Šta je novo?

Banka Intesa

Ne radi aplikacija. Nemoguće je ulogivati se.
Dobio notifikaciju da je izvršena transkacija, ne očekujem ništa, probam da uđem u aplikaciju i ona ne radi. Zovem podršku, neka nadr.ana koju sam očigledno probudio samo što me ne otera u neku stvar. Kaže ne može ona ništa do 8 ujutro jer nema pristup. Pa šta onda radi ako nema pristup.
Stvarno katastrofa za najveću banku Srbiji. Prebacujem sve u drugu banku, baš su me razočarali
 
24/7 je valjda podrška samo za kartice?
 
Ne radi aplikacija. Nemoguće je ulogivati se.
Dobio notifikaciju da je izvršena transkacija, ne očekujem ništa, probam da uđem u aplikaciju i ona ne radi. Zovem podršku, neka nadr.ana koju sam očigledno probudio samo što me ne otera u neku stvar. Kaže ne može ona ništa do 8 ujutro jer nema pristup. Pa šta onda radi ako nema pristup.
Stvarno katastrofa za najveću banku Srbiji. Prebacujem sve u drugu banku, baš su me razočarali
Kod drugih ces se tek usreciti,med i mleko tece.😉
 
Usporena je do bola - izgubih strpljenje da izvršim neku uplatu - vrti, vrti posle skeniranja qr koda...
 
Meni malo pre legla plata, jedva otvorio da pogledam notifikacije. :D
 
Izbacuje tehničku grešku prilikom uplate na MC i Amex kartice
 
Imam i Intesa i Unicredit app, ista situacija kod obe.
Možda je nešto globalno...
 
Imam i Intesa i Unicredit app, ista situacija kod obe.
Možda je nešto globalno...
Раде обе, Уникредит мало спорије учитава, уместо 1 учитава 3 секунде. А Интеза 2 секунде.
 
Onda ne znam, kod mene postoje gore navedeni problemi.
 
Tu si u pravu,ima i ja RF i ne secam se da je aplikacija zakocila. Doduse ,slabo je i korstim. Intesa ima svojih bubica.
 
Presao bih u RF odmah, ali Intesa me jedina drzi jer na svakom sajtu mogu na rate, sto mi dosta olaskava. Sa RF ne mogu ja mislim.
 
Sa RF ne mogu ja mislim.
Možeš, ali kreditnom, čije održavanje se kreće u rasponu od 230 do 280 dinara mesečno, u zavisnosti od toga da li je ugovorena u poslovnici sa obaveznim osiguranjem, ili uz kupovinu preko tehno radnje, koju šalju na kućnu adresu posle 3. otplaćene rate. Nemaju naknadu za obradu ili održavanje rate i može da se deli svuda sa njom za iznose preko 5k. Sve ispod toga se računa kao redovna potrošnja za revolving.
 
Evo šta mi se desilo, ne znam da li je povezano s onim što sam već pisao.
Slučajno danas u aplikaciji vidim neku transakciju i da mi je skinuto nekih 1500 din. Datum prijema: 4.5.2025, Datum izvršenja: 7.5.2025. U opisu plaćanja stoji neka adresa u Sao Paolo.
Ja u čudu. Mnogo stvari smrdi.
Prvo, nikada ne plaćam na internetu običnom karticom već uvek virtuelnom. Nikad nigde nisam ostavio broj ove kartice. Mada ja i ne mogu da znam da li je transakcija obavljrna preko interneta ili na neki drugi način.
Drugo, nisam dobio notifikaciju, inače notifikacije dobijam za sve transakcije, a za one u inostranstvu pored notifikacije i sms. Uđem u istoriju notifikacija i nema je, sve ostale su tu a nje nema, naravno nema ni sms-a.
Treće, znam da sam ovih dana često ulazio u aplikaciju i tu mi se nije pojavljivala ta transakcija iako je napravljena pre tri dana, čak ni kao nedospele obaveze. Inače sve transakcije se odmah pojave kao nedospele obaveze.
Zvao KC, blokirao karticu, mada ni oni ne znaju da li je tom karticom napravljena transakcija, uložio prigovor pa ćemo videti
 
Da li operater call centra vidi spornu transakciju?
 
Vidi ali ne može da kaže kako je napravljena. Da li karticom, na pos terminalu, transferom...

Edit: da, zaboravih da kažem da mi je na toj kartici limit za plaćanje internetom bio podešen na nula, jer kao što rekoh ništa njome ne plaćam na interenetu
 
Poslednja izmena:
A reizdavanje kartice će uredno da ti naplate 🙄
 
Vidi ali ne može da kaže kako je napravljena. Da li karticom, na pos terminalu, transferom...

Limit za plaćanje internetom bio podešen na nula, jer kao što rekoh ništa njome ne plaćam na interenetu
Verovatno je išlo kao MoTo transakcija što je isto kao na terminalu. U tom slučaju, dovoljan je samo broj kartice i datum isteka, bez cvc koda. Ako si je ostavio na Booking-u, neko je pokupio podatke i zloupotrebio.
 
@uji
Ma nisam nigde ostavljao broj kartice, kažem tu katicu koristim usključivo za fizičko plaćanje njome u prodavnicama i podizanje keša na bankomatima. Jedino ako negde u prodavnici neko nije maznuo broj ali uvek ja prinosim karticu pos terminalu.
Inače kako u aplikaciji razlikovati na koji način je urađena transakcija? Npr. kako razlikovati da li je internet, pos terminal, virtuelna kartica itd.? Recimo platio sam nešto fizički u prodavnici prinošenjem kartice na pos terminal, a nešto drugo sam platio virtuelnom karticom online. Ja u opisu transakcije ne vidim razliku
 
Da li je bezbedno da se kroz aplikaciju prenesu sredstva (~500K dinara) sa računa na kojem sam ovlašćen (ćaletovog) na svoj?
Pitam iz ugla da me ne cima poreska kasnije...
 
500k nije veliki iznos, gotovo sigurno te niko neće dirati. Sa oca na sina nema šta da te cimaju, sme da ti pokloni šta god.

Sa sina na oca postoji oporezivanje.
 
Najlepše hvala!!!
 
Jednu stvar nikako ne mogu da shvatim u njihovoj logici.
Kada se logujem u app na telefonu, bilo direkto ili zbog push notifikacije (za odobrenje plaćanje sa kompa) moram da ukucam PIN.
I to je sasvim OK, ali zbog čega moram to ponovo da kucam da bih potvrdio plaćanje.
Pa, ako ne znam PIN nisam ni mogao da se ulogujem i dođem do potvrde plaćanja...:rolleyes: o_O
 
Poslednja izmena:
Zbog dodatne sigurnosti. Kad je Face ID, to je skoro neprimetno tako da meni lično ne smeta.
 
Jel ima neko problem sa aplikacijom? Sinoc bio update i od tada ne mogu da otvorim aplikaciju, samo pise app stopped
 
sve ok kod mene
 
Jel zna neko koji je postupak da se promeni dodeljeni magnifica savetnik?
 
Neces se usreciti ni sa jednim. Menjaju se kao na traci.
 
Nazad
Vrh Dno