Šta je novo?

Raiffeisen bank

Da li je neko dobio onih 5000 za prenos zarade. Da li šifru 241 posmatraju kao prenos zarade ili ne?
pitao sam koju sifru prihvataju zbog alimentacije, 241 i ostale sifre uplata pravnih lica
 
Hvala, ja kombinujem 4, mts, aik - moram zbog kredita, yetel (videću dokle če bankmax da mi drže, jer ću platu na AIK, ali ću istog dana 90% plate na Yettel da prebacim, pa kad me primete, ako ukinu bankmax, da otvorim I-račun). Jer bankmax, mora 35% plate, mada stoji da ako jedna ne legne, nije kao problem. E sada, ako im ja punim račun i dalje svakog meseca sa 90% plate, možda mi i ostave bankmax. Naravno, ne prijavljujem ništa dok me sami ne pitaju, ako pitaju, ili ako mi ukinu ili naplate račun 595 din). Tad ih samo ja ugasim i to je to.
A devize u MTS-posted rplus, msm da im je kurs jedna od boljih ili mi se čini...uglavnom, kupim devize kada uštedim nešto od plate, 30, 40k dinara, nije to mnogo da bi me kurs klao mnogo, ali mts bi trebalo da ima boljikurs, znam da od yettela imaju...pa videćemo
Kod BankMax racuna ne pise u procentima koliki deo plate mora da se prenese da bi bilo besplatno odrzavanje. Pise: Ukoliko prenesete zaradu ili njen deo
Bank Max paket obuhvata korisnike paketa Progresiv i Progresiv+ ( klijente koji su nosili ove nazive do 01.09.2024) pa zato se moze naici na informaciju da je potrebno prebaciti celu zaradu ili minimalno 35000rsd. (vazilo za Progresiv+ paket)
 
Čuo dosta dobrih stvari o Rajfajzenu (dok koristim Intesa banku za lične potrebe) i pošto oni imaju te razvijenije digitalne opcije u odnosu na konkurenciju, oprobah se da otvorim račun za preduzetnika, međutim dočekala me poruka da "Ne možemo da vam ponudimo tekući račun u ovom trenutku".

Nisam siguran šta bi mogao da bude problem, da li iznos koji sam stavio da će dolaziti kao mesečni priliv ili nešto treće, ako se neko susreo s ovim nek javi utiske pre no što skapiram da moram da odem lično do njih.

Edit:
Okej našao sam neke komentare od ljudi koji su imali sličan problem, ako se i šalje mejl dobije se generičan odgovor koji ništa ne govori tako da se mora ići u poslovnicu, eto za još nekog ko možda se susretne s istim problemom :)
 
@Ainur uslov je i da nemaš preduzetnički račun u drugoj banci, to jest, Biznis iRačun mora da bude prvi koga ćeš da otvoriš. Posle možeš i drugde.
 
Preduzetnički račun nemam nigde drugde, ne znam tačno šta ovde može biti bag. Probam drugi browser posle, ako ne odem sutra-prekosutra lično, samo da uskladim sa obavezama :)
 
Ja imam preduzetnički račun u NLB Komercijalnoj, i otvorio sam Biznis iRačun bez bilo kakvog problema.
Na sajtu je tako istaknuto pa ću i da citiram, ali dobro je da ima izolovanih slučajeva.
Ko može da aplicira?
Online proces za otvaranje tekućeg računa za pravna lica dostupan je PR i DOO sa jednim vlasnikom registrovanim u APR koji nemaju dinarski tekući račun u Raiffeisen banci.
Moguće i da je neki bag. Koliko se sećam, ranije nije bilo određeno samo za Rajfajzen, ali kako god. Odmah po dobijanju rešenja sam ga otvorio i za mene nije bilo problema, iako sam par godina ranije već koristio Preduzetnik paket i gasio tog paušalca.
 
Planiram u narednih par meseci da kupim avionske karte preko inostranog sajta i da ih platim karticom.

Imam revolving kreditnu karticu sa limitom od 240.000 RSD, što bi trebalo da bude dovoljno za kupovinu. ALI nisam obratio pažnju na dnevne/nedeljne limite, iz banke su mi rekli da je dnevni limit za potrošnju po kreditnoj kartici 40% od dozvoljenog limita, dok je nedeljni limit 60%, što mi nikako ne odgovara.

Kakva je situacija sa debitnom karticom povezanom sa deviznim računom, da li tu postoje dnevni/nedeljni limiti? Uplatio bih evre unapred na devizni račun i odmah platio. Pisao sam banci, ali još uvek nisam dobio odgovor, svakako planiram da ih posetim u narednih par dana...
 
Da li na debitnoj kartici povezanom sa deviznim računom postoje dnevni/nedeljni limiti? Uplatio bih evre unapred na devizni račun i odmah platio.
Standardni dnevni limit je 5000€, detaljnije ima u RaiPay. Nedeljni ne znam koliki su.
1000016113.jpg
 
Sjajno, to je i više nego dovoljno :) Nisam se setio da pogledam u RaiPay, hvala @uji!
 
  • Interesting
Reagovanja: uji
250 dinara. Za razliku od dinarskog računa ugovorenog u poslovnici, za Biznis iRačun ostaje uključen e/mBanking.

Naravno. To je glavna zamisao. Radno vreme agenata za video identifikaciju je do 19h i subotom.
A jel potreban kvalifikovani elektronski potpis?
 
Koliko se plaća POS terminal mesečno za mala preduzeća sa npr. 1 zaposlenim? Da li cena zavisi od vrsta kartica koje može da primi?
 
Danas otvorio iRačun, probao drugi browser, uspešno odrađeno, čekao 10 min do poziva, to je prošlo brzo.
Međutim onda nalećem na problem da ne mogu da se ulogujem u samu phone aplikaciju jer "neuspešna provera broja telefona" - iako bi na sam broj trebalo da stigne aktivacioni kod.
Upućuju me na call centar, koji potom nema slobodne operatere i tako u krug :)
Tako da, svi ljudi koji su mi govorili da Raiffeisen ima najbolji e-sistem, ipak sam malo razočaran u slepo verovanje njima jer nalećem na banalne probleme koji bi dosad trebalo da su rešeni.


Takođe, ako je neko upućen, nisam siguran da li nakon otvaranja iRačuna kartice dolaze na adresu ili moram za to da idem u banku, pošto sam i tu naleteo na oprečne informacije.
 
Kartice dolaze na adresu, prvo pinovi pa onda posle par dana i kartice.
Aktiviranje aplikacije putem kol centra su uveli zbog zloupotreba.
 
Kartice dolaze na kućnu adresu, kao i PIN-ovi za fizičke i Visa Digital karticu (sve u odvojenim kovertama, dakle 5 komada), u roku od par radnih dana.

Dopuna: vidim da kolega @Panda1 kaže da PIN-ovi stižu pre kartica, iz mog iskustva meni su stigle sve koverte istovremeno. Možda se nešto menjalo u međuvremenu, nisam siguran.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Meni su kartice reizdate. Visa je stigla prošle nedelje, Dina danas. Verovatno je zbog praznika sve kasnilo, ali u suštini, imajte strpljenja pre nego što prijavite neuspešnu isporuku.
 
Kartice dolaze na kućnu adresu, kao i PIN-ovi za fizičke i Visa Digital karticu (sve u odvojenim kovertama, dakle 5 komada), u roku od par radnih dana.

Dopuna: vidim da kolega @Panda1 kaže da PIN-ovi stižu pre kartica, iz mog iskustva meni su stigle sve koverte istovremeno. Možda se nešto menjalo u međuvremenu, nisam siguran.
Pravilo je da salju sa razmakom od par dana da bi tako bilo i isporuceno da ne bi doslo do zloupotrebe. Ali neke poste ne raznose redovno postu i onda se nakupi sve odjednom.
 
Jedan zanimljiv bug aplikacije. U gornjem desnom uglu mi stoji da imam dve nepročitane poruke već mesecima iako u sandučetu nemam nijednu poruku.
 
Kartice dolaze na adresu, prvo pinovi pa onda posle par dana i kartice.
Aktiviranje aplikacije putem kol centra su uveli zbog zloupotreba.

Sad sam zvao call centar, iako sam otvorio online račun, ja opet moram da idem do njih da podnesem zahtev, tako da - kartice možda stižu na adresu, ali definitivno ne automatski nakon otvaranja računa. Što opet nigde nije tačno naznačeno :D
Kao što ni za aplikaciju ne kažu eksplicitno - "Ne možeš je pokrenuti bez poziva", a i iz same aplikacije to nije baš jasno.
 
Jedan zanimljiv bug aplikacije. U gornjem desnom uglu mi stoji da imam dve nepročitane poruke već mesecima iako u sandučetu nemam nijednu poruku.
Samo dve?! :ROFLMAO:

rf.jpg

Kad uđeš u inbox, idi desno u arhivirane, tamo bi trebalo da su ti te dve nepročitane :)
 
ne automatski nakon otvaranja računa.

Postoji razlika.

Kada se otvori iRačun za fizička lica, automatski se inicira izrada DINA i VISA debitnih kartica, dok se dobiju i digitalne koje se mogu dodati u RaiPay/Apple Pay.
Pri otvaranju Biznis iRačuna za pravna lica i preduzetnike, ne inicira se automatski izrada kartica, već mora da se ide u ekspozituru (ja sam pri otvaranju iRačuna dobio kartice, a pri otvaranju Biznis iRačuna morao sam da idem u ekspozituru da podnesem zahtev za Dina Poslovnu i Mastercard Business koja je sada zamenjena sa Visa Business debitnom).

Pretpostavljam da si otvorio Biznis iRačun s obzirom da nisi automatski dobio kartice nakon otvaranja.

kartice možda stižu na adresu

Biznis kartice ne stižu na adresu, već mora lično po njih u ekspozituru (tako sam bar ja morao kad sam podneo zahtev). Dostava na adresu se odnosi na fizička lica.

Nigde ne sajtu nije naznačeno da se uz otvaranje iRačuna za pravna lica automatski inciciraju kartice (https://www.raiffeisenbank.rs/sr/ma...nis-online-racun.html#acc-faq-item-73bdd33037).
 
Vrh Dno