Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024 / 2025)

U 21. veku, najveći problem srpskih banaka, obaveštenja. Ko bi rekao. Da li je to stvarno tako teško da se namesti?
 
Godinama sam koristio njihovu homebanking web aplikaciju i radila je raltivno dobro. Ova nova je veliki korak unazad. Sve je lošije nego na staroj aplikaciji. Jako je nepregledna, mnoge transakcije je teško utvrditi na šta se odnose jer nose neka groteskna generička imena, napr. uplata plate je označeno kao "standardno plaćanje"? Transfer na Reiffeisenov iRačun je takodje "standardno plaćanje" a "bezgotovinskim transakcijama" je teško ući u trag jer nemaju nikakvih podataka. Po sećanju sam odgonetnuo za neke od njih na šta se odnose, napr. platio sam mesečno tekuće održavanje ulaza 1.100 din što je "tekuća transakcija". Ipak, najgore je što nema više evidencije plaćanja iz perioda stare aplikacije, ne znam kako im je uspelo da to izbace. To sam koristio kao svojevrsni finansijski dnevnik a sada ću izgleda pored ovog djubreta morati da vodim paralelnu evidenciju stanja računa. Užas, šta reći.
Mobilnu aplikaciju, nakon čitanja kritika sa Google playa neću ni pokušavati da instaliram.
Moram na kraju da kažem, mada se mnogim IT-evcima neće svideti da su ljudi iz ove branše koji rade srpske aplikacije kao što je ova, na jednakom IQ nivou sa ostatkom stanovništva, ako ne i nešto niže.
 
Novo je pa dok se naviknes malo ali nova app je svetlosnu godinu ispred stare, plus ima jako korisnih opcija koje na staroj nisu ni postojale.
Mene malo buni ovo stanje. Trenutno stanje pokazuje 0 dinara a raspoloziva sredstva su ispod dozvoljenog minusa, to me jedino buni. Sigurno bi trebalo da pokazuje -xxxx u trenutno stanje.
 
Poslednja izmena:
Problem je što mi sa starim 200 računima ne vidimo nikakve detalje transakcija iz vremena pre migracije sem datuma i iznosa, na to se Branko žali. Čak se kartične transakcije nikako ne razlikuju od prenosa na račun. Izgleda da će tako i ostati. Mogu, doduše, da se vide primaoci (samo imena, ne i brojevi računa) i opisi transakcija u starim izvodima. Mada ni ti izvodi nisu dostupni u aplikaciji.
 
Krenuo je sistem da radi. Počela su redovna plaćanja sa računa koji mi je vezan za Visa internet. Danas sam u marketu platio telefonom jedan artikal. Plaćanja su mi odbijana od 14. do 19. Već 20. se normalizovalo. Posle današnje kupovine, pogledam stanje u aplikaciji. Vidim da je transakcija na čekanju, a da je suma novca koju sam platio za artikal prikazzana kao "rezervisana sredstva." Pre toga su rezervisana sredstva bila 0 RSD, a sve transakcije pre toga bile su izvršene. SMS obaveštenja stižu. Primećujem da su detalji otransakciji u web aplikaciji precizniji nego na androidu.
 
Problem je što mi sa starim 200 računima ne vidimo nikakve detalje transakcija iz vremena pre migracije sem datuma i iznosa, na to se Branko žali. Izgleda da će tako i ostati. Mogu, doduše, da se vide primaoci (samo imena, ne i brojevi računa) i opisi transakcija u starim izvodima. Mada ni ti izvodi nisu dostupni u aplikaciji
Taj navedeni problem je i najavljen na sajtu da mozda neće biti moguce, i u obaveštenju pise da je istoriju transakcija uvek moguce zatraziti u poslovnici.
 
Ko zna zašto nije bilo moguće migrirati te transakcije sa starog sistema. Ili će to možda nekad naknadno da odrade. Nama u YettelBank je još veće veselje. Izbrisaće nam sve što je bilo u starom softveru i moći ćemo da vidimo samo ono od pre godinu dana... Nisu čak nigde ni nagovestili da će nam sve nestati. Istina je da su ovde najlepše preseljeni MTS računi, gotovo bezbolno.
 
Op op. Će da bidne dobro.
Obaveštenje u aplikaciji mi se sviđa. "Nalogodavac uplate je..." Verovatno će i mail proraditi.
 
Poslednja izmena:
Šta ovo znači, ima i novca i svi limiti su podignuti?
 

Prilozi

  • IMG_20250222_213655.jpg
    IMG_20250222_213655.jpg
    45.5 KB · Pregleda: 93
Mi o vuku, a vuk na vrata. Pre četiri sata onako uopšteno napišem da je problem što mi sa izvornim 200 računima nemamo detalje starih transakcija, i malopre iskrsne potreba da upišem poziv na broj koji sam koristio sto puta. Ali onda shvatim da sam se dosad oslanjao na prepisivanje iz prethodnih uplata, što sad nije opcija. Danak neiskustvu, izgleda da ću ići u poslovnicu u ponedeljak...
 
Izgleda da ne. Integracija je najverovatnije dovela do toga da se prodajni kurs primenjuje za sve kartice, ne samo one izvorno u izdanju Poštanske. Postoji i mogućnost da je samo uvećana rezervacija pa će se proknjižiti po povlašćenom, ali moraće da sačeka par dana ako već nije proknižena.
ovo je bila transakcija koja je proknjizena :(
 
Mom ocu se nije skinula rata za dinu koja je trebala biti proknjižena 20.2. i dalje stoji da je na čekanju. 😂😂1740262759034.png
 
Jel neko slao prigovor preko forme u mbank app, nikakav odgovor niti potvrdan email ne stiže.
 
Jel neko slao prigovor preko forme u mbank app, nikakav odgovor niti potvrdan email ne stiže.
Банка је дужна да писмено одговори најкасније 15 дана од дана пријема приговора, осим када из објективних разлога није у стању да одговори у прописаном року када се наведени рок може продужити за додатних 15 дана.
 
Piše i da šalju na mejl potvrdu o prijemu prigovora. Od toga nema ništa.
 
Kad su jutros u osam krenule zaostale SMS od juče...
Samo nisam dobio nijedan mail o prilivu, ali sređuju brže nego što sam se nadao.
 
I meni počela da stižu obaveštenja za skidanje sa računa. Oladise me kad mi stiže - 22K. Setim se da sam podizao na bankomatu
 
Neko manje vičan sa tehnologijom ima da se šlogira kad vidi SMS sa stanjem u minusu :geek:
 
I meni počela da stižu obaveštenja za skidanje sa računa. Oladise me kad mi stiže - 22K. Setim se da sam podizao na bankomatu
BPS bankomate zaobilazim u sirokom luku, skimovali su ih vise puta jer su lose obezbedjeni.
 
Ako se ostavi 0,00 na limitima, da li je bez limita?
Kada se kupuje online sa Temu i AliExpress, da li važe limiti za inostranstvo?
 
Vrh Dno