Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Kako funkcionise apdejt stanja preostalog saobracaja na aplikaciji posle uplate kredita i aktivacije opcije?

Na inicijalnih 50min i 5GB+20GB danas pred istek nabrojanog aktivirao dodatnih 5GB medjutim datum vazenja je ostao isti i istice sutra.
 
Ugovor mi istice iz A1 13.01.2025. Hteo bih da se prebacim na Globaltel kako bih pokupio 200 GB.
Kakva je procedura bez da dobijem ono za koriscenje kao van ug. obaveze 4200rsd.
I kako isto globaltel nema kod nas gradu, moze li se resiti postom, posto nema mogucnost eSIM. Hvala na pomoci!
EDIT* Tih 200 GB mogu da produzavam sa bilo kojom promocijom ako sam dobro razumeo :) ?
 
Ugovor mi istice iz A1 13.01.2025. Hteo bih da se prebacim na Globaltel kako bih pokupio 200 GB.
Kakva je procedura bez da dobijem ono za koriscenje kao van ug. obaveze 4200rsd.
Ne 4200, već da uplatiš jedan od Freepaid paketa (990, 1100 ili 1450) i onda zoveš call centar da ti nameste 200GB.
To što pominješ se, pretpostavljam, odnosi na razliku između datuma isteka ugovorne obaveze i obračunskog perioda. S tim u vezi, zahtev za raskid u A1 podnesi pre početka novog obračunskog perioda. Prelazak sa postpejda na pripejd ne resetuje korisnički staž, a dobićeš i Dobar plan kao bonus dobrodošlice.
I kako isto globaltel nema kod nas gradu, moze li se resiti postom, posto nema mogucnost eSIM.
Može. Pošto zahtevaš eSim, kada se kupuje, šalju ga mejlom pa ako su zbog online registracije to osposobili, možea može sve da se završi na daljinu. Zahtev za prenos takođe podnosiš preko Globaltel call centra.
EDIT* Tih 200 GB mogu da produzavam sa bilo kojom promocijom ako sam dobro razumeo :) ?
Bilo kojom koja sadrži internet pa makar sa 5GB na 30 dana za 340 dinara.
 
Zašto bih raskidao ugovor , zar njje ona fora ako 13og ističe ugovor 15og podnesem na globaltel sajtu za lrenos broja i oni sve završe bez odlaska u A1 i komunikacije sa njima?
 
Kako funkcionise apdejt stanja preostalog saobracaja na aplikaciji posle uplate kredita i aktivacije opcije?

Na inicijalnih 50min i 5GB+20GB danas pred istek nabrojanog aktivirao dodatnih 5GB medjutim datum vazenja je ostao isti i istice sutra.
Kad istekne paket sa minutima, onda ces videti kad istice drugi paket bez minuta (samo internet 5+20+5).
 
Hvala za info. Izgleda da je aplikaciji potreban manji patch :)
Nedugo posle pogledam kakav im je web online, tamo prikazuju normalno stanje.
 
Jel to nešto od skoro pošto znam da su operateri ranije koristili to kao izgovor da ne može prenos?
Od onih famoznih radova prošle godine pred poskupljenje kad je pola dana pukla mreža pa nije mogao da se dobije niko u call centru, itd, itd i onda su oni pokrpili sve te bagove pa menjali core sistem. Isto je i u mts-u, tj. relativno su skoro to rešili, samo Yettel pravi problem, ali i oni su počeli da se dovode u red, te je jedan član nedavno javio da je uspešno preneo neregistrovani broj.
 
Od onih famoznih radova prošle godine pred poskupljenje kad je pola dana pukla mreža pa nije mogao da se dobije niko u call centru, itd, itd i onda su oni pokrpili sve te bagove pa menjali core sistem. Isto je i u mts-u, tj. relativno su skoro to rešili, samo Yettel pravi problem, ali i oni su počeli da se dovode u red, te je jedan član nedavno javio da je uspešno preneo neregistrovani broj.
Ja sam uspeo da prenesem neregistrovani prepaid broj iz Yettel u mt:s postpaid.
 
Zašto bih raskidao ugovor , zar njje ona fora ako 13og ističe ugovor 15og podnesem na globaltel sajtu za lrenos broja i oni sve završe bez odlaska u A1 i komunikacije sa njima?
Tehnički imaju mogućnost da odrade presek van početka obračunskog i trebalo bi da može tako. Konkretno, moj obračunski je bio 5. podneo sam zahtev za raskid 3. i prebacili su me na pripejd 19. ili 20. ne sećam se, što je međuperod između dva obračunska.
 
Beše može da se na privremenom broju uplati kredit i aktivira paket i da posle prenosa ostane?
 
Beše može da se na privremenom broju uplati kredit i aktivira paket i da posle prenosa ostane?
Automatski se aktivira Dobar plan kao bonus dobrodošlice na 15 dana. Svakako će ti posle prenosa dodeliti besplatan Mega plan i ostaće aktivna oba dodatka.
 
Automatski se aktivira Dobar plan kao bonus dobrodošlice na 15 dana. Svakako će ti posle prenosa dodeliti besplatan Mega plan i ostaće aktivna oba dodatka.
Mislio sam kada se prenese u Globaltel
 
Mislio sam kada se prenese u Globaltel
Moja greška, mešam temu sa generalnom diskusijom za Prepaid.
Trebalo bi, pošto su instrukcije da se ubaci privremena kartica pre prenosa i onda sleduje bonus dobrodošlice koji ističe u istoj satnici kao prilikom aktivacije kartice.
 
Da li stari globatelovci znaju da li se produzavala kampanja za Freepaid popust jer na sajtu pise da traje do 28.2.
Obzirom na pravila kampanje to u prevodu znaci ko je uzeo - uzeo je.
 
Ne bi me cudilo da povecaju cene freepaid paketa, MTS je dva puta vršio povećanje cena paketa u njihovoj mreži za Postpaid korisnike, videćemo šta će biti posle februara.
 
Од како је Глобалтел променио инфраструктуру са А1 на MTS да ли се деси да не стигну SMS поруке?
 
Da li stari globatelovci znaju da li se produzavala kampanja za Freepaid popust jer na sajtu pise da traje do 28.2.
Možda je stajalo, sad stoji do 31.1. Produžavaće dokle god budu mislili da produžavaju i prekinuće kad im bude dunulo.
Од како је Глобалтел променио инфраструктуру са А1 на MTS да ли се деси да не стигну SMS поруке?
Dešava se i na mts, ali kod Globaltela je taj problem šireg opsega.
 
Možda je stajalo, sad stoji do 31.1. Produžavaće dokle god budu mislili da produžavaju i prekinuće kad im bude dunulo.
To je promocija za 200GB. Mislio sam na kampanju za Freepaid popust - traje do 28.2. i realno novi korisnik nema koristi od iste.
 
Moja greška, mešam temu sa generalnom diskusijom za Prepaid.
Trebalo bi, pošto su instrukcije da se ubaci privremena kartica pre prenosa i onda sleduje bonus dobrodošlice koji ističe u istoj satnici kao prilikom aktivacije kartice.
@uji jeli to mislis na Globaltel?Konkretno meni Yettel UO,istice 10og u mesecu znaci 11og je vec istekla.Ja uvek platim oko 06-08 u mesecu i u aplikaciji stoji stiklirano zeleno "Svi racuni su placeni,hvala vam",e sad to znam naplatice mi ceo mesec iako sam koristio samo 10 dana (tako sam prosao u A1).Pretpostavljam dozvolice prenos bez raskida UO ali sa tim,da platim tih 10dana kao ceo mesec.U slucaju kad na primer ne bih platio,blokirali bi kod Globaltela saobracaj,A i kad broj predje kod Globaltela,dali se vidi bilo gde u Moj Telenor ili sajtu,jer tada ne pripadam njihovoj mrezi...kako cu znati da li su proknjizili uplatu???Ovako su azurni svakog 3ceg dobijem racun na email sms i u aplikaciji pdf,uplatim oko 10sati pre podne,vec oko 14h,je proknjizeno tako bilo i sad u Januaru placeno sve tarifni paket Total Data 3.450d+Mobilni Internet Max 2.900d+502d rata Mobi Banci za telefon :unsure:
 
@uji jeli to mislis na Globaltel?
Da.
Konkretno meni Yettel UO,istice 10og u mesecu znaci 11og je vec istekla.Ja uvek platim oko 06-08 u mesecu i u aplikaciji stoji stiklirano zeleno "Svi racuni su placeni,hvala vam",e sad to znam naplatice mi ceo mesec iako sam koristio samo 10 dana (tako sam prosao u A1).
Naplatiće ti srazmerno broju dana po punoj ceni. Yettel pak pilićari na kontu toga što prodaju priču da se popust odnosi na 24 obračunska perioda pa prvog meseca računaju cenu po UO od datuma potpisivanja do kraja, a pred kraj UO u poslednjem mesecu ne.
A1 s druge strane ima štetnu odredbu opštih uslova u članu 18 koji navodi da se naplaćuje sve do kraja obračunskog ako se zahtev ne podnese pre početka tog obračunskog u kome je istek ugovorne obaveze.
Pretpostavljam dozvolice prenos bez raskida UO ali sa tim,da platim tih 10dana kao ceo mesec.
Analogno, zahtev za prenos se smatra zahtevom za raskid ugovora. Možeš da ga podneseš tek posle isteka ugovorne obaveze.
U slucaju kad na primer ne bih platio,blokirali bi kod Globaltela saobracaj
Teče rok od 30 dana od datuma prenosa kada si dužan da platiš poslednji račun. Ja sam išao do A1 partnera da mi daju iznos i poziv na broj.
A i kad broj predje kod Globaltela,dali se vidi bilo gde u Moj Telenor ili sajtu,jer tada ne pripadam njihovoj mrezi...
Ne vidi se više. Jedino što Yettel nastavlja da šalje promotivne i servisne poruke pa ćeš morati da ih cimaš da ti ih isključe ako se to bude desilo.
Kako cu znati da li su proknjizili uplatu???
Sa IPS platnim sistemom nema greške. Svakako, možeš opet da se prošetaš do Yettel radnje pa proveriš.
Ovako su azurni svakog 3ceg dobijem racun na email sms i u aplikaciji pdf,uplatim oko 10sati pre podne,vec oko 14h,je proknjizeno tako bilo i sad u Januaru placeno sve tarifni paket Total Data 3.450d+Mobilni Internet Max 2.900d+502d rata Mobi Banci za telefon :unsure:
Najbrže knjiže plaćanje karticom. Svakako, uključi i dostavu računa na mejl u slučaju da ti je eRačun aktivan samo kroz aplikaciju. Mislim da su mi i poslednji račun slali mejlom, nisam siguran. A1 je slao poštom.
 
Danas mi je prenet broj iz mtsa u Globaltel i vidim da mi ne rade poruke iz banke, ne mogu da uplatim kredi jer mi ne stiže povratna poruka iz banke sa kodom. Jel će ovo da se sredi samo pošto je tek prenet broj ili moram do ekspoziture?
 
Danas mi je prenet broj iz mtsa u Globaltel i vidim da mi ne rade poruke iz banke, ne mogu da uplatim kredi jer mi ne stiže povratna poruka iz banke sa kodom. Jel će ovo da se sredi samo pošto je tek prenet broj ili moram do ekspoziture?
Poznata boljka prenetih brojeva. Mislim da su neki to rešili obaveštavanjem banke da je promenjen provajder, da oni to tamo promene u sistemu banke.
 
Kod OTP i Yattel se resava tako sto se javi banci da je promenjen operator. I treba 2-3 dana nakon toga da prorade poruke. Za druge banke nemam info.
Da li se u paketu Uzbudljivi prepaid prenose internet, minuti/sms?
 
Danas mi je prenet broj iz mtsa u Globaltel i vidim da mi ne rade poruke iz banke, ne mogu da uplatim kredi jer mi ne stiže povratna poruka iz banke sa kodom. Jel će ovo da se sredi samo pošto je tek prenet broj ili moram do ekspoziture?
Moras do ekspoziture ili pozovi bancin kol centar.
 
Raiffeisen call centrar nema pojma ni šta je Globaltel pa mora da se ide u ekspozituru gde i tamo se desi da ne znaju ali treba insistirati da se prosledi reklamacija kolegama pa se rešava.
Otp preko call centra rešava.
Meni nekoliko dana nisu stizale 2FA SMS poruke i nije radio iMessage i FaceTime na iPhone-u ali je proradilo samo od sebe nakon par dana, osim banaka sa kojima sam morao da rešim.
Trenutno mi jedino ne stižu od Unicredit ali samo poruke sa tokenom za aktivaciju mBanking-a, ostale poruke od njih stižu. Srećom, token za mBanking hoće da pročitaju preko call centra.

Imao sam situaciju da imam sačuvanu karticu i uključenu automatsku obnovu, meðutim jutros mi stiže kako nemam dovoljno sredstava na platnoj kartici i da uplatim i aktiviram paket kako ne bih izgubio sadržaj. Naravno, nije istina da nema sredstava. Pokušam manuelno da obnovim - neće. Obrišem karticu i pokušam da je dodam ponovo - neće. Tek iz drugog puta je dodao karticu i kada sam pokušao aktiviranje paketa i naplatu tada je prošlo.
 
Nazad
Vrh Dno