Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Je l ovo app opet ne radi? Pokusavam sa tri interneta vec 20min...
 
Je l ovo app opet ne radi? Pokusavam sa tri interneta vec 20min...
Radila mi je pa tražila ažuriranje, apdejtovao sam i otvorio opet. Na prvu ne vidim neke izmene, osim da je odziv još malo poboljšan. Napominjem da su mi isključene animacije pa samim tim mogu da uočim kraću reakciju.
 
Nakjuče je pokrenuta kampanja pod nazivom "Isprobaj nas". Pozivamo te da isprobaš Bank MAX paket platni račun Yettel Bank, u promotivnom periodu u trajanju od 18. februara do 30. aprila 2025. godine. Prijavom za Bank MAX paket platni račun ostvaruješ pravo da tokom 3 meseca od dana aktivacije Bank MAX platnog računa uživaš u sledećim pogodnostima. Pogodnosti da ne nabrajam, znate ih već. Promo period namenjen je svima koji još uvek nisu klijenti Yettel Bank, kao i klijentima Banke koji trenutno ne koriste Bank MAX tekući račun. Ukratko, svako ima mogućnost da tri meseca besplatno koristi Bank MAX.

Detalji ponude nalaze se na ovoj stranici, a ima jedna sporna stvar, a to je šta piše da se dešava ukoliko se nakon isteka promo perioda pređe na niži paket: U ovom slučaju zadržavaš MasterCard koju si dobio u okviru Bank MAX tekućeg računa, ali po uslovima Bank MAX tekućeg računa bez prenosa zarade koje možeš da vidiš u Tarifniku za fizička lica. Ne postoje posebni uslovi tog računa bez prenosa zarade (sve je isto sem održavanja), tako da ova rečenica nema smisao. Isto mi je potvrđeno preko kontakt centra: prelaskom npr. na Lite, MasterCard se deaktivira. Da ne bude zabune, baš sam pitao u kontekstu ove promocije, ne inače.
 
zvao sam njihov kontakt centar da pitam za promenu paketa a zena koja mi se javila nije ni znala pa je proverila na sajtu i rekla da mogu da iniciram zahtev preko app ali bi svakako trebao da odem do poslovnice da bih potpisao ugovor, ne znam prebacio bih se zbog te mastercard i mogucnosti da koristim sve bankomate mada iskreno bice mi malo glupo kad se budem vratio na lite, al *** nisam u radnom odnosu :/
 
Samo moje mišljenje, al' ja se ne bih cimao da menjam pakete na tri meseca u bilo kojoj banci. Mogli su malo da budu širi sa ponudom, obzirom da će im radovi na sistemu trajati, pa zauvek. U proCredit bar daju pola godine besplatno Total račun prilikom otvaranja. Slučajno sam to video ovih dana istražujući bankarsku pijacu.
 
  • Like
Reagovanja: fiy
ne znam, koristim trenutno
: fluo. standard studentski uni, rai iracun, erste lagani racun, bank lite i osnovni racun za mlade u procredit
 
Osrednja ponuda, nista specijalno.

Bolje da se isprse s nekim novim Sjajnim spojem posto je kurs u menjacnici jadan i dalje.
 
Ima to i dalje, samo u drugoj formi: dodatnih 5000 din popusta za novi uređaj. Detalji ovde.
 
zvao sam njihov kontakt centar da pitam za promenu paketa a zena koja mi se javila nije ni znala pa je proverila na sajtu i rekla da mogu da iniciram zahtev preko app ali bi svakako trebao da odem do poslovnice da bih potpisao ugovor, ne znam prebacio bih se zbog te mastercard i mogucnosti da koristim sve bankomate mada iskreno bice mi malo glupo kad se budem vratio na lite, al *** nisam u radnom odnosu :/

Hm. Ja sam pre godinu dana prešao sa Lite na Progresiv (danas Bank Max) kroz aplikaciju i nikakva poseta poslovnici nije bila potrebna. Samo se od 1. u sledećem mesecu paket promenio i to je to. Mislim da ti nisu dali pravu informaciju. Mada, ne vidim što bi se cimao zbog 2 meseca i onda vraćanja na staro. Ako nisi u radnom odnosu, bolje otvori iRačun kod Raifeisena.
 
@Tilek pre godinu dana, ova banka je još uvek bila u zlatnom dobu. A sad je u drvenom. Svašta je moguće.

Da, ali mislim da je ovde ipak stvar u neznanju agenta. Jako su nekompetentni. Čak i oni dublje u sistemu. Bolje da ti ne pričam kakav su mi odgovor dali na nepravilno knjiženje transakcija u BAM i BGN. Potpuno nerazumevanja prirode pritužbe koje sam im uputio. Mada jesam bio prijatno iznenađen što je u nedelju bilo moguće aktivirati kartice za Google Pay za pametni sat i to u razgovoru sa vrlo kompetentnom osobom.
 
Isto sam se ja tako proveo na sastanku u sredu. To kakvim su bezbednosnim nebulozama pravdali QR kod na vebu, sopstvena creva da povratiš. TO što tako nešto nema nijedna banka u Srbiji, nije ih sprečilo da svoj stav brane do smrti. I ako sam ja takve razgovore vodio sa malo višim predstavnicima, šta očekivati od onih ispod.
 
Svojevremeno sam u MTS banci (račun plus) sam, bez odlaska u poslovnicu, kreirao trajne naloge za EPS, Infostan i MTS.
To i gašenje istih nije bilo moguće u npr. Aik a sad vidim da i kod iRačuna u Rajfu mora u poslovnicu.
Kakva je situacija kod Yettela, zna li ko?
Ima li veze koji paket je u upotrebi?
 
Hm. Ja sam pre godinu dana prešao sa Lite na Progresiv (danas Bank Max) kroz aplikaciju i nikakva poseta poslovnici nije bila potrebna. Samo se od 1. u sledećem mesecu paket promenio i to je to. Mislim da ti nisu dali pravu informaciju. Mada, ne vidim što bi se cimao zbog 2 meseca i onda vraćanja na staro. Ako nisi u radnom odnosu, bolje otvori iRačun kod Raifeisena.
vec imam ali iskreno mnogo mi se svidja yettelova mastercard pa sto da ne, a i vraticu se na bank lite posle
 
@Pera-kojot ako imaš makar Lite račun u Yettel banci, možeš da prijaviš EPS i Infostan za Račun na klik (trajni nalog koga se opredeljuješ da platiš kada ti odgovara dok ne istekne u toku dana na datum plaćanja). Yettel je jedini operator izdavalac računa, dok se mts i A1, logično, ne mogu kod njih u toj formi prijavljivati.
 
Upravo sam našao jedan zanimljiv bug u mobilnoj aplikaciji. Konačno su uspeli da implementiraju da se vide transakcije koje su izvršene u stranim valutama kreditnom karticom.

Aliii, ako valuta slučajno nije evro, nego u mom slučaju norveška kruna, prikazaće kao da je iznos naplaćen u dinarima. Trebalo mi je 20 min da provalim šta je iznos i to samo pomoću stare web aplikacije.

Znači platio sam nešto 250 NOK a u aplikaciji piše 250 RSD...
 
To verovatno onda objašnjava da se knjiženje za ostale ino valute koje nisu evro obračunava autokonverzijom iz iznosa u valuti po MasterCard kursu za EUR pomnoženo sa bankarskim u RSD, a tako ranije nije bilo.
 
Koliko sam razumeo to pokazuje da ne prikazuje tacan naziv valute u kojoj je placeno, pise rsd umesto nok...
 
Kakva lepota. Ovo me je podsetilo na jednu davnu grešku jednog platnog procesora, ja platio 100 dinara, oni skinuli 100 evra. A ne bi bilo loše da je 250 NOK 250 RSD. :)
 
To verovatno onda objašnjava da se knjiženje za ostale ino valute koje nisu evro obračunava autokonverzijom iz iznosa u valuti po MasterCard kursu za EUR pomnoženo sa bankarskim u RSD, a tako ranije nije bilo.


Koliko znam, uvek je bilo. Od starta su mi iz banke objasnili da se tako knjiži. Mislim da to nema veze sa prethodnim postom. Sve Visa i Masterkard kartice izdate u Srbiji idu preko EUR kao referentne valute po prodajnom kursu banke. Jedino Unipay PŠ ide preko USD kao referentne valute po srednjem kursu NBS.

Upravo sam našao jedan zanimljiv bug u mobilnoj aplikaciji. Konačno su uspeli da implementiraju da se vide transakcije koje su izvršene u stranim valutama kreditnom karticom.

Aliii, ako valuta slučajno nije evro, nego u mom slučaju norveška kruna, prikazaće kao da je iznos naplaćen u dinarima. Trebalo mi je 20 min da provalim šta je iznos i to samo pomoću stare web aplikacije.

Znači platio sam nešto 250 NOK a u aplikaciji piše 250 RSD...

Postoji od starta sličan bag i kod plaćanja debitnom karticom i zaduženjem u evrima. Evri se pravilno zaduže po MC kursu, ako je druga valuta, ali pre nego što transakcija bude proknjižena u detaljima transakcije stoji 20 EUR ako si kupio nešto za 20 USD iako je skinuto 18 ili 19 EUR (ne znam tačno kurs). Sećam se iste situacije i kod nekih drugih banaka, mislim da je Erste bila pre 5-6 godina npr.

Kakva lepota. Ovo me je podsetilo na jednu davnu grešku jednog platnog procesora, ja platio 100 dinara, oni skinuli 100 evra. A ne bi bilo loše da je 250 NOK 250 RSD. :)

Srećom, pa je samo greška u prikazu valute, a ne i stvarnom zaduženom iznosu.
 
Sve Visa i Masterkard kartice izdate u Srbiji idu preko EUR kao referentne valute.
Bez prodajnog kursa banke. Visa ili MasterCard kurs u konačnosti. Koliko ti bude naplaćeno, toliko se knjiži. Razlika je samo u načinu rezervacije, kao što sam već spominjao (samo pobrisano zbog oftopikovanja, umesto da je premešteno, a moglo je u temu o platnim karticama).
Jedino Unipay PŠ ide preko USD kao referentne valute po srednjem kursu NBS.
Kada su dinarske kartice, da, ima autokonverzije. Pošto Yettel banka najpre povlači sa devizne partije, nije uobičajeno da taj iznos pomnoži sa kursom u RSD pa tako proknjiži. Zato je jedan od članova bezuspešno pokušao da ukaže i prigovori na knjiženje u BAM (ili nebitno) nakon što mu je naplaćeno više nego što je očekivao.
Postoji od starta sličan bag i kod plaćanja debitnom karticom i zaduženjem u evrima. Evri se pravilno zaduže po MC kursu, ako je druga valuta, ali pre nego što transakcija bude proknjižena u detaljima transakcije stoji 20 EUR ako si kupio nešto za 20 USD iako je skinuto 18 ili 19 EUR (ne znam tačno kurs). Sećam se iste situacije i kod nekih drugih banaka, mislim da je Erste bila pre 5-6 godina npr.
Upravo je ta situacija o kojoj se polemiše.
 
Bez prodajnog kursa banke. Visa ili MasterCard kurs u konačnosti. Koliko ti bude naplaćeno, toliko se knjiži. Razlika je samo u načinu rezervacije, kao što sam već spominjao (samo pobrisano zbog oftopikovanja, umesto da je premešteno, a moglo je u temu o platnim karticama).
Konverzija EUR -> RSD ide po prodajnom kursu banke. Konverzija druga strana valuta -> EUR ide po Mastercard kursu. Mastercard Credit Yettel banke ima samo RSD partiju.
Pošto Yettel banka najpre povlači sa devizne partije, nije uobičajeno da taj iznos pomnoži sa kursom u RSD pa tako proknjiži. Zato je jedan od članova bezuspešno pokušao da ukaže i prigovori na knjiženje u BAM (ili nebitno) nakon što mu je naplaćeno više nego što je očekivao.

Ja sam pisao za BAM i BGN. Nema veze sa RSD, koristio sam Mastercard Debit sa raspoloživim sredstvima u EUR. Prilikom plaćanja EUR se zadužuje po kursu Mastercarda sa sajta, koji je ustvari srednji kurs ove dve valute prema evru, jer prodajni i kupovni ne postoje, pošto su ove dve valute tvrdo vezane za EUR istim kursom kojim je DEM promenjen u EUR svojevremeno. Problem je što Yettel banka ili Mastercard izgleda zbog toga radi duplu konverziju BAM/BGN->USD->EUR jer "kobojagi" direktan kupovni i prodajni kurs BAM/BGN->EUR ne postoji. Koliko je to pravilno i da li to rade i druge banke, ne znam. Ironija je da su mi dve transakcije istog iznosa u BGN za par dana razlike naplaćene u različtiim iznosima u EUR, a kurs BGN prema EUR je isti u 4 decimale već 20 godina.

Drugom korisniku pre mene su na ovo odgovorili da je se dešava dupla koverzija preko USD. Meni su na istu žalbu odgovorili potpuno amaterski i neznalački. Tako da, ako me ne bude mrzelo, iće žalba na NBS, da vidim šta oni kažu.
 
Poslednja izmena:
Konverzija ide kako treba da bude, iz NOK u EUR i onda po prodajnon kursu banke u RSD. Ali svakako problem je samo u prikazu valute jer je verovatno neki programer napisao
if (currency == EUR)
then "EUR"
else "RSD"

Glupo je ali unosi nepotrebnu konfuziju.
 
Jel moguće promeniti kroz aplikaciju nivo paketa START u neki jači, LITE ili MAX? Bez odlaska u filijalu i bez izrade novih kartica i novih tekučih računa?
 
Jel moguće promeniti kroz aplikaciju nivo paketa START u neki jači, LITE ili MAX? Bez odlaska u filijalu i bez izrade novih kartica i novih tekučih računa?
Moguće je i promena se realizuje ubrzo. Lite račun je korak nazad, ali nema održavanja. Trenutno je u toku promocija za Max 3 meseca besplatno i Master kartica ostaje nakon povratka na niži paket.
Da. Broj računa i kartice se ne menjaju. Novi paket ti važi od 1. u sledećem mesecu.
Za Yettel app/web više ne, čak ni Mobi web ne sprovodi promenu 1. već zahtev ostaje na čekanju.
 
Je l' sad sve korisnike bivšeg Progresiv 5+ paketa prevode automatski na taj Bank Max paket i ostaje li besplatan za sve one koji su od ranije Progresiv 5+?
 
Vrh Dno