Šta je novo?

Elden Ring

Da, kao neki battle royale, sto je jako tuzno jer fromsoft vec duze vreme reciklira ideje koje su radile, a kamo li ove za koje se hvataju ocajnici.
Mozda ispadne nesto od toga, ali mislim da Mijazaki nije imao nista sa ovim.
I on sam je oprao ruke od ovoga rekavsi da FS radi na nekoliko projekata paralelno, i da neke rezira on a ostale neki drugi ljudi. Slicna izjava kada su radili paralelno Bloodborne i DS2.
 
Da, bas to, znam da rade vise stvari u isto vreme. Meni ovo ne deluje kao neki mega project scope vec kao neka side stvar. Ok ima Elden Ring u nazivu pa su ljudi u hajpu, al kapiram da im nije trebalo mnogo vremena da naprave ovo, cim su novinari igrali ovo je maltene skoro gotovo.

Nightreign is Ishizaki's baby: via an interpreter he told me that he'd been brewing game ideas when president Hidetaka Miyazaki suggested he try directing. He put together the pitch and got a green light. "The one [bit of guidance] that sticks out is that he basically said, 'do it as you please' for this project," Ishizaki says. - Tako da Mijazaki je aminovao projekat a on daj boze radi na necemu originalnijem i boljem.
 
Nastavlja se pad From Software...
Igram Souls igre od 2009te od Demon Souls za Aziju, meni lično je Elden ring najlošija souls igra, nisam je ni završio iako sam ubio nekih 100h.
Ovo je već neko besmisleno uzimanje para, MP souls igra...
Daj bre...
Nek naprave linearnu igru u stilu Dark Souls 1,3 i ne izmišljaju toplu vodu.
Šta je sledeće posle ovog MP naslova FPS Souls igra?
 
Mislim da je mijazaki najavio upravo to - vracanje "manjim" projektima/igrama.
Ja se iskreno nadam nekom novom bloodbournu, narocito zato sto se poslednjih dana sony interesuje za indirektno preuzimanje fromsofta.
 
Nije ER njihova najlošija, već upravo suprotno, objektivno njihova najbolja igra (mada subjektivno - meni lično je to Sekiro). Posle ovakvog vrhunskog kombata u ER ja nikako ne mogu da se vratim starijim igrama, čak ni DS3, koju sam najviše voleo. Problem je samo što treba da se zaustave tu gde su stali u smislu open worlda i da se vrate linearnom sistemu. Iskreno, nakon nekoliko meseci igranja ovog DLC-a, jasno je da je DLC prosečnog kvaliteta, jer je base game ER-a daleko kvalitetniji od DLC-a. Voleo bih takođe da se u budućnosti manu svih ovih novih oružja sa ''svemirskim'' moćima i ostalih ash of war ''overpowered'' bulšita, te da se vrate izvornom mačevanju, jer ako ovako nastave igre će im više ličiti na neku Star Wars franšizu. ***, neka od oružja u ER su toliko stupidno jaka (Blasphemous blade, Darkmoon greatsword, itd...) da igru stavljaju na super easy mod, pa imam osećaj kao da igram ''Moj mali poni'' igru, a ne souls naslov.
 
Heheh pa ti ih nemoj koristiti :D
 
Svako oruzje u ER je jako ako znas kako treba da ga koristis i u kojoj situaciji, tako da te OP ovo OP ono nije mnogo bitno. Jedino istinski broken oruzje je ono Bloodfiend Arm sa nekim nenormalnim bleed statistikama al verovatno je to ispatchovano do sada.

Ako i sledeci projekat bude u duhu ovog Nightreign moze se reci da su skrenuli sa nekog puta al ja verujem da nije tako i da oni radi sigurno na necemu mnogo boljem i ozbiljnijem od ovoga, vreme ce pokazati.
 
To sto pominjete je ono na sta ja kukam od pocetka - stalno rebalansiraju svaku prokletu igru, i nikad ne pogode balans. Isprave par stvari, al *****u neke druge, i tako u krug sa svakim novim patchom.
Za otvoreni svet se ne slazem, jer evo igram Bloodbourne ovih poslednjih mesec dana i toliko je malecni nekako u odnosu na ER (i to bez DLC-a) sto mozda ne bi bilo toliko lose da brate nemas svuda hodnike i lavirinte samo. Sve neki uski putici, da slucajno ne zalutas ili zaobidjes nekog protivnika. BB je sjajan, najatmosfericnija fromsoft igra by far, ali su ona oruzja sva ista nekako, a koristio sam ih vala sva.
Njihova nova igra bi mogla da bude manja od ER bez problema, ali ne minijaturna kao BB ni slucajno. Isto da malo odj**u sa onim bullshit bossovima sto em cheatuju sa hitboxom, em su pokriveni iz svakog moguceg ugla, em ti daju 3 mikro sekunde vremena da zadas neki udarac jer naravno - njihova stamina je beskonacna.
I da odmore malo od tog srednjevekovnog settinga, dojadise nam oni armori, i stitovi jos pre 3 njihove igre.
 
Heheh pa ti ih nemoj koristiti :D
Trudim se, ali nekad ne mogu da odolim, naročito kada su u pitanju zmajevi, Godskin duo i slični bossovi;)
Svako oruzje u ER je jako ako znas kako treba da ga koristis i u kojoj situaciji, tako da te OP ovo OP ono nije mnogo bitno. Jedino istinski broken oruzje je ono Bloodfiend Arm sa nekim nenormalnim bleed statistikama al verovatno je to ispatchovano do sada.
Nije baš tako, neka oružja su zaista prejaka u odnosu na druga. Možeš ti recimo na Claymore da staviš najOP ash of war, biće to S tier oružje, ali nikad neće moći da parira oružjima kao što su Guts greatsword, Blasphemous blade i Darkmoon greatsword, koja su S+++ tier
I da odmore malo od tog srednjevekovnog settinga, dojadise nam oni armori, i stitovi jos pre 3 njihove igre.
Pa bolje da mi stavljaju taj srednjovekovni armor i mačeve, nego ove pe.erske mejdževe u suknjicama što kukavički iz daljine iz njihovog hari poter štapića ispaljuju vanzemaljske lasere;).
 
 
 
Pa bolje da mi stavljaju taj srednjovekovni armor i mačeve, nego ove pe.erske mejdževe u suknjicama što kukavički iz daljine iz njihovog hari poter štapića ispaljuju vanzemaljske lasere;).
Е мој пријатељу... Нема више јунаштва, сад те неки нато Харији у сукњицама гађају са 5000км даљине и 10км висине...
 
Mislis kao Radovan (pre no sto postane konzorcijum) sa onim njegovim strelama?
 
Стреличар је класичан пијун.
 


Hidetaka Miyazaki, the renowned director behind titles like Dark Souls and Elden Ring, is not directly involved in the development of "Elden Ring: Nightreign."
The project is led by Junya Ishizaki, who previously served as the battle director for Elden Ring. Miyazaki entrusted Ishizaki with the direction of this new game, offering him the advice: "Do it as you please."Ishizaki viewed this opportunity as a chance to explore new directions for FromSoftware, moving beyond their traditional Soulslike formula.
He aimed to challenge both himself and the company by building something new while utilizing the expertise cultivated from previous titles."
Elden Ring: Nightreign" is a standalone co-op action survival game set in the Elden Ring universe. It features three-player cooperative gameplay, enhanced movement mechanics like wall-climbing and spectral animals for traversal, and a dynamic day-night cycle where players must survive for three in-game days. The game is scheduled for release on May 30, 2025, across multiple platforms, including PS5, PS4, Xbox Series X|S, Xbox One, and PC.
 


Izlazi 30 maja i kostace 40 dolara, a bice i deluxe od 55 dolara gde ce biti DLC sa nekim dodatnim bossovima. Meni je ovo prilicno skupo za nesto sto je 90% reciklirano iz ER koji je koliko se secam kostao 60 dolara na izlasku a bilo je ogromno. I ovo ce biti za " iskusnije " Elden Ring i souls igrace koji vise vole PVP aspekt, koji znaju kako da efikasno raspolazu sa svime sto imaju na raspolaganju i kako da prave bildove. Da bi ovo funkcionisalo nekako morate imati jos minimum dvoje ljudi u svom okruzenju koji su nieche souls igraci ako mislite da prezivite, tako mi deluje. Sa strancima je velika kocka...
 
Ne volim PvP, igranje s neznancima i davanje tolikih para za reciklovane assete pa ću ovo da preskočim...
Plus, day 1 (?) DLC sa praktično isečenim sadržajem da bi se prodao odvojeno je funjarska praxa. Bandai Namco se mnogo osilio, sve su više pohlepni...
 
PvP je pun napaljenih Tryhard likova, min/max build freakova, noobovskih VPN/lagera kineza koji žele da pobede po svaku cenu...ali brate, igranje PvP-a te načini vrhunskim ''souls'' igračem, ništa nije teže nego igrati protiv živog lika u Colosseum Areni.
 
Ma meni i dalje smeta lag u borbama. Koja souls igra po redu i to je izgleda neresiv problem.
Naravno situacija je daleko bolja nego pre, al i dalje nije to to.
 
Ma meni i dalje smeta lag u borbama. Koja souls igra po redu i to je izgleda neresiv problem.
Naravno situacija je daleko bolja nego pre, al i dalje nije to to.
Lag je najvećim delom kada igraš protiv kineza, koji igraju preko VPN-a, zato i ima laga. Situacija se rešava tako što odmah na steamu blokiraš igrača koji ti je lagovao, tako da te matchmaking ubuduće neće više spajati sa njim. Ja nikad nikog pre ER nisam blokirao na steamu, sada ih imam na stotine blokiranih, to su uglavnom sve kinezi.
 
Mislim da je do net koda. Ili mozda do loseg neta suparnika. Imao sam skoro lag free borbe i na kraju se teleportuje za critical hit, sto je postalo normalno samo u souls igrama. Zato su i ovaj novi dlc uradiki kao coop.

Dakle neka vrsta battle-royala je. Troje u timu i gazite 3 "dana" protivnike i bossove dok se dostupna mapa smanjuje. Gomilaju se rune za budzenja skilova.

 
 
 
Nemam pojma hoću li kupiti ovo, sačekaću utiske.

Inače imam preko 3000 sati u Eldenu, od toga dobar dio PvP. Ni u jednoj drugoj igri nemam ni približan broj sati.
 
Mene samo zanima kakvo će da bude solo. Iskreno se nadam da ću moći da igram i tako
 
Imali sta zanimljivo u ovoj i slicnim igrama sem Boss fight-a ? Sta se desava izmedji, da li ima nekog istrazivanja u otvorenom svetu, nekih sporednih zadataka, kakva je gameplay mehanika van tih Boss fight momanata ? Imali tu sta da se igra, ili se sve svodi na to kako pobedeti u tim glavnim borbama.
 
Imali sta zanimljivo u ovoj i slicnim igrama sem Boss fight-a ? Sta se desava izmedji, da li ima nekog istrazivanja u otvorenom svetu, nekih sporednih zadataka, kakva je gameplay mehanika van tih Boss fight momanata ? Imali tu sta da se igra, ili se sve svodi na to kako pobedeti u tim glavnim borbama.

Ne da ima, nego je po meni otvoreni svijeta Elden Ringa nešto najbolje što je gejming dao do sada, uz Witchera 3. Nema toliko side questova (što meni ne smeta jer je većina dosadna u open world igrama) ali ima baš dosta sadržaja i materijala za istraživanje.

Potpuno suprotno od npr Wukonga koji se svodi na boss fight i zato je meni ta igra daleko iza Eldena. Čak i Dark Souls 3 ima dosta sadržaja između bossova iako je igra kao igra linearna.
 
^
Nisam igrao, a svuda gde se govori o igri baca se akcenat na bossove... Misili i to je bolje nego smarajuci gameplay u gomili igara otvorenog sveta sa mlakim izazovom. Recimo bas pomenuti Witchera 3 odlicna je igra, fali samo malo tezine, sto su dodatno sveli na nivo banalnog u Cyberpunk 2077 gde je sve odlicno sem sto su borbe prelake.
Nista onda ce se igrati ovaj Elden Ring, jer to je prava stvar da ima sta da se radi u tom otvorenom svetu, a da boraba i zadaci imaju gradaciju od laganog do zaista teskog, da ima nesto sto motives da se gine po 100x u borbi sa bossovima kako bi se krenulo dalje u nove izazove a ne kao Wukong koji nema bas puno smisla sem u boss fightu. Vidim da cesto dobija neki novi sadrzaj tako da izgleda da vredi.
 
Ne bih da budem pretenciozan, ali Elden Ring je možda i najbolja igra od 2020-te pa na ovamo...
 
Nazad
Vrh Dno