Šta je novo?

Praćenje pošiljki (2024 / 2025) - FAQ u prvoj poruci

Svaka cast ima i takvih.
U mom slucaju je bilo imate 5 dana da podignete posiljku kad je sa Temu.
Za Ali posiljku LA HU ni papirce u sanducetu ni viber. Srecom pogledam trackchecker par puta nedeljno kad imam narudzbina.
 
Prvi put od kad naručujem na aliju da LA HU pošiljka kasni preko estimated delivery date-a. Uvek bude pre ili u napisanom okviru. Sada zaglavljena od 23. decembra u Mađarskoj.
 
Nikad ne gledam estimated delivery date.
Jer nema nikakvu obavezujucu tezinu.
 
imas onaj drugi datum do kada mora da dobijes i posle toga mozes da trazis refund (pise koliko je dana ostalo)

Untitled.png
 
@optical

Koja je to serija i koliko ima "zaglavljenih" posiljki ?
Vidim da su iz tog perioda
LA07545....HU
LA07555....HU
u tranzitu prema Srbiji.

@illidan

Ako posiljka kasni , a da bi sebi podigli rejting , uvek trazite produzenje
tog garantovanog roka dostave.
Tako znatno povecavate sansu da dobijete refund i za Ux posiljke.


Na prosloj strani smo pominjali da je Track Checker uhvatio statuse Prijem
kod Poste za UC....HU

Da li se nekom na postinom pracenju pojavila UC posiljka ?

------------

Da se osvrnem(o) i na TEMU

Milsped pracenje je totalno zakazalo - danima ne azuriraju statuse
tj. nema statusa da su P_....RS prosledili Posti i ne prosledjuju
Temu-u validne statuse :(

Operateri "podrske" su posebna prica :( - toliku dozu debilizma do sada
nisam sreo
Pored fotografija isporucenih paketa i prikaza statusa sa
posta.rs/....pracenje-posiljke.aspx
par operatera u nizu tvrde da je posiljka na carini i do besvesti
salju neke genericke poruke i izvinjenja.
Mozda i mogu da razumem neke strance koji mozda i pojma nemaju gde je Srbija
i prate samo ono sto im sistem prikazuje , ali nikako ne mogu da shvatim da
to rade i ljudi iz Srbije koji su Temu operateri.
 
Za pošiljke koje su stigle u HU par dana pre 25.12. pa nadalje normalno je da kasne jer su bili praznici, manje se radilo a više praznovalo a te što su mrdnule čekaće još neki dan kod nas da počnu da se obradjuju.
To što je Track Checker ubacio status prijem za Ux može da znači ili da će biti plaćanja kod nas (PDV bar na upisanu vrednost) ili da nas AE lako otkači za refund.

@optical
Sve pošte a i logistike rade na isti fazon kada dodje do zastoja i sa gomile skidaju prvo ono sa vrha da bi čistili magacin te ne treba da te čudi što su "mladje" od tvoje pošiljke prve mrdnule.
 
@optical

Par minuta je dovoljno da vidis

LA0753....HU
sa statusom Arrived at linehaul office
od 18.12 su odmah prosle dalje i uglavnom su vec i isporucene
od 20.12 su tek sada u januaru dobile status HU-HU1005 Prijem
tako da ce i one za par dana ( ako ne zaglave na carini ) stici na kucne adrese.
 
Jasno je da će stići, to nije sporno, samo podelih da se prvi put ovo dešava da mi LA pošiljka zaglavi ovoliko.
 
@optical

Koliko dugo si ovde na ovoj temi ?

X puta smo ponovili da ovakve standardne situacije nisu vredne pomena ,
jer videli smo bezbroj puta da neka serija posiljki kasni.

Treba pomenuti samo onda kada od par stotina ili hiljada posiljki
samo par kasni ili nisu isporucene.
 
X puta smo ponovili da ovakve standardne situacije nisu vredne pomena
Forum poput benchmarka služi za razmenu poruka, iskustava, mišljenja... i koliko znam, nije na pojedincu (osim ako nije admin ili moderator) da odlučuje da li je nešto vredno pomena ili ne.

Tom analogijom bi onda trebalo redovno brisati sve postove u vezi poskupljenja paketa kod svih provajdera (trenutno je aktuelno u dosta tema na forumu), što internet, što mobilnih, jer smo takođe bezbroj puta videli da ko podnese zahtev za raskid, dobiće ga, a opet ljudi postavljaju iskustva o tome...

Cenim te kao kolegu forumaša, ali ako ti iz nekog razloga smeta post, možeš me staviti na ignore ili prijaviti post, pa ako moderator takođe proceni da nije vredno pomena, neka izbriše. :)
 
Izvin'te za off, kako funkcioniše ignore u slučaju ako recimo ti njega staviš na isti, ne vidiš više njegovo pisanije to je jasno, a da li on vidi tvoje od tog momenta ?
 
Problem je sto pominjemo nesto sto je uobicajeno i zatrpavamo vaznije informacije , kao sto je trenutno
ovo sto Milsped (ne)radi :(
Ili to sto rade provajderi sa promenom paketa i cena u toku trajanja ugovorne obaveze.

Postoji online Generator ( i Track Checker aplikacija ) i nije nikakav problem izvrsiti proveru i na mobilnim uredjajima.

 
Zatrpane strane sa generatorom a postoji FAQ, batali taj generator u svakom odgovovoru. Prijavi svaki post za koji misliš da je mimo pravila ili da nije pročitan FAQ a ima sigurno neko ko odlučuje pravilnosti.
 
Nije mi stigao paket sa alija, dobio sam refund, uplaceno mi je na racun pre par dana. Sad vidim da je stigao paket do poste, po statusu stoji ono prvo "prijem"sad sledi ono carina itd, mislim da ce stici paket. Ako stigne sta treba da uradim?
 
Nije mi stigao paket sa alija, dobio sam refund, uplaceno mi je na racun pre par dana. Sad vidim da je stigao paket do poste, po statusu stoji ono prvo "prijem"sad sledi ono carina itd, mislim da ce stici paket. Ako stigne sta treba da uradim?
Ne moraš ništa.

A ako želiš, možeš pisati prodavcu da ti pošalje neku sitnicu a naplati ti po toj refundiranoj cifri, ali to ako želiš da ispadneš fer. Sačekaj svakako da ti stigne paket prvo i da vidiš jel u ok stanju
 
Da se osvrnem(o) i na TEMU

Milsped pracenje je totalno zakazalo - danima ne azuriraju statuse
tj. nema statusa da su P_....RS prosledili Posti i ne prosledjuju
Temu-u validne statuse :(

Operateri "podrske" su posebna prica :( - toliku dozu debilizma do sada
nisam sreo
Pored fotografija isporucenih paketa i prikaza statusa sa
posta.rs/....pracenje-posiljke.aspx
par operatera u nizu tvrde da je posiljka na carini i do besvesti
salju neke genericke poruke i izvinjenja.
Mozda i mogu da razumem neke strance koji mozda i pojma nemaju gde je Srbija
i prate samo ono sto im sistem prikazuje , ali nikako ne mogu da shvatim da
to rade i ljudi iz Srbije koji su Temu operateri.
Po mom iskustvu, tako je od početka decembra. Posebno se ističe Pošta, koju možemo sami da pratimo. Još prošle godine je preuzela moj paket i danas su ga isporučili. Svi redovni statusi su vidljivi na Poštinom sajtu. Na Temu, još uvek se carini. A u decembru mi je za jednu pošiljku potvrda da je isporučena stigla posle 10-12 dana.

Vezano za podršku, oni imaju šablonske odgovore, generišu ih na klik, uz sva silna izvinjavanja. Danas sam prvi put koristio srpski jezik i imao "našu" podršku. Malo su normalniji u razgovoru, ali nemaju oni nikakva ovlašćenja i ne mogu da čekiraju da je paket stigao. Njihov zadatak je u 95% slučajeva da odugovlače i izvinjavaju se.
Osim ako nisi u 10 predviđenih scenarija, onaj AI chat je čisto vređanje inteligencije, dok ga nateraš da te prebaci na agenta.
 
Temu PL i PT pošiljke donekle mogu da se prate ako idu preko pošte, šta se sa AG pošiljkama događa, da li ih i dalje pretežno nosi d ekspress?
 
Po mom skromnom iskustvu u Beogradu, sve ređe. Koriste mnoge one nepoznate lokalne kurire, a svega 10% od AG kodova mi je završilo kod Dexa. Ne znam da li se tako poklopilo ili je neko pravilo, sve su bile teže i glomaznije pošiljke. Ja svakako proverim kod njih na sajtu, kada dođe vreme.
 
Zbog toga i pitam, ko sad sve nosi osim dexa? hteo bih da proverim kod njih pošiljke.
 
Bex, City, AKS, Vaš potrčko... Ali ne radi im praćenje za AG kodove.
 
@brzibg

Znam da operateri imaju stroga ogranicenja , ali im ne treba dozvoliti
da "budu ograniceni" i vredjaju logiku.
Mora da se zna granica izmedju AI i realnog ljudskog zakljucivanja.
Milsped pracenje je lose i zbog toga treba forsirati Temu operatere da svhate
problem i da ga proslede administraciji.
Kada dobiju slike isporucenog paketa i sa statusima sa Postinog sajta treba da
logicno shvate problem , da napisu da im sistem prikazuje da je posiljka npr. na
carini , a ne da pored dokaza kao ****** uporno tvrde da je paket na carini iako
vide da je isporucen.

@Laufer

Koji su sada aktuelni AG kodovi , da probamo da izgenerisemo
500-1000 komada pa da vidimo sta se desava
 
AG0309275*** i AG0309283***
 
Na M-One sad počelo da štopa praćenje, samo se vrti krug, posle izbaci da je došlo do greške.
 
Udjoh na temu da pitam nesto i vidim poslednjih par strana da se pominju LA_HU posiljke (moj slucaj).

Od 19.12. mi pise "zaduzena za isporuku" dok je do pre par dana status na Aliju bio "local delivery center"

Onda se status na Ali express trackingu promenio u taj da je neuspela dostava (recipient uncontactable). Naravno niko nije ni pokusao dostavu i sl.

Da li znate koliko dugo drze pakete u posti? Da li je ovo moje vec vraceno?

Hvala, srecni praznici.
 
ne znamo mi, ali zna Posta. odes do Poste ili ih nazoves da pitas zasto ti ne isporucuju. to si mogao jos 20.12. da odradis
 
Sutra se vracam za Beograd. Nisam bio kod kuce od 15.12. supruga je trebala da primi paket.
08.12. poruceno bilo, nisam smatrao realnim da stigne za 10 dana pa nisam mnogo ni brinuo. Ni sam ne znam koliko posiljaka je proslo do sad, jedan jedini problem nisam imao.
Provericu svakako direktno kod njih. Rekoh mozda postoji neki rok koliko moraju da cuvaju posiljke.
 
Porucio sam iz Amerike as eBAY jos 8og decembra jedan odevni predmet - pantalone . iz visegodisnjeg iskustva znam da nikada duze od 2 nedelje mi nije trebalo da cekam na paket , max 3! evo, danas je tacno mesec dana, moj paket je idalje na Carini, koji je prispeo tek 27og. I od tada nema mu ni traga ni glasa....
 
Vrh Dno