- Učlanjen(a)
- 13.09.2009
- Poruke
- 966
- Poena
- 365
?
Dobio si Move update i Arene 4K preko reda izgleda ?😁Srecno unapredjenje sistema i nasih poslusanih zelja i zahteva svima koji slave.
Procvetacemo sa supernovom od danas.
Au kako sam izgoreo sad. Jutros se čujem sa call centrom da vidim kako napreduje moj zahtev za raskidom ugovora, kaže devojka raskid odobren, mogu da idem da vratim opremu u poslovnicu. Ja fino sve raskačim, spakujem i pravac poslovnica, kad tamo kažu da ne vide oni u sistemu da je meni to odobreno i da ne mogu da vratim opremu. Reko pa pre pola sata mi rečeno da dođem i donesem opremu. Ne, ne može. Nije me mrzelo da okrenem ponovo idiote, čekao jedno 20min u poslovnici dok se nije javio operater, proverili i kaže izvinjavaju se došlo je do greške, ne mogu da vratim opremu, u narednom periodu, ne znaju kad, treba da mi stigne sms sa potvrdom, pa tek onda.
ja sam bukvalno isto ovo prosao, znaci to nije nikakva "greska" vec im je tako receno da rade prema svima.Ista situacija i sa mnom.
Podneo zahtev za raskid zbog poskupljenja sa 2400 na 4200, otišao u poslovnicu, rekao šta želim, NAGLASIO da stavi tamo da ne želim da me zovu i da mi nude neke uslove ili staru cenu, naravno već sutra ujutru zvoni telefon i teta naravno nudi staru cenu i neku popust na postpaid ako mi treba broj itd, opet joj kažem da ne želim, ona kaže pa dobro možete vi i da raskinete ali onda ćete platiti penale, ja rek'o hoćete da se opkladimo da neću? Izustila je hvala vam na saradnji, prijatno i prekinula vezu 🤣
Ma sprdnja sa ovim klosarima.Dobio si Move update i Arene 4K preko reda izgleda ?😁
Sada pustite da vam odgovore svima posle zakonskog roka za raskid ugovora, pa platite te nove račune i onda se makar 10 vas sa foruma skupi i pošalje kolektivnu tužbu. Onda traži raskid, pa umanjenje računa za taj mesec na iznos pre poskupljenja što su vas zavlačiti, pa kamatu na razliku para.... Da im to neko uradi drugačije bi oni razmišljali u budućnosti.ja sam bukvalno isto ovo prosao, znaci to nije nikakva "greska" vec im je tako receno da rade prema svima.
Posle toga sam poslao mail sa zahtevom za raskid bez nastavka saradnje i danas sam dobio obavestenje da su zahtev uzeli u razmatranje i da ce me obavestiti o donetom resenju.
Obicno zamajavanje
u obavestenju u promeni paketa jasno stoji da na osnovu clana 131 na koji se svi pozivamo imamo pravo na raskid bez penala, i oni nam to pravo uskracuju i ako se na njega pozivamo.
Dok sam koristio Supernovu, sada hvala bogu ne. Imao sam te pahuljice na paketu zadruga koji se plaćaju. Na ostalim kanalima ponekad, retko, ali to sam rešavao obično restartom uređaja, nekada se samo po sebi rešilo.Prvo da poželim svim forumašima sve najbolje u Novoj godini.
Uzeo sam juče paket sa televizijom i internetom, i odmah naišao na jedan problem u vezi sa televizijom.
Naime, kada šaltam kanale na listi, određeni kanali nemaju svoje logo-e, već logo supernove (ja bih rekao da je u pitanju pahuljica) pa ne mogu da provalim koji je kanal u pitanju.
Dodatni problem je sto svi ti kanali bez logo-a, nemaju mogućnost vraćanja unazad.
Kako to izgleda, mozete videti na slikama.
Zanima me da li se još neko susretao sa ovim problemom, i da li je pronašao neko rešenje?
Nemoj da zezaš ljude 🤣🤣🤣🤣🤣🍻🍻🍻🍻Srecno unapredjenje sistema i nasih poslusanih zelja i zahteva svima koji slave.
Procvetacemo sa supernovom od danas.
Ista situacija i sa mnom. Rekoše mi preko telefona da je zahtev odobren i da odem što pre u poslovnicu i vratim opremu. Odem tamo, ona mi kaže "e, ako su vam rekli preko call centra onda je sigurno tako". 🙄 I zove ona nekog da se konsultuje, kaže da piše da je zahtev odobren, ali da još nešto treba da se čekira i da ću dobiti SMS kada da vratim opremu. Rok od mesec dana ističe 8. januara i ništa mi i dalje ne stiže, pa ne znam kako da se ponašam u situaciji ako probiju rok? Da im odnesem opremu i ostavim ili da čekam pa da se žalim RATEL-u?Au kako sam izgoreo sad. Jutros se čujem sa call centrom da vidim kako napreduje moj zahtev za raskidom ugovora, kaže devojka raskid odobren, mogu da idem da vratim opremu u poslovnicu. Ja fino sve raskačim, spakujem i pravac poslovnica, kad tamo kažu da ne vide oni u sistemu da je meni to odobreno i da ne mogu da vratim opremu. Reko pa pre pola sata mi rečeno da dođem i donesem opremu. Ne, ne može. Nije me mrzelo da okrenem ponovo idiote, čekao jedno 20min u poslovnici dok se nije javio operater, proverili i kaže izvinjavaju se došlo je do greške, ne mogu da vratim opremu, u narednom periodu, ne znaju kad, treba da mi stigne sms sa potvrdom, pa tek onda.
Koja ti je alternativa?Završio sve drugari, vratio opremu. Izgleda da su od jutros krenuli da rešavaju raskide. Pozovite call centar i proverite.
Yettel, danas dolaze ljudi na montažu. 24m sa 50% popusta. 1700din
A taj mail, da li si ga dobio?Završio sve drugari, vratio opremu. Izgleda da su od jutros krenuli da rešavaju raskide. Pozovite call centar i proverite.
To samo gde ma optikaDobio sam L po ceni M😊
Može li uopšte Yettel tamo gde nema optike?To samo gde ma optika
ako ima MTS-a onda mozeMože li uopšte Yettel tamo gde nema optike?
Da da to je to Ako ims MTS optiku u zgradi onda mozes da uzmes Ili Yettel ili Yunet optiku 😅Nešto se ne razumemo. Kod mene u zgradi je MTS optika koju Yettel koristi.
Ovde se misli samo na mts optiku? S obzirom da se piše u supernova temi trenutno.Gde ima optika moze da biras,
Problem ko ima samo bakar ili Koakcijalni kabli
Nisam baš razumeo. Na jednoj lokaciji ima samo supernova optika, dakle nije kupljen operator od strane supernove ili telekoma, već je direktno SN sprovela optiku. Zato me zanima da li sada nakon ovih spajanja i prebacivanja na mts sistem, moguće uzeti yettel optiku na SN "infrastrukturi".Ako na lokaciji postoji mts i Supernova optika, mts je svoju uvodio dok konkurentski provajder nije bio u vlasništvu Telekoma. U slučaju da je taj operator u međuvremenu postao Supernova, a nema mts optike, taj potez se preskače.
Ne može. Samo na mts infrastrukturi su Yettel i YuNet podstanari.Nisam baš razumeo. Na jednoj lokaciji ima samo supernova optika, dakle nije kupljen operator od strane supernove ili telekoma, već je direktno SN sprovela optiku. Zato me zanima da li sada nakon ovih spajanja i prebacivanja na mts sistem, moguće uzeti yettel optiku na SN "infrastrukturi".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari