Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Stigao SMS za avista stednju, otvorim nova dva racuna da prebacim sutra i uocim da postoji jedno privremeno "glupo ali radi" resenje da se sakrije vidljivost stednih racuna.

Samo 3 prva stedna racuna su vidljivi, a za ostale mora da se pritisne "Prikazi vise".

Stoga, otvori se 3 praznih avista racuna (nebitno kojih), stavi naziv nesto na slovo A npr. (u sustini nebitno, samo da abecedno bude ispred naziva bitnih racuna) i posto za prikaz ostalih mora da se ide na "Prikazi vise", nikad nece biti vidljivi po otvaranju aplikacije.

Probao sam da prebacim 1 dinar na stari racun da proverim hoce li da podigne redosled na racun sa poslednjom transakcijom i nije.

Eventualno redosled ide po redosledu otvaranja od najnovijeg ka najstarijem ali u sustini nebitno je, otvore se 2 bitna racuna pa 3 nebitna i to je to.

Tako da eto jednog glupog resenja za jos gluplji problem.
 
Nisam toliko strucan za UI/UX, ali promena jednog integera sa "3" na "0" i dropdown tekst preimenovan sa "Prikazi vise" u "Prikazi" bi ovo resio za 5 sekundi, laicki razmisljam.

Smorio sam s ovim ali ne mogu da verujem da je ovo toliko tesko.
 
@Lanikor moraš da shvatiš razloku između teško/neznanja i onda si ušao u srž problema Yettel IT stručnjaka i programera. :D Mislim da je glavni problem što neke stvari ne rade kroz detaljne testove, već nešto dodaju/isprave i odmah puste kroz novu verziju. Logično bi bilo da testiraju sve funckije, pa i tu koju su dorađivali i tek tada puste kroz ažuriranje...
 
Nema to veze sa znanjem ili neznanjem, nego je cinjenica da se prioritizuju neke leve stvari dok ovako strceca stvar stoji i bode oci svima.

Taj ko "usmerava" resurse jedini to ne vidi kao bezbednosni problem a ironija je jos veca u cinjenici da su sve novine uvedene zbog povecanja bezbednosti korisnika.
 
Јел имао још неко данас проблем са дуплирањем трансакција плаћене дином? Мени дуплирали услугу плаћену дином преко е-управе
 
Da li mogu da se koriste Moneyget bankomati i da li su i oni besplatni za BankMax paket?
 
Da li je dovoljno samo da kliknem na ovo sa slike - da bi mi od prvog Maja paket automatski bio promenjen sa BANKMAX na LITE?
Ili je obavezno da se promena odradi preko nove Yettel-ove mobilne aplikacije?
 

Prilozi

  • LITE.jpg
    LITE.jpg
    272.2 KB · Pregleda: 55
Da li je dovoljno samo da kliknem na ovo sa slike - da bi mi od prvog Maja paket automatski bio promenjen sa BANKMAX na LITE?
Ne. Potrebno je i da prihvatiš ponudu nakon što to klikneš.
Ili je obavezno da se promena odradi preko nove Yettel-ove mobilne aplikacije?
Nije obavezno. Tražio sam preko web-a da bi mi išlo od 1. zbog promocije i promena je obavljena tek pridveče.

Zahtev možeš da otkažeš i u Opcije/Moja banka pa pri dnu Moje prijave ili tako nešto
 
Jel ima neko ideju zašto i kako zaobići problem? Majka koja ima 73 godine je imala godinama kreditnu karticu, koristila je normalno. Nikada nije imala nikakve dugove ili pravila bilo kakve probleme. Onda je istekla. Nismo videli mail. Sada već godinu dana aplicira za novu i stalno je odbijaju. Zvao sam banku. Kažu da proba sa manjim iznosom, kasnije itd. Probali više puta i odbijaju je opet. I to bukvalno 30 sekundi posle podnošenja zahteva. Dakle neki automatizovani proces je odbija. Jel to zbog godina ili šta? Ako je zbog godina zar to nije malo diskriminacija? Da li bi pomogao neki advokat? Razmišlja i da zatvori račun. Verovatno bi joj tada odobrili...
 
@Bad Habbit da li si probao sa podnošenjem zahteva preko Yettel web? Na Mobi webu se automatski odbija. Kada sam podneo na Y, uzeli su izveštaj iz kb pa odbili.
 
zovi call centar/ svarti do poslovnice yettela
 
Jel danas treba da stigne EPSov račun na klik, kada izaberem Kraljevo uopšte ne piše datum izdavanja?
 
E, jedno upozorenje za sve - vodite računa sa njihovim kreditnim karticama, jer mogu da vam ukinu limit uz jako kratak rok dospeća.

Ja sam pre neke 3 godine uzeo karticu, bio sam preduzetnik sa isplatom sopstvene zarade. Limit je bio nešto preko pola miliona. U međuvremenu mi se situacija promenila, te sam zamrznuo agenciju. Da napomenem da nikada nisam ulazio u minus, već sve svoje obaveze regulisao redovno.

Stigao mi pre mesec dana email/sms da, ako ne prosledim neophodnu dokumentaciju kao dokaz o zaposlenju, limit kartice će mi biti ukinut i sva dugovanja će biti dospela. To je nepuna 3 meseca između obavetšenja i roka dospeća celokupnog duga.

Sreća u nesreći je što sam ja, van toga, uspeo da eliminišem ceo dug nekoliko dana pre dobijanja poruke. Šta sa ljudima koji imaju na kartici dug po 300-400.000din, a dobiju tako kratak rok dospeća? Meni je ovo bilo jako opominjuće, da nikada više ne uzimam neke njihove kreditne proizvode u budućnosti.

btw jeste uspeli da povežete njihovu debitnu karticu i Google Pay na satu? Radilo mi je bez problema na Apple Watch Ultra, ali sada neće na Samsung Galaxy Watch Ultra (kaže poruka da kontaktiram banku).
 
btw jeste uspeli da povežete njihovu debitnu karticu i Google Pay na satu? Radilo mi je bez problema na Apple Watch Ultra, ali sada neće na Samsung Galaxy Watch Ultra (kaže poruka da kontaktiram banku).

Da li ti u aplikaciji na satu stoji kartica kao zamagljena nakon pokušaja povezivanja? Mora da se pozove korisnički servis. Ja sam uspešno to uradio dan pred državni praznik koji je bio nedelja, tako da vrlo verovatno možeš i danas to da uradiš.
 
Ne, na satu se ne pojavljuje nijedna kartica - ima samo + da se doda nova kartica i proces nastavi na telefonu, ali onda na telefonu ne dozvoljava da dodam tu karticu na sat.
 
Ne, na satu se ne pojavljuje nijedna kartica - ima samo + da se doda nova kartica i proces nastavi na telefonu, ali onda na telefonu ne dozvoljava da dodam tu karticu na sat.

Onda je problem verovatno u boldovanom. Verovatno imaš 10+ sajtova/aplikacija gde ti je kartica prijavljena za recurring payment. Dakle, ili moraš ti da izbrišeš karticu sa sajtova/aplikacija dok ne dođeš do 9 ili to može agent banke preko telefona uz tvoje odobrenje to da uradi, zatim ponovo dodaš karticu na sat i agent ti odobri. Sve možeš u jednom pozivu da završiš. Nakon što dodaš karticu na sat, ponovo možeš da prijaviš karticu na sajtove sa kojih si je izbrisao.

Zvao danas, aktivirao obe kartice telefonom. Prijatno iznenađen da je moglo u nedelju. Za debitnu karticu je bio problem zato što je bila prijavljena/sačuvana na 10+ servisa. Agent mi je rekla da je politika Mastercarda da digitalni novčanici moraju biti u prvih 10 prijavljenih servisa. Pošto sam imao samo 10, dao sam joj dozvolu da obriše jedan, zatim sam ponovo uneo karticu u Google Pay na smart watchu i zatim je ona odobrila. Eto, ako neko ima nekad problem prijavljivanja kartice u digitalne novčanike, da zna da je ovo moguć razlog odbijanja. Nakon što izbrišete ili vam agent izbriše sačuvane kartice sa nekog sajta, možete ubaciti karticu u digitalni novčanik, a zatim ponovo dodati karticu na tom sajtu, ukoliko želite.
 
Probaću, hvala.
 
jel moze ova njihova besplatna dina kartica da se koristi na benzinskim pumpama i po supermarketima?
 
jel moze ova njihova besplatna dina kartica da se koristi na benzinskim pumpama i po supermarketima?
Može svuda u Srbiji. Ako terminal odbije beskontaktno plaćanje, potrebno je umetanje čipa i unošenje pina (definišeš svoj u aplikaciji).
 
ah, *** 5 godina imam ovu karticu i sad saznam ovo, mislio sam da je samo za internet, kao intesina visa internet
 
Da li je nekom stigao Račun na klik za struju (Bgd)? Odavno je vidljiv na portalu, ali ga i dalje nema u aplikaciji.
 
Nazad
Vrh Dno