Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Ma to je teška bagra, istek ugovora i što dalje od njih.

Da sumiram moje iskustvo napuštanja istih.
1. Ponedeljak 10.februar odlazak u poslovnicu i čekanje sat vremena na izdavanje zahteva za IDP broj.
2. Sreda, zvali za 50% odbio.
3. Petak, stiže sms poruka da nemaju potpisan zahtev za IDP iako sam uredno potpisao sve. Tri poziva po 45min čekanja i natezanja sa korisničkom službom da bi dobio urgenciju oko rešavanja problema.
4. Ponedeljak sledeći (17.02), zovem opet i čekam 40min na operatera, kaže rešavaju stvar ali najbolje da odem u poslovnicu i ponovo potpišem zahtev 😵. Odlazim u poslovnicu, kaže službenica zaboravila da skenira i zakači u attachmentu potpisani zahtev 😵😵 našli ga u arhivi.
5. Utorak, danas. Stigao IDP, dogovorio se sa Yettelom 24x1699, sutra dolaze da povežu sve.

Srećno svima ko mora da istera nešto sa državnom bagrom.
 
Pozdrav, poslao sam prigovor kada sam dobio račun veći za 700-1000din.
Danas sam dobio da se prigovor ne uvažava jer sam navodno dobio SMS poruku sa obaveštenjem. Proverio sam sve sam poruke od MTSa i nigde nisam dobio nijednu poruku.
Da li bi mogao da neko da me posavetuje kome da se obratim.
Moje mišljenje je da im pošaljem na mejl kao odgovor na ovo da nisam dobio SMS obaveštenje i da stavim u ccc RATEL jer je prvo neosnovano podignuta cena, a drugo da su me slagali da sam dobio Sms poruku.

Pogledajte prilog 481402

Da li si dobio bilo kakav SMS od MTS-a oko 9. decembra? Imas na ovoj temi kako izgledaju primeri tih njihovih poruka u kojima salju to obavestenje. U pitanju su valjda poruke gde ti salju iznos racuna za placanje, a onda pri dnu te poruke stoji pomenuto obavestenje.

Meni su usvojili prigovor, ali ja od njih nisam dobio nijedan SMS jos od 2019. godine. U svakom slucaju, da mi nisu usvojili prigovor ne bih placao ovu novu cenu, nego bih raskinuo ugovor, platio penale i presao na Yettel (promocija 24 meseca za 16xx dinara). Izracunao sam da mi je to jeftinije nego da MTS-u placam novu cenu.
 
@Nothingman
Nisam baš u toku oko toga šta su slali kao SMS u decembru za januarsko poskupljuje ali na početku 2024. kad su po prvi put radili istu stvar (menjali cenu i ljudima koji su pod UO) se dobro sećam kako im je "taj" SMS izgledao:

Dakle, bio je SMS gde se 90% texta odnosi na podatke o poslednjem računu a na samom dnu tog SMS-a su samo stavili link koji vodi do obaveštenja na MTS sajtu (koji ni ne vidiš ako ne skroluješ i ne pročitaš baš kompletan SMS).

Gde je to obaveštenje naravno napisano tako nebulozno da nemaš pojma šta najavljuju i da li "kači" tebe kao korisnika.

Pretpostavljam da je ista podmukla praksa nastavljena i u decembru kad su šatro "obaveštavali" korisnike.
 
Колеге, једна молба,

Истиче ми Бокс 3 М са старом, уговореном ценом половином марта. Нећу више Бокс 3, прешао бих на Бокс 2М (50/8 +фиксни, нисам "оптичар" и још дуго нећу имати оптику на тој локацији). Нудили су 12 месеци 50% за Бокс 3 пре пар дана кад сам им слао мејл али сам одбио, ИПТВ ми не треба.

Морам ли да им најавим раскид садашњег уговора 30 дана раније (чини ми се да је то по Општим условима) или је довољно да дан по истеку уговорне обавезе одем у пословницу и потпишем Бокс 2?
 
Mozes da otkupis ugovor posto imas jos malo do kraja i da nakon toga odes kod drugog provajdera. Cim budu videli u sistemu da prelazis, postoji sansa da dobijes boju ponudu od MTS-a od trenutno postojece.
 
Nešto se čudno ponaša u poslednjih 15-ak min. Nije puko ali kao da ima prekide
 
Uvažen prigovor na januarski račun, a pozvao sam se na mail iz decembra, kada sam izrazio nesaglasnost sa povećanjem cena i dobio odgovor da će uslovi ostati nepromenjeni do kraja UO.

1739949039496.png
 
Mozes da otkupis ugovor posto imas jos malo do kraja i da nakon toga odes kod drugog provajdera. Cim budu videli u sistemu da prelazis, postoji sansa da dobijes boju ponudu od MTS-a od trenutno postojece.
Хвала ти.
Радо бих прешао на ВДСЛ Ориона или Јунета, али имам слободна 3 слота за Ирис, па бих узео МТС-ов нет да будем сигуран да ће ми Ирис радити на Смарт ТВ-у и Xiaomi боксу и стику. Зато ми се иде на Бокс 2.
Мора ли се најавити промена уговора 30 дана раније тј. жеља да се пређе на уговор са нижим Боксом?
 
Да одговорим сам себи, звали из МТС службе за кориснике:
Понудили 16 месеци 50%за Бокс 3М или 9 месеци за Бокс 2М.
Одлучио се за Бокс 2М (имам већ Орион постпејд пакет на 3 уређаја и 2 Ирис слота са другог Бокса), може потписивање новог уговора у пословници пре истека старог, уз враћање СТБ бокса.
Напомињем све је жица, не оптика. Како се надах, добро се удадох (с обзиром да прелазим са већег на мањи Бокс).
 
@A100 možda ti je jeftinije da ti ostane solo fiksni broj u Telekomu za 650 din mesečno i odvojeno ovaj BeoTel VDSL bez ugovorne obaveze ?

1739982814676.png
 
Нисам сигуран да Ирис Смарт ради на Беотеловом интернету. На Орионовом проверено не ради. То је главни разлог останка на Боксу 2...
 
Dobro veče svima, da li neko možda zna, šta mt:s nudi za nove korisnike mt:s BOX 4 paketa ( i optika i bakar ) ? Hvala unapred! I šta nude ako neko prelazi sa Yettel TV na mt:s BOX 4?
 
@qobrex[/USER] nude prvih 14 meseci samo cenu postpejd paketa pa ostalih 10 meseci cena box 4 paketa, vrlo nepovoljno.

Npr. za Crveni Box4 bez NetBoost-a i bez vraćanja kanala unazad:
prvih 6 meseci: 2025 din mesečno ( ili džabe prvih 6 meseci ako se prenosi mob broj u MTS )
narednih 8 meseci: 2599 din mesečno
pa preostalih 10 meseci 6599 din mesečno

mesečni prosek uz prenos mob broja: 3603 din mesečno bez vraćanja kanala i bez NetBoost-a
mesečni prosek uz postojeći MTS mob broj: 4122 din mesečno bez vraćanja kanala i bez NetBoost-a

sve u svemu, vrlo nepovoljno ako se formira novi BOX4
 
Kakva su iskustva sa korigovanjem računa za box 4 za Januar? Ja imam malo bizarnu situaciju. U pitanju je Box 4 plavi lite 50%/24meseca promocija koja sa dodatnim stb izađe 3050 dinara. Još u decembru smo rešili situaciju poskupljenja da će do kraja ugovorne obaveze ostati ista cena. Stigao račun za januar na 2170 dinara umesto 3050 (apsolutno nejasno kojom logikom) što je odmah prijavljeno, Pre 10ak dana je stigao je SMS da je prigovor prihvaćen i da će izdati novi račun za januar, ali ga još nisu izdali, u aplikaciji još stoji stari od 2170dinara. I od juče su počeli da prikazuju obaveštenje na TVu da će zbog dugovanja isključiti usluge??? Pozvao call centar, oni nemaju pojma kao sačekajte da stigne račun ne znam šta da vam kažem.
 
Isto, resen prigovor 06.02. jos uvek nema korigovani. Dobio sam sms da placam racun za januar jer istice vreme.
Juce sam pricao s operaterom kaze isto to, bice vam dostavljem novi racun sa novim datumom uplate, ali kad ...
Ja cu da cekam, a ako mi nesto iskljuce organizujem bdenje ispred poslovnice..:p
 
Ja takođe čekam korigovani papirni račun, sa, kako su mi rekli u sms-u, novim datumom dospeća i ne plaćam stari koji u aplikaciji nije korigovan.
 
И ја чекам коригован рачун.
 
Znači svi smo u istom sosu. Valjda neće gasiti usluge dok ne izdaju te račune, mada me ništa ne bi čudilo kada je u pitanju MTS.
 
Pozdrav, poslao sam prigovor kada sam dobio račun veći za 700-1000din.
Danas sam dobio da se prigovor ne uvažava jer sam navodno dobio SMS poruku sa obaveštenjem. Proverio sam sve sam poruke od MTSa i nigde nisam dobio nijednu poruku.
Da li bi mogao da neko da me posavetuje kome da se obratim.
Moje mišljenje je da im pošaljem na mejl kao odgovor na ovo da nisam dobio SMS obaveštenje i da stavim u ccc RATEL jer je prvo neosnovano podignuta cena, a drugo da su me slagali da sam dobio Sms poruku.

Pogledajte prilog 481402
Ako ti nesto znaci ni ja nisam dobio sms od mts-a povodom povecanja cena. Uredno mi je stigao u decembru sms da me podsete na placanje racuna.
E sad meni je ugovorna obaveza isticala 28. decembra, ali ne verujem da zbog toga nisam dobio sms sa obavestenjem.
 
Moguće i da neće da te zovu ako nešto sam ne pokreneš - njima odgovara da koristiš i plaćaš što duže njihove usluge po višoj ceni koja važi od trenutka kada istekne UO.
 
Drug mi radi u mts-u tako da je on sredio sve što treba da bi me zvali 😄 Očekujem 24 meseca po 50% na box 4
 
"Da objasnim da narod razume"
Meni istekao danas box 4,čekam da me zovu sad da vidim šta će da ponude.
Koliko sam ja razumeo kolegu, u ovoj poruci on ne pita (nema nigde znaka pitanja) šta mogu da ponude. Nego nas obaveštava, jer nas to inače vrlo interesuje, da mu je istekla UO...
Drug mi radi u mts-u tako da je on sredio sve što treba da bi me zvali 😄 Očekujem 24 meseca po 50% na box 4
...a ovde se hvali kako ima druga u MTS... (ništa bez veze), koji mu je sve završio da ga pozovu...
 
Koliko treba MTSu posle gašenja svih servisa da ugase i HBO Max? Razduzio sam optiku ali HBO i dalje radi.
 
Vrh Dno