simmke
Slavan
- Učlanjen(a)
- 03.08.2014
- Poruke
- 1,807
- Poena
- 285
To se i ja pitam.Meni još ništa nisu odgovorili,samo potvrdili da je stigao prigovor.I kad otprilike sad oni šalju ove korigovane račune...imaće ih pun "džak" za slanje![]()
To se i ja pitam.Meni još ništa nisu odgovorili,samo potvrdili da je stigao prigovor.I kad otprilike sad oni šalju ove korigovane račune...imaće ih pun "džak" za slanje![]()
Ja sam poslao jos prvi dan i ista situacija. Inace neka zeznu 1000 ljudi za po 200 dinara, pun "dzak" korigovanih racuna je isplativ. Ljudi u kakvu smo mi fazu usli, da moramo sa vise paznje gledamo sta nam drzavni provajder radi nego sto gledamo televiziju koju im placamoTo se i ja pitam.Meni još ništa nisu odgovorili,samo potvrdili da je stigao prigovor.
Rok je 7 dana ali te obično za dva dana zovu i nude da ostaneš za 24x50%.Podneo sam zahtev za IDP kod 3.2.2025. nakon isteka ugovorne obaveze. Još uvek mi putem imejla nije stigao kod.
Posle kog vremena obično izdaju IDP kod i da li postoji rok za izdavanje koda?
Podneo sam zahtev za IDP kod 3.2.2025. nakon isteka ugovorne obaveze. Još uvek mi putem imejla nije stigao kod.
Posle kog vremena obično izdaju IDP kod i da li postoji rok za izdavanje koda?
Zvali su i nisam prihvatio ponudu 24x50%.Rok je 7 dana ali te obično za dva dana zovu i nude da ostaneš za 24x50%.
Jesu li te zvali?
Nece biti korigovani vec ce naredni mesec biti korigovan (umanjen racun). Bar sam takav sms dobio. Ja sam korisnik Super Plan paketa kod Supernove i mnogi korisnici su dobili ovaj sms. Mozda ce tako biti i kod vas korisnika box paketa. Tako da sam ja moj uvecan racun morao da platim.I kad otprilike sad oni šalju ove korigovane račune...imaće ih pun "džak" za slanje![]()
Prvo mail da je prigovor prosledjen tehnickoj sluzbi a zatim posle 2-3 dana sms.@mwsavko Da li si prvo dobio sms ili mejl da će ti biti korigovan račun pa onda posle toga ovo što si postovao ?
Dokle god mts bude državni i dokle god se budu preko njega prale pare za kojekakve sportske klubove i "pevačice" ovi problemi se neće rešiti… reč je o problemu koji mora da se reši…
A kod drugih operatera je sve bajno . Sigurno .Dokle god mts bude državni i dokle god se budu preko njega prale pare za kojekakve sportske klubove i "pevačice" ovi problemi se neće rešiti
Naravno da nije sve bajno kod drugih ali ovo što mts radi ne radi nijedan drugi provider. Tu mislim na ovu aktivaciju/deaktivaciju svega i svačega i izmišljanja nekih usluga tipa netboost i slA kod drugih operatera je sve bajno . Sigurno .
Naravno da svi rade baš to što si napisao...oligopoli je čudo...Naravno da nije sve bajno kod drugih ali ovo što mts radi ne radi nijedan drugi provider. Tu mislim na ovu aktivaciju/deaktivaciju svega i svačega i izmišljanja nekih usluga tipa netboost i sl
Za poskupljenja znam da rade svi ali ovo sa aktivacijom/deaktivacijama raznih servisa i dodataka sam ja samo kod mts sreo i video i iskusio.Naravno da svi rade baš to što si napisao...oligopoli je čudo...
Nažalost, nemaš. Obaveštenje o poskupljenju / migraciji na nove pakete je objavljeno 1.12. i rok za podnošenje zahteva za raskid je bio 31.12.Da li imam pravo da raskinem ugovornu obavezu bez penala?
Meni je stigao SMS da će da izvrše korekciju računa i da pošalju korigovani.Nece biti korigovani vec ce naredni mesec biti korigovan (umanjen racun). Bar sam takav sms dobio. Ja sam korisnik Super Plan paketa kod Supernove i mnogi korisnici su dobili ovaj sms. Mozda ce tako biti i kod vas korisnika box paketa. Tako da sam ja moj uvecan racun morao da platim.
dok sam koristio dodatni bbtf uz postojeci pots, pretplata je za bbtf bila 50% od standardneJel zna neko koliko kosta dodatni fix.tel broj (ne pitajte sta ce mi) u box paketima koji vec sadrze jedan.
Malo je to. Hiljadu korisnika je za njh statistička greška. Zeznu oni kroz ove migracije puno više. Teorijski ako imaju milion korisnika, računaj da 80% niti prati, niti je u toku na neki način sa migracijama, poskupljenjima, dodacima. U tih 800k korisnika, računaj da je svaki platio veći račun, neko kroz netboost, neko za dodatn paket koji je zaobravio da deaktivira, onda uvećan račun skoro celoj bazi od tih 800k. I tu se na mesečnom nivou dolazi do astronomskih cifri samo u razlici i to sve zbog neobaveštenosti, nezainteresovanosti i lenjosti korisnika.Ja sam poslao jos prvi dan i ista situacija. Inace neka zeznu 1000 ljudi za po 200 dinara, pun "dzak" korigovanih racuna je isplativ. Ljudi u kakvu smo mi fazu usli, da moramo sa vise paznje gledamo sta nam drzavni provajder radi nego sto gledamo televiziju koju im placamo
Mislite da je pametno pokrenuti postupak prenosa broja !?Samo da javim da su zvali istog dana u četvrtak kad sam podneo zahtev za IDP i ponudili 24 x 50%.
Samo sam hteo da navedem primer na koliko pretplatnika je njima "dzak" novih racuna isplativa rabotaMalo je to. Hiljadu korisnika je za njh statistička greška.
I meni i dalje rade otključani kanali, nadam se da neće završiti na računu kao neka stavka...Kontam da ove kanale na promociji još ne gase dok ne prođe sva ova ujdurma oko migracija i računa, u suprotnom eto novih prigovora![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari