Šta je novo?

Raiffeisen bank

Stigla mi nova Virtuon kartica, stara istekla pre dva dana. Kad sam je pokupio naplatili mi oko 20 evra trosak pod nazivom "uručenje kartice". Prilicno sam siguran da mi nikad ranije nesto ovako nije naplaceno za Virtuon. Je l' ovo nesto novo?
 
To je člananira, zar ne? Važi ti četiri godine, a 50 din je mesečno, što ispada 48 × 50 din = 2400 din.
 
I postoji jedna stvar koja me veoma iritira kod RF banke. Uvek zaboravim na to i svaki put se sokiram kad se ponovo desi. Naime kad god podizem karticu kod njih u filijali, zaposleni uzme i otvori kovertu sa karticom, izvadi je napolje i onda mi je uruci sa koveryom tako otpakovanu. Stvarno ne razumem koja je to fora i kojeg djavola oni imaju pravo da gledaju podatke na mojoj kartici, ukljucujuci broj kartice i cvv.
 
I postoji jedna stvar koja me veoma iritira kod RF banke. Uvek zaboravim na to i svaki put se sokiram kad se ponovo desi. Naime kad god podizem karticu kod njih u filijali, zaposleni uzme i otvori kovertu sa karticom, izvadi je napolje i onda mi je uruci sa koveryom tako otpakovanu. Stvarno ne razumem koja je to fora i kojeg djavola oni imaju pravo da gledaju podatke na mojoj kartici, ukljucujuci broj kartice i cvv.

Meni do sada nikad to nisu uradili, uvek mi je predaju u zatvorenoj koverti pa je ja sam otvorim.

Svakako ako ti je lakše oni sve te podatke o tvojoj kartici vec imaju u sistemu.
 
To je člananira, zar ne? Važi ti četiri godine, a 50 din je mesečno, što ispada 48 × 50 din = 2400 din.
Moguce, ali bi bilo lepo da su tako i napisali u transakciji, a ne da pise ovo sto pise :)
Iskreno se ne secam da li sam ranije placao clanarinu za virtuon. Moguce da jesam, davno he bilo kad sam je prosli put vadio. Jedino sto sam siguran da nikad nije ovako pisalo na transakciji.
Meni do sada nikad to nisu uradili, uvek mi je predaju u zatvorenoj koverti pa je ja sam otvorim.

Svakako ako ti je lakše oni sve te podatke o tvojoj kartici vec imaju u sistemu.
Meni uvek ovo urade. Mozda je do filijale. Ma nema veze sto imaju u sistemu, ali je glup osecaj, deluje neprofesionalno. Uvek sebi kazem da cu sledeci put da im napomenem da ne otvaraju, ali posto po karticu idem jednom u 3 godine uvek zaboravim :)
 
Kad podizem karticu u filijali, zaposleni uzme i otvori kovertu sa karticom, izvadi je napolje i onda mi je uruci sa koveryom tako otpakovanu. Stvarno ne razumem koja je to fora i kojeg djavola oni imaju pravo da gledaju podatke na mojoj kartici, ukljucujuci broj kartice i cvv.
Meni se desilo da je greškom izdata prva kartica sa imenom mog oca. Kada je službenica otvorila koverat i videla da ne stoji moje ime, morala je da je poništi i poruči drugu po hitnom postupku.
 
Ja imam račun u intezi kao fizičko lice, u Rajfajzenu kao pravno, od pre nedelju dana. Ovde sam tek video da to rade tako, radnica mi komotno nožem otvorila kovertu, da mi pokaže kako da nađem pin i ukucam broj u bankomatu, ja koji sam dosad već otvorio račun onlajn i prošao sve njihove banalne procedure :D
Jeste mnogo čudno. To nisam u Intezi imao uopšte. Al kao za paušalnu firmu sam odlučio se za RF jer ljudi govore - najbolja banka sa digitalnim uslugama. Bogami, ne znam, od mene su i dalje zahtevali da podnosim zahteve za kartice lično, da pokupim lično, još su mi nožem lično otvarali koverte :LOL:
 
Da li ta tvoja banka u kojoj si sve uradio onlajn šalje kartice na adresu?

Ja kao pravno lice ni u jednoj banci karticu nisam dobio na kucnu adresu, kartice preuzima ovlašćena osoba ili vlasnik privrednog drustva/preduzetnik.

Kao fizičko lice u RF je sve onlajn, OTP od skoro isto šalje kartice na kućnu adresu
 
Ja jos ne znam za banku moja omogućava da se sve ovo uradi onlajn (za pravna lica).

To jeste, ali mene je prevarilo to što su oni u fazonu - sredi sve online - a nigde nije eksplicitno naglašeno da dosta ovih stvari moraš sam lično da odeš tamo i odradiš za pravna lica.
 
čačkam malo yettel aplikaciju, lepo radi, dosta bolje nego Mobi dok je bila.
gledam i onu ponudu Yettel Max, sve džabe, nema provizija, bolji kurs i nema 1% provizije za plaćanje u inostranstvu.
šta je zapravo prednost Raiffeisen premium računa za mene?
osim što jednom u 3 meseca iskoristim RaiPay na Garmin satu, realno ne koristim ništa što premium nudi, osim što sam 2 puta za ovih 2, 3 godine dobio neke papire preko aplikacije umesto da sam otišao do banke.
 
Kako (i da li) mogu u rai app da se izvuku mesečni izvodi? Recimo u pdf-u...
 
Kako (i da li) mogu u rai app da se izvuku mesečni izvodi? Recimo u pdf-u...
Nema te opcije. Mora da se sačeka mejl za prethodni mesec, npr. sad za januar će tek za nekoliko dana stići. Ako ti treba neki stariji, decembarski ili raniji, a obrisao si, trebalo bi da možeš da ih zamoliš da ti pošalju opet. U stvari, ne znam šta bi se desilo ako bi ih sad pitao za januarski, možda bi i postojala mogućnost da se vanredno generiše ranije.
 
Danas placao prvi put na temu sa visa digital karticom i naplatio tacan iznos 855 din na sajtu .. toliko su i sa kartice rezervisali ;_)
Bukvalno se sajt ponasa kao da je lokalan ;-) nema provizije
E da jos sam dobio sms za potrosnju karticom sto me iznenadili ... uvek su notifikacije

onda sam drugu transakciju platio sa google pay ( unicredit mc) prvi put sam placao gpay online ... ista suma i na racuni i na kartici ...
steta sto nema vise sajtova koji prihvataju gpay kao placanje ;-))
 
čačkam malo yettel aplikaciju, lepo radi, dosta bolje nego Mobi dok je bila.
gledam i onu ponudu Yettel Max, sve džabe, nema provizija, bolji kurs i nema 1% provizije za plaćanje u inostranstvu.
šta je zapravo prednost Raiffeisen premium računa za mene?
osim što jednom u 3 meseca iskoristim RaiPay na Garmin satu, realno ne koristim ništa što premium nudi, osim što sam 2 puta za ovih 2, 3 godine dobio neke papire preko aplikacije umesto da sam otišao do banke.

Ds ne zalazim u detalje, u slučaju probema podrška im je kriminalna, ja do platne kartice nisam mogao da dođem mesecima a bez iste ds koristim bankomate i sredstva na računu. Nije mi glavni račun tako da nije bila tolika drama ali ne smem ds zamislim šta bi bilo da jeste
 
Danas placao prvi put na temu sa visa digital karticom i naplatio tacan iznos 855 din na sajtu .. toliko su i sa kartice rezervisali ;_)
Bukvalno se sajt ponasa kao da je lokalan ;-) nema provizije
Skinuće ti 1% sa tekućeg nakon knjiženja.
E da jos sam dobio sms za potrosnju karticom sto me iznenadili ... uvek su notifikacije
Za potrošnju u inostranstvu i prijem zarade ide sms pored notifikacija paralelno.

Je l' neko plaćao na Temu preko Yettel banke i da li ide autokonverzija sa tekućeg? (pretpostavljam da da, u Intezi ide trostruka konverzija sa Visa Inspire)
 
Je l' neko plaćao na Temu preko Yettel banke i da li ide autokonverzija sa tekućeg?
Yettel banka 0% provizije, max racun.
Izgleda da računaju isto kao Raiffeisen, ako dobro shvatam ovu poruku od prošle godine (napisana je u okviru diskusije da li se sa računa skida tačno onoliko koliko piše na samom Temuu, pa bih rekao da je odgovor potvrdan). Uklapa im se i u ovu rečenicu iz opštih uslova poslovanja: U slučaju kada Klijent daje saglasnost da prihvatilac kartice iz inostransatva inicira transakciju u RSD (DCC), Banka zadužuje račun Klijenta za iznos transakcije u RSD koji je jednak iznosu sa kojim je prihvatilac inicirao transakciju. Ovo, doduše, nije baš DCC (nema dinamičkog aspekta, unapred znaš da plaćaš u RSD i nemaš izbora na osnovu unete kartice, već na osnovu lokacije), ali pretpostavljam da je ta zagrada suvišna i da je zapravo suština da se dinarske transkacije realizuju sa dinarske partije, bez dodatnih troškova.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Jasno, kao odricanje od odgovornosti pa uslovno DCC, ali to je to. Zahvaljujem!
 
Ds ne zalazim u detalje, u slučaju probema podrška im je kriminalna, ja do platne kartice nisam mogao da dođem mesecima a bez iste ds koristim bankomate i sredstva na računu. Nije mi glavni račun tako da nije bila tolika drama ali ne smem ds zamislim šta bi bilo da jeste
ako je samo to problem, jednom u pet godina kad se menja kartica, neće biti strašno 🤣
mada kontam da neću ostati 5 godina tamo, mislim da ni u jednom banci nisam bio duže od 3g u kontinuitetu.
iz Mobi sam prešao na Raiff premium, I da me ubiješ sad ako se sećam što sam prešao.
 
A šta se desilo sa pričom da je bivša Mobi odbijala da podrži klijente u osporavanju transakcija (chargeback)? Da li je i dalje aktuelna? Nemam iskustva sa tim ni tamo ni ovamo, tako da je nastavak ove rečenice hipotetičan, ali opušteniji bih bio u situaciji da imam personalizovani i prioritetni pristup koji je (makar na papiru) deo Raiffeisenovog premium paketa.
 
Meni je jedan lik rekao otkad su postali Yettel da su po tom pitanju postali ekspeditivni, ali jedna lasta ne čini proleće, niti mi je posle svega verovatno da poverujem u tu priču. Kako bilo, imaću je u vidu za kupovinu na Temu, pošto ne naplaćuju proviziju za inostranu potrošnju, a skidaju sa dinarskog pa prebaciću na račun tačno onoliko koliko je potrebno za porudžbinu.
 
Da se javim i ovde oko nekih nedoumica. Imao sam do sada neki dinarski račun u Eurobanci, međutim primetio sam kako vreme prolazi da ne koristim većinu tih stvari koje su u okviru mog računa. Prvenstveno sam ga otvorio zbog plate i devizne particije (koju sam posle prebacio na Intesu). Bio je u okviru tog paketa i neki besplatan lekarski pregled jednom godišnje ali mislim da su to ukinuli, kako god...

Uglavnom juče sam bio u njihovoj glavnoj poslovnici i rekli su mi da kada dođe do spajanja sa AIK bankom da će taj račun da poskupi na 390 din., da će imati novu aplikaciju i šta sve već ide prilikom pripajanja banaka. Prošli put kada su se mrdžovali sa Direktnom nije sve baš najbolje funkcionisalo neko vreme tako da razmišljam da se prebacim na iRačun u Raiffeisen banci.

Prebacio bih platu na taj račun a ako nema razlike u proviziji prilikom korišćenja kartice koja je vezana za devizni u inostranstvu u odnosu na Intesu (u Intesi imam Visa Classic Debit koja je vezana za devizni) onda bih otvorio i deviznu particiju.

Žena u Raiffeisen poslovnici mi je rekla juče da se plaća 1% provizija i za kupovinu na domaćim sajtovima sa dinarskom karticom, ako negde ukucavam broj kartice i CCV. Da li je to tačno?
S obzirom da to i ne radim tako često mislim da mi je isplativije od Eurobanke gde te provizije nema ali svakog meseca se plaća održavanje od 340 (uskoro 390 din.).

Hvala unapred na odgovorima.
 
Za ino placanja je 1% provizija pos ,online
Za domaca nema

Intesina visa classic koliko se secam nema provizije za ino placanja
 
@Skyfall srećom nema ni u jednoj banci provizije za domaća plaćanja karticom. Ako otvoriš dinarski video pozivom, devizni iz aplikacije (Više/Onlajn ponuda) i u inboxu Moja mBanka tražiš po predlošku teksta sa mejla da ti povežu dinarsku/e Visa karticu/e (plastičnu i/ili digitalnu) na deviznom, onda bi trošio dinare samo u Srbiji (za izuzetkom kada je naplatna valuta RSD u inostranstvu kao za Temu*) i evre za ino plaćanja u ostalim valutama. *1% se naplaćuju i u ovom slučaju kao dodatna stavka nakon knjiženja i to bi bila jedina zarada banke (menjačnica u aplikaciji ima katastrofalno loš kurs pa to zaobiđi osim za nešto sitno ili u krajnjoj nuždi, ali nema održavanja i nalozi za prenos su besplatni). U krajnjoj liniji, EuroDirekt naplaćuje proviziju za inostranu potrošnju karticom 1.5% tako da si ovde čak i na dobitku.
 
@uji i @satell200 hvala vam obojici! Onda je to rešeno, prelazim na R a za online kupovinu već koristim Intesinu Visa Classic Debit.

E sada samo još jedna stvar, ta Intesina Visa Classic Debit ako se koristi u inostranstvu tipa za kupovinu u prodavnicama onda Intesa uzima 1% ili ne? Ako uzimaju onda bih mogao u R da otvorim taj devizni i da koristim nju u inostranstvu a Intesinu samo da držim kod kuće za online kupovinu (bezbednije je).
 
Nazad
Vrh Dno