Šta je novo?

Kako kupiti Apple Care +

Kartice u Wallet aplikaciju dodaješ nevezano za njihovo povezivanje sa Apple ID nalogom. Odjavljivanjem sa naloga se ne brišu kartice iz Wallet aplikacije.
 
Hvala na odgovorima. Pretpostavljam da nakon aktivacije AppleCare+, dodavanje naših kartica na Wallet neće remetiti redovno dopunjavanje Balance američog naloga?
 
  • Like
Reagovanja: iOS
Neće, kad dopunjavaš, ideš samo da se izloguješ sa našeg i loguješ na US App Store Settings/Apple account i Media & Purchases i Sign out i login kad se vratiš na domaći nalog.
Za kupovinu Apple Care moraš da se loguješ na US nalog, ne samo na App Store, kao što je navedeno iznad.
 
Generalno ne razumem najbolje šta te muči :)

Imam dva naloga, USA koji je uvek u upotrebi i SER, na koji se prebacim samo u slučaju da neka aplikacija ne postoji na USA prodavnici APP STORE (obrati pažnju na nazive aplikacija). Tada se samo APP STORE prebaci na srpski nalog i instalira šta treba (npr. skyshowtime ako dobro pamtim...). Onda vratiš ili ostaviš tu aplikacija na nalogu koji ti odgovara.

Kartice sam dodao u Wallet (RF banka) zbog Aplle pay. Telefon je da ponovim na USA nalogu.

Instaliraj (ako već nisi) APPLE STORE aplikaciju i ostavi je na USA nalogu. Tu kupiš Gift card, preko mail-a na mail. Izabereš kartično plaćanje, karticu će sam da povuče iz Wallet-a ili ti da izbor ako ih imaš više. Ukucaš security code (meni je ta opcija uvek isključena, ima i opcija da se i on čuva) i to je sve.
Na taj način si dopunio balans na USA nalogu (pazi samo da si izabrao mail USA naloga).
Redovno dopunjavanje radiš sam našim karticama korz APPLE STORE aplikaciju, koja je na USA nalogu.
Gift card je jedino što možeš da kupiš sa našim karticama u APPLE STORE. Za AC+ i aplikacije skida posle sa balansa.

Jedina briga koju treba da imaš je da na balansu USA naloga moraš da imaš dovoljno sredstava za ratu. Ništa ostalo ne utiče na Apple Pay, rad telefona, naloge i slično. Koristi naloge koji ti odgovaraju. Samo kada kupuješ Gift Card pazi da APPLE STORE aplikacija (ne ceo telefon) bude na USA nalogu. Ja bar nisam primetio da mogu da kupim sa SER naloga gift card.

Ako si razumeo, razumeo si, ne umem bolje :)
 
DA li tipa kao i kod operatera, u skucaju menjaja celog fona ili veceg dela(ekrana maticne itd) mora licno vlasnik da preuzme? Razmisljam o 16pm, i uplati ovog, ali bih uzeo od decka koji je vec aktivirao pre 2nedelje telefon a kupljen je kod operatera nasih...
Trebalo bi da možeš da aktiviraš AC+. Imaš 60 dana od dana aktivacije telefona.
 
Generalno ne razumem najbolje šta te muči :)

Imam dva naloga, USA koji je uvek u upotrebi i SER, na koji se prebacim samo u slučaju da neka aplikacija ne postoji na USA prodavnici APP STORE (obrati pažnju na nazive aplikacija). Tada se samo APP STORE prebaci na srpski nalog i instalira šta treba (npr. skyshowtime ako dobro pamtim...). Onda vratiš ili ostaviš tu aplikacija na nalogu koji ti odgovara.

Kartice sam dodao u Wallet (RF banka) zbog Aplle pay. Telefon je da ponovim na USA nalogu.

Instaliraj (ako već nisi) APPLE STORE aplikaciju i ostavi je na USA nalogu. Tu kupiš Gift card, preko mail-a na mail. Izabereš kartično plaćanje, karticu će sam da povuče iz Wallet-a ili ti da izbor ako ih imaš više. Ukucaš security code (meni je ta opcija uvek isključena, ima i opcija da se i on čuva) i to je sve.
Na taj način si dopunio balans na USA nalogu (pazi samo da si izabrao mail USA naloga).
Redovno dopunjavanje radiš sam našim karticama korz APPLE STORE aplikaciju, koja je na USA nalogu.
Gift card je jedino što možeš da kupiš sa našim karticama u APPLE STORE. Za AC+ i aplikacije skida posle sa balansa.

Jedina briga koju treba da imaš je da na balansu USA naloga moraš da imaš dovoljno sredstava za ratu. Ništa ostalo ne utiče na Apple Pay, rad telefona, naloge i slično. Koristi naloge koji ti odgovaraju. Samo kada kupuješ Gift Card pazi da APPLE STORE aplikacija (ne ceo telefon) bude na USA nalogu. Ja bar nisam primetio da mogu da kupim sa SER naloga gift card.

Ako si razumeo, razumeo si, ne umem bolje :)
Hvala na opsežnom odgovoru.
Najviše me mučilo da li će mi se obrisati kartice sa Walleta ako se odjavim sa naloga, na kraju sam probao sam i ubicao kartice. Nakon odjave naloga obrisane su.
A ideja koju sam imao je da koristim turski icloud+ redovno i da se povremeno ulogujem na američki nalog na istom telefonu radi dopune balansa, medjutim odustajem od te ideje jer mi briše kartice iz Walleta. Preveliko je cimanje ubacivati kartice stalno i zvati banke. Tako da ću američki nalog koristiti kao glavni, pa ću onda uzeti američki ICloud. A turski nalog za App Store radi jeftinijih pretplata ostalih servisa i apk.
 
Imaš ovde za turski nalog i iCloud:
Imam u rezervi SE 2020 i hteo sam da ga namontiram za ovo ali posle odustao. Bilo je prilično jeftinije, pa tu negde onako jeftinije.. ne znam. Možda se i prebacim uskoro potpuno na njega. Jednostavno nikako da sednem da završim.
Evo je tema pa pogledaj.
Ne menjaj glavni nalog telefona, ostavi ga kako ti odgovara. Menjaj u samim aplikacijama (APP store i APPLE store) naloge. Tako ne utičeš na Aplle pay i Wallet.
 
Drugarov 16pm star 2 nedelje... Vakuum pakovanje. Nije dolazio u kontakt sa vodom. Da l' da uzima ac+ il je dovoljno da odnese u istyle/macolu? Probali smo druge kablove, kupljen org kabl+punjac, druge štekere, i na kraju hard reset. Posle hard reseta je bilo sve ok 10ak min, i opet se pojavi.
 

Prilozi

  • b979e0f6-195f-4d2c-8cd0-7dbdb6f0623c.jpeg
    b979e0f6-195f-4d2c-8cd0-7dbdb6f0623c.jpeg
    130.9 KB · Pregleda: 102
Ne postoji vakuum pakovanje, je l' sigurno nov bio, gde je uzeo?

Meni je ozbiljno pokisao i uvece mi se pojavila ta poruka, i sutra dan je crkao skroz. Applecare + je pokrio to, ali mislim da ne spada u redovnu garanciju, tesko da ce pokriti - pre bih vratio onome od koga je kupio (ako je 100% siguran da nije bio u kontaktu sa vodom), ili uplatiti prvo AppleCare+.
 
Poslednja izmena:
Jeste uzeo nov, on je i skinuo one stikere sa kutije. Ma uplatiće ac+ i pravac macola.
 
Probati update ako nije na poslednjem.
 
18.2.1
 

Prilozi

  • IMG_1153.jpeg
    IMG_1153.jpeg
    74 KB · Pregleda: 96
AC mora, jer liquid damage Ne potpada pod normalnu garanciju.
 
Obavezno AC dok nešto nije bilo gore.
Mada ne mora da znači da će biti ali bolje za svaki slučaj.
 
Zar nije i dalje pravilo da mora da odradi online dijagnostiku pre nego što mu odobre Apple care 😃

Ako i dalje to rade, možda je već zabeležio da je bio kontakt sa vodom 😃
 
Mislim da nema to, bar ja nisam imao dijagnostiku pre uplate Apple Care-a - ali svakako u logovima telefona lako mogu videti da se problem desio pre uplate Apple Care-a. Sve je u sistemskom logu. Nisam 100% siguran, ali "Erase All Content and Settings" mislim da brise taj log, i krece novi.
 
Poslednja izmena:
Mislim da zavisi nakon koliko se uplati 😃

How to buy​

  1. Purchase either AppleCare+ product with your new iPhone.
  2. Or buy it within 60 days of your iPhone purchase:
    • On your iPhone (go to Settings > General > About and choose Add AppleCare+ Coverage)
    • Online (requires you to verify your serial number and run a remote diagnostic)
    • At an Apple Store (inspection of iPhone and proof of purchase are required)
    • By calling 800-275-2273 (requires you to run a remote diagnostic and provide proof of purchase)

 
Čekam kod za giftcard sa amazona, pa probam 🙏
 

Prilozi

  • IMG_1157.jpeg
    IMG_1157.jpeg
    116.9 KB · Pregleda: 75
Kakav se uređaj dobija kao zamenski u iStyle dok se ne reši AC+ garancija? Da li se isplati samo zbog toga ići kod njih (zbog loših iskustava nekih korisnika) ili da se telefon nosi u Macolu ili ProMobi. Sin je razbio leđa na 14 Pro, do avgusta imam fore da uz račun (kupljen je u iStyle) valjda dobijem zamenski uređaj dok je moj na popravci.
 
Zamenski u iStyle daju samo ako je telefon kod njih kupljen. Ne znam koji je telefon u ponudi.
 
Zamenski u iStyle daju samo ako je telefon kod njih kupljen. Ne znam koji je telefon u ponudi.
Pa kupljen je tamo, napisao sam. Nije da mu je neophodan njihov ali značilo bi mu da ima isti ekosistem. Ako daju zamenski, koji model bi to bio? Neki baš stari, tipa X ili nešto novije, 13 npr. To me zanima, ako je neko koristi takvu mogućnost, pa neka rešavaju posle 2 meseca moju garanciju.
 
Znam da si to napisao, bilo je više za druge koji čitaju ovu temu 😃

Ne znam koji je zamenski model, moraš njih da pitaš, ali svakako ne verujem da ne verujem da je ispod 12-ce.
 
Cao drugari, molim Vas pomagajte! :D
Kupio sam MB Air M3 i zeleo sam da uplatim AC+, anually plan, da platim godinu dana, pa mi je plan bio da to uradim jos jednom, dakle da uzmem na minimum 2 godine ukupno...
Preko G2A uzeh gift karticu od 70USD (koristim US nalog oduvek), medjutim kada hocu da kupim apple care nudi mi samo da dodam karticu kao payment method, koju naravno ne prihvata jer je domaca.
Da li imate neki predlog, kako resavati ovo?
Hvala!
 
Update:
Prepisivao sam se sa Apple supportom i rekli su mi da je navodno nemoguce da se to uradi na taj nacin koji sam ja zamislio ali da mogu da pozovem neki njihov apple care specijalizovani department (ili sta vec) i da vidim da li mi oni mogu nekako pomoci. Pretpostavljam da bi mi oni samo ponudili da refundiram gift card ili da dodjem u "obliznju" radnju u Minesoti 🤣
I... uzmem i pokusam kroz iPhone settings direktno da aktiviram, i prodje!!! :D
Zasto jednostavno - kad moze komplikovano, barem za nas koji se dovijamo kako da aktiviramo iz "zemalja treceg sveta".
Ja verujem da je u ovoj temi moj problem vec bio obradjen, ako ne i vise puta, ali ja sam ipak opet naisao na problem (prvo sa time da nisam mogao direktno kroz apple store aplikaciju da kupim gift card, nego sam ipak morao preko 3rd party preprodavaca, a onda i ova zavrzlama sa samom aktivacijom).
Nadam se da ce nekome ovo pomoci, ako naleti na post. :)
 
Pri aktivaciji AppleCare+ ne prikazuje mi i ne mogu naći opciju uplate običnog Care+, isključivo mi prikazuje Theft and Loose plan. Da li neko zna u čemu može biti problem?
 
Pokušao i preko sajta, isključivo mi prikazuje Theft and Losse plan
 
sigurno nije proslo 60 dana od aktivacije telefona?
 
Nazad
Vrh Dno