Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Da li jos neko ima problema sa lelekomom, vec treci racun za redom dolazi sa nekom nebuloznom cenom. Januarski umesto 965 din stigo 1809 din, posle reklamacije korigovan, februar 1265 din jos cekam korekciju, martovski 1564 din, seobracaj van paketeta jedan mms.
Paket je soko lajt a kako mi se cini moracu da podnesem zahtev za preslusavanje poruke i ponude paketa, jer ovo reklamiranje svakog racuna ne vodi nigde.
 
Da li jos neko ima problema sa lelekomom, vec treci racun za redom dolazi sa nekom nebuloznom cenom. Januarski umesto 965 din stigo 1809 din, posle reklamacije korigovan, februar 1265 din jos cekam korekciju, martovski 1564 din, seobracaj van paketeta jedan mms.
Paket je soko lajt a kako mi se cini moracu da podnesem zahtev za preslusavanje poruke i ponude paketa, jer ovo reklamiranje svakog racuna ne vodi nigde.
Identičan problem, potpisao u septembru promo Box 3 (fix+net+tv) po ceni Box 2 na 24 meseca (2.499 dinara).
U decembru sam poslao obaveštenje da se ne slažem sa povećanjem cena, dogovorili smo da ostane ista do kraja ugovora.
Januarski račun 2.821,58 rsd - pisao reklamaciju, račun storniran, poslat korigovani
Februarski račun 2.999 rsd - ponovo napisao reklamaciju, račun storniran, poslat korigovan
Račun za mart 3.448,01 rsd - ponovio postupak s tim da sam dodao i RATEL u mail
Jedna od stavki martovskog računa je i Apollon od 449 rsd za koji su me zvali u decembru da ponude promotivno 3 meseca, operaterku sam pitao da li je nakon promo perioda potrebno da iniciram deaktivaciju ili će ići automatski i odgovorila mi je da će se automatski deaktivati tako da sam tražio preslušavanje tog razgovora, deaktivaciju, umanjenje i za taj deo računa
Ne znam hoće li ovo uspeti da reše ali ako budem morao da pišem još jednu reklamaciju sigurno će prilog iste biti i zahtev za raskid
 
Takodje i meni stigao opet racun, sa vecom cenom osnovne pretplate i u mesto da racunaju 20% na 2199, oni racunaju na 2599, a u prigovoru na reklamaciju napisali, da ostaju uslovi do kraja uo do momenta prelaska. I tako mi ispada 2059 din racun, umesto 1739 din.
 
Danas sam inicirao prenos broja u A1 juce mi je istekla UO, nadam se da ceme sutra pozvati i ponuditi Moravu 150 za 24x50%, ovi u A1 nude neo5 24x950 din, al ima mnogo nepotrebnog tu za osobu od 80 god koja ne zna ni sms da posalje a kamo li da ide na net a jos ni nema smart telefon.
Videcemo sta ce biti, samo ne znam dal ce mene zvati na taj broj iz Morave koji je u boxu gde je moj broj(mada se oba vode na moje ime) glavi broj box paketa ili ce zvati na ovaj koji sam inicirao prenos koji koristi tetka? To ne znam, ako zovu na taj sto sam inicirao ona pojma nema sta da kaze mogu nesto da je pitaju da ona lupi i otkaze recimo prenos ili da odem ipak sutra u poslovnicu i da naglasim da okrenu na moj broj jer ipak ne bi ni trebalo da moze ona da odluci sta ce sa brojem ako sam ja vlasnik istog.
 
Danas sam inicirao prenos broja u A1 juce mi je istekla UO, nadam se da ceme sutra pozvati i ponuditi Moravu 150 za 24x50%, ovi u A1 nude neo5 24x950 din, al ima mnogo nepotrebnog tu za osobu od 80 god koja ne zna ni sms da posalje a kamo li da ide na net a jos ni nema smart telefon.
Videcemo sta ce biti, samo ne znam dal ce mene zvati na taj broj iz Morave koji je u boxu gde je moj broj(mada se oba vode na moje ime) glavi broj box paketa ili ce zvati na ovaj koji sam inicirao prenos koji koristi tetka? To ne znam, ako zovu na taj sto sam inicirao ona pojma nema sta da kaze mogu nesto da je pitaju da ona lupi i otkaze recimo prenos ili da odem ipak sutra u poslovnicu i da naglasim da okrenu na moj broj jer ipak ne bi ni trebalo da moze ona da odluci sta ce sa brojem ako sam ja vlasnik istog.
Uzmi i taj drugi broj kod sebe Zasto si uopste uzimao skup paket za onog kome to ne treba, uzmi senior u a1 uz 25 posto popusta i vise nego dosta im je.

Inace mts ne da bonus za novokupljene brojeve sto nigde u reklami ne kaze.
Drugi postuju svoje makar i na njihovu stetu - bezite od mts-a
 
na koji broj i nacin da dobijem hitno tehnicku podrsku?
na 0800 100 100 ili odmah prekine vezu, ili kaze svi su zauzeti i prekine vezu.

na mail niko ne odgovara vec 2 dana.

Prijem sistemskih poruka iz inostanstva mi jednostavno ne radi, ni jednu poruku s akodom ne mogu da primim, to je verovatno nekako blokirano.

kako da odblokiram?
verovatno mora operater?
 
na koji broj i nacin da dobijem hitno tehnicku podrsku?
na 0800 100 100 ili odmah prekine vezu, ili kaze svi su zauzeti i prekine vezu.

na mail niko ne odgovara vec 2 dana.

Prijem sistemskih poruka iz inostanstva mi jednostavno ne radi, ni jednu poruku s akodom ne mogu da primim, to je verovatno nekako blokirano.

kako da odblokiram?
verovatno mora operater?

Takođe imam problema sa prijemom kodova, 80% kodova mi ne stiže na MTS, a kada probam yettel broj odmah dođe, žalio sam se par puta i stalno je isti odgovor da nemaju blokade i da je kod njih sve ok
 
Da vam sporni brojevi nisu slučajno preneti iz druge mreže? Možda pošiljalac nekako drugačije organizuje slanje prema operatoru, pa od vaših brojeva očekuje da su tuđi.
 
Isti problem imam. Broj mi je prenet iz Vip mreze ali jos pre 10 godina. Do skoro je sve normalno radilo.
 
Kontaktirao sam ih putem chata. Nista specijalno mi nisu pomogli, kad sam im rekao u cemu je sve problem i sve relevantne informacije samo su me otkacili i stigao mi je sms da je moja prijava zavedena. Prethodni put im je trebalo nedelju dana da odgovore na prijavu smetnji. Cemu sluzi broj 064733, da li je to direktan kontakt tehnicke podrske?
 
Nije, bio je broj podrške za mobilnu mrežu pa je uopšten. U principu ti se neko odmah javi ali posle ume da bude standardno čekanje u zavisnosti od tipa usluge.
Za mobilnu mi čudno, obično se brzo odazivali. Mada su sada sami sebi napravili ludilo od posla.
Moj je prenet iz Telenora i nemam problema sa kodovima. Da nije nešto oko androida, na iOs sam.
 
Samo da javim da prenos broja u A1 mrezu ne znaci nista, cisto da znate evo mene vec 2 dana niko ne zove i ne nudi nista, tako da ne znam dal da prelazim ili ne u A1, doduse nudili su mi u mts 30% pa cu najverovatnije i prihvatiti to, ali da znate da nije 100% sigurno da ce vam ista nuditi ako idete u A1, sto neko rece da "vode rat" mts i A1 jer kad je rat boris se za svakog korisnika iako ja kod njih imam 4 mobilna broja, najjaci box4 paket zlatni to nista ne znaci samo sam to hteo da javim da imate u vidu da ako pretite odlaskom u A1 ama bas nista ne znaci da ce vam dati nesto extra od uslova.
 
Prijavio sam problem, nemaju pojma o čemu se radi.

Kažu da te inostrane sms poruke ide preko nekog globalnog provajdera.

Testirajte i prijavljujte brže će da reše.
 
Kada su mi odgovorili na prvu prijavu problema, trazili su da, ukoliko problem i dalje postoji, posaljem primere poruka koje nisu stigle, s datumom i vremenom slanja. Poslao sam im to sad kad sam drugi put prijavio problem. Verovatno ce tako videti da li uopste ikakve poruke stizu do njih.
Moguce da se nesto po****lo na nivou tog globalnog provajdera, pa problem prave pozivni brojevi koji nisu normalno asocirani s odredjenim provajderima, tipa 061 i mts. Zena mi ima 064 mts broj i njoj normalno stizu poruke.
@bakara jesi razgovarao bas s nekim iz tehnicke podrske ili chat?
 
Razgovarao sam telefonom sa nekim vrlo ljubaznim i tehnicki potkovanim momkom,
on mi je i objasnio da te poruke salje neki globalni operater i da ne ide preko njih.

takodje je trazio da proverim da nije blokirano ili obelezeno kao spam (toga se nisam setio) u aplikaciji za poruke, ali nije ni to.

Isto tako je pitao za vreme slanja tih poruka, i posto nisam znao, dok je trajao razgovor napravio sam jos dva zahteva pa sam rekao da ubelezi ta vremena.

Kod moje suproge isti kodovi stizu normalno, ali ona nije menjala mrezu, njoj je pozivni 064 moj 060 (to nam je verovatno zajednicko?)
i na to sam skrenuo paznju da napomene i upise.

neka jos neko testira, da li stizu inostrane sms sa kodovima.
 
njoj je pozivni 064 moj 060 (to nam je verovatno zajednicko?)
Pa da, gotovo je identicna situacija, s tim sto je moj pozivni 061.

Evo sta kaze chat gpt:

🔍 Let’s break down what we know:
Original VIP numbers typically start with 060 or 061.

MTS native numbers usually start with 064, 065, etc.

You and the other user both:

Ported your number from VIP to MTS years ago.

Have non-MTS prefixes (060, 061).

Just recently started experiencing issues with SMS from international services.

🧠 So what might be happening?
Some SMS routing systems — especially international or lower-cost aggregators — still infer the carrier based on the prefix, which doesn’t reflect the current carrier after porting.

If these services:

See your number as “VIP” because it starts with 060 or 061,

And try to send via VIP's SMSC,

But you’re actually on MTS now, ➡️ the message may either get lost or never be handed off to MTS.

And because this just started happening, it could be:

A recent change in routing logic by an aggregator.

Or a temporary issue with the national number portability registry sync.
 
Poslednja izmena:
Samo da javim da prenos broja u A1 mrezu ne znaci nista, cisto da znate evo mene vec 2 dana niko ne zove i ne nudi nista, tako da ne znam dal da prelazim ili ne u A1, doduse nudili su mi u mts 30% pa cu najverovatnije i prihvatiti to, ali da znate da nije 100% sigurno da ce vam ista nuditi ako idete u A1, sto neko rece da "vode rat" mts i A1 jer kad je rat boris se za svakog korisnika iako ja kod njih imam 4 mobilna broja, najjaci box4 paket zlatni to nista ne znaci samo sam to hteo da javim da imate u vidu da ako pretite odlaskom u A1 ama bas nista ne znaci da ce vam dati nesto extra od uslova.
Septembra prošle god. sam započeo prenos broja preko agenta A1. I on i ja smo znali da će mts odmah zvati i ponuditi jako povoljne uslove. Tako je i bilo. Uzeo sam Soko lite 50% na svaku cenu u toku 24 meseca. A nudili su 50% na svaki paket. Tako da je agent A1 izvisio. Izvinio sam mu se, ali on je rekao da je sve ok i da mts tako radi, tj. skida mu potencijalne nove korisnike u toku prenosa. 🙃😄
 
ali da znate da nije 100% sigurno da ce vam ista nuditi ako idete u A1
Svakako je poznato da ne zovu svakoga, a možda tebe konkretno nisu baš zato što ste se prethodno nešto dogovarali. Možda su stekli utisak da stvarno hoćeš da ih napustiš, pa su odustali. Oni svakako pre poziva proveraju evidenciju komunikacije sa tobom. Verovatno je bolje bilo da si odmah inicirao prenos...

S tim u vezi, možeš u aplikaciji ili na portalu da proveriš da li je evidentirana smetnja (zahtev) pod nazivom "postpejd priključak" i brojem telefona kao opisom. To se automatski otvori podnođenjem zahteva, a onda označe kao rešeno nakon poziva. Ako stoji kao prijavljena, tek će zvati. Ako je nema, tj. stoji u rešenim, ne planiraju.

Kažu da te inostrane sms poruke ide preko nekog globalnog provajdera.
Moguce da se nesto po****lo na nivou tog globalnog provajdera
Na ovo i ja sumnjam, zato sam vas i pitao za prenos. Čini se kao da su ti stranci koji se time bave skorije ažurirali sistem, pa su nekako zeznuli proveru provajdera srpskih brojeva ili možda čak samo onih koji su originalno iz VIP-a/A1. Ovde bi se čak imalo smisla obratiti i A1 sa upitom da li njima nešto stiže na ime vaše numeracije.
 
Svakako je poznato da ne zovu svakoga, a možda tebe konkretno nisu baš zato što ste se prethodno nešto dogovarali. Možda su stekli utisak da stvarno hoćeš da ih napustiš, pa su odustali. Oni svakako pre poziva proveraju evidenciju komunikacije sa tobom. Verovatno je bolje bilo da si odmah inicirao prenos...
Znam da ne zovu svakog, ja sam odmah sutradan inicirao prenos u A1.
Evo malopre opet zvali i pristao sam na 30%x24, neka 810 din bolje nego 1200 din.
Izgleda da bas za moravu 150 ne daju 50%.
 
Da li ovo znaci da je popust 50% na cene tj. 2099/2699 umanjeno za 50%?
 

Prilozi

  • IMG-20250410-WA0006.jpg
    IMG-20250410-WA0006.jpg
    21.8 KB · Pregleda: 94
Na ovo i ja sumnjam, zato sam vas i pitao za prenos. Čini se kao da su ti stranci koji se time bave skorije ažurirali sistem, pa su nekako zeznuli proveru provajdera srpskih brojeva ili možda čak samo onih koji su originalno iz VIP-a/A1. Ovde bi se čak imalo smisla obratiti i A1 sa upitom da li njima nešto stiže na ime vaše numeracije.
Treba prijaviti i tim servisima sa kojih ne stižu poruke da provere šta se dešava, jer definitivno je sve radilo kako treba
 
Da vam sporni brojevi nisu slučajno preneti iz druge mreže? Možda pošiljalac nekako drugačije organizuje slanje prema operatoru, pa od vaših brojeva očekuje da su tuđi.
Moj broj je od početka 1999. u MTS mreži, tako da do njih je...

Tako da ne stizanje verifikacionih kodova za neke aplikacije me izluđuje
 
Какви ментоли, 3 пута сам покушао да региструјем број, апликација није радила.
 

Prilozi

  • SmartSelect_20250410_145733_Messages.png
    SmartSelect_20250410_145733_Messages.png
    227.4 KB · Pregleda: 73
Nazad
Vrh Dno