Šta je novo?

Yettel Hipernet

pozdrav svima, ako sam dobro shvatio i ispratio ovih 18 meseci za 1 dinar daju samo postojecim korisnicima? za nove je akcija 22 meseca za 1650 za L paket?
 
Ovih dana im je internet očajan. Očigledno da imaju zone, po Srbiji, po kojima podižu i spuštaju UL/DL brzine.
 
Pozdrav, ja takodje trazim broj akvizitera, ako neko ima bio bih zahvalan. Pozz
Pozivamo te da nam se javiš putem privatne poruke, više nego rado ćemo proveriti najbolju opciju za tebe!
pozdrav svima, ako sam dobro shvatio i ispratio ovih 18 meseci za 1 dinar daju samo postojecim korisnicima? za nove je akcija 22 meseca za 1650 za L paket?
Takođe, javi nam se sa podacima u vezi sa samom lokacijom na kojoj bi koristio našu uslugu, a mi ćemo proveriti sve dostupne promocije kada je u pitanju naša usluga optičkog neta u kombinaciji sa digitalnom televizijom.
Ovih dana im je internet očajan. Očigledno da imaju zone, po Srbiji, po kojima podižu i spuštaju UL/DL brzine.
Ukoliko još uvek imaš smetnje, prosledi nam podatke svog ugovora, stojimo ti na raspolaganju!
 
Nisam primetio da neko, zvanično, iz Yettela koristi forum.
Od pre nekoliko dana, oko 7 dana, primećujem da se sve usporeno učitava kako na laptopu, telefonu , TVu.
Sačekaću još par dana , pa sko se ne stabilizuje, poslaću broj ugovora.

Kad smo već tu, može li da se reši nepravilnost 'Ispočetka'? Kads želim da odgledam nešto Ispočetka, sistem ne vrati emisiju koju želim da odgledam od početka, već prethodnu emisiju vrati oko 10-15min unazad, pa moram ili da čekam dok ne krene emisija koju želim da gledam, ili na daljinskom moram ds premotam FF, unapred , dok ne 'nabodem' na početak emisije.
 
Nisam primetio da neko, zvanično, iz Yettela koristi forum.
Od pre nekoliko dana, oko 7 dana, primećujem da se sve usporeno učitava kako na laptopu, telefonu , TVu.
Sačekaću još par dana , pa sko se ne stabilizuje, poslaću broj ugovora.

Kad smo već tu, može li da se reši nepravilnost 'Ispočetka'? Kads želim da odgledam nešto Ispočetka, sistem ne vrati emisiju koju želim da odgledam od početka, već prethodnu emisiju vrati oko 10-15min unazad, pa moram ili da čekam dok ne krene emisija koju želim da gledam, ili na daljinskom moram ds premotam FF, unapred , dok ne 'nabodem' na početak emisije.
Naravno, pored društvenih mreža poput Facebook, Instagram i X aplikacije, podršku pružamo i preko ovog kanala/foruma.
Verujemo da si već pokušao sa restartom, a ukoliko on nije ili ne pomogne, samo nam prosledi podatke ugovora, i proverićemo i sistemski.

Dok gledaš sadržaj, kontrolama plejera možeš da pristupiš pritiskom na dugme OK. Nakon otvaranja kontrola plejera, u gornjem levom uglu ekrana možeš da vidiš informacije o programu koji trenutno gledaš. U donjem delu ekrana, imaš izbor dodatnih kontrola pomoću kojih možeš da pokreneš sadržaj ispočetka (ikonica Ispočetka). Nakon što izabereš opciju "ispočetka" trebalo bi da ti se sadržaj učita od samog početka emitovanja. Ukoliko to nije slučaj, molimo te da nam takođe proslediš podatke, vrlo rado ćemo izvršiti proveru.
 
Kad smo već tu, može li da se reši nepravilnost 'Ispočetka'? Kads želim da odgledam nešto Ispočetka, sistem ne vrati emisiju koju želim da odgledam od početka, već prethodnu emisiju vrati oko 10-15min unazad, pa moram ili da čekam dok ne krene emisija koju želim da gledam, ili na daljinskom moram ds premotam FF, unapred , dok ne 'nabodem' na početak emisije.
Možda ta emisija "nije počela" na vreme. Meni se desilo nekoliko puta da je emisija "počela ranije", pa moram na prethodnu emisiju da odem pa debelo na FF......
 
@Yettel Srbija
Molim Vas da u Vašem interfejsu pri nekom narednom upgrejdu omogućite mapiranje kanala sa od strane korisnika željenim dugmetom/brojem na daljincu.
Npr. da možemo da stavimo da nas pritisak na 1 vodi do kanala 4xx, na 2 do kanala 1xx, 9 do kanala 2xx i tome slično.

Hvala!
 
@Yettel Srbija

Moglo bi da se malo više poradi na opciji search. Evo ja recimo ukucam u search Mucke, i search mi pronađe gomilu epizoda iz app voyo, ali mi ne izbaci u rezultatima ni jednu epizodu koja se emituje na B92 (tu je počelo od prve epizode...) pa moram na epg i da tražim ručno??? (ima i na još jednom TV programu trenutno ide serija Mućke i za tu TV stanicu mi ne izbaci ni jednu epizodu) Plus, zadnji desno dole taster na daljincu, koji ima oznaku za pretragu ne funkcioniše, pritisnem ga i ništa se ne dešava. (inače daljinac sam prebacio da radi samo na IR).
 
Naravno, pored društvenih mreža poput Facebook, Instagram i X aplikacije, podršku pružamo i preko ovog kanala/foruma.
Verujemo da si već pokušao sa restartom, a ukoliko on nije ili ne pomogne, samo nam prosledi podatke ugovora, i proverićemo i sistemski.

Dok gledaš sadržaj, kontrolama plejera možeš da pristupiš pritiskom na dugme OK. Nakon otvaranja kontrola plejera, u gornjem levom uglu ekrana možeš da vidiš informacije o programu koji trenutno gledaš. U donjem delu ekrana, imaš izbor dodatnih kontrola pomoću kojih možeš da pokreneš sadržaj ispočetka (ikonica Ispočetka). Nakon što izabereš opciju "ispočetka" trebalo bi da ti se sadržaj učita od samog početka emitovanja. Ukoliko to nije slučaj, molimo te da nam takođe proslediš podatke, vrlo rado ćemo izvršiti proveru.
Sve znam.
Problem je što , kada idem na ikonicu, 'Ispočetka', umesto od samog početka , sistem premota 10tak minuta pre. Recimo, ide Potera. Uhvatio sam Poteru na polovini i hoću ispočetka da je gledam. Idem na ikonicu 'Ispočetka', i umesto da gledam Memedovića ksko najavljuje takmičare, sistem premota na dnevnik, koji je bio pre Potere , pa moram da odgledam i sportski pregled i vremensku prognozu, pa posle toga reklame.. , pa tek onda ide Potera. Ili, idem na ikonicu 'Ispočetka', sistem vrati , umesto na početak, on vrati na TV dnevnik..pa daljincem premotavam unapred dok ne nabodem početak Potere.
Eto, slikovito. I

Inače, meni , evo već više od godinu dana , nije to nikada ni radilo. Mislio sam da to tako funkcioniše, da to tako treba 🦕
 
Poslednja izmena od urednika:
Potera recimo nije počela u 20:00 kad je trebalo, već je počela u 20:10. Sistem te vrati na trenutak kad je trebalo da počne u 20:00. Ne zna sistem (interfejs) da je Potera kasnila sa početkom 10 min i tu nastaje problem. Sistem gleda takoreći TV program, tj EPG, i ako neki program kasni on to ne vidi.
 
@Yettel Srbija
Molim Vas da u Vašem interfejsu pri nekom narednom upgrejdu omogućite mapiranje kanala sa od strane korisnika željenim dugmetom/brojem na daljincu.
Npr. da možemo da stavimo da nas pritisak na 1 vodi do kanala 4xx, na 2 do kanala 1xx, 9 do kanala 2xx i tome slično.

Hvala!

@Yettel Srbija

Moglo bi da se malo više poradi na opciji search. Evo ja recimo ukucam u search Mucke, i search mi pronađe gomilu epizoda iz app voyo, ali mi ne izbaci u rezultatima ni jednu epizodu koja se emituje na B92 (tu je počelo od prve epizode...) pa moram na epg i da tražim ručno??? (ima i na još jednom TV programu trenutno ide serija Mućke i za tu TV stanicu mi ne izbaci ni jednu epizodu) Plus, zadnji desno dole taster na daljincu, koji ima oznaku za pretragu ne funkcioniše, pritisnem ga i ništa se ne dešava. (inače daljinac sam prebacio da radi samo na IR).
Hvala na ukazanim sugestijama, prenećemo ih na pravu adresu. Kada je reč o pretrazi, da budemo sigurni da mislimo na isto,
Izborom ikonice Lupa u okviru glavnog menija, otvara se tastatura gde je moguće upisati naziv sadržaja koji želimo da gledamo. Prelaskom na deo sa rezultatima i fokusiranje željenog sadržaja pokreće se tasterom OK. Ako korisnik u pretragu upiše npr. Egipat, nakon minimum tri otkucana slova (ili cele fraze), platforma će prikazati program koji je u vezi sa temom koja se pretražuje. Da li je funkcija nedostupna i prilikom Bluetooth povezivanja?

Što se tiče mapiranja kanala, prečicama, nešto slično već postoji, a reč je o sekciji "Šta ti se gleda?" Ova kategorija obuhvata odabrani sadržaj koji je emitovan u proteklih 7 dana (najveći deo sadržaja). Postoji određeni sadržaj (filmovi, serije, emisije, dečiji program) koji je prepoznat kao najzanimljiviji, pa on ostaje u ponudi i nakon tih 7 dana.

Sve znam.
Problem je što , kada idem na ikonicu, 'Ispočetka', umesto od samog početka , sistem premota 10tak minuta pre. Recimo, ide Potera. Uhvatio sam Poteru na polovini i hoću ispočetka da je gledam. Idem na ikonicu 'Ispočetka', i umesto da gledam Memedovića ksko najavljuje takmičare, sistem premota na dnevnik, koji je bio pre Potere , pa moram da odgledam i sportski pregled i vremensku prognozu, pa posle toga reklame.. , pa tek onda ide Potera. Ili, idem na ikonicu 'Ispočetka', sistem vrati , umesto na početak, on vrati na TV dnevnik..pa daljincem premotavam unapred dok ne nabodem početak Potere.
Eto, slikovito. I

Inače, meni , evo već više od godinu dana , nije to nikada ni radilo. Mislio sam da to tako funkcioniše, da to tako treba 🦕
Jasno, baš kako je naveo @Zabavni moguće je da je postojalo kašnjenje prilikom emitovanja sadržaja, te sam sistem automatski prebacuje na ispravno vreme, najavljeno vreme emitovanja pa dolazi do takve situacije.
 
Problem je što nikada nisam video da je vratio na sami početak emisije. Po toj logici , sve emisije kasne 5-10min.
Inače , slažem se sa tvojom @Zabavni logikom , ali kako to rešiti.. , da Yettel zaposli AI?

@Yettel Srbija
Pored kašnjenja emisija, što nije uvek slučaj, tu su i reklame između emisija.
Kada sve to uzmemo u obzir, opcija 'Ispočetka', je praktično neupotrebljiva.
 
Poslednja izmena od urednika:
@Yettel Srbija

"Lupa" u okviru glavnog menija radi. A da li radi taster "lupa" na daljincu kada je u Bluetooth režimu to ne znam, isključio sam BT. Mogao bi da napiše neko kome daljinac radi BT režimu.
 
Ako ima koja Lupa viška, može li da se ubaci u web platformu (gledanje preko web browsera)?
Hvala
 
@Yettel Srbija

Moglo bi da se malo više poradi na opciji search. Evo ja recimo ukucam u search Mucke, i search mi pronađe gomilu epizoda iz app voyo, ali mi ne izbaci u rezultatima ni jednu epizodu koja se emituje na B92 (tu je počelo od prve epizode...) pa moram na epg i da tražim ručno??? (ima i na još jednom TV programu trenutno ide serija Mućke i za tu TV stanicu mi ne izbaci ni jednu epizodu) Plus, zadnji desno dole taster na daljincu, koji ima oznaku za pretragu ne funkcioniše, pritisnem ga i ništa se ne dešava. (inače daljinac sam prebacio da radi samo na IR).
Desila se mala greška, umesto B92 treba da piše UNA TV. Moj propust. Na B92 je krenula od početka jedna druga serija......

Niko da napiše, kome daljinac radi u Bluetooth režimu, da li mu na daljincu radi taster Lupa???
 
Desila se mala greška, umesto B92 treba da piše UNA TV. Moj propust. Na B92 je krenula od početka jedna druga serija......

Niko da napiše, kome daljinac radi u Bluetooth režimu, da li mu na daljincu radi taster Lupa???
Meni radi , sinoć probao, tu lupu sam koristio samo jednom u životu, btw.
 
Pozz svima,
Da li mozete da mi posaljete kontakt nekog akvizitera(Bgd) preko koga se moze ostvariti najbolja promocija za obnovu-produzenje ugovora?
Unapred hvala!
 
I meni potreban kontakt radi produžetka ugovora, hvala.
 
Problem je što nikada nisam video da je vratio na sami početak emisije. Po toj logici , sve emisije kasne 5-10min.
Inače , slažem se sa tvojom @Zabavni logikom , ali kako to rešiti.. , da Yettel zaposli AI?

@Yettel Srbija
Pored kašnjenja emisija, što nije uvek slučaj, tu su i reklame između emisija.
Kada sve to uzmemo u obzir, opcija 'Ispočetka', je praktično neupotrebljiva.
Svakodnevno osluškujemo potrebe korisnika i radimo na unapređenju usluga. Tvoja sugestija će biti preneta na pravu adresu. Svaka povratna informacija nam puno znači.
@Yettel Srbija

"Lupa" u okviru glavnog menija radi. A da li radi taster "lupa" na daljincu kada je u Bluetooth režimu to ne znam, isključio sam BT. Mogao bi da napiše neko kome daljinac radi BT režimu.
STB i daljinski uvek mogu da komuniciraju putem IR. Za naprednije opcije (glasovna komanda, upravljanje bez da se daljinski uperi ka STB-u) je potrebna bluetooth konekcija. Kada pokušaš da iskoristiš neku od ovih opcija, sam STB će ponuditi uparivanje. Neophodno je ispratiti uputstvo na ekranu. Uključi BT režim, pa nam javi kakva je situacija.
Ja ne znam šta je problem oko svetla na daljinskom... Odlična opcija. Baterije od Jula meseca, daljinski povezan na blutut. Perfektno radi još uvek.
@Yettel Srbija Hoće li biti u ponudi CineStar kanali, sci-fi kanal (poljski ili čiji je već) Za sport me baš briga.
Sve potencijalne promene u budućnosti biće komunicirane korisnicima na vreme i u skladu sa zakonom. Cilj nam je još bolji kvalitet usluge i raznolikost sadržaja :)
Pozz svima,
Da li mozete da mi posaljete kontakt nekog akvizitera(Bgd) preko koga se moze ostvariti najbolja promocija za obnovu-produzenje ugovora?
Unapred hvala!
Slobodno nam javi putem privatne poruke, rado ćemo proveriti sve dostupne opcije za tebe :)
I meni potreban kontakt radi produžetka ugovora, hvala.
Ukoliko je planirana obnova ugovora, zamoliću te da nam pošalješ svoje podatke u poruci. Ekipa podrške je na raspolaganju za sve provere :)
 
Svakodnevno osluškujemo potrebe korisnika i radimo na unapređenju usluga. Tvoja sugestija će biti preneta na pravu adresu. Svaka povratna informacija nam puno znači.

STB i daljinski uvek mogu da komuniciraju putem IR. Za naprednije opcije (glasovna komanda, upravljanje bez da se daljinski uperi ka STB-u) je potrebna bluetooth konekcija. Kada pokušaš da iskoristiš neku od ovih opcija, sam STB će ponuditi uparivanje. Neophodno je ispratiti uputstvo na ekranu. Uključi BT režim, pa nam javi kakva je situacija.

Sve potencijalne promene u budućnosti biće komunicirane korisnicima na vreme i u skladu sa zakonom. Cilj nam je još bolji kvalitet usluge i raznolikost sadržaja :)

Slobodno nam javi putem privatne poruke, rado ćemo proveriti sve dostupne opcije za tebe :)

Ukoliko je planirana obnova ugovora, zamoliću te da nam pošalješ svoje podatke u poruci. Ekipa podrške je na raspolaganju za sve provere :)
Poštovani,

Želeo bih paket "M" (2699) + dodatak net booster 1gb(1999din) na 24 meseca.
Prethodne dve godine sam koristio pomenuti paket.
Kakve uslove mi možete ponuditi

S' Poštovanjem

Nemanja Dragićević
 
Poštovani,

Želeo bih paket "M" (2699) + dodatak net booster 1gb(1999din) na 24 meseca.
Prethodne dve godine sam koristio pomenuti paket.
Kakve uslove mi možete ponuditi

S' Poštovanjem

Nemanja Dragićević
Zamoliću te da nam pošalješ podatke putem privatne poruke, rado ćemo proveriti sve dostupne opcije za obnovu :)
 
Ovo je bilo prošlog petka, ove nedelje nema više, ima što svima nude 24 x 50% veći paket po ceni manjeg.
Uzeo sam to i dobio + mesh + max+ + deezer + skyshowtime
Za produzenje ili kao novi korisnik
Za produzenje su sada odredili druge ljude koji mogu da ponude uslove za produžetak saradnje .
 
Ovo je bilo prošlog petka, ove nedelje nema više, ima što svima nude 24 x 50% veći paket po ceni manjeg.
Uzeo sam to i dobio + mesh + max+ + deezer + skyshowtime

Ne ide max i skyshowtime besplatno zajedno... biraš šta ćeš od ta dva besplatno!?
 
Postoji li Yettel TV aplikacija koja radi na Amazon Fire TV stick 4k? Nasao sam nekoliko poruka u ovom threadu ali nista od toga ne radi.

I
 
Ima li neke varijante tv 43" za dinar, i skuplji paket po ceni jeftinijeg, za nove korisnike, ili je to neizvodljivo?
 
I dalje ništa ,ako neko iz Yettela se smiluje možda,kao i apk za Hisense.
To i meni treba. Nema je u vidaa app storu! Katastrofa. Yettel TV treba da ih kontaktira i da pocnu da saradjuju sa Vidaa programerima. Pominjali su ovde, svi traže a Yettel spava... tu samo Yettela nema... ima MTS, ima A1 apk, ima EON... :





Na Vidaa site-u kažu da su otvoreni za partnerstvo sa svima i da čak obezbeđuju i sample uređaje. Bilo bi lepo kada bi imali info da li je bar u planu s obzirom na to da za implementaciju gotove aplikacije treba i do 18 meseci...

"Q. How long does the integration process take?
Depending on the type of integration, the process takes between 2 and 6 months from the start of the development. If the application follows our specification, most of the effort is focused on the user experience and button mapping. For native application, the process takes about 12-18 months."
 
Nazad
Vrh Dno