Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Ima, 10 dinara. Tako piše u tarifi.
Ovde je aktuelna tarifa, po njoj nema. Ne bi to ni bilo u redu zbog Računa Plus. Naknada za korisnike platnog računa sa osnovnim uslugama treba da bude manja od naknade za ostale račune. Edit: da ne brišem ako je dosad neko video, gledao sam na pogrešnom mestu, naknade za uspostavljanje usluge. 🤣 Ipak ima za plaćanje, ali ne znam kako onda mogu na ovom računu da naplaćuju, a na Računu Plus ne. 🤷‍♂️ Čak i ako izuzmemo Račun Plus kao poseban, integrisan tek od danas, 10 din se naplaćuje i na studentskom, tako da bi platnom računu sa osnovnim uslugama moralo da bude jeftinije makar od toga.
 
Poslednja izmena:
@rovello 2.1.2 korišćenjem elektronskog bankarstva eksterni/instant 10 dinara, mada shvatio si koliko vidim. Za Mobibank PŠ je redistribucija na šalteru bila 150 dinara, a preko Homebankinga besplatna. Kako Digital Edge čini jedan kanal, ovo se više ne važi (u kontekstu, odredbe za digitalno bankarstvo se odnose prevashodno na elektronsko bankarstvo).
 
Ma da, ne znam šta mi bi da vidim uspostavljanje i korišćenje usluge bez naknade i to shvatim kao da nema naknade za plaćanje. Kao da nikad nisam gledao neki tarifnik, haha... Ali ostaje mi nejasno kako uopšte sme da ima. Odluka NBS o platnom računu sa osnovnim uslugama, zasnovana na Zakonu o platnim uslugama, kaže sledeće: За извршавање платних трансакција у оквиру мобилног и електронског банкарства из тачке 4. став 1. одредбa под 3) ове одлуке банка може кориснику наплатити износ по трансакцији који не може бити виши од 70% износа по трансакцији који наплаћује корисницима пакета у оквиру којег се наплаћује најнижи износ по трансакцији за њено извршење, односно 70% износа који је најнижи у тарифи накнада за ту услугу. Ako je na Računu Plus besplatno, rekao bih da mora biti i na osnovnom. Čak i ako zanemarimo njega, tu je studentski, gde je naknada isto 10 din. Po tome bi za osnovni najviše smelo da bude 7 din po transakciji, a oni su stavili isto 10 din. Čudno mi je da od svih banaka baš BPŠ ima neslaganje za nekom odlukom NBS.
 
kako se loguje onaj koji je koristio homebanking? Kucam od roditelja username i sifru kazu nepostojeca, a znamo da je ispravna..idemo zaboravljen pass, na mejl nista ne stize..
Stiglo je na email privremeno korisničko ime, a nakon par minuta SMS sa privremenim kodom. I ja sam pokušao sa starim podacima ali ne radi. Treba sačekati.
Čudno je što su uopšte poslali takvo obaveštenje. U zvaničnom, dostupnom svima, baš je suprotno, rekli su da ne mora ništa novo da se potpisuje.
U staroj aplikaciji stajalo crvenim slovima. Zvao i korisnički centar i isto mi rekli. Majka je na staroj mobilnoj aplikaciji mogla da vrši plaćanja ali na webu je mogla samo da vidi stanje.
Čak i piše na sajtu:
"Корисници који са Банком нису закључили посебан уговор о интернет банкарству, а користе Homeb@nking интернет банкарство за увид и проверу стања на рачунима, након 18. фебруара 2025. године неће моћи да користе овај сервис из разлога његовог гашења. За коришћење нових електронских сервиса Банке неопходно је да Банци поднесете захтев за коришћење ових услуга."
 
E, pa da, to je druga stvar, ona nije imala ugovor o Homeb@nkingu. Uvid u stanje je išao bez ugovora, nalog se pravio pomoću LIB-a. Zbunila me je tvoja formulacija da su joj tražili da potpiše novi ugovor, kao da je imala stari. Međutim, sad si otkrio da je imala nešto drugo: ugovor o mobilnom bankarstvu. Parametre je preko mejla i SMS-a dobila upravo zbog toga, nevezano za Homeb@nking. Šteta onda što ste džabe išli danas u poslovnicu... Da nije imala ni ugovor u mobilnom bankarstvu, onda bi stvarno morala da potpiše neki od ta dva ugovora da bi mogla da pređe na novi servis. Sumnjam da je to slučaj roditelja @Dwyane Wade, tj. izgleda da oni nisu imali nijedan ugovor, pa im zato sada nije dostupan novi sistem.
 
Poslednja izmena:
Stiglo je na email privremeno korisničko ime, a nakon par minuta SMS sa privremenim kodom. I ja sam pokušao sa starim podacima ali ne radi. Treba sačekati.
Ja sam isao na zaboravljena lozinka, popunio podatke (email, nova-"stara" lozinka) stigao otp kod i ulogovao se. Posle se ulogovao na app sa tim podacima i setovao za telefon. Sve radi najnormalnije sem ovih njihovih serverskih problema. Da navedem racun 200
 
Svakako je morao da se prvo otvara nalog uz lib pa naknadno uvodi sms kod, ali u ovom slučaju jeste bio ključni faktor da korisnici 200 računa sa definisanim parametrima uđu u proces integracije.
 
Stiglo je na email privremeno korisničko ime, a nakon par minuta SMS sa privremenim kodom. I ja sam pokušao sa starim podacima ali ne radi. Treba sačekati.

U staroj aplikaciji stajalo crvenim slovima. Zvao i korisnički centar i isto mi rekli. Majka je na staroj mobilnoj aplikaciji mogla da vrši plaćanja ali na webu je mogla samo da vidi stanje.
Čak i piše na sajtu:
"Корисници који са Банком нису закључили посебан уговор о интернет банкарству, а користе Homeb@nking интернет банкарство за увид и проверу стања на рачунима, након 18. фебруара 2025. године неће моћи да користе овај сервис из разлога његовог гашења. За коришћење нових електронских сервиса Банке неопходно је да Банци поднесете захтев за коришћење ових услуга."
nista im nije stiglo na mejl niti stize kad idem zaboravljena sifra/ime...
 
nista im nije stiglo na mejl niti stize kad idem zaboravljena sifra/ime...
Pa, jesu li imali potpisane ugovore o SMS kodu ili su Homeb@anking koristili samo za uvid u stanje? Odgovor na to pitanje jednak je odgovoru mogu li uopšte da koriste novi servis.

To nije aktuelna tarifa.
Ma da, shvatio sam odmah da loše gledam. Ostaje nejasnoća kako je to uopšte moguće, jer nije u skladu sa Odlukom o platnom računu sa osnovnim uslugama Narodne banke Srbije.
 
Šta raditi kad se nakon pokušaja logovanja na ebank dobije poruka:
"Vaš broj telefona je privremeno zaključan"
Racun 360, pokusaj logovanja najpre sa starim podacima a potom sa promenom lozinke
 
Ma da, shvatio sam odmah da loše gledam. Ostaje nejasnoća kako je to uopšte moguće, jer nije u skladu sa Odlukom o platnom računu sa osnovnim uslugama Narodne banke Srbije.

Mislim da se računa samo prvi sledeći najniži paket. Kod računa za prijem zarade PŠ je 15 dinara naknada za naloge, a 200 din mesečno održavanje. Račun plus je iznad njega pošto je 250 din mesečno održavanje. Slična situacija je i kod Yettel banke. Za račun sa osnovnim uslugama je 14 dinara naknada za naloge, a za Bank Start 20 dinara. Dakle tačno 70% od propisanog od NBS. Kod sledećeg većeg paketa Bank Max je nalog bez naknade.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Evo, prođoh opet kroz tu odluku (dostupna je ovde, inače). Ne pominje se prvi sledeći u smislu nekog redosleda, niti mesečno održavanje drugih paketa uopšteno, samo kaže "paket u okviru kojeg se naplaćuje najniži iznos po transakciji". To bi u BPŠ bio Račun Plus. Međutim, jednu stvar sam zaboravio i sad sam je se podsetio: u nastavku se napominje da se to odnosi na naknade veće od nule. Pretpostavljam da je tu zamisao bila da se isključe "elitni" paketi, koji često nemaju naknadu za transakcije, ali su zato skuplji, poput pomenutog Yettelovog Bank MAX. To onda obuhvata i Račun Plus, tako da je tu situacija ipak čista. Ostaje, međutim, problem studentskog računa. On je onda taj "paket u okviru kojeg se naplaćuje najniži iznos po transakciji", a provizija za transakcije mu je ista kao kod osnovnog. Besplatno održavanje da i ne pominjem, iako taj aspekt nije važan iz ugla odluke. Shvatam da je i studentski račun poseban, ipak ga mogu imati samo studenti i otvara se na vrlo poseban način, ali takav tip posebnosti ne pominje se u odluci, tako da mi se i dalje čini da je banka ovde u prestupu.
 
To je stari tarifnik, samo su ispravljene kamatne stope po uredbi NBS od 1.1.2025.

Inače je do pre par dana stajao link na Račun Plus na sajtu, a sad ga nema. http://web.archive.org/web/20250214113922/https://www.posted.co.rs/

Tarifnik čiji sam link postavio za Račun plus je onaj koji je trenutno na BPŠ sajtu.

Bio je link i za Račun plus ali su ga više nema jer su ga uklonili iz ponude, tj. više verovatno neće moći da se otvara.

ne vidim , jel i dalje 0din ako se racun ne koristi ?

I dalje je 0 dinara ako nema odliva na računu.
Неко рече овде да нема све валуте у мењачници? Ја имам ове, ваљда су то све...
Da, to su sve 3 strane valute koje je moguće imati na računu BPŠ, bar kod mene (ne nudi mi opciju da kupim GBP na Računu plus).
 
Poslednja izmena:
To nije aktuelna tarifa. Kao što je @uji napisao, tu se pominju stara rešenja digitalnog bankarstva tako da te tarife na sajtu posebno po paketima ne mogu biti aktuelne. Postoji nova tarifa od 18.02. samo objedinjena za sve pakete. Još nisu uradili po paketima posebno. Verovatno će ubaciti naknadno.
Je li ima negde taj tarifnik u meniju na sajtu BPŠ?
 
I ja sam probao sinoć IPS i nije mi javio nikakvu grešku ali uplata nije prošla.
Sve je prošlo kao i ranije pa sada ne znam da li da ponovim uplatu ili sačekam, možda i realizuju nalog.
 
I ja sam probao sinoć IPS i nije mi javio nikakvu grešku ali uplata nije prošla.
Sve je prošlo kao i ranije pa sada ne znam da li da ponovim uplatu ili sačekam, možda i realizuju nalog.
Ne radi IPS ni meni. Prihvati mi kao sve ok ali ne plati nego je status čekanje i posle par sati dobje status otkazan...i onda ti vrate pare na račun. Sada sam baš gledao šta je razlika između ručno kucanog nalog i IPS naloga...jedinu razliku koju sam video je da kod adrese koju sam ja kucao ima 11000 Beograd, a kod IPS piše NOTPROVIDED....sve ostalo je isto uključujući i format računa....(isti raspored crtica i nedostatka istih).

EPS AD BEOGRAD ,NOTPROVIDED čekao nalog, a potom otkazan (ne odbijen nego otkazan). IPS NALOG
Eps ad Beograd ,11000 Beograd prošao nalog odmah. Ručno Kucan
 
Poslednja izmena:
Kad već pišete ovde, pišite i njima šta ne valja.
Ja sam im pisa pa ćemo videti
Džaba se ovde žalite
 
Ja uvek pišem na [email protected]. Kada je bilo normalno uvek su mi odgovarali u roku od nekoliko sati sada se ćuti ali razumem i što :)...
Evo sada zvao call centar i kažu da u sistemu nemaju upisanu moju mail adresu i da zato ne mogu da se logujem, a ja pitam pa ljudi kako kada taj Račun plus imam od 2017 godine i da su mi na taj mail redovno stizali svi izvodi i obaveštenja... nemaju odgovor! ;)

Kažu jedino rešenje je da odem do poslovnice i da navodno u sistem opet upišu taj mail, šooou!:p
 
@Vaskev, shvatam šta kažeš, ali ne verujem da je do toga, biće da im trenutno uopšte ne prolazi IPS plaćanje.

a kod IPS piše NOTPROVIDED
IPS QR kod nema odvojeno polje za adresu i grad, sve je ime/naziv primaoca. Obično se parsira po novim redovima (prvi red je ime, drugi adresa, treći grad), što radi i Poštanska štedionica (radila je i u staroj aplikaciji), ali EPS-ov QR kod prosto nema adresu u sebi, samo ime. Tako da nije greška, stvarno se ne nalazi u QR kodu, iako stoji 11000 Beograd na fizičkoj (ili PDF) uplatnici.

Ladno ima BAM valuta?!
Ovo je samo kursna lista, ne možeš da imaš stvarno sve ove valute. S tim vezi, postoji samo srednji kurs za BAM: na današnji dan 59,9114. Čemu služi, to već ne bih znao.
 
@Vaskev, shvatam šta kažeš, ali ne verujem da je do toga, biće da im trenutno uopšte ne prolazi IPS plaćanje.


IPS QR kod nema odvojeno polje za adresu i grad, sve je ime/naziv primaoca. Obično se parsira po novim redovima (prvi red je ime, drugi adresa, treći grad), što radi i Poštanska štedionica (radila je i u staroj aplikaciji), ali EPS-ov QR kod prosto nema adresu u sebi, samo ime. Tako da nije greška, stvarno se ne nalazi u QR kodu, iako stoji 11000 Beograd na fizičkoj (ili PDF) uplatnici.
Ja se sve slažem sa tobom samo sam rekao šta je razlika (bar ono vizuelno što ja mogu da vidim sa korisničke strane, sve ostalo je isto na obe uplate). U svakom slučaju IPS plaćanje preko QR koda ne prolazi za sada kod mene.
 
Kod mene radi sve ok, sem poruka. Sećam se da je isti problem postojao i kada je mts prelazila u poštansku.

U podešavanjima profila imaju kategoriju "Adresa za dostavu", gde sam uneo podatke. Uskoro mi ističe Dina Card, pa ćemo videti gde će je poslati.
 
Nazad
Vrh Dno