Šta je novo?

World of Tanks

Nista oni nisu promenili da se kaze wow. Jedino sto mi se svidja jeste sto ce cesce biti +-1 MM, po meni moze za stalno, ali oni su stavili cesce da bude. Ostalo bukvalno nista ne menja sto se tice gameplay-a
 
Sta se onda desava sa tenkovima koji su imali povlascen MM :)
 
Iskreno ne znam, gledajuci kako su "popravili" mape, mozda je bolje da nista ne diraju.
Nije da ne treba da se popravi nego mislim da nisu sposobni.
 
Tenkovi koji imaju povlascen MM niti se igraju niti valjaju za danasnji MM, tj random. Prevazidjeno odavno. Ja ne igram t8 jer najvise partija igram u t10, pa zbog toga igram 99% t10 tenkove. Najveci problem randoma je broj tenkova, znaci ne moze u partiji da bude 10 TD koji skidaju 700 800hp po granati jer se time urusava koncept igre pa lajtovi snajpaju jer znacu da ce dobiti po piiip :) Znaci, ogranicis max 3 ili 4 TD, max 2 lajta i jedna arty ostalo sve heviji ili medijumi. Partije gde imas mnostvo hevija i jednu arty i samo par TD najcesce traju duze pa je s tim bolji random.
 
Ili kada stavi autoloader napravljen krajem 60-ih koji leti po mapi protiv pretromog tenka koji puni 10+ sec iz WW2, sprzi ga u momentu dok ovaj nema nikakve sanse za odbranu.
 
Wipe-ovati arty iz igre totalno...
 
Mislis vratiti je kao sto je bila na pocetku?
 
Ma ja bih to sklonio skroz, bas mi se ne uklapaju u danasnji gameplay gde je sve jaaako brze nego pre. Vise pisem subjektivno, ja ih nikada nisam gotivio, imam 1 arty tier 9 i odigram jednu partiju u 3 meseca, i ne interesuje me da grindam desetku.
 
U pravu si, igra je postala prebrza.
Rezultat je stekanje jer cim mrdnes iz dzbuna, leteci skaut te spotuje i nestao si u sekundi.
 
Wipe-ovati arty iz igre totalno...
Ne diraj mi arti, danas sam dobio bitku kao arti, jedini preosstali tenk u nasem timu protiv dva njihova artija i mediuma koji se raspadao :). Brdo medalja, ali zafalilo par HP za Gore's medal.

Na Redshire kao obican M44, nije lefh sa km spotting rangea.
Bilans: ukokao sve tri arti (ja spotovao dve od 3) i sugavog mediuma koji je isao da me spota (los igrac koga su vec izrostiljali dosta), napravio brdo (za taj tier) sopstvenog dmg - 2470 i jos brdo stun assista.

Retko dobra partija (za mene).
 
Poslednja izmena:
Mislim da niko ne mrzi artiljeriju kao ja ali teska srca priznajem da je potrebna u igri ALI jedna po partiji. Partije su brze jer ima previse debalansa u MM kao i u mapama. Da ne pricam da su 80% igraca na serveru do 4-5000 wtr i avg dmg po partiji ispod 600. Generalno od njih nemas nista u t10 partijama. Treba malo da porade na mapama ili mozda da ubace da se tenkovi biraju pred borbu kao u onslotu, jer sta ce ti e100 ili maus na prohorovci ili malinovci? Zar nije lakse to uraditi nego izmisljati pitagore i korene i nepoznate u queue da kalkulisu super hevije itd... Pusti igrace da sami izaberu tenk pre borbe ali opet da ima neka granica, tipa max 2 lajta i 5 TD ostalo sve med i ht da budu...
 
I onda ko prvi dohvati lajt, taj ga i vozi? Onda ce raja sa skriptama i cudima da zloupotrebljava brzinu odabira, a ko ima spore prste duva do kraja partije.... Wot, ipak nije CS i mogu i sporiji refleksi da ga igraju...

Lakse je izaberes klasu koju hoces, kliknes na battle i na countdown mozes da promenis samo na drugi tenk te klase. Ali ce i dalje arti dobijati gradske mape i Maus livade i poljane, za arti nema leka, za livade uzmes brzeg hevija...

Edit::ili zavrsis sa timom od 15 bourrasque ako nema limit koliko kojih tenkova moze... Troll mm gori od najgoreg wg mm.
 
Poslednja izmena:
WG sam sebi puca u nogu sa stancovanjem tenkova vec duze vremena. Zelja za parama je stavila u cosak balans, pa se sada suocavaju sa posledicama. Mislim da ce mm tesko moci da se sredi sa kamarama tenkova koji imaju veliku alfu, nevidljivim td-ima i supersonicnim lajtovima.

Ali slazem se sa kolegama, bilo koji tenk u rukama igraca sa wtr 3k i nije nesto ubitacan. Ako bih se ja pitao wn8 (koji je 3rd party ranking) bi trebalo da bude primarna statistika za sklapanje mm-a pored samih tenkova. Treba da bude priblizan broj i dobrih i losih igraca u oba tima.

Skoro sam imao borbu, lik krece, ne zna da li hoce levo ili desno, cese se od mene, pa se cese od nekog drugog, izgibe u drugom minutu, pogledam posle, 2400 ili sl wtr u 40k borbi... Mislim ok, svako ima pravo da igra igru, al daj ovakvog i u protivnickom timu.
 
Najveci problem randoma je broj tenkova, znaci ne moze u partiji da bude 10 TD koji skidaju 700 800hp po granati jer se time urusava koncept igre pa lajtovi snajpaju jer znacu da ce dobiti po piiip :) Znaci, ogranicis max 3 ili 4 TD, max 2 lajta i jedna arty ostalo sve heviji ili medijumi. Partije gde imas mnostvo hevija i jednu arty i samo par TD najcesce traju duze pa je s tim bolji random.
Ne slazem se ovde jer sam igrao onaj dan kad smo dobili DBV-152 i veruj mi mnogo partija je trajalo 10+ minuta jer na obe strane po 10 komada i niko ne srlja ko bolid vec se igra polako i oprezno. I ne, ne bih to nazvao kampovanjem, jednostavno probas desno pa probas levo, svaka mapa ima pozicije sa koje se kontrira neka protivnicka pozicija samo ih treba znati. Bas me podsetilo na vreme (od pre 10+ godina) kad je arta bila OP pa se igralo od kamena do kamena. Plus sto lajt ima sta da radi, naravno ako dobije jednu od 5 mapa na kojima ima gde da spota. Mozda je najveci problem u medijum tenkovima, mogu mnogo da uticu na game a ujedno zahtevaju veci skill kod igraca da bi ih uspesno igrali. Mozda medijumi najvise uticu na brzinu partije.

Treba malo da porade na mapama ili mozda da ubace da se tenkovi biraju pred borbu kao u onslotu, jer sta ce ti e100 ili maus na prohorovci ili malinovci? Zar nije lakse to uraditi nego izmisljati pitagore i korene i nepoznate u queue da kalkulisu super hevije itd... Pusti igrace da sami izaberu tenk pre borbe ali opet da ima neka granica, tipa max 2 lajta i 5 TD ostalo sve med i ht da budu...
Ako dozvolis da se tenkovi biraju pre pocetka imaces situaciju da vecina vozi isti tenk. Cak mislim i da je odabir opreme pre partije greska.

Skoro sam imao borbu, lik krece, ne zna da li hoce levo ili desno, cese se od mene, pa se cese od nekog drugog, izgibe u drugom minutu, pogledam posle, 2400 ili sl wtr u 40k borbi... Mislim ok, svako ima pravo da igra igru, al daj ovakvog i u protivnickom timu.
Veruj mi da ima takvih i u protivnickoj ekipi ali ih ne primecujes toliko jer ne vidis sta rade vecinu vremena. Ja uvek kazem, najveca kazna, kad poginem ranije, mi je sto moram da gledam kako igraju ovi sto su preziveli, tu tek vidis kolko ljudi ne znaju igru.

Po meni, razdvajanje tenkova po ingame role je odlican korak napred. To je nesto sto bi svi podrzali i najmanje bi poremetilo balans u igri. Kao sto su oni dali primer za heavy tako ima primer za svaku klasu jer svaka klasa ima minimum dve ingame role podklase.
 
Mislim da je statistika jako nezahvalna za donošenje bilo kakvog zaključka.

Prodati nalozi. Janko igra na Markovom accountu (nebitan razlog/potreba za tako nečime). Igrač sa "ljubičastom" statistikom je odigrao yolo jer je zblajznuo sa mozgom jer u prethodnoj partiji nije uspeo da 3-markuje tenk. Lik sa trocifrenim WN8, petocifrenim brojem borbi i 45% win rate-om odigra doktorski sa lajtom. Cheater. Primera ima milion. Ok, investiranjem malo vremena, to se da razotkriti. Dovoljno je uzeti nickname i pogledati i uporediti ukupnu statistiku sa statistikom poslednjih 100tinak borbi ili prethodnih x-y-z dana...ali realno - koliko ljudi zaista hoće/može/želi ili zna da se bavi time?

Neki dan igram, Prohorovka - lik sa Burekom skupio preko 10k kombinovane štete (od toga 9k asistirane). Tesna partija, trajala oko 12min, izgubili na kraju...lik "crven" da crveniji ne može biti, a ima 5-cifren broj borbi i tipa 47% win rate. Sinoć lik na Studzianki-u (protivnički tim), isto vozio Bureka, tri markice na njemu - na početku partije se zaleće preko livade (valjda je želeo u kanal) - ugašen u sekundi. I sad ti donesi zaključak!? Mislio je da će proći? Loša procena setup-a timova? Rešio da se ubije jer je imao saigrača koji mu je na blocklisti? Preprodat account?
U oba slučaja je stvar nejasna, ali ni blizu nisam bio radoznao da "kopam" da bi došao do konkretne pretpostavke/zaključka. Banalani primer, a takvih ima bukvalno u svakoj partiji.
 
Ostoja :D

Zee, meni interesantno kada ljudi analiziraju wot partije kao da su u Dombasu pa da je stvarno bitna taktika, a ono igra postala teska arkada :)
Doduse, uvek je bila ali sada sa besmislenim rng je extra arkada.
Kada se KV-2 sa odzakom pojavio, smatrao se nepreciznim topom pa opet sam pogadjao udaljene mete.
Sada desni klik - lock target pa sta ubodem dobro je koji god top imao, jer dzaba nisanis, ode granata u ofsajd svakako.
Sa omiljenim PzIV H i 105mm HE je prosto cudo ako nesto nabodem, toliko je neprecizan postao a imam na njemu mark 3 ili kako se vec zovu one strafte na topu, koje nisam zaradio promasivanjem.
 
Zee, meni interesantno kada ljudi analiziraju wot partije kao da su u Dombasu pa da je stvarno bitna taktika, a ono igra postala teska arkada :)
Doduse, uvek je bila ali sada sa besmislenim rng je extra arkada.
Kada se KV-2 sa odzakom pojavio, smatrao se nepreciznim topom pa opet sam pogadjao udaljene mete.
Sada desni klik - lock target pa sta ubodem dobro je koji god top imao, jer dzaba nisanis, ode granata u ofsajd svakako.
Sa omiljenim PzIV H i 105mm HE je prosto cudo ako nesto nabodem, toliko je neprecizan postao a imam na njemu mark 3 ili kako se vec zovu one strafte na topu, koje nisam zaradio promasivanjem.

Ma da bre, arkada za sve pare, ALI

Da je single player igra u pitanju, kao takva - ne bi trajala ni par meseci, ako i toliko. Sa druge strane, teška je psihologija analizirati motivaciju svakoga za igranjem kada znaš da na protivničke (a i ne samo na protivničke:)) piksele najviše utiče nepredviđeni ljudski mozak (a ne program/kod).
Mene RNG ne nervira, bar ne u toj meri da bih trajno batalio WoT. Mislim, naravno da ZNA da me iznervira, i onda kada me iznervira - najčešće odigram yolo 4-5 partija u nizu, uništim (da ne lajem) statistiku prethodnih 10tak partija i onda ide alt+F4. Paradoksalno, imajući u vidu da mi je statistika zapravo najveći motiv za igranje.

A ako ću da budem realan, veći neprijatelj su mi loše odluke koje svesno donosim, nego šugavi RNG. Ono kao.."daj da provirim...samo da puknem onog šabana desno, valjda me niko neće videti....a i ako me vide - možda me promaše" :ROFLMAO:. Važi.

Lako je, ali i prilično ne naročito zanimljivo - budžiti statistiku u SP igrama. Kod MP igara to dobija na težini. Da, ume da nervira RNG, ume da nervira činjenica da ima mnogo cheater-a. Šta radiš onda? Pa...ili nastaviš da igraš ili batališ. Ili, kao Franky - forsiraš lajtove.
 
Poslednja izmena:
Ili se ne tripujem sa igrom i samo je igram da uzivam?
 
Ili se ne tripujem sa igrom i samo je igram da uzivam?
Nema to veze sa uzivanjem, jednostavno se ne trudis da napredujes u igri i to je to, svakako imas svako pravo na to bez osudjivanja.
Opet ne vidim uzivanje u tome da te stalno tamburaju. Mozda uzivamo u razlicitim stvarima, ja uzivam u tome da pobedjujem, da napravim sto bolji dmg i asist, da iznesem sam neku partiju a to ne mogu ako ne napredujem. Ja bi stvarno voleo da znam u cemu uzivas u igri ako imas 3500 wtr i njime si zadovoljan?
 
Itekako ima veze sa uzivanjem.
Nisam ni znao koliki je dok nije spomenuto sada u temi, sto ti govori koliko mi je bitan stats.
Igramo od bete, kakvo napredovanje u igri ;)
I na osnovu cega si zakljucio da me stalno tamburaju?
Ginem kada ja hocu, kada vidim da nema smisla gubiti vreme uzalud, izigravam skauta dok me ne sprze i idem na sledecu, mozda bude bolja u kojoj imam sanse da uradim nesto a ne da dzedzim po dzbunovima sa celim timom 10+ minuta.
Valjda godinama pocinjes da cenis svoje vreme...
 
Nista licno i bez uvrede ali ako imas 3500wtr i brdo partija onda si los igras da ne kazem bot. Da li uzivas ili ne, cinjenica je da ne napredujes i da tvoja igra i shvatanje igre nije na nivou. Molim bez ljutnje. Losiji igraci se ne trude da izvuku partiju i onda idu kao sto vi pricate kao idem spot 3x r i yolo, ukratko lose. Ne znam kako neko moze da uziva da gine i da nista ne uradi tj doprinese partiji... U sustini takvi igraci su breme za igrace koji hoce da imaju veci dmg, asisted itd...
I ja cesto igram samo da igram bez da se nesto kao previse trudim ali opet i tako odrzavam okej statse, cisto da tim ne trpi zbog mene, kad vidim da mogu da izvucem partiju trudim se max i cesto se desi da izvucem partije. Imajte u vidu da ja pricam najvise za t10 partije jer samo to i igram skoro...
Ne mislim niti vam namecem "ja sam najbolji i najjaci" samo komentarisem razmisljanje 'igram igru da uzivam i boli me za statse tj ishod partije'. To je kao da treniras fudbal i igras spica ali te boli uvo oces dati gol i pobediti...
 
Nista licno i bez uvrede ali ako imas 3500wtr i brdo partija onda si los igras da ne kazem bot. Da li uzivas ili ne, cinjenica je da ne napredujes i da tvoja igra i shvatanje igre nije na nivou. Molim bez ljutnje. Losiji igraci se ne trude da izvuku partiju i onda idu kao sto vi pricate kao idem spot 3x r i yolo, ukratko lose. Ne znam kako neko moze da uziva da gine i da nista ne uradi tj doprinese partiji...
Sto bi se ljutio, ne moras da se ponavljas :)
Totalno promasujes najbitniju stvar u celoj prici a to je da je ovo igra a ne statisticko naticanje.
I kako znas kako igram kada nisi video?
Konstantno pricam da je blejanje u zbunju gubljenje vremena, 3xR u svakoj partiji je tek suludo gubljenje vremena, bolje ni da ne palis igru onda.
Evo sad odigrah 5 partija.
2 izgubljene i 3 dobijene. I dobijene zahvaljujuci meni.
Ne zato sto je moj SU-122-44 sve pobio vec sto sam video rupe na bojistu pa pravio haos u pozadini neprijatelja ili nasa krila koja su padala i trebao im support pa sam flenkovao protivnike leteci po mapi. I najbitnije, nisam sam to mogao vec je trebao timski rad.
Tipa zadnja ja izvirim i spotujem jer je SU-144 nizak i skoro sve dinguje ako ne otkrijes donju plocu a Panter iza mene samo snajperisao. I nas dva odbismo i na kraju pobismo 6 tenkova u napadu na krilu.
I kada god dobijemo, uvek sam u top 3 u timu.
A one 2 izgubljene su jer nismo mogli da odbijemo krila ili nisam imao sa kim.
A posle silnih wot godina ne treba nam vise od 2 min da skontas koga imas u timu, otud cemu gubiti vreme kada vidis da ces svakako pasti sta god radio.
I onda nastupa razlika: ja cu izigravati skauta i sprziti se a ti ces cekati u zaklonu 10+ minuta da mozda napravis neku stetu zarad statistike dok cu ja uveliko igrati sledecu partiju i ako imam srece, uzivati u njoj, kao sto sam u zadnjoj koja je trajala 13+ minuta sa sve pobedom.
Ukratko, statistika je ..... , treba pazljivo sa njom :D
 
U sustini takvi igraci su breme za igrace koji hoce da imaju veci dmg, asisted itd...

A druga strana medalje?
Nisu samo breme, već i šansa za saigrače da urade više, kao i za protivnika da skupi neki dmg (asistirani ili direktni) na njima :)
 
Statistika ipak pokaze da nije tako. Ne znaci da moras da kempujes da bi pravio dmg... Ako ti imas avg dmg 500 a ja 2000 sta mislis ko vise doprinese pobedi? Ako dobro igras ne mozes imati losu statistiku..
 
Ne, nisi me razumeo. ako ja odigram yolo (3xR) - neko će da napravi taj dmg da bi mene umlatio, ne?

A ovo "ako dobro igraš ne možeš imati lošu statistiku" uopšte nije sporno. Ja prvi igram za statistiku. To mi je jedini pravi motiv trenutno. Prvi motiv (istraži sve tenkove) sam ispucao. Grindajući ih, po principu "daj što pre" nisam naučio da igram i statistika mi je kriminalna. Sa većinom tenkova. Zato sad, u moru tenkova koje imam u garaži, biram one čiji gameplay smatram zabavnim - i grindam statse. Zapravo, "popravljam ih".

Uglavnom ide ok dok imam strpljenje. Kad izgubim strpljenje - izgubim i ono što sam izgrindao :ROFLMAO:
 
Meni nije zanimljivo da naletim na bota i da ga silujem, ja vise volim 1na1 i da je gusto, ja to najvise volim. Zato najvise igram hevije...
 
Da mi odigramo koju zajedno, da ne mlatimo ovde u prazno bezveze...
 
Vrh Dno