Pozivamo te da nam se javiš putem privatne poruke, više nego rado ćemo proveriti najbolju opciju za tebe!Pozdrav, ja takodje trazim broj akvizitera, ako neko ima bio bih zahvalan. Pozz
Takođe, javi nam se sa podacima u vezi sa samom lokacijom na kojoj bi koristio našu uslugu, a mi ćemo proveriti sve dostupne promocije kada je u pitanju naša usluga optičkog neta u kombinaciji sa digitalnom televizijom.pozdrav svima, ako sam dobro shvatio i ispratio ovih 18 meseci za 1 dinar daju samo postojecim korisnicima? za nove je akcija 22 meseca za 1650 za L paket?
Ukoliko još uvek imaš smetnje, prosledi nam podatke svog ugovora, stojimo ti na raspolaganju!Ovih dana im je internet očajan. Očigledno da imaju zone, po Srbiji, po kojima podižu i spuštaju UL/DL brzine.
Naravno, pored društvenih mreža poput Facebook, Instagram i X aplikacije, podršku pružamo i preko ovog kanala/foruma.Nisam primetio da neko, zvanično, iz Yettela koristi forum.
Od pre nekoliko dana, oko 7 dana, primećujem da se sve usporeno učitava kako na laptopu, telefonu , TVu.
Sačekaću još par dana , pa sko se ne stabilizuje, poslaću broj ugovora.
Kad smo već tu, može li da se reši nepravilnost 'Ispočetka'? Kads želim da odgledam nešto Ispočetka, sistem ne vrati emisiju koju želim da odgledam od početka, već prethodnu emisiju vrati oko 10-15min unazad, pa moram ili da čekam dok ne krene emisija koju želim da gledam, ili na daljinskom moram ds premotam FF, unapred , dok ne 'nabodem' na početak emisije.
Možda ta emisija "nije počela" na vreme. Meni se desilo nekoliko puta da je emisija "počela ranije", pa moram na prethodnu emisiju da odem pa debelo na FF......Kad smo već tu, može li da se reši nepravilnost 'Ispočetka'? Kads želim da odgledam nešto Ispočetka, sistem ne vrati emisiju koju želim da odgledam od početka, već prethodnu emisiju vrati oko 10-15min unazad, pa moram ili da čekam dok ne krene emisija koju želim da gledam, ili na daljinskom moram ds premotam FF, unapred , dok ne 'nabodem' na početak emisije.
Sve znam.Naravno, pored društvenih mreža poput Facebook, Instagram i X aplikacije, podršku pružamo i preko ovog kanala/foruma.
Verujemo da si već pokušao sa restartom, a ukoliko on nije ili ne pomogne, samo nam prosledi podatke ugovora, i proverićemo i sistemski.
Dok gledaš sadržaj, kontrolama plejera možeš da pristupiš pritiskom na dugme OK. Nakon otvaranja kontrola plejera, u gornjem levom uglu ekrana možeš da vidiš informacije o programu koji trenutno gledaš. U donjem delu ekrana, imaš izbor dodatnih kontrola pomoću kojih možeš da pokreneš sadržaj ispočetka (ikonica Ispočetka). Nakon što izabereš opciju "ispočetka" trebalo bi da ti se sadržaj učita od samog početka emitovanja. Ukoliko to nije slučaj, molimo te da nam takođe proslediš podatke, vrlo rado ćemo izvršiti proveru.
@Yettel Srbija
Molim Vas da u Vašem interfejsu pri nekom narednom upgrejdu omogućite mapiranje kanala sa od strane korisnika željenim dugmetom/brojem na daljincu.
Npr. da možemo da stavimo da nas pritisak na 1 vodi do kanala 4xx, na 2 do kanala 1xx, 9 do kanala 2xx i tome slično.
Hvala!
Hvala na ukazanim sugestijama, prenećemo ih na pravu adresu. Kada je reč o pretrazi, da budemo sigurni da mislimo na isto,@Yettel Srbija
Moglo bi da se malo više poradi na opciji search. Evo ja recimo ukucam u search Mucke, i search mi pronađe gomilu epizoda iz app voyo, ali mi ne izbaci u rezultatima ni jednu epizodu koja se emituje na B92 (tu je počelo od prve epizode...) pa moram na epg i da tražim ručno??? (ima i na još jednom TV programu trenutno ide serija Mućke i za tu TV stanicu mi ne izbaci ni jednu epizodu) Plus, zadnji desno dole taster na daljincu, koji ima oznaku za pretragu ne funkcioniše, pritisnem ga i ništa se ne dešava. (inače daljinac sam prebacio da radi samo na IR).
Jasno, baš kako je naveo @Zabavni moguće je da je postojalo kašnjenje prilikom emitovanja sadržaja, te sam sistem automatski prebacuje na ispravno vreme, najavljeno vreme emitovanja pa dolazi do takve situacije.Sve znam.
Problem je što , kada idem na ikonicu, 'Ispočetka', umesto od samog početka , sistem premota 10tak minuta pre. Recimo, ide Potera. Uhvatio sam Poteru na polovini i hoću ispočetka da je gledam. Idem na ikonicu 'Ispočetka', i umesto da gledam Memedovića ksko najavljuje takmičare, sistem premota na dnevnik, koji je bio pre Potere , pa moram da odgledam i sportski pregled i vremensku prognozu, pa posle toga reklame.. , pa tek onda ide Potera. Ili, idem na ikonicu 'Ispočetka', sistem vrati , umesto na početak, on vrati na TV dnevnik..pa daljincem premotavam unapred dok ne nabodem početak Potere.
Eto, slikovito. I
Inače, meni , evo već više od godinu dana , nije to nikada ni radilo. Mislio sam da to tako funkcioniše, da to tako treba 🦕
Desila se mala greška, umesto B92 treba da piše UNA TV. Moj propust. Na B92 je krenula od početka jedna druga serija......@Yettel Srbija
Moglo bi da se malo više poradi na opciji search. Evo ja recimo ukucam u search Mucke, i search mi pronađe gomilu epizoda iz app voyo, ali mi ne izbaci u rezultatima ni jednu epizodu koja se emituje na B92 (tu je počelo od prve epizode...) pa moram na epg i da tražim ručno??? (ima i na još jednom TV programu trenutno ide serija Mućke i za tu TV stanicu mi ne izbaci ni jednu epizodu) Plus, zadnji desno dole taster na daljincu, koji ima oznaku za pretragu ne funkcioniše, pritisnem ga i ništa se ne dešava. (inače daljinac sam prebacio da radi samo na IR).
Meni radi , sinoć probao, tu lupu sam koristio samo jednom u životu, btw.Desila se mala greška, umesto B92 treba da piše UNA TV. Moj propust. Na B92 je krenula od početka jedna druga serija......
Niko da napiše, kome daljinac radi u Bluetooth režimu, da li mu na daljincu radi taster Lupa???
Svakodnevno osluškujemo potrebe korisnika i radimo na unapređenju usluga. Tvoja sugestija će biti preneta na pravu adresu. Svaka povratna informacija nam puno znači.Problem je što nikada nisam video da je vratio na sami početak emisije. Po toj logici , sve emisije kasne 5-10min.
Inače , slažem se sa tvojom @Zabavni logikom , ali kako to rešiti.. , da Yettel zaposli AI?
@Yettel Srbija
Pored kašnjenja emisija, što nije uvek slučaj, tu su i reklame između emisija.
Kada sve to uzmemo u obzir, opcija 'Ispočetka', je praktično neupotrebljiva.
STB i daljinski uvek mogu da komuniciraju putem IR. Za naprednije opcije (glasovna komanda, upravljanje bez da se daljinski uperi ka STB-u) je potrebna bluetooth konekcija. Kada pokušaš da iskoristiš neku od ovih opcija, sam STB će ponuditi uparivanje. Neophodno je ispratiti uputstvo na ekranu. Uključi BT režim, pa nam javi kakva je situacija.@Yettel Srbija
"Lupa" u okviru glavnog menija radi. A da li radi taster "lupa" na daljincu kada je u Bluetooth režimu to ne znam, isključio sam BT. Mogao bi da napiše neko kome daljinac radi BT režimu.
Sve potencijalne promene u budućnosti biće komunicirane korisnicima na vreme i u skladu sa zakonom. Cilj nam je još bolji kvalitet usluge i raznolikost sadržajaJa ne znam šta je problem oko svetla na daljinskom... Odlična opcija. Baterije od Jula meseca, daljinski povezan na blutut. Perfektno radi još uvek.
@Yettel Srbija Hoće li biti u ponudi CineStar kanali, sci-fi kanal (poljski ili čiji je već) Za sport me baš briga.
Slobodno nam javi putem privatne poruke, rado ćemo proveriti sve dostupne opcije za tebePozz svima,
Da li mozete da mi posaljete kontakt nekog akvizitera(Bgd) preko koga se moze ostvariti najbolja promocija za obnovu-produzenje ugovora?
Unapred hvala!
Ukoliko je planirana obnova ugovora, zamoliću te da nam pošalješ svoje podatke u poruci. Ekipa podrške je na raspolaganju za sve provereI meni potreban kontakt radi produžetka ugovora, hvala.
Poštovani,Svakodnevno osluškujemo potrebe korisnika i radimo na unapređenju usluga. Tvoja sugestija će biti preneta na pravu adresu. Svaka povratna informacija nam puno znači.
STB i daljinski uvek mogu da komuniciraju putem IR. Za naprednije opcije (glasovna komanda, upravljanje bez da se daljinski uperi ka STB-u) je potrebna bluetooth konekcija. Kada pokušaš da iskoristiš neku od ovih opcija, sam STB će ponuditi uparivanje. Neophodno je ispratiti uputstvo na ekranu. Uključi BT režim, pa nam javi kakva je situacija.
Sve potencijalne promene u budućnosti biće komunicirane korisnicima na vreme i u skladu sa zakonom. Cilj nam je još bolji kvalitet usluge i raznolikost sadržaja
Slobodno nam javi putem privatne poruke, rado ćemo proveriti sve dostupne opcije za tebe
Ukoliko je planirana obnova ugovora, zamoliću te da nam pošalješ svoje podatke u poruci. Ekipa podrške je na raspolaganju za sve provere![]()
Zamoliću te da nam pošalješ podatke putem privatne poruke, rado ćemo proveriti sve dostupne opcije za obnovuPoštovani,
Želeo bih paket "M" (2699) + dodatak net booster 1gb(1999din) na 24 meseca.
Prethodne dve godine sam koristio pomenuti paket.
Kakve uslove mi možete ponuditi
S' Poštovanjem
Nemanja Dragićević
Ovo je bilo prošlog petka, ove nedelje nema više, ima što svima nude 24 x 50% veći paket po ceni manjeg.Meni su u petak ponudili 18 x 1din, ostalih 6 4.400..
Za produzenje ili kao novi korisnikOvo je bilo prošlog petka, ove nedelje nema više, ima što svima nude 24 x 50% veći paket po ceni manjeg.
Uzeo sam to i dobio + mesh + max+ + deezer + skyshowtime
Nov korisnikZa produzenje ili kao novi korisnik
Za produzenje su sada odredili druge ljude koji mogu da ponude uslove za produžetak saradnje .
Ovo je bilo prošlog petka, ove nedelje nema više, ima što svima nude 24 x 50% veći paket po ceni manjeg.
Uzeo sam to i dobio + mesh + max+ + deezer + skyshowtime
I dalje ništa ,ako neko iz Yettela se smiluje možda,kao i apk za Hisense.Postoji li Yettel TV aplikacija koja radi na Amazon Fire TV stick 4k? Nasao sam nekoliko poruka u ovom threadu ali nista od toga ne radi.
I
To i meni treba. Nema je u vidaa app storu! Katastrofa. Yettel TV treba da ih kontaktira i da pocnu da saradjuju sa Vidaa programerima. Pominjali su ovde, svi traže a Yettel spava... tu samo Yettela nema... ima MTS, ima A1 apk, ima EON... :I dalje ništa ,ako neko iz Yettela se smiluje možda,kao i apk za Hisense.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari