Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Možda zapravo kodovi tako i treba da rade a ovde se rasplela priča 😈
 
Evo stiglo da je AKS preuzeo posiljku. Javljam ponedeljak / utorak koja je cifra kad dajem pare :D Nikad bolje nisam prosao za 5 para gaca :D

Pogledajte prilog 476716
Pogledajte prilog 476717

Cekam jos Porcelanska posuda za puter sa nožem da pruzme CIty Express :D

Fiskalni racun sa ovim iznosima je izdat. Sve regularno.
Takođe, preuzeo kurir. Zato ja i platio unapred ako kaže dostavljač da treba da se plati, da ne preuzimam. Ali sigurno neće, ponovo stoji u specifikaciji 642,00 dinara.

/edit evo deo jedne porudžbine (račun)
Screenshot_2025-01-17-19-58-17-703_com.google.android.apps.docs-edit.jpg
 
Poslednja izmena:
Parcijalno su otkazali, Spark uglavnom, i još neka firma, ali jedni su poslali navodno, videćemo da li će stići, manji je iznos, oko 6500 din, bilo je skoro 18000 U celoj porudžbini, nije trebalo poručivati ništa preko Sparka, nisam u momentu razmišljao, sad je gotovo šta je tu je.
 
Kad bi mogla dva ova vaučera od 500 din da se iskoriste na jednu korpu od 4000 🤪
 
I meni su sve pakete preuzele kurirske sluzbe, i od nocas i od danas. Stigli i fiskalni racuni na mejlove. Sve sto sam porucio je iz a brzo asortimana.
 
Svi paketi su na oko 17 hiljada. Prvi sam platio 4000, tada sam i provalio da vaucer skida po artiklu. Ostalih pet su oko 1000-1500 dinara ukupno. Placeno sve karticom.
 
Da li još neko ima problem prilikom plaćanja Dina card karticom ne prihvata je sajt za plaćanje
 
Nadam se da barem niste naručivali robu na svoje pravo ime sa tim ubagovanim kodovima. Ne znam konkretno za Ananas, ali ostale prodavnice vrlo rado tužakaju kupce kada se njihovom greškom ogrebu. Trgovac od podataka ima samo ono što im vi dostavite, tako da ne morate dobrovoljno da im olakšavate posao. Ili barem nemojte da imate prebivalište na adresi na koju naručujete robu.
 
Nisam pravnik, ali iskreno ne vidim kako bi mogli da tuze. Jel su dali kod? Jesu. Jel su mogli da otkazu porudzbinu kad su videli bag? Jesu. Ne nego ce da spakuju, isporuce, pa da se sete da tuze kad budu radili kvartalni izvestaj.
*
Nisam nista porucio na ovaj nacin, prespavah bug, samo glasno razmisljam 😁
 
Nadam se da barem niste naručivali robu na svoje pravo ime sa tim ubagovanim kodovima. Ne znam konkretno za Ananas, ali ostale prodavnice vrlo rado tužakaju kupce kada se njihovom greškom ogrebu. Trgovac od podataka ima samo ono što im vi dostavite, tako da ne morate dobrovoljno da im olakšavate posao. Ili barem nemojte da imate prebivalište na adresi na koju naručujete robu.
Realnija je priča da vaučere namerno pušta Ananas. Nije realno da nemaju nikakvu kontrolu, od radnika preko šefova, do supervizora. Ceo dan naručuju ljudi proizvode za 20000 dinara i plaćaju ih 1000 dinara i da se niko ne zapita šta je ovo, malo teže, To vodi Mišković, čovek je milijarder i u biznisu tolike godine, malo je verovatno. Jednom greška da, dva puta teško. Možda dođe do greške ali oni sa vrha kažu nema veze jer je to sića za njih, ili im to dođe kao reklama, jer npr milion dinara ga košta reklama na Rts-u, Pinku dnevno, a ovo će da daju milion dinara a efekat je mnogo veći.
Mislim da je sekunda na Tv sa nacionalnom frekvencijom 1000 evra.
 
Poslednja izmena:
Opet se pojavljuju kojekakvi advokati, da pokusaju da povrate deo izgubljenih sredstava tako sto ce da ubede nekog da odbije primanje paketa :)
A druga stvar, ne pusta nista ananas, ne bi vam sve ponistio kupovine spark da je to tacno, vec gde god je mogao ananas on je zaustavio ovu kupoprodaju, gde nije mogao otislo je.
 
ali ostale prodavnice vrlo rado tužakaju kupce kada se njihovom greškom ogrebu
Voleo bih da vidim slucaj na sudu koji je prodavac dobio jer je isporucio robu sa sve racunom i posle tuzi jer je malo naplatio.
Kupio direktno u radnji (Expert Klein) projektor (ako se ne varam) pre par godina, gde je radnja greskom izlozila neku ludacko nisku cenu.
Na kasi se pojavila redovna cena. Trazio sefa, dosao sef, odveo ga do pulta gde stoji cena, kaze izvinjavamo se, vi ste u pravu, nasa greska, dobijate po toj ceni koja je izlozena, hvala i dovidjenja.
Kakve tuzbe za greske prodavca gde je kupac ispostovao sve izlozene uslove...
 
Ne ubeđujem nikog ništa, samo informišem ljude u slučaju da se budu našli u neprilici.

Ako vas tuže ne znači da će automatski da vas dobiju na sudu, ali vam je potreban advokat jer će ga oni svakako imati. Ako ste koristili prave podatke i imate prebivalište na adresi gde je naručena roba, i ako vam pošalju opomenu pred utuženje, platite im to ili im vratite robu. U većini slučajeva nije vredno vući se po sudu sa trgovcem ako je baš tolika cepidlaka da vas tuži.

Znam slučajeve da su trgovci čak slali krivičnu prijavu kupcima za prevaru kada im se dešavala ovakva greška. Što opet ne znači da će vas dobiti na sudu, jer uglavnom sami kupci kontaktiraju prodavca ili advokata nakon što prime tužbu ili krivičnu prijavu i traže poravnanje.

U svakom slučaju ako bilo kog od vas tuže, dobrovoljno prestajem da kupujem kod Ananasa, jer smatram da je tužakanje kupaca apex cepidlačenja i ne želim više da ostavljam novac trgovcu koji juri kupce zbog sopstvene greške.
 
Idemo ponovo ispocetka, na istu temu :) Ovaj put cu sa preskocim diskusiju da me ne optuzuju za duple naloge i varanje kolega sa foruma :D
@Korean_MCG

Da li stvarno veruješ to što pišeš ? Sa fiskalizacijom, prodavci su imali obavezu, a verovatno je jos uvek imaju, da stave obavestenje da kupac nije obavezan da plati robu ako ne dobije fiskalni racun. Onog trenutka kada ti se izda fiskalni racun i ti platis po tom racunu ti si zavrsio. Prevara je ako si uzeo nesto a taj proizvod nije na racunu pa samim tim nisi platio, a ako prodavac umanji cenu kroz neki dodatni vaucer ne vidim kakav problem moze da ima kupac.
I jos jedna jako bitna stvar. Gro ljudi koji kupuju na ananasu ne posecuje forume niti su it pismeni da mogu da provale ovakve greske. Sta ako je neko sinoc kupio nesto na ananasu, cekirao kod i dobio umanjenje od recimo 80%. Taj neko je platio racun i nastavio dalje, sigurno nije guglao cele noci sa vidi zasto mu je racun 3000 a ne 15000. I da li je trebao sa odustane od kupovine sto je dobio dodatni popust ?
 
Poslednja izmena:
Sve zavisi od advokata kako sastavi tužbu i šta može da dokaže na sudu, ako žele da krenu tim putem. Ja ne znam šta se tu u pozadini dogodilo da dođe do takve greške.
Svakako im ne bih preporučio da tužakaju jer nije vredno gubitka kupaca i reputacije.
 
Prekomerno oštećenje

Očigledna nesrazmera uzajamnih davanja

Član 139

(1) Ako je između obaveza ugovornih strana u dvostranom ugovoru postojala u vreme zaključenja ugovora očigledna nesrazmera, oštećena strana može zahtevati poništenje ugovora ako za pravu vrednost tada nije znala niti je morala znati.

(2) Pravo da se zahteva poništenje ugovora prestaje istekom jedne godine od njegovog zaključenja.

(3) Odricanje unapred od ovog prava nema pravnog dejstva.

(4) Ugovor će ostati na snazi ako druga strana ponudi dopunu do prave vrednosti.

(5) Zbog ove nesrazmere ne može se tražiti poništenje ugovora na sreću, javne prodaje, kao ni onda kad je za stvar data viša cena iz osobite naklonosti.
U sustini, mogu da pokusaju ovako, ali je sporan prvi stav, jer mislim da su morali znati sta se ovde desava. Niko ih nije tukao po usima da ceo dan salju pakete, uopste ne znam kako je moguce da to ne primete. Kinezi rade slicne gluposti da bi privlacili paznju i da bi im se stalno visilo na aplikacijama. Ne bas ovako ekstremno, ali opet, ne moze i jare i pare.

Pritom, kakvu bi im medijsku stetu napravile te tuzbe, upropastili bi sve ono sto su vaucerima postigli od otvaranja. Svi bi mislili da su namerno prevarili kupce, i svi bi pet puta merili pre nego sto naruce nesto.
Doduse, meni da traze posle par dana da vratim robu, vratio bih im.

A sto se tice imena i prebivalista, retko ko sada ima neregistrovan broj telefona. Nisu ovde profesionalni vacarosi, pa da imaju sve spremno. Kad naleti nesto, iskoristi se, i to je to. Nece niko narucivati robu na parking u susednoj ulici.


I jos jedna stvar: secam se kada su tek poceli s vaucerima, kupcima koji su jednostrano raskidali ugovor zakljucen na daljinu nisu vracali samo ono sto su platili, nego su i vaucer placali. Mozete pogadjati da li je bilo zloupotreba, a nisam bas cuo da su jurili kupce da to vracaju.
 
Vidiš, sada sam se setio da su jednom imali onaj bug sa Bosch aparatima. Neko je ovde postavio link za aparat za kafu za cca 30000, kao super akcija u pola cene. Ja nisam ni pomislio da je u pitanju greška, furali su tada dobre popuste, pa sam mislio da startuju i sa Boschom na isti način. Ja sam se sat vremena nećkao, merio gde bi trebalo da ga stavim, da li to stvarno vredi taj novac i na kraju poručio. Ispostavilo se da nije bila baš planirana ta akcija od 50%-60%, otkazali su porudžbinu, ali su nazvali da kažu da je greška u pitanju i da se izvinu. Mislim da sam dobio i neki vaučer tada.
Jesam se smorio što sam izgubio toliko vremena istraživajući uređaj i čitajući recenzije, što sam već sve zamislio i isplanirao, ali bila je greška. Dakle, nisu imali problem da otkažu porudžbinu kada su primetili pogrešnu cenu. Posle tog aparata za kafu se pojavio ceo niz Bosch uređaja po smešnim cenama. Sve te porudžbine su otkazali. Zašto bi sad bilo drugačije ako je greška u pitanju? Ova tema je u poslednja 24h aktivnija nego ceo crni novembar. Reklama košta, a oni se fino reklamiraju. :)
Prodrmali su malo tržište, obilaziće se Ananas i isprobavaće se kuponi u narednim nedeljama. Naravno, kupiće se dosta toga bez obzira što nije dž kao danas.
 
Nije cudo sto vauceri planu, covek 6 komada...

A kad to planu vauceri ? Ovde je sto puta napisano da se vauceri pustaju u odredjenim periodima, znaci malo vaze, pa malo ne vaze. Desava se da u 10 ujutru vaucer ne vazi, a onda taj isti vaucer vazi u toku popodneva, veceri ili noci. Marketinska fora sa ogranicenim brojem vaucera.

@damke80
Ono sto sam i inace uzeo u prvoj porudzbini, adaptivno mleko za bebe, pelene, vlazne maramice, kasice za bebe i takve stvari. Ono sto svakodnevno kupujem.
 
Vrh Dno