Šta je novo?

DOOM: The Dark Ages

Ne bi škodilo da bude opet jedan takav. Skoro sam negde video Doom 3 u UE5 engine-u, nije loše.
Još da dodam da sam iskopao Doom 3 alfa verziju, dal sa Quake cona ili čega već, sa par nivoa, koji su malo raštimovani, malo drugačiji ali sam morao da probam i sačuvam.
 
sad ste me "iznervirali" hahahaha :D
Mada, negde u Zrenjaninu imam i original fizicke kopije Doom 3 i Quake 4, full pakovanje sa diskovima i knjizicom, mozda ih i iskopam pa nek prave ukras na polici :)
1747840327879.png
 
Mene sad ova nakaza na kraju chapter 9 maltretira, izginuo nekoliko puta i odustao za sinoc dosta.
Dva tri puta uspem da ga napucam kombo stit-melee, izbaci health i dosta municije, ali nikako ne uspevam da ga dovrsim, lupam ga i kuglom i grenade launcherom, ali ko da mu nista ne radim
Pogledajte prilog 492843


Štit - fljas, štit - fljas, štit - fljas i tako dosta puta. Bez drugog oružja osim kugle. Laka i dosadna borba, iako na prvu deluje gadno.
 
Mene je kod Doom 3 nerviralo to što su se neprijatelji stvarali i nestajali niotkuda, želeo sam i to da bude što realističnije urađeno. Ali da, mnogo je bolje nego ovo sada, ovo sad više liči na nastavak Painkillera nego Dooma.
 
Mešavina Painkiller-a, Serios Sam-a i Quake-a. Više mi se svideo Eternal.
Na nivou težine “Hurt me plenty” igra je laka, osim dela sa zmajem, dok nisam sam ukapirao kako da pređem.
 
Poslednja izmena:
Mešavina Painkiller-a, Serios Sam-a i Quake-a. Više mi se svideo Eternal.
Na nivou težine “Hurt me plenty” igra je laka, osim dela sa zmajem, dok nisam sam ukapirao kako da pređem.
Mene je kod Doom 3 nerviralo to što su se neprijatelji stvarali i nestajali niotkuda, želeo sam i to da bude što realističnije urađeno. Ali da, mnogo je bolje nego ovo sada, ovo sad više liči na nastavak Painkillera nego Dooma.
Štit - fljas, štit - fljas, štit - fljas i tako dosta puta. Bez drugog oružja osim kugle. Laka i dosadna borba, iako na prvu deluje gadno.

Rekoh vam ja da doom treba polako da preraste u nesto malo vise od zabave koja se konzumira ne duze od 20min jer duz od 20min preraste u dosadu. Mislim ne mora nego bi bilo steta da nestane kao brend, a nestace sigurno ako ovako nastave.

Iskreno voleo bih da DOOM igre evoluiraju u nesto vise i to se desava samo nedovljno brzo. Da se taj prostor u kome se desava akcija malo bolje iskorisit da tu ima jos nekog zadrzaja, tajnih odaja prolaza, nekih sporidenih likova, da mehanika igre i dizajn nivoa preseli u otvoreni svet sa vise RPG elemenata...
 
Ja sam obožavao Painkiller. Koliko god bio cringe, meni je u tom životnom dobu bio tops napucavanje. :) Doom-činu još ne probah, taman dok oslobodim malo vremena, bude valjda i neki smisleni popust...
 
Rekoh vam ja da doom treba polako da preraste u nesto malo vise od zabave koja se konzumira ne duze od 20min jer duz od 20min preraste u dosadu. Mislim ne mora nego bi bilo steta da nestane kao brend, a nestace sigurno ako ovako nastave.
Samo nek se vrate na prethodna 2 dela i nema problema.
Mada, ja kad zasednem, bez 2 sata ne ustajem.
Skontao sam da ipak može i drugačiji glory kill osim onog sa čizmom.
Ono, nije toliko loše kao na početku.
Meni je dovoljno teško, očigledno da sam se usporio.
Ono što fali to je Mika Gordon i malo drugačija mehanika igre.
Onaj glavni negativac, ako je uopšte glavni, solidno modeliran, oklop kao kod drakule, podseća me na nekog psihopatu iz filmova.
Ja sam obožavao Painkiller. Koliko god bio cringe, meni je u tom životnom dobu bio tops napucavanje. :) Doom-činu još ne probah, taman dok oslobodim malo vremena, bude valjda i neki smisleni popust...
Ma pucačine su cringe kako god okreneš, petparačke priče, ali mi to volimo. :p
Dobar je bio painkiller, mislim da sam odigrao sve ekspanzije, bilo je tu zanimljivih ideja.
 
Eternal sam igrao I napucavanje je bilo odlično, a uz onakvu muziku, napravi ti osećaj da si glavni baja u univerzumu. :)
Što mislim da je i poenta ovih igara, ne mora svaka da bude remek delo sa Bog zna kakvom pričom.
Na nightmare sam se snalazio ako ne pravim veće pauze, čim ne igram par dana, pojedu me.

Videćemo kakav je nastavak kad se nađe vremena.
 
Da je neka "ozbiljna" pucačina, kao arma ili tako nešto, pa da imaju eksperti da pričaju.
Ovako nema poente.
Ovo je fantazija, kao i wh40k, oružja su manje-više apsurdna.
 
chapetr 11, opet me jedan karakondzul maltretira....
20 puta sam izginuo, ko da mu nista ne radim, probao i tras fljas i sva oruzija, nista
1748194360018.png
 
Ja sam jednog sličnog a možda je baš taj jedva prešao. Na kraju sam koristio teren za zaklon i jedva sam ga zveknuo. Poginuo sam sigurno 5-6 puta.
 
Rekoh vam ja da doom treba polako da preraste u nesto malo vise od zabave koja se konzumira ne duze od 20min jer duz od 20min preraste u dosadu. Mislim ne mora nego bi bilo steta da nestane kao brend, a nestace sigurno ako ovako nastave.


Mislim da debelo grešiš. Doom publika nije za otvorene svetove i najodvratniju stvar u istoriji gejminga - crafting.
 
Da je neka "ozbiljna" pucačina, kao arma ili tako nešto, pa da imaju eksperti da pričaju.
Ovako nema poente.
Ovo je fantazija, kao i wh40k, oružja su manje-više apsurdna.
On je oduševljen sa dizajnom naouružanja za Doom igre. Veliki je fan franšize čak se osvrće i na lore. Dark Ages ga podseća na WH. Ništa on ovdje ne kritikuje toliko, nego dijeli hvalospeve za inovativnost.

Ja sam na chapteru 17, Nightmare težina. Ne mogu preko 2 do maksimum 3 chaptera dnevno, jer su baš dugi i zahtjevni i treba naći sve secret lokacije.
Odlična je igra. Sve tri iteracije imaju svoj način izvođenja što je dobro kada se prelaze po drugi/treći put. Definitivno ću je odigrati barem još jednom, ali dalje su mi prethodne dvije igre mnogo bolje.
 
Денуво укључен -

 
Nije ovo za ispod 60 fps.
 
Ehhh, ja sam 30fps.
 
Ufff mnogo je kockasto. Da ne znam kakva je grafika u DOOM 1 i 2 pomislio bi da je ovo snimak nastavka iz tog doba.
Mada impresivno kako radi id tech engine, čik da nešto slično neko uradi sa nekom novijom UE5 igrom....
 
Ja sam batalio do daljnjeg. Naporno mi je postalo, ne vuče me da igram.
Jedno veče sam se uhvatio kako igram na silu, nije to to.
 
Meni je ok, mogu da igram ali zaista nije ništa epohalno mada jeste zabavno.
Zapravo posle ovoga ne igra mi se toliko Painkiller koliko bi voleo da vidim rimejk ili nastavak Undyinga u ovom endžinu.
Sama priča i likovi (osim Doom Slayera) su treš ali je ikonografija fina i dobro bi čučnula nekoj horor pucačini poput Undyinga.

Istovremeno mi se i dopada i ne dopada koliko je "gamey" dizajn igre da tako kažem. Idi tamo, pa te zatvore u tor sa mobovima, par elite bosova i jednim bosom kojeg kad središ ideš na sledeću sekciju itd. Dobro je za speedrun i generalno tako neke aktivnosti ali je takođe i vrlo "cheezy" kao i priča. Šteta art dizajna i ispeglanosti na ovako jeftino osmišljen gejmplej i priču.

I ko kaže da nema craftinga? Igru je gotovo nemoguće preći na višim nivoima težine ako ne kraftuješ i budžiš oružje, jednostavno nema dovoljno "muzicije". Nego kugla, štit, kugla štit, tu i tamo parry i dodge, ko Dark Souls a ne Doom :D

Mnogo je teže kasnije nego na početku ali kada se nabudže oružja postaje ponovo lagano kasnije. Takođe opadaju performanse kasnije a i igra ima neko čudno ponašanje u tom pogledu. Svakako je glatko i na 40 fps ali nije prijatno. Tek preko 60 je fino.

Platforming mi ne smeta ali me ronjenje neviđeno smara.

Kako bilo, Quake 2 a pogotovo Doom 3 su za ovo pojam dizajna igre, nivoa i atmosfere.

Edit: Ako me sećanje dobro služi ovako šupalj dizajn nivoa je bio u Unreal II Awakening. Nekako me tu igru podseti sa ovim kvazi otvorenim nivoima bez previše inspiracije.
 
Poslednja izmena:
Najavljen je i novi Painkiller, a stari dobija raytracing, eto jednostavne makljaže.
Dark ages ima neke kvalitete, nema spora, dobra je optimizacija, ima lepih deonica, ali ima i taj neki žuto-braon filter, podseća me na Far cry 2, sve je braonkasto, nikako mi to nije prijalo ni tada ni sad.
 
Prešao juče. Eternal je bio mnogo zabavniji, posebno DLC-ovi. Ovde čak ni final boss fight nije bila teška. Možda ću nekad odigrati na težini višoj od hurt me plenty, ali mi se u ovom trenutku čini da me baš i neće vući da to radim.
 
Ja pomalo igram. Setio sam se da imam BFC, pa sada kad neko smara, popije to i idemo dalje.
Valjda ću završiti nekako do isteka gamepass-a.
Ako ne, nema veze.
 
Ja, ovim tempom, zbog posla prvenstveno, ću završiti za mesec i po dana. GP neće isteći, on sve više ima smisla sa ovim igricama od po 80 evra. Samo ne valja što je GP, zbog modovanja. Ne mogu Oblivion Remastered da modujem ko čovek jer nije Steam verzija a da im dam onolike pare za takav poluproizvod, šanse nema. Isto važi i za ovaj Doom, ne vredi pune cene ni u ludilu.

Bakvalno odigram po jednu misiju svaka tri dana, kada stignem, tako da saturacije kod mene nema. Ali da igram 5-6 sati u cugu ovo, naravno da bi se smorio.
 
Nazad
Vrh Dno