Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Pozdrav. Da li je neko imao iskustvo sa pogrešno dostavljenim proizvodom. Pokrenuo sam proces reklamacije ali evo već 4 dana kurir kojeg oni zakazuju nikakao da preuzme robu. Što je najgore, u firmi sve moguće kurirske službe u toku jednog dana dodju da obave šta treba a ovo zakazivanje od Anananasa ništa. Nisam pametan šta više činiti, da pokupe reklamaciju.
Imao sam 2 puta takav slucaj.
Umesto da ih cekam, odneo sam u najblizu paket zonu. Ceo proces je bio mucenje, ali se zavrsilo povracajem novca.
 
Najveća e-commerce trauma u Srbiji je da ostaneš i bez para i bez robe koja ti treba. :)

Ili te prodavac ošteti ili kurirska služba.
 
Meni su oštetili 3 komada pločastog nameštaja.
Plaćeno kreditnom.
Unicredit ima problem, nema mi 60-100k dinara.
Odgovara opisu?
 
ti si bas optimista bio da ne platish 150 din vise na preuzimanju :)
 
Mora dobro da se gleda kada se naručuje pločasto. Dok dodje do krajnje tačke za isporuku, prodje 5-6 ruku i velika je šansa da je nešto oštećeno.
 
Novo loše iskustvo sa ananasa. Pre neki dan naručio dva proizvoda da bih iskoristio vaučer od 1000 din. na korpu od 8000 din.
Oni skuplji proizvod koji je 7999 upakovali a jeftiniji koji je 150 otkažu i vaučer nije aktivan i sad će usisivač da mi dostave po punoj ceni. Pisao sam im videću šta će biti.
 
Odabrao sam dostavu na paketomat, sve prihvaćeno, i juče, poslednjeg dana predviđenog roka za isporuku, mi stiže mejl da paket ne može da stane u paketomat i da im pošaljem drugu adresu za isporuku. Pa valjda im je namešteno u sistemu da uporede dimenzije paketa sa dimenzijama paketomata i, ako ne odgovara, da automatski isključi mogućnost da odabereš paketomat kao opciju? Još je gmail taj mejl stavio među promocije, dobro da sam ga video uopšte.
 
Novo loše iskustvo sa ananasa. Pre neki dan naručio dva proizvoda da bih iskoristio vaučer od 1000 din. na korpu od 8000 din.
Oni skuplji proizvod koji je 7999 upakovali a jeftiniji koji je 150 otkažu i vaučer nije aktivan i sad će usisivač da mi dostave po punoj ceni. Pisao sam im videću šta će biti.
Ne bi trebalo da je tako, već da ti samo srazmerno vrednosti jeftinijeg proizvoda u odnosu na skuplji oduzmu od vrednosti vaučera. U tvom slučaju 12,5% od 150 dinara, što je cca 19 dinara manje od vaučera, tj. ostaje vrednost vaučera 981 dinar.
 
Odabrao sam dostavu na paketomat, sve prihvaćeno, i juče, poslednjeg dana predviđenog roka za isporuku, mi stiže mejl da paket ne može da stane u paketomat i da im pošaljem drugu adresu za isporuku. Pa valjda im je namešteno u sistemu da uporede dimenzije paketa sa dimenzijama paketomata i, ako ne odgovara, da automatski isključi mogućnost da odabereš paketomat kao opciju? Još je gmail taj mejl stavio među promocije, dobro da sam ga video uopšte.
Uglavnom skroz otkazu porudzbinu u takvom slucaju bez kontaktiranja, tako da si dobro prosao.
 
Ne bi trebalo da je tako, već da ti samo srazmerno vrednosti jeftinijeg proizvoda u odnosu na skuplji oduzmu od vrednosti vaučera. U tvom slučaju 12,5% od 150 dinara, što je cca 19 dinara manje od vaučera, tj. ostaje vrednost vaučera 981 dinar.
Dobro ako bude tako to je u redu ali to se sada ne može znati dok proizvod ne krene na isporuku.
 
Sve pise u prvom mejlu u specifikaciji!!!! Ako mislis na mejl dan pred isporuku, tek ces se onda detonirati, jer ce on prikazivati cenu bez popusta.
 
Prvi veci problem sa Ananasom , ne direktni vec sa kurirskom sluzbom"Gebruder Weiss" , najavili su isporuku 3 Decembra ja uzeo slobodan dan , pokvarilo im se vozilo kazu prebacice za sutra ja im napomenem da sutra radim pre podne do 15h , kazu pozvace pre dostave i dogovorice se oko vremena , danas zovu i kazu nismo u mogucnosti da vam dostavimo nakon 13h , ja nazovem njihovu korisnicku podrsku izuzetno neljubaznu dodao bih , nabede me da mi niko nije obecao da ce dostava biti izvrsena nakon 15h (ovde vec gubim strpljenje ) pitam ih kad mogu ponovo da dostave oni kazu sutra pre podne ja im opet kazem da sam vec uzeo jedan slobodan dan i da nemam nameru da uzimam jos jedan zbog njihove greske , oni odgovaraju da nije do njih i da ce porudzbina biti vracena zbog odbijanja preuzimanja , e tu ja radim ono sto sam trebao odmah da uradim zovem Ananas podrsku objanjavam im problematiku oni me zovu nakon sat vremena i kazu da ce sve biti reseno , tako da cekamo razresenje situacije...
Danas stigao Tv istom sluzbom u vreme u koje sam rekao da sam kuci , tako da ukoliko imate bilo kakav problem sa isporukom prvo kontaktirajte Ananas direktno da se ne nervirate i gubite vreme kao sto sam ja , btw nikako ne kapiram poslovnu politiku firme koja vrsi dostavu u mesta na kojima nema magacin iskljucivo pre podne i ne vikendom kad vecina musterija normalno radi ...
 
Slazem se sa obojicom da im je sistem bez veze, svaki paketomat ima nekoliko razlicitih velicina u koju mogu da se ostave paketi.
Logicno bi bilo kad si vec porucio paketomat po svojoj potrebi da obezbedis i kutije (odredjene velicine) za iste.

Napisao sam vec da mi je prvi put dozvoljena posiljka na paketomatu za grupnu porudbinu, na opste iznenadjenje i naravno posle 10 dana je vracena, iako sam ih zvao da pitam gde je zapelo, pozvali su me iz City-ja da ce da nadju paket i nakon par dana su posiljku otkazali.
 
Zvao sam korisničku službu ananasa da proverim šta je sa paketom i operater mi kaže da možda nisu hteli da stave paket u paketomat pošto sam poručio rende za sir i aparat za vafle, pa "da ne bi eksplodiralo" :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Ne bi trebalo da je tako, već da ti samo srazmerno vrednosti jeftinijeg proizvoda u odnosu na skuplji oduzmu od vrednosti vaučera. U tvom slučaju 12,5% od 150 dinara, što je cca 19 dinara manje od vaučera, tj. ostaje vrednost vaučera 981 dinar.
Bio si u pravu, poslali mi račun gde se vidi umanjenje od 900 i nešto dinara tako da vaučer se primenjuje. Nisam do sad imao ovakvo iskustvo pa nisam ni znao kako ide kada ti otkažu artikal i vrednost korpe padne na ispod sume za primenu vaučera.
 
Gume stigle, namontirane, kupljene sa 4 naloga uz 4 vaucera a1000, a svakako su vec bili najjeftiniji. Ukupno nekih 10-tak hiljada ustede. Sve dok me nisu ispalili u Planeta guma nisam ni razmatrao opciju kupovine guma online, pri svakoj sledecoj kupovini cu uvek pogledati i sta nude Ananas i ostali prodavci.
 
Je l’ neko odustao od kupovine i vraćao proizvode ovde?

Razmišljam da poručim dva modela zvučnika i jedan da vratim nakon testiranja, ali ne znam da li to “prolazi” bez problema kod Ananasa pošto ću morati da raspakujem sve.
 
Treba mi savet. Sinoć su mi isporučili frižider naručen preko Ananasa na kojem sam naknadno video da ima malo fizičko oštećenje postrance, gde je kompresor.
Hajde, to bih i progutao, ali jutros sam da ga upalim – on mrtav. Tačnije, kompresor se ne čuje da radi, displej ne reaguje, samo LED svetlo radi unutra.
Šta mi preporučujete da uradim: reklamiram kao neispravan i oštećen proizvod ili da idem na odustanak od kupovine ili možda nešto treće?
 
Je l’ neko odustao od kupovine i vraćao proizvode ovde?

Razmišljam da poručim dva modela zvučnika i jedan da vratim nakon testiranja, ali ne znam da li to “prolazi” bez problema kod Ananasa pošto ću morati da raspakujem sve.

Sve što kupiš putem internet prodaje ima pravo na povrat bez razloga u roku od 14 dana.
 
Treba mi savet. Sinoć su mi isporučili frižider naručen preko Ananasa na kojem sam naknadno video da ima malo fizičko oštećenje postrance, gde je kompresor.
Hajde, to bih i progutao, ali jutros sam da ga upalim – on mrtav. Tačnije, kompresor se ne čuje da radi, displej ne reaguje, samo LED svetlo radi unutra.
Šta mi preporučujete da uradim: reklamiram kao neispravan i oštećen proizvod ili da idem na odustanak od kupovine ili možda nešto treće?
Ako si koristio vaučer, bolje reklamacija
Svašta nešto su meni polupali u dostavi
Ako nešto kod Ananasa radi kako treba, radi služba reklamacija
 
Da, sa vaučerom.
I meni ima više smisla da reklamiram, ali u tom slučaju ga ne nose, već čekam servisera.
 

Prilozi

  • Screenshot 2024-12-07 at 09.08.26.png
    Screenshot 2024-12-07 at 09.08.26.png
    39.6 KB · Pregleda: 29
Treba mi savet. Sinoć su mi isporučili frižider naručen preko Ananasa na kojem sam naknadno video da ima malo fizičko oštećenje postrance, gde je kompresor.
Hajde, to bih i progutao, ali jutros sam da ga upalim – on mrtav. Tačnije, kompresor se ne čuje da radi, displej ne reaguje, samo LED svetlo radi unutra.
Šta mi preporučujete da uradim: reklamiram kao neispravan i oštećen proizvod ili da idem na odustanak od kupovine ili možda nešto treće?
Bolje idi na odustanak od kupovine, reklamacije traju duže jer se čeka odgovor od uvoznika tj servisa.
 
Iz call centra vele da ga reklamiram kao neispravan zato što i jeste.
Kažu da će javiti iz odeljenja za reklamacije i reći šta dalje: ili ga nose ili izlazi serviser da napravi zapisnik.
Ja samo želim što manje cimanja i nerviranja.
 
Iz call centra vele da ga reklamiram kao neispravan zato što i jeste.
Kažu da će javiti iz odeljenja za reklamacije i reći šta dalje: ili ga nose ili izlazi serviser da napravi zapisnik.
Ja samo želim što manje cimanja i nerviranja.

Iz iskustva kada je neispravno obicno se otegne na mesec dana... Nadam se da neces biti takve srece.
 
Nazad
Vrh Dno