Šta je novo?

Supernova (2024)

Ja sam im poslao putem maila da nisam saglasan sa promenama od 01.2025 i da zelim ostati na postojece uslove. Ukoliko za to ne postoji mogucnost onda raskid ugovora. Inace sam na GPON Super PLAN 3 L (Net400 + TV Max +
Omorika 25) od sredine godine na 50% 24m. Ne moze covek miran da bude ni godinu dana sa operaterima u ovoj zemlji, kablovski, mobilni, sve jedno.
 
Ja sam im poslao putem maila da nisam saglasan sa promenama od 01.2025 i da zelim ostati na postojece uslove. Ukoliko za to ne postoji mogucnost onda raskid ugovora. Inace sam na GPON Super PLAN 3 L (Net400 + TV Max +
Omorika 25) od sredine godine na 50% 24m. Ne moze covek miran da bude ni godinu dana sa operaterima u ovoj zemlji, kablovski, mobilni, sve jedno.
Tvoj paket i neće da diraju, Super Plan 3 paketi sa mobilnom telefonijom nisu obuhvaćeni migracijom...
 
Stiglo upravo na sms:
Postovani, Vas racun za novembar iznosi ... din. Molimo Vas da iznos uplatite do 15.12.2024. na racun 160-640-96, poziv na broj ... Brzo i lako platite racun online u 3 koraka na https://mts.rs/placanje-racuna... Od 09.01.2025. vazice aktuelni paketi iz komercijalne ponude koji donose: vece brzine kucnog interneta uz izjednacen upload i download na optici, televiziju da kreirate po svojoj meri, postpejd tarife sa neogranicenim internetom u Srbiji, razgovorima i porukama ka MTEL Zoni, i jos mnogo toga. O primeni komercijalne ponude se mozete dodatno informisati na sajtu https://mts.rs/Privatni/Korisnicka-zona/Vesti/Servisne-informacije. Vas mts

Piip da piiip piip, nigde ne piše ništa o promeni cena...
 
Upravo su zvali, sve ostavljalju kako je bilo.

Dakle igraju na kartu neobavestenosti. Svakako se nece javiti svi da se zale i kada prodje 30 dana eto im zarade.
 
Član 131

Pružalac javno dostupne elektronske komunikacione usluge, osim pružaoca komunikacione usluge između osoba koja nije zasnovana na korišćenju numeracije i pružaoca usluga komunikacije između mašina, dužan je da krajnjeg korisnika, najmanje 30 dana unapred, na jasan i razumljiv način, na trajnom nosaču podataka ili na drugi odgovarajući način koji omogućava krajnjem korisniku da sačuva obaveštenje na trajnom nosaču podataka, obavesti o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu krajnjeg korisnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom.

Pružalac usluge iz stava 1. ovog člana je dužan da vodi evidenciju o dostavljenim obaveštenjima iz ovog člana, koja obuhvata ime i prezime potrošača, korisnički broj, kao i vreme dostavljanja obaveštenja.

Krajnji korisnik ima pravo na raskid ugovora, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, u roku od 30 dana od dana prijema obaveštenja o nameri jednostrane izmene uslova ugovora od strane pružaoca javno dostupne elektronske komunikacione usluge, osim pružaoca komunikacione usluge između lica koja nije zasnovana na korišćenju numeracije, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije u korist krajnjeg korisnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima.

Krajnji korisnik nema pravo da raskine ugovor, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, kada je jednostrana izmena uslova ugovora od strane pružaoca usluge iz stava 2. ovog člana administrativne prirode i nema negativnih posledica na krajnjeg korisnika ili je posledica zakonskih i regulatornih promena.

Shodno članu 129. st. 2. i 6. ovog zakona pravo na raskid ugovora bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom podrazumeva i pravo krajnjeg korisnika da zadrži terminalnu opremu uz plaćanje preostalog iznosa do povlašćene cene terminalne opreme utvrđene u momentu sklapanja ugovora ili plaćanje mesečnog iznosa naknade za preostali period važenja ugovora, ako je to povoljnije za krajnjeg korisnika.

Pružalac usluga iz stava 3. ovog člana dužan je da bez naknade ukloni sva ograničenja u korišćenju terminalne opreme, a najkasnije prilikom isplate iznosa iz stava 5. ovog člana.

Za usluge prenosa signala koje se koriste za usluge komunikacije između mašina, prava krajnjih korisnika iz st. 3-6. ovog člana se odnose samo na potrošače, mikro i mala pravna lica i neprofitne organizacije.

Regulator bliže propisuje sadržaj obaveštenja iz stava 1. ovog člana.
 
Kako mislis ne moze se raskinuti ugovor ?
 
Pa ako jave da ne menjaju uslove, znači mute nešto, nego BTW gde ima taj formular da ga isprintam i odnesem u poslovnicu, ne verujem ja njima ništa
Ok onda Ali ovo je stvar principa. Vec Sam raskidao sa A1 Bez da ponude tako da znam da mogu da raskinem jer me vec 6 radni Dan Niko ne zove 🙈
 
sto se tice Njih da smeju sreca jos smo mi ljudi , rekli bi da placamo svi to sto oni stave da ih ne zanima sto se mi zalimo doduse bilo je i toga da ignorisu korisnike i kad istekne ugovor kad oce da produze popust da dobiju kazu samo vrati opremu i zdravo nazalost i to se desava,
 
Juče dobio taj sms isto,
a što je zanimljivo neki dan kad mi stigo račun, uplatio ga odma, sutradan stiglo da je evidentirano a juče stigo sms sa računom.
Isto i kod mene .Dobio racun preko poste cetvrtog . Platio Odmah . Sms stigao da je placeno . Danas stigla ista poruka sa cenom koliko sam duzan i izmenama koje ce biti 9 januara . U petak sam poslao da se ne slazem sa promenom cene , preko emaila . Stiglo povratan email da je poruka primljena i da cu dobiti neki odgovor. Jos cekam . Ili ista cena ili se rastavljamo .
 
A pri migraciji na taj novi paket jel ide novi ugovor na 24m ili se samo nastavlja do kraja stare UO?
 
Jel dobija neko odgovor na mail kad posalje onu kontakt formu na njihovom sajtu? I broj ugovora, i ime i prezime, i ulicu sam pisao, i dalje nista ne odgovaraju
 
Koji Super Plan M?
Super Plan 2 M (Net 150+Tv Plus)
Imao sam samo net i tamo oko januara kad je bila prva migracija paketa i povećanje isto zvao, rekli poskupljuje sa 2000 na 2400 ali kao mogu da mi ponude za tu novu cenu da mi dodaju gratis TV da bih ostao, uz uslov da potpišem novi ugovor. I to mi je bilo OK.

Ovo sad definitivno ne.
 
Ja sam koristio Super plan 3 M, ugovor je istekao pre vise od godinu dana ali nisam hteo da potpisem novi iz principa i placao to + HBO 5.299 din.
Sada vidim da je racun za oktobar 5.004 din i vise ne pise koji je paket vec imam stavku Naknade: 4.599 i stavku ostale usluge i naknade 405 din.
Nemam više HBO paket, ali vidim da nemam ni History niti Nick.JR (to su prakticno 2 jedina kanala koje gledamo).
Mrzim ih i rado bih presao kod drugih i placao duplo ali kod mene nema, bar ne sto se tice kabla.

Sta vi predlazete da je resenje a da izbegnem ove super lopove.
Od kabla i optike nemam nista osim telekoma. Telenor ima slabiji signal i kada nestane struje ni mobilni internet ne radi.
Potrebni su mi internet + TV na 3 tv-a, fixni mi i nije neophodan (ovaj supernovin uređaj (telfon) i ne znam gde je vise od godinu dana).

Toliko sam besan na njih da mi se cini da bih se preselio samo da bi mogao njih da otkacim.
 
Ja sam koristio Super plan 3 M, ugovor je istekao pre vise od godinu dana ali nisam hteo da potpisem novi iz principa i placao to + HBO 5.299 din.
Sada vidim da je racun za oktobar 5.004 din i vise ne pise koji je paket vec imam stavku Naknade: 4.599 i stavku ostale usluge i naknade 405 din.
Nemam više HBO paket, ali vidim da nemam ni History niti Nick.JR (to su prakticno 2 jedina kanala koje gledamo).
Mrzim ih i rado bih presao kod drugih i placao duplo ali kod mene nema, bar ne sto se tice kabla.

Sta vi predlazete da je resenje a da izbegnem ove super lopove.
Od kabla i optike nemam nista osim telekoma. Telenor ima slabiji signal i kada nestane struje ni mobilni internet ne radi.
Potrebni su mi internet + TV na 3 tv-a, fixni mi i nije neophodan (ovaj supernovin uređaj (telfon) i ne znam gde je vise od godinu dana).

Toliko sam besan na njih da mi se cini da bih se preselio samo da bi mogao njih da otkacim.
Pa ako imaš telekom optiku, kao što kažeš, onda možeš yettel hipernet. On je podstanar kod mts-a
 
Ja ih preko dana zvao 2x ne javlja se niko a pored lokala prodjem 10 ljudi
 
Meni nije jasno kako to moze jednostrano neka kompanija da menja uslove ugovora i da se bavi obmanom korisnika bez da plati penale do isteka ugovorne obaveze. Nekima je mozda ovo drugo poskupljenje za godinu dana. Mi korisnici ako ne postujemo ugovor placamo penale do zadnje pare iako je 1 dinar zvanicno najmanja novcana jedinica koja se koristi kod nas, a kompanije koje se bave ovakvim kriminalnim delatnostima ekskluzivno angazuju izvrsitelje u rekordnom roku kako bi nam dokazali da oni imaju sva moguca prava a mi korisnici nikakva.
Bas me zanima da li se ona, kako se zove, valjda Antimonopolska agencija za zastitu konkurencije za Evropsku uniju, da li oni prate ova desavanja i sta cine da nam olaksaju zivot? Bukvalno su ljudi bezali od Telekoma, bili na Kopernikusu, kupio ih Telekom i gasili su kanale korisnicima uz ultimatum da se potpise novi ugovor ili da se odustane od usluge, naravno i da se placa do kraja ugovorne obaveza bez obzira sto usluga televizije nije dostupna, onda su kupili Exenet i tu su zezali ljude, unistili mozda i najboljeg provajdera u zemlji i pre oko 2 godine tiho kupili NetNet (ako ne gresim, mozda se drugacije zove) i ne znam jos koliko operatera kako bi imali ovaj monopol uz verovatno najvece cene u Evropi, mozda i u svetu.
Ako je stvarno u najavi novo poskupljenje i zakljucavanje kanala onda je to ozbiljno krsenje ugovora i prava korisnika i stvarno nije resenje nase odustajanje od ugovora. Ovakvo stresiranje 2-3 puta godisnje je stvarno suvisno i cini se da postaje navika.
Da li je mozda neko od pravnika istrazivao ili prijavio problem Antimonopolskoj agenciji za zastitu konkurencije Evropske unije? Verovatno je samo u Srbiji moguce da se potpise ugovor i da drzavna kompanija jednostrano menja uslove ugovora kako pozeli i da maltretira korisnike. Ako sam u pravu drzava koja je kandidat za clanstvo u EU bi morala da postuje i EU zakone, a ovde je u pitanju ozbiljna prevara na stetu naroda, gde ce verovatno Telekom biti prodat u narednim mesecima, a korisnicima ostati glavobolja.
 
Ja nisam dobio nikakvo obavestenje na poslednjem racunu da ce biti povecanja cena, koristim samo kablovsku tv sa dve kartice. (znam vec za ove pilicarske fore jer iman Orion net) Sad dal im je verovati nemam pojma. Ima li ko koristi samo kablovsku a da mu sleduje povecanje?
To je bio super tv plus, sad kad je preslo preko mtsa pise na racunu usluga Kablovska tv.
 
Da li je mozda neko od pravnika istrazivao ili prijavio problem Antimonopolskoj agenciji za zastitu konkurencije Evropske unije? Verovatno je samo u Srbiji moguce da se potpise ugovor i da drzavna kompanija jednostrano menja uslove ugovora kako pozeli i da maltretira korisnike. Ako sam u pravu drzava koja je kandidat za clanstvo u EU bi morala da postuje i EU zakone, a ovde je u pitanju ozbiljna prevara na stetu naroda, gde ce verovatno Telekom biti prodat u narednim mesecima, a korisnicima ostati glavobolja.
ti si zaboravio gde mi zivimo.
 
Poštovani,
Obaveštavamo Vas da će Vam nastavak korišćenja naših usluga biti omogućen bez promene u pogledu iznosa osnovne mesečne naknade, do isteka minimalnog perioda važenja ugovora.
Zahvaljujemo se na poverenju koje nam ukazujete korišćenjem naših usluga i nastavku uspešne poslovne saradnje.
Vaš Telekom Srbija
Stiglo od mtsinfo na mejlu :) kontaktirao ih juče i preko kontakt forme na mts sajtu. E sad nešto čisto sumnjam da mi ostaju MAX i ostali kanali jer ništa od toga nisu napomenuli...
 
Pitaj ih opet, za Max, Apollon, HBO/Cinemax...
Ne mogu oni selektivno da primenjuju odredbe potpisane ugovorne obaveze.
 
Pomak stigao mejl

Poštovani,

Vaš progovor je evidentiran pod brojem 1-1477xxxxxxxx i prosleđen je nadležnoj službi.

Nakon konačnog rešenja obavestićemo Vas pisanim putem.

Srdačan pozdrav,

Marijana
 
Nazad
Vrh Dno