Total TV-u.
🤣🤣🤣
 
Jel se vama desavalo da se promeni kanal na Totalu kad povecate ton ili smanjite na daljincu od TV-a?

Meni se desava ponekad kad hocu da smanjim ili povecam ton na Teslinom daljincu, promeni sam od sebe kanal na Total TV-u.
🤣🤣🤣
Ako ne koristiš jedan daljinac za sve uređaje probaj da isključiš HDMI CEC na televizoru ili samom totalu ako ima.
 
Jel se vama desavalo da se promeni kanal na Totalu kad povecate ton ili smanjite na daljincu od TV-a?

Meni se desava ponekad kad hocu da smanjim ili povecam ton na Teslinom daljincu, promeni sam od sebe kanal na Total TV-u.
🤣🤣🤣
Poznata situacija i vrlo česta u kombinaciji Tesla tv-a i Total TV recivera. Moji, od kako su uveli Total TV 2019. godine imaju taj "problem" koji se ne može riješiti.
Stvar je u tome da neki modeli Tesla tv-a tj. njihovi daljinski rade na istim frekvencijama kao idaljinski od Total TV recivera. Tako da, kada date komandu daljinskom od TTV-a odreaguje i tv ili obrnuto. Ovo nema veze sa tim da li je HDMI CEC uključen na tv-u jer Total TV reciver (barem ovaj model koji je zadnji dijeljen sa fizičkom NDS karticom), ne podržava HDMI CEC opciju.

Jedino rješenje je pokriti lampicu/senzor od tv-a da ne hvata komande od daljinca TTV ili reciver držati podalje od tv-a.
 
Odradio kod babe apdejt sistema i onaj raspored kanala na Msatu je katastrofa. Jedna Arena na 50 i nekom kanalu a druga na 100 nekom. Pomesani kanali iz BiH sa kanalima za decu... Total je bio zakon. Steta sto ce ga ugasiti na ovaj nacin.
 
Pa dobro, to je MSAT...mi smo na ovoj temi još uvek na bivšem TTV koji nije ni tamo ni ovamo nego negde na sredini i raspored kanala je još uvek prihvatljiv.
 
Da li i dalje rade n1 i nova s na totalu sa onim podesavanje (fta kanali) koje se spominjalo ranije? Nesto ne uspevam da nadjem kanale na mom total tv. Imam onaj poslednji stb, irdeto, narandzasti meni.
Kada sam prvi put probao na brzinu, nasao sam novu s, oko uskrsa... Sad uopste ne mogu da nadjem kanale
 
Sta ste izabrali od oni opcija lnb1, 2, 3 ili 4?
 
Za taj irdeto prijemnik je bilo nekih zezancija...pa valjda su ljudi nahvatali ove FTA kanale ne na Eutelsatu nego na Hotbirdu. I to ako su ih nahvatali, bilo je baš problematično što se tiče tog prijemnika.
 
Kod mene na Hotbirdu, lnb2 ako se ne varam, nije mi pri ruci da proverim.
 
Jeste li dobili račun za ovaj mesec? Da li je poziv na broj isti kao na prošlom ako jeste dobili?
 
Poslednja izmena:
Nismo,sto ti se zuri?😉
 
Polako, prošlog meseca su od devetog počeli da stižu i stigli svima u roku od dva dana mislim.
 
Poslednja izmena:
Evo stigao je račun. Isti je poziv na broj kao i prošlog meseca i zahvaljuju se na izmirivanju obaveza što znači da je prošla uplata prošla bez ikakvih problema iako to ne možemo da proverimo. Znači, bez cimanja, zvanja, jurenja ili ne daj Bože nerviranja dragi forumaši :) ako se pravilno uplati nema greške. Ja konkretno uplaćujem preko IPS Skeniraj mob app svoje banke ne samo ovaj nego i sve račune ali na bilo koji način da platite neće vam izostati evidencija uplate na svakom narednom računu koji dobijete.
 
Ima li neko da jos nije dobio racun za jun? Imam specificnu situaciju, gde sam oca prebacio sa totala na mts box, ali je ostao problem uredjaja koji je uzeo na rate jos u sbb. U mts mi je receno da ce dobijati i dalje racun samo za uredjaj, ali racuna nema. Vidim da je majski total racun isti pozic na broj kao kod sbb-totala sto je bio, pa bih ih zvao da pitam da li da placam po tim podacima, ali sacekacu jos koji dan da vidim da li ce stici racun...
 
Pažljivo sam pročitao sve postove i imam par pitanja vezano za ovu temu. Bio sam korisnik EON Sat-a iliti Total TV-a, ugovor je istekao pre ,,4 godine" !
Posle promene vlasništva nisu nijedanput nazvali iz MTS-a u vezi našeg daljeg ne/korišćenja MTS:Sat-a, niti mogu da koristim Irisgo. broj ugovora (izbaci grešku ,,no such object)
Podnesemo zahtev za obustavu usluge 10. juna i za 30 dana nisu uspeli da nas kontaktiraju ,,slabo im opravdanje" jer su uredno poslali račune za mesec maj i jun preko mejla ! (Oprema nije vraćena jer sam čekao da ugase signal i pre toga nazovu kao i druge korisnike)
Iznosi na računu su isti kao i ranije kod SBB-a samo što ovu uslugu MTS:Sat uopšte nema u ponudi. Platio sam račun za maj a verovatno će poslati i račun za jul. Šta da se radi u mojoj situaciji jer mi ni ne radi Irisgo kao jedan od pokazatelja da sam totalno van sistema, nešto kao ,,ti bez ugovora nam nisi bitan, samo nastavi da plaćaš iako ne želiš našu uslugu" ?! Hvala unapred.
 
Pažljivo sam pročitao sve postove i imam par pitanja vezano za ovu temu. Bio sam korisnik EON Sat-a iliti Total TV-a, ugovor je istekao pre ,,4 godine" !
Posle promene vlasništva nisu nijedanput nazvali iz MTS-a u vezi našeg daljeg ne/korišćenja MTS:Sat-a, niti mogu da koristim Irisgo. broj ugovora (izbaci grešku ,,no such object)
Podnesemo zahtev za obustavu usluge 10. juna i za 30 dana nisu uspeli da nas kontaktiraju ,,slabo im opravdanje" jer su uredno poslali račune za mesec maj i jun preko mejla ! (Oprema nije vraćena jer sam čekao da ugase signal i pre toga nazovu kao i druge korisnike)
Iznosi na računu su isti kao i ranije kod SBB-a samo što ovu uslugu MTS:Sat uopšte nema u ponudi. Platio sam račun za maj a verovatno će poslati i račun za jul. Šta da se radi u mojoj situaciji jer mi ni ne radi Irisgo kao jedan od pokazatelja da sam totalno van sistema, nešto kao ,,ti bez ugovora nam nisi bitan, samo nastavi da plaćaš iako ne želiš našu uslugu" ?! Hvala unapred.
U poslovnici si 10 juna potpisao raskid ugovora i do tad ti se niko nije javio?
 
U poslovnici si 10 juna potpisao raskid ugovora i do tad ti se niko nije javiop?
Brata su ,,2-3 puta" zvali i odustali. Na mejl nisam dobio ništa vezano za Irisgo korisničko ime i lozinku kao zamenu za EON, samo račune za maj i jun. Mogao je neki mejl da se pošalje u vezi ,,Zahteva" pošto im je poznat. Od 15. aprila nas nisu kontaktirali kao što su kontaktirali druge korisnike ?!
 
Poslednja izmena:
Зашто би ти дали ирис гоу ако нећеш да пређеш код њих?
 
Зашто би ти дали ирис гоу ако нећеш да пређеш код њих?
IrisGo Biz svakako sleduje kao zamena za EON korisnicima Totala, jer je od 15.4. isti faktički postao deo Telekoma. U prevodu niko nije pitan da li hoće da pređe kod njih, već je silom prilika preuzet kao njihov korisnik.
 
Koliko sam razumeo iz ranijih postova, svi koji su imali EON aplikaciju u zamenu su dobili IrisGo bez obzira da li su prešli kod njih ili ne ?!
Pa evo ja nemam irisGo samo stari Eon, samo racun stize na email i drugo nista ,
Nemam nikakve informacije dal uplata legla , neki nalog ama bas nista nisam dobio , dok radi stari eon ne pipam nista
 
Pa evo ja nemam irisGo samo stari Eon, samo racun stize na email i drugo nista ,
Nemam nikakve informacije dal uplata legla , neki nalog ama bas nista nisam dobio , dok radi stari eon ne pipam nista
Ako sam te dobro razumeo, imao si sigurno Total TV sa nečim uz poklon EON na nekoliko uređaja.
Ovaj novi Total TV= M:Sat TV nema nikakve veze sa EON-om (pisano je ranije o tome). Kao bivši korisnici Total TV-a trebalo je da svi imamo jednak tretman od tog famoznog 15.aprila !
 
Vrh Dno