cicapecerakiju2
Zapažen
- Učlanjen(a)
- 24.11.2024
- Poruke
- 1
- Poena
- 1
Kako i gde na aplikaciji connect life za hisense klimu pronaci taj monitor energije odnosno potrosnju struje. Hvala
Cim udjes u aplikaciju i kliknes na klimu dole ces imati opciju Energy monitor.Kako i gde na aplikaciji connect life za hisense klimu pronaci taj monitor energije odnosno potrosnju struje. Hvala
To je normalno. Dok ne klikneš na ovo 'Pokreni' dole tajmer svakako neće da krene da otkucava.Jel vas se desava da ugasite tajmer, i kad ponovo udjete i dalje je ukljucen
Pogledajte prilog 454964
Qr code je na unutrašnjoj jedinici kada se otvori poklopac za filter. Wifi bar kod. Mada kod mene nije prepoznao pa sam isao ili na split ac ili commercial AC itd..mDa li neko zna gde se i na kom mestu tačno nalazi qr code za registraciju za ovu aplikaciju.Traži mi qr code ili da ručno unesem 37 cifara 😂😂
Hvala puno na pomoći. Ceo dan sam pokušavao da povežem klimu na aplikaciju, skenirao kodove po kutiji, sa nalepnica, gde sve ne, unosio ih ručno i ništa. Dok nisam pročitao post ,i po uputstvima uspeo da povežem.Koristim ovu app za klimu Hisense Energy Pro X. Prilikom menjanja wifi mreže i novog prijavljivanja klime na mrežu izgubile su mi se opcije u meniju aplikacije za klimu tako što sam izgubio dugme za kontrolu HiNano i 8C Heat.
Nevezano za ovo prvo, postoji i razlika u merenju temperature na unutrašnjoj jedinici i daljinskom od 5 do 6 stepeni.
Ima li neko rešenje za ovaj prvi problem?
Pozdrav svima
Qr code je na unutrašnjoj jedinici kada se otvori poklopac za filter. Wifi bar kod. Mada kod mene nije prepoznao pa sam isao ili na split ac ili commercial AC itd..m
Ides na Split air conditioner .Isto imam ovaj problen sa skeniranjem a kada izaberem komercijalni uređaj, tad sve ide ok dok ne dođem do samog kraja., ne može da se poveževe na oblak i izbacuje grešku. Molim za pomoć. Klima je epert smart 12k.
Nemoj skenirati kod,odradi sve manuelno.Da li mi neko moze reci kako povezem aplikaciju ConnectLife. Skeniram kod sa klime i nista se ne desava, kao nisu pronasli kod
Pogledajte prilog 486211
Aj napiši molim te korak po korak šta sve radiš pa ćemo probati naći gde je zapelo.Stavi slike ako možeš.Neće, sve isto se dešava
Da ti nije slučajno ruter na 5ghz mreži, ako jeste isključi i ostavi samo na 2,4. Tako jedino radi. Mrežni adapteri u Hisense klimama rade samo na 2,4ghz
Probaj da ponovo instaliras aplikaciju.Ugasio, iščupao iz utičnice.
Nakon 2min vratio i uključio klimu.
Otvorio aplikaciju, izabrao sobu i uređaj.
Zatim pratio uputstvo, sve bilo ok i ponovo kao na prethodnoj slici. Učitava povezivanje na oblak i izbaci grešku.
Jesi uspeo da napraviš ?Deinstalirao, ponovo instalirao i sve isto.
Neće pa neće.
Tebi svakako hvala
Vidi druže, isti problem sam imao ali na kraju ruter je bio "kriv" supernova technicolor 7210, Proradilo je sve kada sam pod 1, resetovao ruter na fabrička podešavanja (5ghz potpuno isključio) , 2, resetovao klimu kao i ti ali ostavio malo duže bez napona. Deinstalirao aplikaciju, rebot telefona i sve ispočetka po uputstvu....i evo dan danas radi odlično. Probaj, ne košta ništa...Ne, danas dva puta sve odradio i neće
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari