Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Kad se setim mučenog MOVE boxa pri kraju ugovorne obaveze... Ne znam je li koincidencija ili ne ali posle silnih ubacivanja kanala, uglavnom regionalnih, box je počeo da trokira nenormalno i gotovo svakodnevno (kočenja, zakucavanja, auto-reseti...).
Ovaj sad klinac već dve nedelje (negde od te najave preraspoređivanja kanala) je nekako dodatno usporen. Ona brza lista kanala (ili kako se već zove) sa leve strane ekrana se sporo javlja (skoro 10 sekundi treba), prebacivanje je sporije i češći auto-reseti (uglavnom uzrokovano pomeranjem klizača tokom premotavanja) kao posledica totalnog usporenja i blokade na kraju. Da ne bude na kraju gušenje od prevelike količine kanala koje ne može da svari (poput MOVE boxa), ipak im je isti hardver, ne?:)
MOVE box je imao kategoriju omiljenih kanala ali mi to nije bilo najsrećnije rešenje jer odabrani kanali jesu bili odvajani ali su zadržavali svoje inicijalne pozicije. Numeracija po želji je moja želja.
I na kraju, koliko to zapravo kanala ubacuju? Da ne bude "izbacili smo "privremeno" ovih tuce ili više kanala da bi ubacili UM kanale".
 
Od toga kada će nam stiči novi kanali i koji će to kanali tačno biti mene više zanimaju radovi na samoj platformi. Da se ista unapredi, poboljša i učini boljom i stabilnijom.

Ne znam šta se podrazumeva pod "unapređenjem i sređivanjem" platforme? Koju iz Yettela najavljuju da ćemo uskoro dobiti? Šta konkretno? Da li podrazumeva samo dodavanje novih kanala i menjanje rasporeda (rednih brojeva) postoječim kanalima ili će i sama platforma (box aplikacija) dobiti neke promene u interfejsu i u radu? Jesu li te promene samo dodavanje novih opcija-mogućnosti i unapređenja sadašnjih ili će biti većih promena u samom radu i funkcionisanju platforme, kao i vizualnih promena po pitanju skroz drugačijeg menija, drugačijeg interfejsa, drugačije organizovanosti menija itd.?
Šta ako mi se (ili bilo kome od nas) takav novi interfejs ne dopadne, kako bude funkcionisao rad aplikacije? Ako bude previše drugačiji i različit od sadašnjeg ili ako bude ličio na one več viđene sa Supernove, Oriona i sl. ili ako bude zahtevao ponovno navikavanje i provaljivanje kako šta radi i funkcioniše (problem za starije i manje tehnički potkovane korisnike)?

Kao što su se neki odlučili za Yettel zbog kvalitetnog interneta ili ponude kanala, tako su se možda neki opredelili-odlučili za Yettel baš zbog interfejsa box aplikacije koju su videli u poslovnicama pa im se isti dopao po pitanju izgleda i funkcionalnosti-organizacije menija (bez obzira što ima puno nedostataka, ali to se tolerisalo jer je platforma nova i sveža, verovalo se da će vremenom napredovati itd). Ukoliko se interfejs bude drastično promenio hoće li to biti razlog za raskidanje ugovora jer više neće biti to ono zbog kojeg su se neki opredelili za Yettel ili im je komplikovano ponovno privikavanje na drugačije korišćenje i drastične promene u radu same platforme?
 
Uvodi se novo rešenje za TV, ne "unapredjenje" postojećeg, kao i što sam najavio pre par meseci.
Pozdrav
 
Zašto si još uvek kod njih, kao i ostali? Imao si druga dva izbora do skoro. Pakao, koji plaćaš? Stvarno mi nije jasno, ništa drugo.
 
Opcije su bile SBB, MTS, Supernova.
Supernova je bio poslednji davalac usluga a po isteku su ponudili 50% popusta pa prvi mesec i 23 meseci puna cena. MTS dao istu "ponudu". Najviše je moglo ispod stola 6 meseci upola cene, možda je moglo i bolje ali nisam hteo da čekam poslednje sate UO već sam dogovorio sa Yettelom pa se posle i nisam javljao na potencijalne ponude za produženje.
SBB nisam izabrao jer nije imao Arene koje su bitne mom starom a i cena mi nije bila po volji.
Najnižu cenu i, po komentarima, stabilan net dobre brzine ali i problematičnu TV uslugu je ponudio Yettel. Da li sam mogao bolje da prođem/izaberem u datom trenutku, ne znam. Nameravao sam da ostanem na SN ali me nisu obasipali nekom pažnjom. A vreme je isticalo pa sam morao da presečem. I načinio sam izbor sa kojim živim. To je to, manje-više.
A1 se uselio u zgradu pre koji dan. Stavili svoje nalepnice na SBB kanalice, ne znam jesu li ih preuzeli ili šta je tačno u pitanju. Kako god, nude skoro identično što i Yettel što se brzine, kanala i cene tiče. Ne znam, za manje od godinu dana ističe UO ali bih radije da ne budem ja taj prvi koji će da se opeče.:);)
 
Rekoh ja da smo obrali bostan :)

Taman je postala polupristojna, sad će opet od nule neka sprdačina.

Ako bude kao Yettel Bank aplikacija, ja mislim da ni davanje 12 meseci besplatno postojećim korisnicima neće biti dovoljno...
Pa ja se nadam da su nešto naučili do sad i da su bar nešto pročitali šta se ovde pisalo...
 
Ih, lako je pročitati, mnogo teže je zanemariti svoj ego da se najbolje zna šta korisnici žele.
Pozdrav
 
Pa ja se nadam da su nešto naučili do sad i da su bar nešto pročitali šta se ovde pisalo...
Nada umire poslednja :)

Oni jesu čitali, čak su i dosta stvari ovde spomenutih implementirali - problem je KAKO su implementirali i KOLIKO im je trebalo.

Činjenica je da se razvoj platforme radi negde, reklo bi se daleko, da užasno dugo traje komunikacija i prosleđivanje informacija, da razvoj nije kontinualan nego se taj tim angažuje po potrebi - sve je to već viđeno, mnogo puta, u raznim drugim sferama tehnologije.

Ako opet ista ekipa nastavlja dalje - još 2 godine beta testiranja nam ne gine. Ako je ekipa promenjena, ako je taj famozni e& zaista vlasnik i sad nešto odlučuje i dovodi neku svoju ekipu - imamo i čemu da se nadamo.

Iskreno, već sam pisao - meni je ova platforma jako dopadljiva, ideja da TV program bude sortiran po kategorijama je sjajna, ali bez ekipe koja će na tome raditi 24/7, ne treba mnogo očekivati.

Opet kažem, Yettel TV mi je, bez obzira na sve to, sasvim OK (za ovu cenu) - ali iskustvo sa Yettel Bank-om je tragično i nimalo ne obećava.

PPF se pokazao kao jako loš i vlasnik i menadžer. Videćemo kako će biti u budućnosti.
 
Jedno pitanje pošto sam korisnik yettela od pre par dana-da li na njihovom boxu radi eon aplikacija da potražim negde kod?
 
Pozivam nekog iz kompanije da se javi sa najnovijim informacijama, ovde. Koliko vremenski jos. Nije ovo drzavna tajna ni posao u rudniku. Bilo bi fer prema svima nama.
 
Radi eon na svim provajderima sada. Uzmite od nekoga aplikaciju ili uzmite u sbb-u samo eon
 
Jel ima neko problema sa mobilnom aplikacijom? Hteo sam da ispratim F1 kvalifikacije ali mi prijavljuje gresku. 1000022824.jpg
 
Nazad
Vrh Dno