Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Go extra i Go extra + se moze dobiti samo kao opcija prelaska na postpejd, nije moguce sa njom obnoviti ugovor . Kod tih paketa je najvaznije da se saobracaj prenosi 3 meseca.
 
U interesu im je da sto vise korisnika vezu ugovornom obavezom , tako da pri prelasku iz druge mreze
( prvo na pripejd !!! ) , ako se raspitujes par puta za postpejd i ne pristajes na skuplje tarife , pristaju da
daju Go Extra plus.
 
Pre nedelju dana prebacili smo dva broja sa MTS mreže na Yettel prepaid. Na telefonima instalirana Yettel aplikacija, međutim nikako da stigne promocija za prelazak na postpaid -50%.
 
UO mi ističe za manje od mesec dana,mislim da sada mogu da prebacimo broj u neku drugu mrežu, ispravite me ako grešim, pa me interesuje, da li moram da podnesem zahtev za raskid saradnje u yettelu ili samo da odem kod drugog operatera radi prenosa broja i u tom slučaju da li će iz yettela ponuditi 50% na pretplatu za nastavak ugovora kod njih ili ne? Unapred zahvalan na odgovoru
 
UO mi ističe za manje od mesec dana,mislim da sada mogu da prebacimo broj u neku drugu mrežu, ispravite me ako grešim, pa me interesuje, da li moram da podnesem zahtev za raskid saradnje u yettelu ili samo da odem kod drugog operatera radi prenosa broja i u tom slučaju da li će iz yettela ponuditi 50% na pretplatu za nastavak ugovora kod njih ili ne? Unapred zahvalan na odgovoru
Kad ti istekne UO mozes da prebacis broj nikako ranije.
 
UO mi ističe za manje od mesec dana,mislim da sada mogu da prebacimo broj u neku drugu mrežu, ispravite me ako grešim, pa me interesuje, da li moram da podnesem zahtev za raskid saradnje u yettelu ili samo da odem kod drugog operatera radi prenosa broja i u tom slučaju da li će iz yettela ponuditi 50% na pretplatu za nastavak ugovora kod njih ili ne? Unapred zahvalan na odgovoru
… idi do Yettel poslovnice i pitaj ih koliko bi koštalo da otkupiš UO do kraja… verujem da nije puno i ako ti se isplati, platiš na licu mesta i sutradan odeš da podneseš zahtev u mrežu po izboru… pre prenosa, zvaće te iz Yettela sa ponudom 50% na svaku tarifu…
 
Ja cekam vec 4 dana oce li me pozvati i pitati zasto prelazim na pripejd...ili ce me samo ne daj Boze prebaciti
 
Trebali su te već zvati..mada može da se desi da prođe i 30 dana na pripejdu, pre nego pozovu i ponude bilo šta..
 
Do duse podneo sam kasno u cetvrtak...samo petak i danas su radni dani...valjda ce zvati u toku nedelje
 
Tako je, na svakih par strana se pise jedno te isto. Skoro je bio lik na jednoj temi, mozda i ova, ulet, kao nemam vremena da citam sve, ako moze neko u kratkim crtama da mi odgovori. Pa sta smo mi, dokone budale...
 
Ma zovu oni, dal za sat vremena ili za 10 dana, nije bitno. Od kad vazi ovaj scenario, ako me pamcenje dobro sluzi, mislim da je bio sam jedan lik koji je rekao da ga nisu zvali, podneo je bio zahtev za prelazak u drugu mrezu...
 
Tako je, na svakih par strana se pise jedno te isto. Skoro je bio lik na jednoj temi, mozda i ova, ulet, kao nemam vremena da citam sve, ako moze neko u kratkim crtama da mi odgovori. Pa sta smo mi, dokone budale...
Brate, mozda mu je promaklo, mozda nema vremena da cita 10 strana foruma, mozda covek ne vidi dobro.
Ako neces da budes "dokona budala" mozes da iskuliras. Niko te ne bije po usima da moras da mu odgovaris.
Ne razumem zasto se ti bunis ako je adminima ovako ok.
 
Рекоше ми свакако да сачекам неких 7 дана пре истека уговора, јер све пре тога би значило превремен раскид уговора и неке пенале.
Отишао прошле недеље у четвртак у пословницу, покренуо поступак за прелазак на припејд, тамо ми рекли да ће ме звати из јетела у наредних пар дана.
Звали јуче и одмах понудили 50% на било који пакет.
 
Pazite sad ovo
Uređaj bio na servisu Samsung S22, pregrevanje, baterija naglo izgubila autonomiju i telefon odjednom prestao da radi. Sredili su neki deo i upalili ga ali nisu mogli da spasu podatke jer je nešto izgorelo. Ali za pregrevanje i za bateriju su mi poslali ovaj tip poruke.
1000013966.jpg
Koliko ja znam ceo uređaj podleže garanciji od 24m a jedino za produžene garancije pojedini delovi. Inače je telefon kupljen u Yettel-u pre12 meseci a koristi se jedva 9 meseci.
 
U nedelju podnet zahtev za prelazak na prepaid, zvali danas i dogovorili 50% na Yettel 100 i prvih 12 meseci 2x više interneta.
 
Kako si uspeo u nedelju da podneseš zahtev za pripejd kad oni nedeljom ne rade.
 
Pazite sad ovo
Uređaj bio na servisu Samsung S22, pregrevanje, baterija naglo izgubila autonomiju i telefon odjednom prestao da radi. Sredili su neki deo i upalili ga ali nisu mogli da spasu podatke jer je nešto izgorelo. Ali za pregrevanje i za bateriju su mi poslali ovaj tip poruke.
Pogledajte prilog 471085
Koliko ja znam ceo uređaj podleže garanciji od 24m a jedino za produžene garancije pojedini delovi. Inače je telefon kupljen u Yettel-u pre12 meseci a koristi se jedva 9 meseci.
Sta ces sad?Sledeci korak?Ima li nada da se nesto uradi u tvoju korist.Mozda da se zalis,zastita potrosaca,i slicno?
 
Pitanje, posto A1 ima sad stvarno fine ponude u dilemi sam dal da ostajem u Yettel. Shodno tome, da pitam, dal je neko imao neku vecu pogodnost od 50% popusta ili je to maksimim? (Pretpostavljam da ne tako al ajd da pitam)
 
Vrh Dno