Dobio sam odgovor od strane A1 u vezi nenormalne potrosnje interneta.
U sustini "vi ste potrosili 42GB za dve nedelje" i to je to.
"Razumem da mogu biti nedoumice u vezi sa potrošnjom mobilnog interneta, posebno s obzirom na sve veću potražnju za podacima u današnje vreme.
Mi smo sve detaljno proverili i nismo pronašli nijednu nepravilnost za potrošnju koja je na Vašem broju obračunata u tekućem periodu pa ne možemo da uvažimo reklamaciju.
Važno je da znate da se aplikacije i platforme koje svakodnevno koristimo, poput društvenih mreža i streaming servisa, sve više oslanjaju na visokokvalitetne video sadržaje i druge formate koji zahtevaju značajnu količinu mobilnih podataka. Na primer, kada se koristi 4G mreža, pri prosečnoj brzini od 45 Mbps, ostvaruje se protok od 5,63 MB u sekundi. To znači da za 5 min može da se ostvari ukupan protok od 1,65 GB.
Dodatno, veliki broj aplikacija i streaming servisa radi sinhronizaciju u pozadini i ukoliko se potpuno ne ugase, mogu da izazovu neočekivanu potrošnju data saobraćaja.
Takođe, s porastom vremena provedenog online, prirodno dolazi do povećane potrošnje.
Prenos podataka za region Zapadnog Balkana je deo sadržaja koji imate za nacionalni saobraćaj. Tako da, ako potrošite ukupan sadržaj za nacionalni saobraćaj 30 Gb nije raspoloživ više ni za region Zapadnog Balkana"