Šta je novo?

Supernova (2024)

Ne radim za supernovu, nekad sam bio blizak sa ExeNetom, ali to vreme je daleko iza nas (više od 5 godina).

Tako da, odgovor je ne.
 
Ma ono vise cu potrosim goriva dok nadjem parking,samo sam pitao iz radoznalosti,jos mart nek uzmu 100 dindzi posle mi istice ugovor pa mi nije toliko ni bitno,svakako hvala na odg😀
 
Ma ono vise cu potrosim goriva dok nadjem parking,samo sam pitao iz radoznalosti,jos mart nek uzmu 100 dindzi posle mi istice ugovor pa mi nije toliko ni bitno,svakako hvala na odg😀
Ostaje mogućnost da im se javiš preko četa. Javiš se botu prvo (MILA), napišeš da želiš da razgovaraš sa agentom i obično se brzo jave.

Takodje stigao februarski ali po starom ali višak para koji su uzeli (480din) ne vratiše.
Ako misliš na preplatu (platio si račun x+480, a zatim je korigovan na x), svakako treba da tražiš da ti preknjiže na ime novog zaduženja.
 
Trenutno arena premium 1, 2 i 3 ne ide na supernovaott.rs.
Kakva je kod vas situacija?
 
Meni je ugovor davno istekao, zadnje produzenje sam potpisao jos u vreme Radijus Vektora, paket je bio malo preko 4k din mesecno.

Krajem oktobra bio u TC Merkator, cekao zenu, da ubijem vreme udjem u poslovnicu u kojoj nije bilo nikoga osim zaposlenih, upitah kako stoji ovaj moj paket, rekose mi sa potpisom UO bi placali malo vise, bolje da nista ne dirate, hvala dovidjenja prijatno.

Stize racun za oktobar uvecan za 500+ dinara :) , zovem call centar pitam kad ste poskupeli usluge, kazu mi nismo,pa znam ali meni ste povecali racun...provericemo kazu i javise se posle par dana izvinjavamo se, platite racun po starom.

Dodje seldeci racun za novembar, ono opet uvecan, svratim danas do poslovnice, pitam sta se sada desilo, cita mi nesto iz sistema, kazem da javili su mi da je bila greska, sad opet racun uvecan, kaze mi retard, pa vi treba da potpisete novi ugovor, :), ja kazem necu ali kakve to ima veze sa vasim poskupljenjem, mrtav ladan mi odgovori:

Mozemo da radimo sta hocemo!

Ja neverujem sta cujem, pitam kako to mislite, pa eto tako, mozemo.

Pa nista onda mogu i ja da vam vratim opremu, sto cu narednih dana i uciniti.

Onda sledi i vracanje opreme iz firme, posto tamo imam jedan fixni fon na moje ime, pa cu sada imati 2 godine net i TV (akcija Telekoma) za dzabe umesto da im placam a potom im vracam i cam kartice koje su kod roditelja, tako da ce im direktna steta od mene biti preko 10k mesecno.
Tri ugovora otkazana, oprema vracena, zadnji racun kod roditelja samo za TV ispostavili na 3.219 dinara, ostala dva otkazana 4.590 i 2,350, total steta za njih 10.150.

Ostaje jos samo da saznam ime retarda iz poslovnice koji moze da radi sta hoce pa da se mejlom sa naglaskom na njegoviom imenu zahvalim na prethodne 22 godine neta i 25 godina televizije.
 
Pozdrav, pokušavam da preko moj mts aplikacije aktiviram njihovu statičku IP adresu (supernova) zbog bridge mode-a jer mi je tako rečeno iz podrške, ali mi konstantno izlazi "Ovaj servis trenutno nije dostupan. Pokušaj kasnije.", da li je još neko imao ovaj problem? Je l postoji rešenje?
 
@TEP3A Izvini na reakciji, ali od 1.12.2024. na temi pričamo o tome.

Migrirali su sve korisnike na nove pakete. Ugovorna obaveza ništa ne znači više.

Od 09.01.2025. si na novom paketu (400/400Mbps umesto 400/200Mbps) + (Osnovna TV umesto TV Max). Januar su računali 8 dana po staroj ceni na starom paketu i ostatak po novoj na novom paketu. Februar je ceo na novom paketu.

To je objašnjenje. Po zakonu si od 01.12.2024. (objavljivanja obaveštenja na sajtu), odnosno 09.12.2024. (dana kada su poslali "obaveštenje") imao 30 dana za podnošenje zahteva za raskid ugovora.

Sada će te " glat " odbiti ako se budeš žalio.
Nisam obracao paznju, tek sa zadnjim poskupljenjem sam primetio da je cena povecana. Videcu da li mogu nesto zalbom da napravim. Hvala na pojasnjenju u svakom slucaju.
 
Isteklo vreme za edit: MTS je ugasio formu za zalbu :D
 
Mislis na prigovor? Ja sam juce preko aplikacije podneo prigovor na racun i danas mi prihvatili isti.
 
Pozdrav, pokušavam da preko moj mts aplikacije aktiviram njihovu statičku IP adresu (supernova) zbog bridge mode-a jer mi je tako rečeno iz podrške, ali mi konstantno izlazi "Ovaj servis trenutno nije dostupan. Pokušaj kasnije.", da li je još neko imao ovaj problem? Je l postoji rešenje?
Za aktiviranje statičke IP adrese kod mts/Supernova koliko znam može isključivo i samo u poslovnici da se podnese zahtev!
A kako misliš da aktiviraš bridge mode, da li si na optici ili coax-u i koji njihov router imaš...?
 
Mreže socijalne preplavljen da je haos svuda po poslovnica ljudi hoće da spale radnike zbog povećani računa. Jel to došli da se bune oni koji nisu znali da će da poskupi i koji se nisu žalili?
 
Vrlo su zamuljali inf o menjanju paketa i poskupljenju, sms pa na jedan link pa forward na drugi, da nije bilo ovde na forumu ne bi ni znao, onda su me ubedjivali da ostanem za iste pare za manji paket, e onda sam morao da nadjem debelu vezu i raskinuo ugovor a u medjuvremenu sam napravio skandal u jednoj poslovnici, zamuljan odgovor sam dobio od Ratela, svanulo mi kad sam ih se rešio, ovi što su propustili datum za raskid nemaju šansi, jer to je država a u ovoj zemlji te niko ne štiti od države
 
[email protected]
?

Izvinjavam se sto ovako pitam, ali da budem siguran da saljem samo na jedan mail, verujem da je tamo haos.
Takodje, nudi mi samo mail za fiksnu i mobilnu, koji su razliciti.
Kakvi su to razbojnici majko mila.
 
Uvek ti na računu piše tačan mejl. Taj koji si naveo je za fiksne usluge MTS-a (fiksni, internet, TV, BOX), drugi je za mobilni, a tebi treba treći, za Supernovu: [email protected].
 
[email protected]
?

Izvinjavam se sto ovako pitam, ali da budem siguran da saljem samo na jedan mail, verujem da je tamo haos.
Takodje, nudi mi samo mail za fiksnu i mobilnu, koji su razliciti.
Kakvi su to razbojnici majko mila.
Jedan mail je mobilne pakete (neki mts@..) a ovaj tvoj info@ je za net/tv. Ako imas 3 u 1 verovatno mozes na bilo koj mail
 
Nema to veze, slao sam ja i na [email protected] za Supernovu jer mi se čini da tu brže odgovaraju, na [email protected] im nekad treba i po 4-5 dana...

A i realno, oni su za prebacivanje na aktuelnu ponudu slali svima na sms link do MTS sajta, ne Supernovinog gde se potrošači dovode u zabludu i na tom sajtu mts.rs ni nema matrica migracije za SN usluge te se možda i to moglo uzeti kao osnova za raskid, sad je već kasno svakako...
 
Za aktiviranje statičke IP adrese kod mts/Supernova koliko znam može isključivo i samo u poslovnici da se podnese zahtev!
A kako misliš da aktiviraš bridge mode, da li si na optici ili coax-u i koji njihov router imaš...?
Pa ovako, na coax sam sa bedničkim Technicolor TC7210, pitao sam njihovu podršku rekli da bridge mode može, ali to rade isključivo za korisnike sa statičkom ip adresom, i sad u njihovoj moj mts aplikaciji ima ekran dodaci i tu kao ima statička ip adresa ali mi daje tu grešku, mislim nema smisla da je to u aplikaciji ako je isključivo moguće u poslovnici, imao sam statičku ip pre 2 godine i znam da sam tad išao u poslovnicu ali tad nisam imao moj mts aplikaciju niti sam znao da to postoji, stvarno radije ne bih da idem do njihove poslovnice jer zadnji put sam čekao 40 minuta i 3 osobe jer nisu znali kako da mi urade statičku ip adresu (nadam se da je sad svakako bolja situacija)

1741269366967.jpeg1741269540972.jpeg
 
Nema to veze, slao sam ja i na [email protected] za Supernovu jer mi se čini da tu brže odgovaraju, na [email protected] im nekad treba i po 4-5 dana...

A i realno, oni su za prebacivanje na aktuelnu ponudu slali svima na sms link do MTS sajta, ne Supernovinog gde se potrošači dovode u zabludu i na tom sajtu mts.rs ni nema matrica migracije za SN usluge te se možda i to moglo uzeti kao osnova za raskid, sad je već kasno svakako...
Upucivanje na obavestenje neke tamo druge kompanije bi i dalje trebalo da je osnov za raskid. Kako je ovo svima promaklo, nije mi jasno. Dobro zapazanje.
 
Samo što je ovde kompanija ista ;) Supernova ne postoji kao kompanija, postoje samo MTS paketi sa Supernova tj "Plan" brendom.

I "Supernovin sajt" je samo poddomen na mts.rs sajtu.
 
Samo što je ovde kompanija ista ;) Supernova ne postoji kao kompanija, postoje samo MTS paketi sa Supernova tj "Plan" brendom.

I "Supernovin sajt" je samo poddomen na mts.rs sajtu.
pa jeste poddomen, ali su opet poslali pogresan link, tako da...
 
Za aktiviranje statičke IP adrese kod mts/Supernova koliko znam može isključivo i samo u poslovnici da se podnese zahtev!
A kako misliš da aktiviraš bridge mode, da li si na optici ili coax-u i koji njihov router imaš...?
Hmmm...

1741270342493.png
 
Hmmm...

1741270342493.png
Da i to sam primetio da imaju tu takođe, nažalost istu grešku dobijam, kad odem u request viewer kao greška piše "MtsFailUserActivityError" i ono njihovo "Ovaj servis trenutno nije dostupan. Pokušaj kasnije."
 
pa jeste poddomen, ali su opet poslali pogresan link, tako da...
Jesu, ali to je najmanji problem u celoj priči. Daleko manji od toga što im je uopšte dozvoljeno tj toleriše im se da sastave takvo nebulozno obaveštenje na sajt i da se to smatra kao da su ispunili svoje zakonske obaveze.
Pa tek posle toga dođe kako podmuklo link ka istom stave na sam kraj SMS-a sa podsetnikom za plaćanje računa. Pa tek onda što su promašili stranicu za Supernova korisnike.

Njima se takve stvari kod izmena sajta redovno dešavaju, da urade copy/paste i da im ostane "MTS" umesto "Supernova", "Box4" umesto Plan 4...
 
Da i to sam primetio da imaju tu takođe, nažalost istu grešku dobijam, kad odem u request viewer kao greška piše "MtsFailUserActivityError" i ono njihovo "Ovaj servis trenutno nije dostupan. Pokušaj kasnije."
Šteta, nisu još sve integrisali kako treba...

Apropo dve infrastrukture i njihovog integrisanja u jedan sistem, po meni postoje sledeći problemi:
  • Koreni mts optike, i VDSL-a (a i ADSL-a) su iz doba kada je SMIN pravljen, iz doba DialUP usluga. Odatle idalje PPP (sada konkretno PPPoE) način povezivanja na internet.
  • Koreni Supernova optike i koaksijala su iz 2018. kada su sve kupljene operatere ubacivali u jedan sistem, kod SN nema PPPoE veze, jer je osnova napravljena da radi sa DOCSIS sistemima.

Telekom ima cilj da sve unifikuje u jednu uslugu pod istim brendom. Tehnički vidim da i što se tiče televizije sve guraju u jednu "Move" OTT platformu.

Telekom je skoro pa bacio Supernova core IP mrežu koju su pravili 2018. i 2019. recimo da se to može videti po tome što su Supernova korisnici sa statičkom javnom IPv4 adresom, vrlo često direktno (samo kroz OLT i par switcheva) povezani na iste rutere koje Telekom koristi za svoje poslovne FiberPRO korisnike. Ovo znam iz iskustva. Takođe, mts (uglavnom VDSL 20Mbps) korisnici koji su na CGNAT-u su na istom CGNAT-u na kom su i SN korisnici. Do 2023. nije bilo tako.

Telekom bi polako trebalo da prebacuje korisnike mts optike i mts VDSL servisa na ono što je sada Supernova (bez PPPoE-a). Apsolutno ne postoje razlozi da to nije moguće implementirati na mts GPON i VDSL. VDSL na tom nivou mreže (OSI Level 2) nema nikakave razlike u odnosu na mts GPON.

ADSL i njegov ATM način prenosa, ipak pravi problem Telekomu, a teško da će ADSL korisnike ostaviti bez bilo kakvog servisa. Nisam siguran da mogu baš sve ADSL korisnike da migriraju na VDSL itd itd, ima tu još stvari za rešiti.

OTT televiziju korisnicima na SN coax-u nisam siguran da mogu tek tako da ponude (bez hibrida sa DVB-C), dok kod optike nije problem.
 
Nazad
Vrh Dno