Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Izgleda da je nešto do Yandexa. Ne radi ni posle upita stanja na bankomatu. Imao sam i ranije problem sa Yandex aplikacijom. Nije radilo sa GooglePay-om recimo. Tj. doda ga uspešno kao način plaćanja, a onda kada krene vožnja ne može da naplati i prebaci se na keš.
 
Jasno onda, a pošto si i za Ali u međuvremenu rekao da je tokenizovana kartica, izgleda da je sada sve dozvoljeno pre čipa sem beskontaktnog plaćanja. I ima smisla kad se uzme u obzir da se kartica preuzima lično. Čak bi imalo smisla i da je beskontaktna funckionalnost odmah aktivna (važi i to kod nekih), ali moj izvor mi reče da je pokušao sa MasterCard-om na POS terminalu, pa nije prošlo, tj. definitivno je prvi put morao sa čipom i PIN-om. Pre toga je i on uspešno plaćao preko interneta.
 
Istice mi kartica 06/25...Da li mi novu salju na adresu, ili idem licno. kartica koju trenutno imam je jos iz doba MTS banke
 
Kao i sv7ma nama kojima je istekla 31.05, ides u poslovnicu, ali mozda ce ti kasniti evo 06.06 ja moju jos nisam dobio totalno mi "blokiran" racun nit mogu ista da placam u zemlji, online ili u inostranstvu, niti da dizem sa bankomata i jos mi je nisu izradili.
Cisto da znas sta moze da te snadje, takodje bivsi mtsb.
 
Da li mozete da se ulogujete preko weba na e banking sada? Stalno mi izlazi: party-not-found
 

Prilozi

  • Screenshot 2025-06-06 at 12.03.51 AM.png
    Screenshot 2025-06-06 at 12.03.51 AM.png
    179.1 KB · Pregleda: 15
Nope. Kaže User_not_found. Verovatno nešto čačkaju.
 
Kada bi jos obavestavali o tome... komunikacija sa korisnicima blagi uzas... Evo ni preko telefona nece, izlazi: Internal Servise Error
 
Ti si mozda upao bas u trenutku nekog odrzavanja ili samoodrzavanja gde ti u par min mozda ne radi servis i zato se to dogotilo, pretpostavljam.
 
@Dwyane Wade Kartica ti je u izradi, obično kada promeni status u "čeka aktivaciju", znači da je napravljena i da je u ekspozituri. U banci kažu da se dobije i sms poruka kada ti pristigne kartica, ali to još uvek nije potvrđeno, da li je to obaveštavanje uopšte uključeno, i da li se stvarno šalje korisnicma.
 
P
Tebi sad u proesu kreiranja a vazi ti do kraja meseca?
Meni je vazila do 31.05 a tek su u izradu krenuli to sto tebi sad 06 pise meni se to pisalo tek od 21.05. nesto su kod mene zeznuli.
I tako da cekam i dalje.

a manje vise to znaci da su tebi zakasnili 10tak dana u odnosu na mene. Pitao sam sad kolegu na poslu koji ima istu karticu, koja je isticala u maju, i rece mi da je novu karticu podigao 2 juna
 
I meni je ova nova Dina upi u procesu kreiranja Jel normalno da ce mi trajati do 2032? 😈
 
Normalno je, moja Dina sa čipom takođe važi 7 godina.
 
@Dwyane Wade
To ti kazem meni su zakasnili, sto su mi i potvrdili i kazali da ne znaju sto su kasnili i sad ja imam problem jer sutra idem van zemlje pa sam morao da se dovijam nebitno nije tema, ali da su krivi, krivi su a ja sam isao na salter jedno 25 dana pre isticanja tamo negde oko 5. Maja, samo rekose cekajte sve ce biti ok, Dosao 30.05. ja opet kod njih kad oni jao pa vama kasne sa izradom kartice, majke ti, a kad sam 25 dana ranije pitao gde, sta oni cekajte sms.
Jos mi juce na mail kazu budite strpljivi.
Reko meni je istekla kartica a vi ste krivi za to sto novu jos po isteku nemam i vi meni kazete da budem strpljiv, ajd da sam vas pitao 5 dana pre dana isteka pa i aj, nego vas pitam 5 dana nakon isteka, necu da budem strpljiv, hocu da budem zadovoljan klijent vase banke.
Nazalost, na to nisu nista odgovorili, a i sta da odgovore kad su krivi.
Cuj ja da budem strpljiv a oni duzni da mi na vreme izdaju imaju 3 god da se pripreme za to i posle 3 god kasne sa izradom ja ne mogu nista da placam i da budem strpljiv, a oni nisu mogli da budu strpljivi i da mi produze dok mi ne izrade novu pa nek je god. dana onda izradjuju. Nego uvek na nasu stetu a oni neodgovorni i nemarni.
 
Zaboravio sam lozinku za logovanje na sajt postanske. Koja je procedura za ponovno dobijanje lozinke
 
Ukoliko se radi o ebankingu, i imaš pristup mejl adresi, trebalo bi da ti od pomoći bude forma kojoj pristupaš klikom na link za zaboravljenu lozinku, odmah ispod login forme.
 
Nakon tri dana korišćenja Viza Internet kartice (devizna) nisam uspeo da izvršim nijedno plaćanje online (male kupovine, kuponi i ključevi, kao i pokušaj depozita na Binance menjačnici).
Sve navedene kupovine je Virtuon kartica uspešno odradila, takođe sam primetio na kartica ne izbacuje VbV token, i na tom mesu uglavnom puca. Jedino što sam uspeo je da je vežem za PayPal i ništa više.

Novca je bilo dovoljno.

Zvao sam konktakt centar ali su rekli da pozovem u ponedeljak, jer sada ne mogu ništa da provere :LOL:
Ukratko ako se ovo ne sredi uskoro, brzo ćemo se razići.
 
Nakon tri dana korišćenja Viza Internet kartice (devizna) nisam uspeo da izvršim nijedno plaćanje online (male kupovine, kuponi i ključevi, kao i pokušaj depozita na Binance menjačnici).
Sve navedene kupovine je Virtuon kartica uspešno odradila, takođe sam primetio na kartica ne izbacuje VbV token, i na tom mesu uglavnom puca. Jedino što sam uspeo je da je vežem za PayPal i ništa više.

Novca je bilo dovoljno.

Zvao sam konktakt centar ali su rekli da pozovem u ponedeljak, jer sada ne mogu ništa da provere :LOL:
Ukratko ako se ovo ne sredi uskoro, brzo ćemo se razići.
Ja se danas hvala bogu razidjo sa koriscenjem kartice njihove, nevidjena kartica😂 nikako da je vidim evo vec 7 dana a sad ide i 2 dana vikenda saga se nastavlja.
Na srecu batalih nerviranja a ti druze kako meni rekose budi strpljiv, a ne zadovoljan.
Ja sam sad zadovoljan(ne zavisim od njih vise) a vi sto morate budite strpljivi😂
 
Nakon tri dana korišćenja Viza Internet kartice (devizna) nisam uspeo da izvršim nijedno plaćanje online (male kupovine, kuponi i ključevi, kao i pokušaj depozita na Binance menjačnici).
Sve navedene kupovine je Virtuon kartica uspešno odradila, takođe sam primetio na kartica ne izbacuje VbV token, i na tom mesu uglavnom puca. Jedino što sam uspeo je da je vežem za PayPal i ništa više.

Novca je bilo dovoljno.

Zvao sam konktakt centar ali su rekli da pozovem u ponedeljak, jer sada ne mogu ništa da provere :LOL:
Ukratko ako se ovo ne sredi uskoro, brzo ćemo se razići.

Da li si aktivirao karticu putem čipa? Da li i ostali imaju ovoliko problema sa korišćenjem Visa Internet kartice BPŠ?
 
Ne koristim kripto platforme, ali radilo mi je plaćanje i refundacija za Hotspot Shield VPN.
 
Mislio sam na obične kupovine preko interneta, podizanja sa bankomata i plaćanje na POS terminalima.
To je bilo direktno inostrano plaćanje (ne preko posrednika tipa Play/AppStore). Bankomate nisam koristio u inostranstvu, ovde prihvata GPay očitavanje i upit stanja. Prodajna mesta da, ali 2023. u Turskoj, mada čisto sumnjam da bi bilo problema. Podrazumeva se, u Srbiji sam sa fizičkom karticom prvobitno odradio upit stanja na bankomatu, zatim i platio nešto sitno umetanjem čipa u Ideji (beskontaktno tada nije radilo), ali idući put jeste.
 
pre dva meseca se dogodilo da su platni i isplatni terminali AIK banke pobrljavili i da su dva tri puta skidali istu transakciju, sve banke osim postanske stedionice su resile problem urgentno i vratile novac klijentima na racun dok je banka postanska stedionica cekala da klijenti sami vide da je doslo do duple i troduple naplate pa da zahtevaju da se ta greska ispravi ..... takodje su klijente upucivali da idu da rasprave sa trgovcima gde su placali karticom. nekoliko mojih klijenata je cekalo vise od 20 dana dok im srestva nisu bila vracena.
 
mene recimo vrte u krug vec 3 meseca za refundaciju od 8k din od otkazane porudzbine, iz ananasa kazu refundirano dok iz postanske kazu da nije refundirano, tako da cu da tuzim ili njih ili ananas :D
 
Nazad
Vrh Dno