Sve je moguće. Ako potraje, svakako treba da prijaviš, pa da tehnička služba proveri. Ja znam za iskustvo po kom je jednom korisniku kartica neko vreme bila poluaktivna: veza je isto bila fiksirana na 2G, odlazni pozivi su radili, na dolazne se javljao automat ("izabrani broj privremeno nije dozvoljen"), a poruke i internet nikako nisu radili. Rešeno je posle dva dana, i to baš delovanjem tehničke službe. Korisniku je stigla poruka tipa "sve usluge na broju su ponovo aktivne" i tad je sve proradilo.
Zanimljivost je da sa istom tom karticom trenutno postoji sličan problem, s tim što sad radi sve (4G internet, VoLTE odlazni pozivi, poruke) sem dolaznih poziva, na koje se automat javlja novom porukom ("osoba koju ste pozvali aktivirala je uslugu zabrane poziva"). I sad se opet čeka da tehnička služba to pogleda, pretpostavljam da će rešiti, ali neprijatnost je svakako. Isto je pripejd, broj skorije prenet tokom akcije besplatnog Mega plana.
Zanimljivost je da sa istom tom karticom trenutno postoji sličan problem, s tim što sad radi sve (4G internet, VoLTE odlazni pozivi, poruke) sem dolaznih poziva, na koje se automat javlja novom porukom ("osoba koju ste pozvali aktivirala je uslugu zabrane poziva"). I sad se opet čeka da tehnička služba to pogleda, pretpostavljam da će rešiti, ali neprijatnost je svakako. Isto je pripejd, broj skorije prenet tokom akcije besplatnog Mega plana.