Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Danas sam za box crveni dobila ponudu deset meseci po 50.% .Poslali su mi poruku da odgovorim sa Da ako sam saglasna da produzim ugovor.Dal mogu dobiti vise meseci ako odem do poslovnice i podnesem zahtev za raskid.Optiku nemam.
Od koga si dobila ponudu? Koliko ti je ostalo do kraja uo? Prelistaj temu, pisao sam da je poznanik dobio 18 po 50% za box 4 plavi, u poslovnici ponudili 16, zaveli da ga pozove neko, zvali ga sa tom ponudom. Nešto kraj oktobra bilo. Ostalo mu tada još 3 meseca do kraja +odneo 3 telefona i dobio neki popust za iphone na rate itd.. Uglavnom moraš da probaš. Nemoj pristajati na 10, traži više. Ko god je tražio dobio je, iskoristi haos sada kada im svi traže i prete raskidima.
Kome god sam rekao za poskupljnje ljudi samo slegnu ramenima ili bace komentar tipa "pa sta, sve poskupljuje" :eek:
Meni se moji zahvaljuju što sam im prosledio šablon za raskid i što sam im uštedeo neki dinar u kućnom budžetu.
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-12-11-23-26-12-040_com.whatsapp-edit.jpg
    Screenshot_2024-12-11-23-26-12-040_com.whatsapp-edit.jpg
    120.6 KB · Pregleda: 73
Od koga si dobila ponudu? Koliko ti je ostalo do kraja uo? Prelistaj temu, pisao sam da je poznanik dobio 18 po 50% za box 4 plavi, u poslovnici ponudili 16, zaveli da ga pozove neko, zvali ga sa tom ponudom. Nešto kraj oktobra bilo. Ostalo mu tada još 3 meseca do kraja +odneo 3 telefona i dobio neki popust za iphone na rate itd.. Uglavnom moraš da probaš. Nemoj pristajati na 10, traži više. Ko god je tražio dobio je, iskoristi haos sada kada im svi traže i prete raskidima.

Meni se moji zahvaljuju što sam im prosledio šablon za raskid i što sam im uštedeo neki dinar u kućnom budžetu.
kao sto rekoh dovoljno je da se zalite ostavice istu cenu nemaju oni problem sa time ko je naseo naseo je
 
Treba što više razglasiti. Iskreno bih voleo da se opeku ovaj put, pa da sledeći dobro razmisle pre nego što krenu da menjaji uslove u sred UO.
Ne sumnjam ja da će oni opet zaraditi ali bar nek se puno ljudi žali da im napravi ogroman posao, nije ni to lako
 
Treba što više razglasiti. Iskreno bih voleo da se opeku ovaj put, pa da sledeći dobro razmisle pre nego što krenu da menjaji uslove u sred UO.
Ne sumnjam ja da će oni opet zaraditi ali bar nek se puno ljudi žali da im napravi ogroman posao, nije ni to lako
opeku se oni svaki put ali ovaj put ce se opeci vise paket cak za 1000 din poskupeo nece to niko da placa.
 
Treba što više razglasiti. Iskreno bih voleo da se opeku ovaj put, pa da sledeći dobro razmisle pre nego što krenu da menjaji uslove u sred UO.
Ne sumnjam ja da će oni opet zaraditi ali bar nek se puno ljudi žali da im napravi ogroman posao, nije ni to lako
Najvise se plasim da svi ne krenu njihovim stopama, i da ugovor za korisnika izgubi svaki smisao. Ustvari vec se sveo na ustedu u odnosu na cenu bez ugovora i nista vise. Kad bolje razmislim mozda je veca usteda biti par meseci bez ugovora (iako je skuplje) pa birati kao novi korisnik povlastice (ko da vise)
 
Najvise se plasim da svi ne krenu njihovim stopama, i da ugovor za korisnika izgubi svaki smisao. Ustvari vec se sveo na ustedu u odnosu na cenu bez ugovora i nista vise. Kad bolje razmislim mozda je veca usteda biti par meseci bez ugovora (iako je skuplje) pa birati kao novi korisnik povlastice (ko da vise)
Pa oni su poslednji koji su krenuli sa tim 🤣🤣🤣
Cuj drugi da ne krenu njihovim stopama, e pa oni su krenuli stopama za koje ti pises da ne bi voleo da krenu njihovim stopama.
 
Najvise se plasim da svi ne krenu njihovim stopama, i da ugovor za korisnika izgubi svaki smisao. Ustvari vec se sveo na ustedu u odnosu na cenu bez ugovora i nista vise. Kad bolje razmislim mozda je veca usteda biti par meseci bez ugovora (iako je skuplje) pa birati kao novi korisnik povlastice (ko da vise)
pa sbb je sada poskupeo za 350 din
orion za 300 din
mts za dosta vise
sn za dosta vise
i yettel za 350 din

svi dizu cene samo mts i sn mnogo vise dignu
 
pa sbb je sada poskupeo za 350 din
orion za 300 din
mts za dosta vise
sn za dosta vise
i yettel za 350 din

svi dizu cene samo mts i sn mnogo vise dignu
A jel pisao neko da se zahtev za raskid, a da je objedinio i box i postpaid broj, mobilni net? Kako se tada ponasaju?
 
A jel pisao neko da se zahtev za raskid, a da je objedinio i box i postpaid broj, mobilni net? Kako se tada ponasaju?
kako je ceo postupak bio
kad je prvi put poskupelo tamo oko maja ako se ne varam
bilo u prevodu bas nas briga nit nas zanima dosta korisnika su doslovno od***li
sad kad su poskupeli za doslovno 1000 din i promenili opet sve zivo
opekli su se doslovno , danas burazer prolazio kroz NS svaka poslovnica je imala 10 ljudi znaci gruzva do jaja,

dal imat posla sa njima iskreno ne.
 
Ne bih bas reko najskuplji Box4 Zlatni 8299-7599=700din poskupljenje.
Ili za 24/50% 350din poskupljenje.
 
Prijavio jos u petak u poslovnici da zelim ili istu cenu do kraja UO ili raskid bez penala. Sluzbenica ukucala u kompjuter i rekla javice se.
Preko aplikacije mojMTS vidim da je zahtev prosledjen u moji zahtevi/prijavljene smetnje. Je li to OK?
Jos nema poziva.
 
Prijavio jos u petak u poslovnici da zelim ili istu cenu do kraja UO ili raskid bez penala. Sluzbenica ukucala u kompjuter i rekla javice se.
Preko aplikacije mojMTS vidim da je zahtev prosledjen u moji zahtevi/prijavljene smetnje. Je li to OK?
Jos nema poziva.
Jel raskid mora biti obavezno vracanje opreme ili moze samo ponistavanje ugovora i ostanak na istom bez ugovorne obaveze, a onda na tenane potez po potez?
 
Ako nemas UO placas punu cenu 100%, i mozes da odes kad hoces.
pa na to i mislim al je pretpostavljam lakse obaviti prelaske kod drugih nego da te ovako na brzinu odrade, vratis sve i posle ni MIK, sa kojim pretpostavljam dobijas i vece benefite kod konkurencije
 
Sad pozovem i kazu da je rok za odgovor 8 radnih dana, a posto sam zahtev podneo u petak kaze da je to u mom slucaju 12 dana jer me kace 2 vikenda... :(
 
Valjda je rok 8 kalendarskih, a ne radnih dana.
"13.7. Приговор на износ рачуна и на квалитет услуге поднесен од стране физичког лица, које се у смислу Закона о заштити потрошача сматра потрошачем, уједно се сматра рекламацијом у смислу наведеног закона. Рок за одговор на наведени приговор /рекламацију је 8 (осам) дана."
 
Tražio za moje raskid, iako im ugovor istice 10.01. fakticki ih poskupljenje ne kaci, zvali da kazu da mi ostaje ista cena do kraja UO😅

Kao mogu sada ili u januaru da produzim ugovor uz benefite... I rekoh kakvi su benefiti, kaze 50% na 16 meseci, reko hvala, prenesite nadleznima ili 50% na 24 meseca ili cao zdravo.... U principu mts bakar, nemam nekih alternativa, ali moji su zadovoljni sa ovim, tako da ako izadju sa ponudom 50%/24 meseca box4 crveni bice sasvim korektno.
 
Tražio za moje raskid, iako im ugovor istice 10.01. fakticki ih poskupljenje ne kaci, zvali da kazu da mi ostaje ista cena do kraja UO😅

Kao mogu sada ili u januaru da produzim ugovor uz benefite... I rekoh kakvi su benefiti, kaze 50% na 16 meseci, reko hvala, prenesite nadleznima ili 50% na 24 meseca ili cao zdravo.... U principu mts bakar, nemam nekih alternativa, ali moji su zadovoljni sa ovim, tako da ako izadju sa ponudom 50%/24 meseca box4 crveni bice sasvim korektno.
hah ne treba bit bezobrazan prema njima toliko jesu g ali preterujete mozete dodji na blacklistu korisnika u prevodu ne mozes vise da uvedes njihove usluge. ako ti se svidja svidja ako ne cao .
 
Nazad
Vrh Dno