Šta je novo?

koliki vam je račun za struju?

  • Začetnik teme Deleted member 30833
  • Datum pokretanja
Ne razumem. Ti si potrošio više, a neko drugi je kriv?

Misliš da su pogrešno očitali? Imaš brojilo i odeš i proveriš. Ili sam prijaviš, kao što je dosta ljudi počelo da radi.
Ako misliš da brojilo pogrešno meri, onda moraš što pre da prijaviš da bi to ispravili. Ako je to slučaj, sigurno je da niko nije namerno pokvario brojilo.
Šta ne razumeš?? Valjda zdravorazumski moze da se zakljuci da ista kuća ne moze da potroši manje u decembru i januaru kad su obe klime upaljene i kada rade punom snagom nego u martu kada jedna nije ni paljena, a druga modulira na 300-400wati?

Znam ja sta moze da se prijavi i da se očita i da se žali.

Isto tako znam koja je to procedura da se sa njima izadje na kraj.

I zašto ja da radim tudji posao?

I da nista drugo nego kradja.

Jel sad razumeš?
 
Ne razumem. Izvini. Ne želim da se svađam i ne znam kako kod tebe trošite struju. Svako domaćinstvo je drugačije.
Neko može da potroši u martu više nego u decembru ili januaru. Ali koliko sam shvatio vi koristite struju za grejanje, tako da je to malo verovatno.
Ja pratim svoju potrošnju i znam koliko na šta trošim. 2022. godine jesmo više potrošili u martu nego u decembru iste godine. Nije ista zima, ali opet. Isto se grejemo uz pomoć struje.

A to da radiš tuđ posao... ne znam šta bih ti rekao... Ja smatram da je meni u interesu da platim samo ono što sam potrošio. Greške se dešavaju i bez da neko pokušava da me pokrade.
Hajde da kažemo da neko zaista hoće da te pokrate na računu za struju... Ko? Ovaj što očitava neće dobiti veću platu zato što imaš veći račun u martu nego u januaru. Ne mogu da zamislim ko profitira na tome?
 
Ovo nije greska, samo su citali 21-22 za ovaj mesec i onda si dobio 100+% vecu potrosnju
 
Ne razumem. Izvini. Ne želim da se svađam i ne znam kako kod tebe trošite struju. Svako domaćinstvo je drugačije.
Neko može da potroši u martu više nego u decembru ili januaru. Ali koliko sam shvatio vi koristite struju za grejanje, tako da je to malo verovatno.
Ja pratim svoju potrošnju i znam koliko na šta trošim. 2022. godine jesmo više potrošili u martu nego u decembru iste godine. Nije ista zima, ali opet. Isto se grejemo uz pomoć struje.

A to da radiš tuđ posao... ne znam šta bih ti rekao... Ja smatram da je meni u interesu da platim samo ono što sam potrošio. Greške se dešavaju i bez da neko pokušava da me pokrade.
Hajde da kažemo da neko zaista hoće da te pokrate na računu za struju... Ko? Ovaj što očitava neće dobiti veću platu zato što imaš veći račun u martu nego u januaru. Ne mogu da zamislim ko profitira na tome?
Da ti pojasnim.

Zivim u stanu sa centralnim grejanjem, imam 2 klime. Prethodni racun za februar mesec koji sam dobio od EPS-a je bio blago receno sokantan. U stanu nas je dvoje (zena i ja) ona bila trećinu meseca u Hrvatskoj, a ja kod kuce zbog posla sam maksimum 4 do 5 sati. Potrosnja veca nego leti kad su nam obe klime radile.
Napominjem ti jos jednom da sam u stanu sa centralnim grejanjem, tako da za dogrevanjem nema potrebe.
Naravno usledila je zalba i racun je korigovan.

Ko zna koliko jos ljudi je dobilo uvećane racune sa izmisljenom potrosnjom i platilo.
 
Ne kažem da se greške ne dešavaju, samo da postiji razlika između
Naravno usledila je zalba i racun je korigovan.
i
I zašto ja da radim tudji posao?

Na nama potrošačima je da pazimo da ne budemo oštećeni. Ovi iz velikih kompanija, niti su nam rod, niti će se potresti što imamo par hiljada dinara veći račun. Ako u prodavnici kupim samo hleb, a kasirka otkuca 1000 dinara, sigurno neću samo platiti, nego ću tražiti da proveri šta je kucala (iako je to njen posao).

I ovako nam je pola teme u fazonu "Ne želim rešenje. Došao sam da se izjadam".

I ja imam zamerke na račun za struju, ali ne verujem da iko ovde može da ih reši.
Prva: Otkako imam brojilo, ukupno sam platio 21.000 dinara za "taksa za javni medijski servis". Taj novac bi više doprineo lečenju dece nego ovome šta se finansira.
Druga: Za to vreme, cena kWh (sa porezima i taksama) je porasla sa 7,5 din na 13,9 (za moje račune). Plata mi nije toliko porasla...
 
Vidi problem je sto to nije greska, vec namera da se ukrade.
Ono sto si citirao je isto. I on i ja radimo posao drugih. Da EPS radi kako ni trebalo ovakve stvari se ne bi dogadjale. Ali znamo gde živimo i da ne sirim dalje pricu, jer cemo lako otici u politiku.
 
Da
Ovo nije greska, samo su citali 21-22 za ovaj mesec i onda si dobio 100+% vecu potrosnju
Da, tako ispada jer sad u ovom trenutku potrosnja veća za 63 kwh od one sto je naznacena kao ukupna potrosnja za godinu dana (novi je prikljucak pa je lako izracunati).

Tako da iako su oni napisali da je obracun do 6.4. nije nego je mozda do juče..

Znaci onda sledeci treba da bude mnogo manji ako ga ocitaju na vreme..

Al dobro sad znam da ocigledno moram sam da pratim, sto bi ovi sto su placeno za to..
 
Nije mi stigao racun na mail, na aplikaciji stoji da sam duzan 634,96 РСД, skinem racun sa aplikacije u pdf i pise da je neocitan, kako sad to, jel imao neko takav problem?
Podneo sam prigovor preko aplikacije 18.04.2025, prigovor resen 24.04.2025, poslali su mi korigovan racun.

ПРЕДМЕТ: Одговор на приговор – усвајање
Поштовани,
Поводом Вашег обраћања Акционарском друштву „Електропривреда Србије“, Београд(у даљем
тексту Снабдевач), електронским путем, дана 18.04.2025 године, обавештавамо Вас следеће:
Фактурисање рачуна за електричну енергију врши се на основу података које Снабдевачу доставља
Оператор дистрибутивног система Електродистрибуција Србије д.о.о. Београд(у даљем тексту
Оператор), у складу са важећом законском регулативом.
Сходно Вашем захтеву и наведеном, дана 24.04.2025 године Оператор је доставио информације о
корекцији рачуна за предметно мерно место са наплатним бројем 2xxxxxxxx7.
Исти је реализован дана 24.04.2025 године и извршена је корекција рачуна за утрошену елелтричну
енергију за март 2025 године.
У складу са наведеним Ваш приговор је усвојен.
Ваше задужење за утрошену ел.енергију закључно са рачуном за март 2025 године за наплатни број
2xxxxxxxx7 износи 7.966,76 динара . У прилогу дописа је кориговани рачун за март 2025 године.
Уколико имате додатних питања, молимо Вас да нам се обратите на мејл адресу [email protected],
путем телефона на број 035/8477 605 или поштом на адресу Кнеза Милоша 15-19, 35230 Ћуприја.
С поштовањем,
 
Naknadno su ti očitali ili se negde zagubilo blagovremeno očitavanje, pa su ga sad uvažili? Ako je prvi slučaj, piše li tačan datum očitavanja, 24. april ili koji je već?
 
Rekao bih da su naknadno ocitali brojilo i dostavili stanje.
 
A piše li tačan datum očitavanja ili su lupili nešto tipa 1. april? Što pitam, pa znam nekoga ko ima sličaj slučaj, ali bi otišao u crveno ukoliko bi mu očitali danas, a stavili kao da je sve potrošeno u martu, pa onda bolje se ne žali ako je takav slučaj. Ako bi lepo pisalo da je očitano 26. aprila ili kad već, tj. ako bi obračunski period bio duplo duži, onda nema frke.
 
Na korigovanom racunu pise datum ocitavanja 01.04.2025.
 
Računi za struju za mart 2025 godine., za zgradu u kojoj živim, dostavljeni su sa zakašnjenjem od 10-tak dana i lažiran je datum očitavanja. Kod nas ista osoba već 10 godina očitava strujomere i uvek to obavlja 5. ili 6. u mesecu. Do 22.04. nikome nije stigao račun, meni je tog dana stigao na mail , a stanarima koji primaju u poštansko sanduče dan-dva nakon toga. Na računu koji sam dobila piše da je to naknadni račun, ali se kao datum očitavanja vodi dan redovnog očitavanja! Zbog kašnjenja računa za struju, obavila sam očitavanje našeg strujomera nekoliko dana pre stizanja računa. Na osnovu naše potrošnje u toku ovog perioda godine, procenila sam da je očitavanje obavljeno 10-tak dana nakon datuma koji se navodi na zvaničnom računu.

Lažiranjem datuma očitavanja, veći potrošači su oštećeni, jer se granica zona određuje proporcionalno broju dana. Ne znam zašto u računima nije naveden podatak kada je zaista obavljeno očitavanje. Ne treba valjda potrošači da snose posledice muljanja sa tenderima za javne nabavke. Do sada nismo redovno očitavali strujomer, ali nakon ovog iskustva sigurno hoćemo.
 
Kod mene u kraju jedna zena godinama ocitava struju, ali sada iz price sa komsijama saznajem da je na bolovanju ili odmoru i da druga osoba ocitava, e sad da li je moja dva strujomera, koja su na banderi na ulici, taj novi koji ocitava preskocio/promasio slucajno, to ne znam.
Ali posle podnetog prigovora mi je stigao kroz odgovor i aplikaciju novi racun na koji pise datum ocitavanja 01.04.2025.
Vrlo je moguce da je datum izmisljen radi pranja ruku, ali potrosnja je u granicama sa prethodnim mesecima.
 
Elektrodistribucija Srbije (EDS) saopštila je danas da će od 1. maja 2025. aplikacija u kojoj se može prijaviti stanje brojila za električnu energiju biti unapređena tako da će se unositi samo šifra mernog mesta, odnosno ED broj za Beograd i stanje brojila sa fotografijama.

Novi korisnici imaće unapređenu verziju čim instaliraju aplikaciju sa Google Play prodavnice (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eds.edsrbije), dok oni koji već koriste EDS samo treba da je ažuriraju.

Kako je saopšteno, za nekoliko meseci rada aplikacije korisnici su u komentarima i imejlovima izneli kritike i predlagali poboljšanja, a tim u EDS koji razvija aplikaciju napravio je na osnovu toga novu verziju.

Ukoliko korisnici imaju nedoumice u vezi sa stanjem brojila, sada mogu i direktno kroz aplikaciju da kontaktiraju EDS izborom dugmeta sa znakom pitanja, navedeno je u saopštenju.
 
Poslednja izmena:
Još kad bi dali ključeve od ormarića sa satom....
 
I nama u zgradi ne daju katanac ima, neki njohov kljuc kazu da ne moze da se nareze a manjka imaju.. Reko ok, odo ja na OBIJANJE BRAVA kanal na YT i evo sad mi otkljucan 😎
 
A cemu sluzi ta aplikacija?
Posto racun proveravam na njihovom portalu
Ako oni ne ocitaju kao proslog meseca ja mogu koristeci aplikaciju sam da posaljem sliku brojila?
Brojilo je na banderi, vrata razvlajena ja ih licno srafio pa mogu da slikam brojilo
 
Lepo je napisano, ima smisla tamo gde citaci nemaju pristup,
Sad treba da kontrolismeo i grldamo dal citac prolazi ulicom/zgradom i ocitava brojilo, pa ako ga nema do 5. sami da ocitamo?
Sta ako ja uredno ocitam prvog u mesecu a dodje citac 5. i isto ocita?
 
Pa ako cemo da očitavamo sami brojilo onda bi trebali od EPSa da dobijamo nagradu kao sto izvrsljitelji je naplacuju.
 
Ili da budemo sretni kad nam ne udare globu jer nismo očitali i poslali na vreme ;)
Pozdrav
 
Sta ako ja uredno ocitam prvog u mesecu a dodje citac 5. i isto ocita?
Ne moze dva puta... sto te tad nema u njihovom telefonu/sistemu ;)
Tako je bilo kod mene, ja sam moje stanje preko --> ED Srbije aplikacije poslao 1.aprila, a oni dosli 9.aprila da ocitavaju i traze, i traze... ja im lepo kazem moguce da me nema, sto sam ja vec poslao stanje preko ED Srbije itd. A on tvrdi: da mora da me ima ---> na kraju nista otisli strucnjaci
Posle toga sednem u kola i direktno u EPS da pitam jednu zenu koju licno znam godinama... i ona meni lepo kaze: pa ako si poslao prvog preko App onda je normalno da te vise nema u telefonu za ocitavanje :)
Znaci ovi sto dolazili da ocitavaju nemaju uopste pojma sta se desava u EPS :rolleyes:
Obicno svakog prvog u mesecu dolazila je komsinica da ocitava stanje ali vec dva meseca ne dolazi zbog te frke oko agencije, pa zato moraju njihovi strucnjaci iz EPS da dolaze i zato sve to dugo traje...
Sto se tice racuna: 10.aprila mi dosao u app: Uvid u racun na osnovu podataka koje sam poslao preko App ED Srbije 1.aprila!
Ujutru cu opet lepo da posaljem stanje preko App ED Srbije... a oni neka dodju opet 9.maja pa neka me ponovo traze strucnjaci
 
Poslednja izmena:
Te što su dolazili da čitaju strujomere je zaposlio kriminalac iz Novog Sada koji je dobio namešten tender, jer finansira svoje pajtaše na vlasti.
I vi se čudite što je takav haos oko očitavanja?
Dajte bre više, hajde da komentarišemo ovde kako stvari stoje realno, a ne da se iščuđavamo, kao da živimo u nekoj normalnoj državi.
 
Ne moze dva puta... sto te tad nema u njihovom telefonu/sistemu ;)
Tako je bilo kod mene, ja sam moje stanje preko --> ED Srbije aplikacije poslao 1.aprila, a oni dosli 9.aprila da ocitavaju i traze, i traze... ja im lepo kazem moguce da me nema, sto sam ja vec poslao stanje preko ED Srbije itd. A on tvrdi: da mora da me ima ---> na kraju nista otisli strucnjaci
Posle toga sednem u kola i direktno u EPS da pitam jednu zenu koju licno znam godinama... i ona meni lepo kaze: pa ako si poslao prvog preko App onda je normalno da te vise nema u telefonu za ocitavanje :)
Znaci ovi sto dolazili da ocitavaju nemaju uopste pojma sta se desava u EPS :rolleyes:
Obicno svakog prvog u mesecu dolazila je komsinica da ocitava stanje ali vec dva meseca ne dolazi zbog te frke oko agencije, pa zato moraju njihovi strucnjaci iz EPS da dolaze i zato sve to dugo traje...
Sto se tice racuna: 10.aprila mi dosao u app: Uvid u racun na osnovu podataka koje sam poslao preko App ED Srbije 1.aprila!
Ujutru cu opet lepo da posaljem stanje preko App ED Srbije... a oni neka dodju opet 9.maja pa neka me ponovo traze strucnjaci
Dal ce da radi danas aplikacija 1 maj 🤣🤣
Na starom onom sajtu mogo si da saljes kolko oces nikad im nije radilo to,sacu da probam preko aplikacije.
 
Isto poslao, samo meni kad pokusam opet da proverim dal je sve ok, kaze ed broj nije ispravan.

Bezveze je sto sistem nije jos bolji, da se makar dobije potvrda na mejl da je stiglo.
 
Nazad
Vrh Dno