Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Sve je moguće. Ako potraje, svakako treba da prijaviš, pa da tehnička služba proveri. Ja znam za iskustvo po kom je jednom korisniku kartica neko vreme bila poluaktivna: veza je isto bila fiksirana na 2G, odlazni pozivi su radili, na dolazne se javljao automat ("izabrani broj privremeno nije dozvoljen"), a poruke i internet nikako nisu radili. Rešeno je posle dva dana, i to baš delovanjem tehničke službe. Korisniku je stigla poruka tipa "sve usluge na broju su ponovo aktivne" i tad je sve proradilo.

Zanimljivost je da sa istom tom karticom trenutno postoji sličan problem, s tim što sad radi sve (4G internet, VoLTE odlazni pozivi, poruke) sem dolaznih poziva, na koje se automat javlja novom porukom ("osoba koju ste pozvali aktivirala je uslugu zabrane poziva"). I sad se opet čeka da tehnička služba to pogleda, pretpostavljam da će rešiti, ali neprijatnost je svakako. Isto je pripejd, broj skorije prenet tokom akcije besplatnog Mega plana.
 
Pošto ne bih hteo da propustim promociju koju mts trenutno daje za prelazak iz a1, zna li neko koji je proces za raskid UO? Mora li u poslovnicu za to? UO je relativno na početku, pa mi je cilj da isplatim razliku tih par meseci, jer imam 50% promociju trenutno i podnesem zahtev za prelazak u mts.
 
Sad sam baš ušao da napišem da MTS trenutno daje prvih 12 meseci po dinar, drugih 12 po 50%, dakle Soko Max bi izašao 12x1 i 12x2250.
Ja sam sklopio na 24x50% i ne žalim se ni na to, ali ovo trenutno sad je ubedljivo najbolja ponuda koja se pojavila u skorije vreme i treba je iskoristiti.
 
U međuvremenu se ovde pojavila informacija da to više ne važi, pa se treba dodatno raspitati.
 
Juče u Yettel-u tražio prelaz kod njih na prepaid, danas zvali iz A1 i ponudili mi Neo Super prvih godinu dana besplatno, narednih 12 meseci 50%.

S obzirom da je A1 u pitanju, ja sam prezadovoljan.
 
Sta nude najnovije za prelazak iz mts-a? Jel imaju neki odgovor na ovih mts-ovih 12m za 1 din i 12m 50% soko max?
 
Sve je moguće. Ako potraje, svakako treba da prijaviš, pa da tehnička služba proveri. Ja znam za iskustvo po kom je jednom korisniku kartica neko vreme bila poluaktivna: veza je isto bila fiksirana na 2G, odlazni pozivi su radili, na dolazne se javljao automat ("izabrani broj privremeno nije dozvoljen"), a poruke i internet nikako nisu radili. Rešeno je posle dva dana, i to baš delovanjem tehničke službe. Korisniku je stigla poruka tipa "sve usluge na broju su ponovo aktivne" i tad je sve proradilo.

Zanimljivost je da sa istom tom karticom trenutno postoji sličan problem, s tim što sad radi sve (4G internet, VoLTE odlazni pozivi, poruke) sem dolaznih poziva, na koje se automat javlja novom porukom ("osoba koju ste pozvali aktivirala je uslugu zabrane poziva"). I sad se opet čeka da tehnička služba to pogleda, pretpostavljam da će rešiti, ali neprijatnost je svakako. Isto je pripejd, broj skorije prenet tokom akcije besplatnog Mega plana.

Hvala. Nisam znao da moze do tih podesavanja kod njih da bude.
Svraticu do njih ali sam se setio sta drugo moze da bude problem. Nikako da zamenim karticu, a slali su vec poruku da postepeno gase 3g signal i da dodjem da mi daju 4g karticu. Ima smisla da je pocelo to gasenje 3g, a sama sim kartica ne podrzava 4g i da je jedino preostalo da se nakaci na 2g tj edge.
Tako da sta god da je, svracanje u ekspozitiru nadam se resava stvar
 
Poslednja izmena:
Au, pa to je onda sigurno. Baš su skorije sveli 3G na minimum, skoro pa da ga više i nema. Ovde možeš videti mapu pokrivenosti, valjda redovno ažuriraju. Sudeći po njoj, sad otprilike preostaju Zlatibor, Kopaonik, delovi Beograda (npr. Mirijevo), borsko selo Brestovac (rudnik), Bačka Palanka (zna li neko razlog, možda zbog nezgodne granice sa Hrvatskom?).
 
Najbolje bi bilo da se dobre ponude daju na postpejd bez obaveze da se koristi 2 godine. Da moze da se prekine bilo kad i plati samo to sto je korisceno.
Ili bar da bude 1 god. Koje crne 2 godine sa idiotskim popustima i gubljenjem vremena.
 
Najbolje bi bilo da se dobre ponude daju na postpejd bez obaveze da se koristi 2 godine. Da moze da se prekine bilo kad i plati samo to sto je korisceno.
Ili bar da bude 1 god. Koje crne 2 godine sa idiotskim popustima i gubljenjem vremena.
Ali bez telefona, odnosno uređaja
 
Danas mi ističe ugovor u MTS-u. Da li neko zna šta je najnovije da nude za prenos broja u A1?
 
Danas mi ističe ugovor u MTS-u. Da li neko zna šta je najnovije da nude za prenos broja u A1?
Meni su u četvrtak nudili u A1 50% na bilo koju neo tarifu, 30min nakon podnošenja zahteva me zvao MTS, takođe 50% za ostanak.
 
Da li neko zna do kada je moguće odložiti plaćanje računa ( koje važi 15 dana od dana aktivacije ) !?
 
Ne pita čovek to, možeš odložiti plaćanje i preko Moj A1 aplikacije, već koliko dugo nakon dospeća računa ta opcija stoji. 5 dana, ako se ne varam, ali neka me niko ne drži za reč.
 
Ne pita čovek to, možeš odložiti plaćanje i preko Moj A1 aplikacije, već koliko dugo nakon dospeća računa ta opcija stoji. 5 dana, ako se ne varam, ali neka me niko ne drži za reč.
Sve u svemu ...smešno 🤣
Ranije se znalo šta je Post Paid a ne da. " jurim " , po dostavi računa da odmah platim .
 
Ако има неко број агента. Хтео би са МТС да пређем у А1. МТС је направио хаос! Сваки месец шаљем приговор на рачун.
 
Sta se promenilo? Rok za placanje?

Za koliko dana mora da se uplati i sta urade ako se recimo ne plati na vreme?
Promenilo se puno ne zadnjih godinu dana već dobrih desetak godina .
Post Paid je nekad bio stvarno Post Paid.
Imao sam broj od 1997 godine . I da zaboravim da platim dovoljno je bilo jednom u tri meseca platiti sve račune . A sada ?
Sad kad ne biste platili račun posle mesec dana od dana izdavanja došlo bi do obustave saobraćaja.
 
Jeste, promenilo se dosta, još pre deceniju i kusur, ali generalno A1 najduže toleriše i to dvadesestak dana preko sve skupa sa odlaganjem, dok ova druga dva lešinara jedva čekaju da obave isključenje zbog naplate takse. Plus, ako prođe još 3 meseca od prvog neizmirenog računa, ide raskid plus penali, a na početku milenijuma je stvarno moglo i u trećem mesecu da se plate prethodna dva računa bez isključenja.
 
da li oni obaveste nekom porukom da 1 racun nije placen i 2 ce iskljuciti. Koji je iznos takse ili troskova ako iskljuce?
 
Ne pita čovek to, možeš odložiti plaćanje i preko Moj A1 aplikacije, već koliko dugo nakon dospeća računa ta opcija stoji. 5 dana, ako se ne varam, ali neka me niko ne drži za reč.
5 dana posle roka za plaćanje mora da se traži odlaganje. Ako je rok za plaćanje 20. tražiš 25.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Poslao sam im zahtev, međutim odbili su ga jer su navodno imali rok od godinu dana da usklade poslovanje sa novim zakonom, a ja sam ugovor potpisao aprila 2024, a zakon je stupio na snagu u maju 2023. Kako su onda na portalu TeleSrbija u oktobru 2023 objavili ovaj tekst gde kazu da je moguce raskinuti ove ugovore duze od 24 meseca?
 
Poslao sam im zahtev, međutim odbili su ga jer su navodno imali rok od godinu dana da usklade poslovanje sa novim zakonom, a ja sam ugovor potpisao aprila 2024, a zakon je stupio na snagu u maju 2023. Kako su onda na portalu TeleSrbija u oktobru 2023 objavili ovaj tekst gde kazu da je moguce raskinuti ove ugovore duze od 24 meseca?
Mislim da ti ugovor možeš da raskineš jer je u trenutku potpisivanja bio protivzakonit. Ne može nešto protivzakonito posle godinu dana da postane zakonito...
 

Prilozi

  • Screenshot_2025-04-02-09-37-08-572_com.opera.browser.png
    Screenshot_2025-04-02-09-37-08-572_com.opera.browser.png
    126 KB · Pregleda: 26
Mislim da ti ugovor možeš da raskineš jer je u trenutku potpisivanja bio protivzakonit. Ne može nešto protivzakonito posle godinu dana da postane zakonito...
Oni hoće da kažu da su imali rok od godinu dana od stupanja na snagu zakona da se usklade sa njim, tojest da u praksi prvih godinu dana ne moraju da postuju taj zakon
Novi Zakon o elektronskim komunikavijama je objavljen u Službenom glasniku Republike Srbije broj 35/2023 od 29. aprila 2023. Godine, i stupio je na snagu osmog dana od objavljivanja u Službenom glasniku odnosno 7. maja 2023. godine.

Novim zakonom je predviđeno da su operatori u obavezi da usklade svoje poslovanje sa novim zakonom u roku od godinu dana, od dana stupanja na snagu, odnosno do 7. maja 2024. godine.

Kako ste Vi ugovor za broj 060XXXXXXX potpisali 24.04.2024, a novi uslovi sa potpisanog ugovora su krenuli 01.05.2024, imate pravo na raskid, ali uz okvirnu naknadu od oko 20.828 dinara i rate za uređaj ukoliko ih imate, zbog toga što još uvek nije prošao zakonski rok za usklađivanje poslovanja sa novim Zakonom, odnosno postupali smo prema starom Zakonu o elektronskim komunikacijama.
U tom zakonu se stvarno pominje u članu 175 "Posebne obaveze privrednih subjekata"
Privredni subjekti su u obavezi da usklade svoje poslovanje u skladu sa odredbama ovog zakona u roku od godinu dana od dana stupanja na snagu ovog zakona.
Ali kako su onda na portalu telesrbija objavili u oktobru 2023 (pre isteka roka od godinu dana) da je te ugovore moguće raskinuti?
 
Nazad
Vrh Dno