Šta je novo?

Supernova (2024)

Au kako sam izgoreo sad. Jutros se čujem sa call centrom da vidim kako napreduje moj zahtev za raskidom ugovora, kaže devojka raskid odobren, mogu da idem da vratim opremu u poslovnicu. Ja fino sve raskačim, spakujem i pravac poslovnica, kad tamo kažu da ne vide oni u sistemu da je meni to odobreno i da ne mogu da vratim opremu. Reko pa pre pola sata mi rečeno da dođem i donesem opremu. Ne, ne može. Nije me mrzelo da okrenem ponovo idiote, čekao jedno 20min u poslovnici dok se nije javio operater, proverili i kaže izvinjavaju se došlo je do greške, ne mogu da vratim opremu, u narednom periodu, ne znaju kad, treba da mi stigne sms sa potvrdom, pa tek onda.
Ista situacija i sa mnom.
Podneo zahtev za raskid zbog poskupljenja sa 2400 na 4200, otišao u poslovnicu, rekao šta želim, NAGLASIO da stavi tamo da ne želim da me zovu i da mi nude neke uslove ili staru cenu, naravno već sutra ujutru zvoni telefon i teta naravno nudi staru cenu i neku popust na postpaid ako mi treba broj itd, opet joj kažem da ne želim, ona kaže pa dobro možete vi i da raskinete ali onda ćete platiti penale, ja rek'o hoćete da se opkladimo da neću? Izustila je hvala vam na saradnji, prijatno i prekinula vezu 🤣
ja sam bukvalno isto ovo prosao, znaci to nije nikakva "greska" vec im je tako receno da rade prema svima.

Posle toga sam poslao mail sa zahtevom za raskid bez nastavka saradnje i danas sam dobio obavestenje da su zahtev uzeli u razmatranje i da ce me obavestiti o donetom resenju.

Obicno zamajavanje
u obavestenju u promeni paketa jasno stoji da na osnovu clana 131 na koji se svi pozivamo imamo pravo na raskid bez penala, i oni nam to pravo uskracuju i ako se na njega pozivamo.
 
ja sam bukvalno isto ovo prosao, znaci to nije nikakva "greska" vec im je tako receno da rade prema svima.

Posle toga sam poslao mail sa zahtevom za raskid bez nastavka saradnje i danas sam dobio obavestenje da su zahtev uzeli u razmatranje i da ce me obavestiti o donetom resenju.

Obicno zamajavanje
u obavestenju u promeni paketa jasno stoji da na osnovu clana 131 na koji se svi pozivamo imamo pravo na raskid bez penala, i oni nam to pravo uskracuju i ako se na njega pozivamo.
Sada pustite da vam odgovore svima posle zakonskog roka za raskid ugovora, pa platite te nove račune i onda se makar 10 vas sa foruma skupi i pošalje kolektivnu tužbu. Onda traži raskid, pa umanjenje računa za taj mesec na iznos pre poskupljenja što su vas zavlačiti, pa kamatu na razliku para.... Da im to neko uradi drugačije bi oni razmišljali u budućnosti.
 
Prvo da poželim svim forumašima sve najbolje u Novoj godini.

Uzeo sam juče paket sa televizijom i internetom, i odmah naišao na jedan problem u vezi sa televizijom.

Naime, kada šaltam kanale na listi, određeni kanali nemaju svoje logo-e, već logo supernove (ja bih rekao da je u pitanju pahuljica) pa ne mogu da provalim koji je kanal u pitanju.

Dodatni problem je sto svi ti kanali bez logo-a, nemaju mogućnost vraćanja unazad.

Kako to izgleda, mozete videti na slikama.

Zanima me da li se još neko susretao sa ovim problemom, i da li je pronašao neko rešenje?
Dok sam koristio Supernovu, sada hvala bogu ne. Imao sam te pahuljice na paketu zadruga koji se plaćaju. Na ostalim kanalima ponekad, retko, ali to sam rešavao obično restartom uređaja, nekada se samo po sebi rešilo.
Srecno unapredjenje sistema i nasih poslusanih zelja i zahteva svima koji slave.

Procvetacemo sa supernovom od danas.
Nemoj da zezaš ljude 🤣🤣🤣🤣🤣🍻🍻🍻🍻
 
Poslednja izmena:
Au kako sam izgoreo sad. Jutros se čujem sa call centrom da vidim kako napreduje moj zahtev za raskidom ugovora, kaže devojka raskid odobren, mogu da idem da vratim opremu u poslovnicu. Ja fino sve raskačim, spakujem i pravac poslovnica, kad tamo kažu da ne vide oni u sistemu da je meni to odobreno i da ne mogu da vratim opremu. Reko pa pre pola sata mi rečeno da dođem i donesem opremu. Ne, ne može. Nije me mrzelo da okrenem ponovo idiote, čekao jedno 20min u poslovnici dok se nije javio operater, proverili i kaže izvinjavaju se došlo je do greške, ne mogu da vratim opremu, u narednom periodu, ne znaju kad, treba da mi stigne sms sa potvrdom, pa tek onda.
Ista situacija i sa mnom. Rekoše mi preko telefona da je zahtev odobren i da odem što pre u poslovnicu i vratim opremu. Odem tamo, ona mi kaže "e, ako su vam rekli preko call centra onda je sigurno tako". 🙄 I zove ona nekog da se konsultuje, kaže da piše da je zahtev odobren, ali da još nešto treba da se čekira i da ću dobiti SMS kada da vratim opremu. Rok od mesec dana ističe 8. januara i ništa mi i dalje ne stiže, pa ne znam kako da se ponašam u situaciji ako probiju rok? Da im odnesem opremu i ostavim ili da čekam pa da se žalim RATEL-u?
 
Meni rok ističe 11. januara. Supruga već sprema tužbu.
 
Update u mom slucaju, opet sam ih danas zvao i kaze mi momak sa druge strane linije da mi je jutros odobren raskid ugovora i da u toku dana treba da mi stigne na mail sa resenjem. Sad treba da odem opet u poslovnicu i zvanicno trazim i potpisem raskid ugovora jer ovo da sada se vodi samo kao molba za raskid posto ne postoji nikakav zvanican dokument kao zahtev za raskid. Ovi u poslovnici bi trebali valjda da vide resenje o raskidu.
Ali ako odem danas opet u poslovnicu, a tamo me budu gledali kao da sam pao sa marsa kao juce...
 
Završio sve drugari, vratio opremu. Izgleda da su od jutros krenuli da rešavaju raskide. Pozovite call centar i proverite.
 
Yettel, danas dolaze ljudi na montažu. 24m sa 50% popusta. 1700din


trenutno u ponudi imaju:
  • Yettel Kod Kuce M (internet 300/150 Mbps i televizija), 22 meseca 50% - 1650 din mesecno i 2 meseca puna cena - 3299 din mesecno
  • Yettel kod kuce L po ceni M paketa 22 meseca (500/250 Mbps + HBO i Cinemax kanali u paketi), 22 meseca 50% M paketa - 1650 din i 2 meseca puna cena L paketa - 4299 din

Možda je druga opcija bila bolja?
 
Mail nisam dobio još uvek, u poslovnici su videli online valjda to rešenje. Potpisao raskid, vratio opremu i kaže teta to je to. Mada u početku teta za pultom nije bila sigurna da li može pa je išla da pita šefa i kada se vratila rekla je da im je jutros stiglo neko obaveštenje. Zato sam napisao da mi izgleda kao da su od jutros krenuli da rešavaju raskide.
 
Gde ima optika moze da biras,
Problem ko ima samo bakar ili Koakcijalni kabli
 
Ako na lokaciji postoji mts i Supernova optika, mts je svoju uvodio dok konkurentski provajder nije bio u vlasništvu Telekoma. U slučaju da je taj operator u međuvremenu postao Supernova, a nema mts optike, taj potez se preskače.
 
Meni su sad rekli kad sam zvao kontakt servise da od ponedeljka čekam pismo na kućnu adresu i kad to stigne sa tim pismom u poslovnicu i da vratim opremu
 
Ako na lokaciji postoji mts i Supernova optika, mts je svoju uvodio dok konkurentski provajder nije bio u vlasništvu Telekoma. U slučaju da je taj operator u međuvremenu postao Supernova, a nema mts optike, taj potez se preskače.
Nisam baš razumeo. Na jednoj lokaciji ima samo supernova optika, dakle nije kupljen operator od strane supernove ili telekoma, već je direktno SN sprovela optiku. Zato me zanima da li sada nakon ovih spajanja i prebacivanja na mts sistem, moguće uzeti yettel optiku na SN "infrastrukturi".
 
Nisam baš razumeo. Na jednoj lokaciji ima samo supernova optika, dakle nije kupljen operator od strane supernove ili telekoma, već je direktno SN sprovela optiku. Zato me zanima da li sada nakon ovih spajanja i prebacivanja na mts sistem, moguće uzeti yettel optiku na SN "infrastrukturi".
Ne može. Samo na mts infrastrukturi su Yettel i YuNet podstanari.
 
@optical Nije moguće. Kod mene je supernova na banderama za kuće, a mts optika podzemno za zgrade. Nikako nisam mogao da dobijem mts optiku za kuću (a želeo sam), računajući da mts vlakno omogućuje 3 potencijalna provajdera, jer nisu hteli da izvedu svoju optiku na bandere samo zbog mene. Ipak su našli neki mts orman na spoljašnjoj strani jedne zgrade i preko bandera dovukli liniju do moje kuće.
Supernova je uvek bila dostupna za kuće, ali preko njenog vlakna ide samo ponuda Supernove i ničija više.
Sve ovo je bila situacija od juna do oktobra 2024. Nakon toga ne znam da li se išta promenilo. Čini mi se sa nije i da Supernova optika i dalje ne deli vlakno ni sa kim, pa čak ni sa svojim "bratom", mts-om.
 
Nazad
Vrh Dno