Šta je novo?

Kurirske službe

Možda čekaju da se napuni kombi pa da krenu u razvoz, čini mi se da drukčije funkcioniše rad kurirske službe za belu tehniku i slične krupnije stvari po ugovoru sa prodavcem u odnosu na pošiljke sa fizičkim liima. Jedino ti ostaje da zoveš prodavca da organizuje ili povrat novca.
 
Možda čekaju da se napuni kombi pa da krenu u razvoz, čini mi se da drukčije funkcioniše rad kurirske službe za belu tehniku i slične krupnije stvari po ugovoru sa prodavcem u odnosu na pošiljke sa fizičkim liima. Jedino ti ostaje da zoveš prodavca da organizuje ili povrat novca.
Nije ni to isključeno - da čekaju da se napuni kombi pa da krenu u razvoz. Mala je vrednost robe, a treba mi. Sačekaću ih. Inače roba je poslata kreiranjem AKS-ovog tzv. VIP naloga.
 
AKS

“Danas za sutra” je naziv usluge, ali u njihovom slučaju to izgleda znači “danas za… ko zna kada”. I naravno, tu “brzinu” ćeš platiti po hitnoj tarifi. 🤡
 
Gde su zagubili u magacinu susilicu za ves i kuhinjski aspirator? To nisu fizicki male stvari!
Da, zvuci nevjerovatno! Zabacili su u sami cosak magacina i zaklonili drugim krupnijim stvarima, pa se nisu mogli snaci. Onda su mi rekli da sam trazim...

A da, covjek iznad je u pravu, krupne stvari kao bijelu tehniku voze samo odredjenim danima (DExpress), bar je tako bilo. S tim sto su mene razvlacili 10-15 dana i svaki put govorili da stize sa sledecom isporukom, ali s obzirom da nisu znali da pronadju robu, vjerovatno im je bilo lakse da je prosto ostave nedostavljenu.

Ali kurirska k'o kurirska, BC Group je mene razocarao, jer se nisu potrudili ni 1% da rijese problem (npr. bar da urgiraju kod DExpress-a).
 
Jutros sam dobio poruku od AKS-a na Viberu da mi je prispela pošiljka. Bio sam kod kuće ceo dan, niko me nije zvao, niti se iko pojavio na adresi.
Sad sam proverio status na njihovom sajtu, i tamo piše da je pošiljka vraćena u magacin. Zaista mi nije jasno šta se desilo. Da li je još neko imao slično iskustvo?
IMG_0465.jpeg
 
AKS trenutno za deo NS uopšte nema kurira, pa kada pošiljaoci gaze, drugi kuriri odnesu deo pošiljki za taj reon. Ako pošiljaoci ne gaze, te pošiljke stoje, dok ne zaposle novog kurira. Praktično jedan reon velikog grada, cele sedmice nema kurira 🤡
 
Update: BC Group se napokon javio, navodno izgubili Dexpress posiljku (tanak, i tezak paket, tipa kao tv) da li zelim da mi vrate pare > Dexpress iznenada, nakon 10 dana, status se menja, iz magacina u BG pojavio se danas u magacinu u Nisu. > Ja brze bolje zvao oko 15h da odem da pokupim sam posiljku da ne cekam jos ko zna kolko, odem tamo, ne znaju gde je, na kraju, ispostavilo se da je paket na ispostavi, vozi ga kombijem vec > Daju mi tel od tog i nadjem se s njim, a on mi daje da potpisem "Izjavu za odustajanje od kupovine", ja mu kazem to nije to, da je taj papir za mene, on me ubedjuje da je to i racun (bilo zalepljeno na kutiju) za njega lol.. zvao je 2 broja, proveravao, ubedjivao se sa mnom, i na kraju mi je dao paket i te papire. 😅
 
AKS trenutno za deo NS uopšte nema kurira, pa kada pošiljaoci gaze, drugi kuriri odnesu deo pošiljki za taj reon. Ako pošiljaoci ne gaze, te pošiljke stoje, dok ne zaposle novog kurira. Praktično jedan reon velikog grada, cele sedmice nema kurira 🤡
Nije iznenadjujuce. Imao sam prilike da vidim takav slucaj prosle godine, ali kod D Express-a. Trebalo im je nekih 7-10 dana da prebace poslovnicu iz jednog grada u drugi u kom su mogli da nadju radnike.
Update: BC Group se napokon javio, navodno izgubili Dexpress posiljku (tanak, i tezak paket, tipa kao tv) da li zelim da mi vrate pare > Dexpress iznenada, nakon 10 dana, status se menja, iz magacina u BG pojavio se danas u magacinu u Nisu. > Ja brze bolje zvao oko 15h da odem da pokupim sam posiljku da ne cekam jos ko zna kolko, odem tamo, ne znaju gde je, na kraju, ispostavilo se da je paket na ispostavi, vozi ga kombijem vec > Daju mi tel od tog i nadjem se s njim, a on mi daje da potpisem "Izjavu za odustajanje od kupovine", ja mu kazem to nije to, da je taj papir za mene, on me ubedjuje da je to i racun (bilo zalepljeno na kutiju) za njega lol.. zvao je 2 broja, proveravao, ubedjivao se sa mnom, i na kraju mi je dao paket i te papire. 😅
Dobro smo zivi, s obzirom na ludnicu u kojoj smo! :)
 
Samo da javnem da je paketić koji sam očekivao da dobijem više od 10 dana AKS volšebno izgubio, kako mi je preneo prodavac i da će mi vratiti novac za robu koju sam unapred platio.

Ne verujem da ću u skorije vreme išta poručivati online, osim ako dostava nije preko Pošte Srbije, jer mi se smučilo natezanje oko banalnih stvari.
 
Aks mi je u subotu isporucio temu paket (Beograd). Da li su to poceli da rade i subotom ili je ovo neki izuzetak?
 
Izuzetak koji izgleda postaje pravilo :) Kada imaju dosta posla i neisporučenih paketa, odrade subotu, uzmu neki dinar za prekovremeni rad, i svima dobro...
 
Posalje mi covek preko Poste CC paket i istog momenta mi stize SMS poruka na telefon da ako zelim do 17h mogu preusmeriti paket na paketomat.
Zanimljiva stvar, mislim da bi ovako nesto trebali napraviti i za pakete koji se podizu u Posti, da se izabere zeljena lokacija Poste za preuzimanje jer ima dosta manjih Posta na razlicitim lokacijama.
 
Aks mi je u subotu isporucio temu paket (Beograd). Da li su to poceli da rade i subotom ili je ovo neki izuzetak?

U subotu su radili u NS, jer imaju manjak kurira, pa su u subotu uručivaoi sve zaostale pakete.
 
Odem danas na Postin paketomat da pokupim paket, odradim sve kako treba otvori mi se pregrada gde bi trebao biti moj paket kad ono nista prazno.
Sreca pa sam izabrao da podignem paket na paketomatu koji je ispred Poste pa sam usao unutra da vidim gde mi je paket, kad strucnjaci nisu dobro procenili velicinu paketa i nisu mogli da ga stave u pregradu, u koju su planirali.
Ne znam da li su im ostale vece pregrade bile zauzete ili ih je mrzelo da prebace i meni posalju drugu poruku ali na kraju sam paket dobio na salteru.
Ja mislim da se ovakve stvari desavaju samo kod nas Srbiji i nigde vise.
Ne znam sta bi se desilo da sam nekim slucajem izabrao paketomat koji se nalazi kod benziske pumpe gde nema Posta.
 
Zapravo je veći problem da si došao na taj bankomat van radnog vremena pošte.

Onaj što ostavlja na paketomat na pumpi bi odradio promenu. Ovi u pošto su računali da ćeš ući unutra da pitaš.
 
Imamo li mi u našoj voljenoj zemljici više jednu jedinu kurirsku službu, koja tvarno radi? Ali, stvaaarno?
Možda je to i retoričko pitanje.
Sećam se, kako je Postexpress nekad divno radio. Dolazili po pakete na vrata, sutra dan primaocu stizalo na vrata. CityExpress isto... Sad, PE više ne šalje kurire po pakete u Beograd. Aks beks i deks, sve ih namerno pišem malim slovima, neću ni da komentarišem. A da stvar bude najgora, sve nazovi ogromne firme, sarađuju baš sa ta tri šljama. Valjda im najpovoljniji ugovori. I briga ih što čekamo pakete po deset dana, a neki nikad i ne stignu. Jeftinije im da nama vraćaju novce, nego da se preganjaju sa službama. U poslednje vreme me je bukvalno strah da kupim bilo šta što uključuje dostavu tim službama. Ako ima na Woltu, ili ako mogu po to da odem u prečniku od 5 km, sjajno. Ako ne, triput razmislim da li mi to stvarno treba, jer stvarno imam traume odd tronedeljnih dostava iz Beograda u Beograd. A ako je nešto jeftinije, naručim iz ne znam, Kanade. Znam da će stići. Pa da neko peške nosi, stigao bi brže.
Jedno vreme je Yandex u Beogradu vršio dostavu i jedna firma je to baš aktivno koristila. Kako je to bilo dobro. Ujutru stigne SMS sa linkom za praćenje i vidiš približno vreme kad će to da ti stigne, kako se zove vozač, šta vozi i kontakt sa njim. Znači, može. A ove službe koje obrću paruštine nemaju bukvalno ništa. MOraš da zoveš, pretiš, kuneš i proklinješ i moliš se zvezdama da ti donesu paket. Regulatorno telo isto naravno sedi i igra klikere. I ne nazire se kraj ovom crnilu.
 
Vjerujem da je vec pisano na temi, ali tesko je pronaci...
Koja je procedura za PostExpress kad ne isporuce paket na vrijeme (danas za sutra), a ovo vec je treci dan?
Samo stoji status "Нaреднa достaвa"...
 
Da je normalna kurirska služba, Ako si pošiljalac, juriš ih na reklamacije ili ako si fizičko lice, prkeo call centra.

Ako si primalac, kontaktiraš posiljaoca da uradi ono gore.

Pošto je to ipak Post Express, paket juri onaj ko plaća uslugu transporta, jer ako dodje do reklamacije, samo ta strana može da je podnese.
 
Vjerujem da je vec pisano na temi, ali tesko je pronaci...
Koja je procedura za PostExpress kad ne isporuce paket na vrijeme (danas za sutra), a ovo vec je treci dan?
Samo stoji status "Нaреднa достaвa"...
U posti je mozes da preuzmes tamo ili ce sutra-prekosutra da ti isporuci.
 
To je jasno, samo kad bi je u medjuvremenu pokusali dostaviti i vratili u magacin.

Da je normalna kurirska služba, Ako si pošiljalac, juriš ih na reklamacije ili ako si fizičko lice, prkeo call centra.

Ako si primalac, kontaktiraš posiljaoca da uradi ono gore.

Pošto je to ipak Post Express, paket juri onaj ko plaća uslugu transporta, jer ako dodje do reklamacije, samo ta strana može da je podnese.
Hvala puno na detaljnom pojasnjenju! Ja sam primalac i placam postarinu, tako da je u mojoj nadleznosti. Znaci, jedini nacin je da odem i podnesem reklamaciju, pretpostavljam direktno na salteru, jer sam primalac.
 
Mislim da na sajtu Poste ili Post Express-a imas obrazac za reklamacije, negde sam video ali ne mogu da se setim tacno gde pa im mozes poslati i elektronskim putem na e-mail adresu.
 
Ako ne isporuce danas, definitivno cu pokusati bar "iz fotelje" da se zalim, potrazicu veceras. Hvala ljudi.
 
Slao sam nešto preko Postexpresa kao CC, vratio se paket, jer iz nekog razloga nije pokušana dostava, samo su ga vratili. Adresa i svi podaci bili su uredno unešeni. Platio sam duplu poštarinu 680 din. Podneo reklamaciju, uvažili i posle nekog vremena vratili ceo iznos. Neko mi je rekao da je trebalo biti vraćen iznos dva ili tri puta uvećan u odnosu na ukupno plaćenu poštarinu. Da li su me ovi iz pošte preveslali?
 
Slao sam nešto preko Postexpresa kao CC, vratio se paket, jer iz nekog razloga nije pokušana dostava, samo su ga vratili. Adresa i svi podaci bili su uredno unešeni. Platio sam duplu poštarinu 680 din. Podneo reklamaciju, uvažili i posle nekog vremena vratili ceo iznos. Neko mi je rekao da je trebalo biti vraćen iznos dva ili tri puta uvećan u odnosu na ukupno plaćenu poštarinu. Da li su me ovi iz pošte preveslali?
Vracaju do 10 puta veci iznos ali samo ako se osteti vrednosna/otkupna posiljka i ako ostecenje nastane njihovom krivicom.
U praksi to se jako retko desava jer uvek nadju izgovor da posiljka nije adekvatno upakovana.
 
Treba da saljem monitor na reklamaciju u Atom.
Kutija je ~80x50 (par cm gore). Tezinu kutije ne znam (kad spakujem, izmericu ili ako mogu da izguglam tezinu).
Imate li preporuku za kurirsku sluzbu? Jel Posta (ili PostExpress) najbolja opcija/najjeftnija?
Bitno je da dodju na kucnu adresu da pokupe kutiju (ne znam ni kako ide to, istrazicu posle, mozete u kratkim crtama opisati).

EDIT: Lenovo sajt kaze 10.4 kg upakovan.
A i gledam, mozda bih i mogao da ga odnesem do Poste, nije mi daleko.

EDIT2: Gledamo malo Postin kalkulator. Slanje "paketa" i PostExpress - skoro duplo skuplje u korist PostExpressa.
Ali me vise bune sve ove dodatne opcije u kalkulatoru koje ne znam na sta se odnose (tipa povratna dokumentacija, povratnica, izdvojeno rukovanje, popunjavanje adresnice , ostale su jasne).

EDIT3: 600 dinara kao obican paket (bez ikakvih dodatnih opcija).
Kao lomljivi paket, 50% na osnovnu cenu. To bi trebalo dodatnih 300 dinara?
 
Poslednja izmena:
Za Post Express to je vanstandardna posiljka i naplatice ti plus 300 dinara na redovnu cenu usluge.
Za obicnu Postu je plus 300 dinara samo ako se izabere izdvojeno rukovanje ali u principu to ne moras da oznacavas ako imas orginalnu ambalazu i stiropore u kojima je bio upakovan monitor, samo nadji na internetu znak za lomljivo, ostampaj (podeli da na papir bude jedno 6 ili 8 znakova), iseckaj i zalepi za kutiju.
Ako zoves da dodju po paket koji saljes obicnom Postom kao CC naplatice ti 100 dinara vise za dolazak.
 
Kako se paket koji dostavlja City usmerava na paketomat? Kad se naruci sa Ananasa, nikad ne dobijem City kod za pracenje, a ni od City poruku na Viberu.
 
Da li dimenzije paketa budu dovoljno male, da stane u paketomat?

Trebalo bi da stigne poruka od City, da ponudi opciju preusmeravanja.
 
Vrh Dno