Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Verovatno ima nekoga na granici. Vozač verovatno ne izgleda kao neko ko vozi bicikla, a ima ih desetak u kombiju u crnim kesama - ne treba mnogo tu mozgati oko serijskih brojeva :)
 
U toku vožnje umalo da iskidam lanac i da padnem. U toku prenosa sa prednjeg većeg na manji, odskoči tako lanac da je spao izmedju kasete i rama, ja srećoh svestan situacije jer sam čuo udarac u ram i odmah sam stao i imao sam šta da vidim. Da sam na tom delu jako napeo, puko bi lanac i usput bi pao.
 
spao sa najmanjeg zupcanika na kaseti?

 
Poslednja izmena:
Nema boljeg načina nego kada naučiš na sopstvenom primeru.

Ja se ne sećam da sam nešto skoro kupio u prodavnici, tj poslednje je bilo prednje i zadnje svetlo, sve ostalo preko neta.

Uzmeš obim točka i po njemu gledaš unutrašnju gumu.


Ti koji imaju problem sa nameštanjem gume koja taman staje u ram, ne znaju za zlatno pravilo a to je da se unutrašnja guma malo napumpa pre postavljanja na točak zajedno sa spoljašnom.

Kada sam sada stavljao nove gume, unutrašnje i spoljašne, prvi put sam radio na tako uskim gumama ali jednostavno, sve je lakše kada se unutrašna guma napumpa malo.

I kao što rekoh, ne slušaj prodavca da može ta i ta mera ako nema mera koja tebi treba, lepo se zahvali i idi iz te prodavnice.


P.S. Lep ti bicikl.
Хвала лепо на комплиментима, драго ми је што то чујем. :) Купујем и ја доста често преко интернета, али сам унутрашње гуме и сличне ствари увек узимао по радњама.
Da ne bude sada "smo ti rekli", već da se zahvalim što si podelio iskustvo, pa da iz prakse znamo da postoji razlog za oznake na unutrašnjim gumama. I prenosimo dalje.
Што је до мене, ја сам урадио, и жртвовао се за будућа поколења. :)

Данас сам отишао до друге радње коју држи један мој пријатељ и питао га да ли некад стављају гуме са мањим ознакама, не говорећи му шта ми се десило. Каже човек да не раде то, јер се у том случају унутрашња гума више шири, како би испунила спољну, а самим тим се зидови отање, па ризик да ће доћи до бушења расте. Као посебно осетљив навео је део око вентила и изнад њега (супротни зид гуме). Погађате: код мене је до бушења дошло управо у том делу. Ето, можда ће користити некоме у будућности.
 
Sad mi na bicikli kaseta pozadi 11-34.

Pošto sam planirao da menjam kasetu i lanac naredne sezone, da li da idem na 11-40 zbog lakših uspona ili da ostanem striktno na 11-34.

Kontam da ću ove sezone peglati 11-34 i da će moje noge i telo naviknuti na uspone na koje budem išao.

Prošle godine sam vozio treking bajs sa više zuba pozadi te sam na usponima 5 odsto baš lako išao ali bio spor a sada sa manje zuba, teže mi je ali brzina ide od 13-15 i verujem da će biti bolje kako budem ulazio u formu.

Držim kadencu na 95 mahom tokom vožnje, na jednom usponu juče mi pao na 80 i nešto, bilo mi jako teško i super bi bilo da sam imao još par zuba pozadi no verujem da će taj uspon biti lakši i lakši.

Raduje me kada god vidim ravan deo, udarim jak tempo da idem i 40 što nisam mogao da verujem da ću moći tako brzo da dostignem tu brzinu.
 
ako ces pozadi vece od 34T moras da menjas zadnji menjac za GRX
 
s'obzirom kako vozi, ja se ne bih igrao sa tim :D
 
Ostajem na istoj kaseti. Jeste da ću se mučiti na usponima preko 10 odsto ali biću uporan da samo guram..

Juče sam vozio od tačke A do tačke B i obrnuto, ono što ne volim inače. Prilikom dolaska do tačke B, bilo je jedno ogromno nizbrdo i u tom trenutku sam znao kada se budem vraćao, da će mi tu biti teško i bilo je i to samo zbog psihe, ja jeste da nisam spreman ali kada znam šta me čeka u povratku, dodatno me ubije u pojam.


Takodje, na trećoj slici, da li je bolje sat sa merač otkucaja srca ili da jurim što ide oko grudi?
 

Prilozi

  • Screenshot_20250525_132142_Connect.jpg
    Screenshot_20250525_132142_Connect.jpg
    50.2 KB · Pregleda: 31
  • Screenshot_20250525_132202_Connect.jpg
    Screenshot_20250525_132202_Connect.jpg
    48.4 KB · Pregleda: 32
  • Screenshot_20250525_132632_Chrome.jpg
    Screenshot_20250525_132632_Chrome.jpg
    86.6 KB · Pregleda: 28
Ако хоћеш поуздан мерач, само chest strap. Све остало може да ради, а не мора.
 
Pogrešio sam, 11-32 mi pozadi.

Danas peglao 30 km, par brda, teške noge ali pravo da vam kažem, sve bolje i bolje radim brda. Inače kurate sam sreće, drugi put u nedelji me hvata kiša. 😆

P.S. Naručio merač oko grudi, iz Kine.
 
Sad mi na bicikli kaseta pozadi 11-34.

Pošto sam planirao da menjam kasetu i lanac naredne sezone, da li da idem na 11-40 zbog lakših uspona ili da ostanem striktno na 11-34.

Kontam da ću ove sezone peglati 11-34 i da će moje noge i telo naviknuti na uspone na koje budem išao.

Prošle godine sam vozio treking bajs sa više zuba pozadi te sam na usponima 5 odsto baš lako išao ali bio spor a sada sa manje zuba, teže mi je ali brzina ide od 13-15 i verujem da će biti bolje kako budem ulazio u formu.

Držim kadencu na 95 mahom tokom vožnje, na jednom usponu juče mi pao na 80 i nešto, bilo mi jako teško i super bi bilo da sam imao još par zuba pozadi no verujem da će taj uspon biti lakši i lakši.

Raduje me kada god vidim ravan deo, udarim jak tempo da idem i 40 što nisam mogao da verujem da ću moći tako brzo da dostignem tu brzinu.
ako imas kadencu mahom 95 kako kazes, onda ti ne treba veca kaseta nego manja jer si mnogo jak
salu na stranu...
Ja ne bi tu menjao nista, vozi prenosni odnos na koji si navikao, tako je najbolje, i kad to potrosis kupi isto.

kaseta se uglavnom bira prema pogonu, ako pogon ima vise zuba onda treba i kaseta sa vise zuba, i obrnuto.
Takodje, na trećoj slici, da li je bolje sat sa merač otkucaja srca ili da jurim što ide oko grudi?
sat je bez veze za biciklizam,
ti vec imas garmin, znaci neki merac sto ide na grudi sa ant+ protokolom.
 
Napred mi je 50/34.
ako imas kadencu mahom 95 kako kazes, onda ti ne treba veca kaseta nego manja jer si mnogo jak
salu na stranu...
Ja ne bi tu menjao nista, vozi prenosni odnos na koji si navikao, tako je najbolje, i kad to potrosis kupi isto.

kaseta se uglavnom bira prema pogonu, ako pogon ima vise zuba onda treba i kaseta sa vise zuba, i obrnuto.

sat je bez veze za biciklizam,
ti vec imas garmin, znaci neki merac sto ide na grudi sa ant+ protokolom.

Kadenca držim na 95, svaki put kada padne obrtaj znatno onda smanjim brzinu, svaki put kada ode preko 95 povećam brzinu. Sad mi merač dosta olakšava posao u odnosu na prošlu godinu kada to nisam imao nego sam sve radio na osećaj.

Sat je stvarno bezveze, razmislio sam i naručio što se kači na grudi.

Taman da vidim kako mi se srce ponaša na usponima. 😬
 
ako imas kadencu mahom 95 kako kazes, onda ti ne treba veca kaseta nego manja jer si mnogo jak

Što nas dovodi do pitanja, koja vam je average kadenca? Da li radite na tome da je promenite?

Kod mene zavisi od uslova terena i tipa vožnje, ali opseg na kome menjam brzine mi je 75 do 85. Devedeset prelazim samo u sprintevima. Kada vozim u grupi, što je grupa sporija, vidim da mi je average kadenca manja.

Ako uporedim sa trčanjem, ovo 75 (150) mi je baš malo, dok je 85 (170) već prihvatljivo.
 
Prosek na nivou cele vožnje:
Ravno, brza vožnja, preko 90.
Ravno, kuliranje 85.
Brda oko 80-85 (uvek bude i ravnih delova). Kad je strmo, onda ispod 80.

U toku vožnje, kad vozim jako (Z4-Z5), prebacujem na teži prenos na 105, ponekad i 110. U lakši prenos kad padne ispod 95.
Kad vozim Z2, obično sam oko 90.
Brda uvek sporije, čak i kada imam lakših brzina. Ne znam zašto, ali tako je.
Retko menjam brzine da bih ispoštovao neku zamišljenu optimalnu kadencu. Vozim na power, a kadenca je samo posledica. Obično primetim da mi nešto ne ide, pa onda pogledam kadencu i vidim da sam van svojih uobičajenih vrednosti.
Nisam aktivno radio na povećanju kadence, jednostavno shvatim na kraju intervala (kada je najteže) da mi je lakše da držim power sa manjom silom i većom kadencom. Kada je duša u nosu, to se najbolje primeti 😁
 
@cisco nemamo like opciju, pa da zahvalim na veoma konkretnom odgovoru :)

Prelistao sam Connect, vidim da mi je average za vožnje 70+ km od 72 do 79.

Imam jednu grupnu vožnju od 77km, gde mi je average izašao na 49 😄
Ostavljeno je na default, da kadencu nula ne uzima u prosek.
 
Ravna vožnja 95-105.
Brdska vožnja 90-95.
Brdska vožnja preko 10 odsto - oko 80 -85 obrtaja.

Prošle godine sam imao 11-42 na treking bicikli, danas baš gledao specifikacije tog bicikla. Bilo mi je mnogo lakše na brdima ali sam na 5 odsto uspona išao tek 8 do 10 na h, sada na 5 odsto idem oko 13, max 15 na h kada baš hoću malo jače da vozim pa ubacim u veći prenos.

Inače sam primetio da mi pada kadenca kada sam baš izmoren, ***, forma loša.

Sada za vikend idem na stotku, relativno ravna ruta, samo prvih 40 km je mešano sa usponima posle uglavnom ravno.

Zaebano samo što ću voziti sve vreme magistralnim putevima 😖

Jel koristio iko fat burner pre treninga?
 
Ček, ček, godinama se gravel gurao da skine mtb sa njegovog staništa, sad želi i sam da postane mtb. :D
 
Za par god biće gravel i sa zadnjom suspenzijom.
 
Gleda li neko Giro d Italy?

Juče i prekjuče najbolji dani po meni.

Nakon današnjeg dana, tri takmičara u 30 sekundi razlika za prvo mesto.

Sutra očekujem još bolju trku tako da ću krišom gledati na poslu. 💪😁
 
Ovo zadnje 1100mAh je preko MKD novćića oko 5 doll -
Po tvojoj preporuci sam uzeo klincu za bajs ovo svetlo, i samo da kazem da je fantasticno za ove novce, dugo drzi baterija, pokazuje % napunjenosti, ono sto je najzanimnljivije da senzor zaista radi,odnosno stop svetlo,a i nakon neaktivnosti od 30sek samo se ugasi,pa prilikom pokreta opet pali....

Kad bi bilo neko prednje (bljeskalica) da je ovako kompaktno i pri tom da ima dobru bateriju.
 
Da, odlično je. Za prednje pogledaj nešto iz ponude iste firme - odličan kvalitet po korektnim cenama. Imali su poveći štand na skorašnjem bajk sajmu na dalekom istoku, Šangaj ako se ne varam. Nisu kung fu firma, dobri su.

Mogu da preporučim i ovaj šorc - https://vi.aliexpress.com/item/1005005995990065.html?gatewayAdapt=glo2vnm
Odličan je. Imam i kraći koji sam više koristio - gotovo se nije promenio za skoro dve god. Preko novčića/MKD izašlo oko 9 doll. Ima ga i na Temu, može se naći za oko 1k dinara.
 
Poslednja izmena:
Имам и ја тај шортс, стварно је одличан. Имам га око две године.
 
Jel on ide ispod ili direktno moze sa njim da se vozi? Mene malo ovo brine, do 6 h a ja znam da vozim i po 8-9 sati. :D
 
Najbolje je direktno na telo i samo on, al ti mozes kako tebi odgovara.
 
Nazad
Vrh Dno