Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Ja verujem vama da stoji 8900 ali vam kažem da je u pitanju greška prilikom neke izmene teksta ili interfejsa nakon puštanja nove ažurirane verzije
 
Иначе за апдејтовану апликацију наводе:

" Siguran kućni net – Nova funkcionalnost koja vam omogućava internet zaštitu vaše kućne mreže i svih uređaja koji su povezani."

Исти као претходни сигуран нет за мобилну (119 РСД) или нешто ново?
 
Verujem da je greška jer je nelogično da net limit košta 8.900 već je bila cena 119rsd.
 
Čak se i cena za statičku ip adresu poremetila nakon ažuriranja. Realna cena po zvaničnom internet cenovniku je 700 din.

IMG_0088.jpeg
 
Враћена цена за Сигуран нет у апликацији, 119 РСД месечно.
 
Ja sam im odmah napisao mejl o grešci, vidim da su ažurni i veoma brzo sredili. Svaka čast.....
 
"Svaka čast" ?
Sramota da tamo ne postoji apsolutno nikakva kontrola šta se izbacuje i piše na zvaničnim aplikacijama.
 
Nista strasno, greške se dešavaju kao u svim aplikacija a, kontaktira se developer i isprave se greške. Nisu ni prvi ni poslednji kod kojih se dešavaju greške u APP.
 
Od danas su ugasili kanale koji su bili svima otključani još od tamo polovine novembra, što je inače trebalo da urade 31.01... ali su produžili skoro 2 meseca promociju...
Ovo jednostavno nije tačno.
Ja imam ili sam pak imao Max TV paket koji je uključivao skoro sve kanale/pakete osim reality-elite i madjarskog paketa. Dobar broj kanala više ne mogu da gledam iako mi je ranije sve radilo. Sad vidim da mi ni Apollon više ne radi, tj traže mi da ga kupim tj da im naknadno platim tv pakete i usluge koje mi po inicijalnom ugovoru već pripadaju.
Kad sam ih zvao rekli mi da paket usluga koji sam inicujalno ugovorio više ne postoji (Nekad je to bio najjaci box 3) i da su mi eto tako jednostrano ukinuli usluge koje sam inicijalno ugovorio i plaćao jer im se prosto može i da sad treba naknadno da platim ono što mi je ranije po ugovoru koji nije istekao bio deo paketa. Dal je moguće da su toliki lopovi?
Uložio sam neku reklamaciju, čekam odgovor, pa ću videsti. Nadam se da je ovo jednostrana promena na moju štetu dovoljan razlog za raskid ugovora.
Čisto da znate da ne nasedate na tu priču o promociji koja je kao završena. Najjači box paketi su ranije imali skoro sve TV kanale + apollon i ostale usluge i to nije bila nikakva promocija nego deo ugovora, po meni ovo je klasična prevara.
To je kao da odem na pumpu kupim litar goriva po važećoj ceni, oni mi sipaju pola litre i kažu mi ovu drugu polovinu ako hoćete morate dodatno ponovo da platite WTF?
 
Ovo jednostavno nije tačno.
Ja imam ili sam pak imao Max TV paket koji je uključivao skoro sve kanale/pakete osim reality-elite i madjarskog paketa. Dobar broj kanala više ne mogu da gledam iako mi je ranije sve radilo. Sad vidim da mi ni Apollon više ne radi, tj traže mi da ga kupim tj da im naknadno platim tv pakete i usluge koje mi po inicijalnom ugovoru već pripadaju.
Kad sam ih zvao rekli mi da paket usluga koji sam inicujalno ugovorio više ne postoji (Nekad je to bio najjaci box 3) i da su mi eto tako jednostrano ukinuli usluge koje sam inicijalno ugovorio i plaćao jer im se prosto može i da sad treba naknadno da platim ono što mi je ranije po ugovoru koji nije istekao bio deo paketa. Dal je moguće da su toliki lopovi?
Uložio sam neku reklamaciju, čekam odgovor, pa ću videsti. Nadam se da je ovo jednostrana promena na moju štetu dovoljan razlog za raskid ugovora.
Čisto da znate da ne nasedate na tu priču o promociji koja je kao završena. Najjači box paketi su ranije imali skoro sve TV kanale + apollon i ostale usluge i to nije bila nikakva promocija nego deo ugovora, po meni ovo je klasična prevara.
To je kao da odem na pumpu kupim litar goriva po važećoj ceni, oni mi sipaju pola litre i kažu mi ovu drugu polovinu ako hoćete morate dodatno ponovo da platite WTF?
Ja zbog toga nisam hteo da produzim ugovor sa njiam , već sam presao na Yetel i dosta jeftinije i imam te kanale koje su sad poukidali . Jedino ako i Yetel ne krene njihovim stopama .
Ja sam imao Box 4 Beli paket
 
Jeste tačno. Bilo je sve otključano neko dodatno vreme, ne znam kako se tačno zove, ali obično se koristi izraz za besplatnu promociju. Uvek, svake godine je tako, sve otključaju.

Jesu menjali jednostarno pakete, cene i sadržaj. Imao si na osnovu toga pravo da raskidaš ugovor ili da ostaneš po ugovorenoj ceni ali uz gubitak nekih kanala.
Možda jednostavno nisi ni pouključivao ono što ti sleduje besplatno uz tvoj sadašnji paket. To uradiš sam ili njih zoveš da ti pouključuju.
Ja sam uključio šta mi sleduje za moj paket. Ima problema ali ispravljaju. Nešto sam dobio, nešto izgubio. Izabrao sam šta mi odgovara, meni nije odgovarao prelaz kod konkurencije. Realno mi je gubitak neki dečiji i muzički kanal koji ionako nije niko gledao. Nije da nisam proveravao kako je kod konkurencije u tom momentu :)

Da budem iskren ovo se vuče od decembra, skoro svi su ili raskidali ili ostali na starom. Jedino neobavešteni :)
 
Da li zna neko kako funcioniše ovaj deezer koji daju u okviru box-a.
Naime, piše da je uz moj box 9 meseci besplatna ali kada uđem na nju piše da je 539 din. Ja sam je aktivirao i sad opet kad uđem isto piše da je cena 539.
Moja situacija je malo komplikovanija jer imam dva ugovora (jedan box3 i jedan box4) a u sklopu ovog box3 nemam besplatan deezer.
Kako da znam u okviru kojeg ugovora sam je aktivirao? U mojmts aplikaciji ne prikazuje ove usluge u okviru ugovora već odvojeno na početnoj strani
 
Nadogradjuje ti se box.
 
Da li zna neko kako funcioniše ovaj deezer koji daju u okviru box-a.
Naime, piše da je uz moj box 9 meseci besplatna ali kada uđem na nju piše da je 539 din. Ja sam je aktivirao i sad opet kad uđem isto piše da je cena 539.
Moja situacija je malo komplikovanija jer imam dva ugovora (jedan box3 i jedan box4) a u sklopu ovog box3 nemam besplatan deezer.
Kako da znam u okviru kojeg ugovora sam je aktivirao? U mojmts aplikaciji ne prikazuje ove usluge u okviru ugovora već odvojeno na početnoj strani
Ja sam pokusao da aktiviram Deezer. Kao kupim deezer ali ne dobijam aktivacioni kod. Kada ponovo pokusam bilo preko mojmts pirtala, aplikacije...same Deezer app nema aktivacionog koda niti nikakvog linka. Evo ganjam se sa podrskom vec dva meseca. Napredna podrska mi nije verovala. Rekoh mu evo ti moji podaci sa mojmts portala pa probaj. Cak je i on bio zbunjen. Cimao sam i Deezer podrsku ( kazu da ne saradjuju sa MTS -om u Srbiji samo sa A1 😂). Za ova dva meseca 4 puta otvarali tiket. Zadnji put me zvali momci iz lokala (verovatno tehnicka sluzba koja radi na terenu). I lik me kroz smeh pita: "Druze kako da dodjem kod tebe kuci da ti sredim Deezer, ovo nije nalog za nas." Na kraju kad sam video da je moj Dezzer nalog jos uvek u obradi a da mi je aktiviran u aplikaciji odmah sam ga deaktivirao. Kako moze nesto da bude aktivirano a nemam pristup tome. Odavno sam migriran sa Supernove na mojmts portal posto sam ranije imao Zmaj tarifu a sada KT. Tako da to ne verujem da je bio problem u mom slucaju. Znam da sam izgubio sada 9 meseci gratis... Neka im...
Da skratim. I ja imam dva ugovora Kontrolu troskova i Super plan 4. Trazi u mojmts app digitalni servisi (pocetna/prva strana same mojmts app pa odaberi Deezer u digitalnie servise tu ti gore nudi da izaberes racun. Tj. ugovor na kojem ces aktivirati Deezer.
 
Ja sam pokusao da aktiviram Deezer. Kao kupim deezer ali ne dobijam aktivacioni kod. Kada ponovo pokusam bilo preko mojmts pirtala, aplikacije...same Deezer app nema aktivacionog koda niti nikakvog linka. Evo ganjam se sa podrskom vec dva meseca. Napredna podrska mi nije verovala. Rekoh mu evo ti moji podaci sa mojmts portala pa probaj. Cak je i on bio zbunjen. Cimao sam i Deezer podrsku ( kazu da ne saradjuju sa MTS -om u Srbiji samo sa A1 😂). Za ova dva meseca 4 puta otvarali tiket. Zadnji put me zvali momci iz lokala (verovatno tehnicka sluzba koja radi na terenu). I lik me kroz smeh pita: "Druze kako da dodjem kod tebe kuci da ti sredim Deezer, ovo nije nalog za nas." Na kraju kad sam video da je moj Dezzer nalog jos uvek u obradi a da mi je aktiviran u aplikaciji odmah sam ga deaktivirao. Kako moze nesto da bude aktivirano a nemam pristup tome. Odavno sam migriran sa Supernove na mojmts portal posto sam ranije imao Zmaj tarifu a sada KT. Tako da to ne verujem da je bio problem u mom slucaju. Znam da sam izgubio sada 9 meseci gratis... Neka im...
Da skratim. I ja imam dva ugovora Kontrolu troskova i Super plan 4. Trazi u mojmts app digitalni servisi (pocetna/prva strana same mojmts app pa odaberi Deezer u digitalnie servise tu ti gore nudi da izaberes racun. Tj. ugovor na kojem ces aktivirati Deezer.
Ne znam gde gore. Kad odaberem deezer u digiralnim servisima dobijem ovo:
 

Prilozi

  • Screenshot_20250401-005726_Moj mts.jpg
    Screenshot_20250401-005726_Moj mts.jpg
    84.9 KB · Pregleda: 100
19.02 još vraćena oprema i od tada na Yettel optici. HBO Max I dalje aktivan... Znači nisu pogasili sve. Kakvi likovi rade tamo...
1000002852.png
1000002854.png
 
Ne znam gde gore. Kad odaberem deezer u digiralnim servisima dobijem ovo:
Pa ok je. Vec si aktivirao. Prilikom prve aktivacije si imao izbor racuna.
IMG_20250401_073329.jpg
I dobro si normalno aktivacioni kod?
 
@mlax37
Ako prilikom prve aktivacije deezera nisi birao verovatno ti je otisao na prvi racun tj. ugovor. Slobodno udji u digitalne servise i odaberi Deezer. Kao sto kazes pise ti ponovo cena. Slobodno idi na aktivaciju. Sledeci korak je upravo izbor racuna (ugovora). Tu ces videti na koji ti salje racun. Ako je proknjizeno ostace verovatno samo jedan racun sada. Ako nije videces dva racuna kao kod mene. Koji je racun prvi na listi verovatno je tu aktiviran Deezer. Proveri ili zovi korisnicku podrsku da oni provere.
 
Ma cim su ugasili pornjavu na beli box to je to , zadnji ugovor🤣
 
Imam nedoumica jer je puno sličnih naziva za različite stvari, pa molim za objasnjenje. Hvala unapred.

Koristim MTS Optiku. Box 3 paket sa Iris TV. Na Smart TV-u (Google TV operativni sistem) koristim IRIS aplikaciju.

1. Da li mogu koristiti MOVE aplikaciju za Smart TV? Šta je potrebno osim instaliranja aplikacije i logovanja? Da li obe aplikacije (MOVE i IRIS) mogu da se koriste paralelno na istom uređaju?

2. Postoje li prednosti MOVE aplikacije u smislu kvaliteta slike u odnosu na IRIS aplikaciju? U radu na Smart TV-u?

3. Da li mogu koristiti MOVE aplikaciju na pametnim telefonima? Postoji li neko ograničenje u smislu broja uređaja?
 
Može se koristiti MOVE na Smart TV, ima samo jedan Smart TV slot, loguješ se tako što uneseš kod sa tva u mobilnu app. Iris GO ima daleko bolji i kvalitet slike, a i zvuka na TV, ova MOVE je katastofa što se toga tiče...
 
Koliko ste najduze cekali na korekciju racuna? Jos tri dana i prodje mesec, a od odgovora nista
 
Nazad
Vrh Dno